Hier nog een Feyenoorder ! Heerlijk de 2e plek te behouden! Ben trots op "onze" jongens! Op naar heracles die eten we op En heerlijk 020 nog geen landskampioen (sorry voor de 020 supporters onder ons)
Ik ben er al helemaal klaar voor ! Wat word het met fc Groningen denk niet veel. Feyenoord zet hem op en dat doel saldo om hoog. VVV Stunten maar Ze gaan er al helemaal van uit dat ajax s kampioen word .
Ik zet net op facebook: Ik ga zo hard lachen, als Ajax door hun arrogantie verliezen van VVV Venlo.. en het liefst in de slotminuten van de wedstrijd met 0-1 achter komen te staan. Jup, ook hier een feyenoordfan
Ik ben bang dat Feyenoord geen 24 keer gaat scoren Tja...VVV gun ik echt het allerbeste, maar ben bang dat ze het niet gaan halen in de Arena. Hoop toch op wat strijd en een mooie wedstrijd ( die ik alleen moet kijken, mannetje is werken en dochter, ook ajacied, is bij een vriendin) Wat ze ook zeggen , ik vind de nederlandse competitie heel erg spannend liefs Pluisje
Ik ga met je mee lachen en weet je we doen er een biertje bij . En mocht Groningen ook per ongeluk winnen doen we twee biertjes
Ik zit klaar met me flesje water Feyenoord lekker winnen en Ajax moet gezellig doen en verliezen van VVV
Serieus, ik dacht dat we aardig zouden doen? Toch lees ik hier arrogantie dit, ajaxsupporters dat, ik weet 100procent zeker dat als feijenoord, psv, az of wie dan ook in diezelfde positie zou staan, ook al denken dat ze landskampioen zijn, toch? Of heb ik t echt fout en zit ik hier verkeerd?
ZO en RKC staat gewoon met 4-1 voor! Waarschijnlijk voor niemand interressant maar IK geniet! En man en zoon zitten bij PSV.
Groningen is weer goed bezig hoor NOT!! een boel kansen en 0 doel punten Groningen Nac 0-1 Rkc rdjc 4-1 fyernoord 1-0 voor De graafschap 1-1 De rest weet ik niet ging me even te vlug .
Is gewoon als geintje bedoeld Moet kunnen toch? Ook al was het een andere club geweest, ze gaan er al zo vanuit dat ze kampioen zijn de afgelopen 3 wedstrijden dat het mij gewoon grappig lijkt als ze dat vergooien. Gewoon, omdat het kan. (maar het gebeurd toch niet en dan gun ik ze gewoon hun feestje )
AJAXfans alvast GEFELICITEERD!!!! Het is jullie gegunt. Denk dat het jullie nu niet meer afgepakt word. Feyenoord ben helemaal trots op jullie ! wedstrijd gaat super, hoop dat de onweer wegblijf al vrees ik het ergste. Woon vlakbij Rotterdam en gaat hier momenteel steeds heftiger flitsen en knallen
Die wedstrijd is gestaakt... Feyenoord ook 4-1, ben trots op ze! Wij luisteren via Radio Rijnmond, geweldig om die commentatoren te horen ^^