Nou geld dat niet meer omdat ze nu gewonnen hebben maar als ze verloren hadden van twente dan hadden ze er baad bij gehad omdat psv de beker heeft gewonnen psv geen 2e word omdat anders heracles dat ticket krijgt voor europa league en zou Heerenveen doordat heracles dat ticket van psv overnam buiten de boot vallen. Maar nu geld dat niet meer ( uitleg van mijn man ik snap er nu al helemaal niks meer van ) En wat gebeurd er nu bij Feyenoord?
haha ik snap hem ook niet meer inderdaad Wat er nu gebeurd voglens de radio een hoop gehuil You never walk online word gezongen Guidetti op de schouders en ga maar door
Nou nou pietertje wat was het weer goed zeg Not not ! Pietertje rot op rot op Nijland waker worden!! Om te janken dit !!
Het gaat er om dat PSV geen tweede mag worden voor de Heerenveners, omdat zij dan voorronde championsleague krijgen en Heracles (als verliezend bekerfinalist) daardoor europa in gaat. Dan moet diegene die 5e wordt in de competitie ook meedoen met de playoffs. Feyenoord is degene die bij winst tegen Heerenveen tweede wordt, waardoor Heerenveen 5e wordt en dus rechtstreeks geplaatst is voor europees voetbal!
Dit is mijn club Mijn ideaal Dit is de mOoiste club van allemaal Hier ligt mijn hart mijn vreugde mijn verdriet Het kan dooien het kan vriezen We kunnen WINNEN of verliezen Maar een betere club als deze is er niet!!! Ajax Amsterdam ole ole
Een juichtoon da-vre langs de velden Voor ons dierbaar rood en wit De ploeg de dapp`re Meersche helden Onze vreugd` en trotsch bezit Alom Gevreesd in heel den lande Glorie onzer Amstel-stad ... Ieder draagt ze op de handen Wie gaat niet op Ajax prat Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit wordt kampioen! Hup Ajax hup, Rood - Witte schare Dapp're strijders fier en koen Een roep die geldt, dat is je ware Rood en Wit wordt kampioen Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit wordt kampioen! JEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!
JEEEEEEEEEEE!!!!!!! KANPIOENEN!!!!! (ken ook nog wel een paar ajax-liedjes, maar denk dat ik de tekst hier maar niet opschrijf )