Wat is het hier gezellig hihi. Feyenoord moet gewoon winnen van az en dat moet kunnen lukken. En idd kan alle kanten nog op , feestje in Rotterdam ga ik voor Saja ik hoop met je mee . Ik moet wel eerlijk zeggen dat voetbal mij weinig boeit op moment . Groningen was weer top NOT dus verliezen van de graafschap kop op zeg . nou ja gelijk mag ook . Huistra ga maar weg nijland word eens wakker man .
Gaan we samen naar Rotterdam voor een feestje Maar wel balen hej van Groningen! Hoop dat die trainer snel weg is en dat t volgende seizoen wat beter gaat worden!
Balen idd hup twente maak het gelijk of win . Ajax s 1-2 mazel club grr . Trainer van ons moet idd gauw op rotten!! En hopen dat we het volgend jaar beter doen want dat kan Groningen wel.
Feyenoord Supporters gefeliciteerd !! Ajax s is nog geen kampioen al denken ze van wel . Nu hopen dat VVV een stunt uit haalt !!
Jeej ben gelukkig niet de enige die vind dat ajax (en zijn supporters) een beetje arrogant aan het doen is ^^
Hee we zouden toch aardig blijven in dit topic Feyenoord, gefeliciteerd! Knap dat jullie het zo goed hebben gedaan dit jaar. En hoezeer ik ook VVV toewens om in de eredivisie te blijven, mijn Ajaxhart hoopt toch op een nederlaag voor hen woensdag Als je al 11 wedstrijden hebt gewonnen verdien je het toch ook wel een beetje he
hahaha sommige van ajaxsuporters zijn ook best arrogant en we dachten dat we hem zomaar al hadden... lucky feyenoord met hun goal... achja woensdag denk ik toch echt dat ze dan kampioen worden... het leukste is wel in eigen stadion... en blij als ik naar de huldeging kan
Haha ja hier manlief was er ook al helemaal van overtuigd dat het vandaag ging gebeuren, maar helaas Feyenoord en AZ wilden niet meewerken Woensdag dan maar he. Helaas kan ik niet bij de huldiging zijn, is iets te ver fietsen voor mij
ik wil graag 3 mei zou de huldeging zijn(maar krijg op 3 mei ook niersteen vergruizer en weet dus niet hoe ik me voel daarna ) me broer etc gaanm met de auto dus kan mischien mee maar ligt aan hoe ik me voel
Al had ik ajax liever zien verliezen vind ik het ook perfect zo Ajaxfans alvast gefeliciteerd (al vind ik er vele ook arrogant bij sommige reacties op internet te lezen) en Feyenoord 2e dan ! Dan is het toch een mooie afsluiting van dit seizoen