Hier een kwartje . Mijn vriend is half indo en ik gewoon NL. Dus het opvoeden kwa taal wordt gewoon Nederlands hoor
Mijn jongens zijn NL/Grieks .. Ondanks de griekse famillie gaan wij de kinderen gewoon NL-talig opvoeden!
Hier een Spaans kindje. Ik ben Nederlands en mijn man half Spaans. Ons ventje zal wel 2-talig opgevoed worden.
Nouh dat zijn toch wel een aantal halfbloedjes !! Wij zijn alle2 halfbloedjes ik ben half moluks/ned en me vriend is half arubaans/ned. We willen onse kleine meid zoveel mogelijk talen meegeven zowel als maleis,papiaments,engels en nederlands. Wij willen graag in de toekomst naar Aruba emigeren. En daar leert ze vanzelf wel alle talen!
Hoi, Ook hier halfbloedjes!!! Mijn vriend is antiliaans, en ikzelf nederlands. Ben net zwanger van de 3e, maar heb een beetje bloedverlies, hoop echt dat het zal blijven zitten. Melanie
Hoi Hoi, Hier ook een halfbloedje onderweg. Mn vriend is antilliaans en ik nederlands. Mn vriend zal papiaments tegen de kleine gaan praten, ik gewoon nederlands