Guidetti blijft pas als ze CL gaan spelen.. Dan heeft ie "wat" Dirkje mag van mij ook terug komen en snel ook
Ligt toch aan Man City? Weet niet of hij dat zelf beslist. Sjezus wat een naam heeft ie trouwens hahahaha; John Alberto Fernando Andres Luigi Olof pffff . Dirk komt sowieso terug, de vraag is alleen wanneer. Het laait wel weer op. Ik blijf ook op de hoogte door m'n klant op het werk, zijn 2 Feyenoorders .
Ja klopt Dirk komt sowieso alleen heeft hij niet gezegd wanneer. En het licht niet helemaal aan Man. City. Ook aan John ze moeten samen een overeenkomst krijgen zeg maar. John speelt daar niet zit op de bank bij Feyenoord speelt ie. Dus als Feyenoord CL in gaat is dat voor hem een kans natuurlijk
Ja ok, maar denk echt dat de club een uiteindelijk besluit maakt. Er was toch een tijdje terug zo'n heibel erover? Hij zou terug moeten, maar wilde niet, dat ging een tijdje heen en weer en toen besloot de club dat hij nog even hier mocht blijven. Maar ja, we gaan het zien, CL kan nog hihi.
Ja zou leuk zijn de CL Achja we zien t wel duurt nog ruim een maand kan nog alle kanten op nu alles zo dicht op elkaar staat hahaha
he bah wel veel anti Twente hier.... Maar goed, de Twente selectie moet zich diep schamen. echt heel slecht gespeeld en zeer frustrerend voor de supporters :x
Ga me zo aan kleden want Groningen moet ik zien . De trainer gaat voor de ple ofs in eens pff lachertje . Met 1 punt kom je daar niet hoor pietertje . Wat jans op gebouwd heeft maakt meneer weer kapot . Dankje pieter ga toch weg man. Pieter waar ben je mee bezig een speler die werk weigert laten spellen ow ow ow. Pederson word uit gevloten omdat ie werk weigert terecht.
Gewoon op tijd weg gaan. Je merkt vanzelf wanneer de sfeer grimmig wordt en dan is het tijd om op te stappen.
Kampioensfeest word hier al maanden gePland! Zon zin in!!! Jongens jongens wat een top weekend weer. Heb voor het eerst mijn vriend (pisvee-er) gefeliciteerd met zijn overwinning haha.
Balen dat Groningen het zo slecht doet. Zag gister dat ze erg laag in de middenmoot staan. Hoop dat ze het volgend jaar weer beter doen! Wordt pieter ontslagen of weet je het niet.?
Als het de 29ste is vind ik het helemaal geweldig, Hup Amsterdam in en daarna door onder het motto Queensnight! Lang geleden dat ik zo op stap ben gegaan dan haha!