Hier kon je op wachten! Sponsors lopen weg , seizoenkaart houders verlengen niet. Maar pieter ziet goed komen ja ja . Dat zegt toch genoeg . Lees dit net op het forum .
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord Wat een wedstrijd zeg! Super spannend Wij feesten ook vanuit huis !!!!
Straks om kwart voor 7 word Feyenoord gehuldigd in de kuip. Meiden hebben jullie allemaal eredivisie live? Want als ik het goed heb komt het daar op en niet op de gewone buis. Muppert @ We zullen zien wat het volgend seizoen brengt maak ik me nu nog niet druk om.
Wij hebben geen eredevisie live, luisteren dus ook altijd via rijmond radio Maar het word op tv uitgezonden op tv rijnmond Dus we kunnen lekker mee genieten
Hoe was het feestje gister.? Heb het niet kunnen zien omdat ik werken moest... @ Marnat Geef je helemaal gelijk!!
Hier een Feyenoord supporter. Al jaren een seizoenkaart, dit jaar ook... maar door onregelmatig werk weinig geweest.... gisteren ook gewerkt... toch daarna in de auto gesprongen ( 1 1/2 uur rijden) om bij de huldiging te zijn! Echt kippevel, veel emoties, trots!
Ik gun het Feijenoord eigenlijk wel........maar dat mag ik hier thuis niet zeggen natuurlijk (man en zoon echte die hards voor PSV). Maar hij leest dit toch niet . Maarre mooi stom dat RKC gisteren verloor maar ze zitten wel mooi in de play-offs! Dat vind ik dan weer wel ff fijn voor mn cluppie! En jammer dat Brood weg gaat. Dat afscheidscadeau voor hem gisteren.Echt te leuk!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mijn zoontje zingt elke keer uit volle borst HAND IN HAND!! Wat is het toch een mooie club...trots!!
Die van mij komt niet verder als mama nu maar hij heeft zondag wel trots zijn Feyenoord tenue aangehad
Voor je het weet zingt hij het ook hoor En dat tenue staat hem vast fantastisch. Achteraf jammer dat we niet naar de Kuip geweest zijn, wat was het een spektakel.
Ik was aan het werk roept ze mij kom luisteren volgens mij gaat pieter weg ?? Ik ja dat zal en ja hoor , met een kop koffie hebben we er naar geluisterd . Manlief kwam thuis van zijn werk ik riep feestje hier is het feestje waar is het feestje , wist meteen waar ik het over had Nu maar af wachten wie we krijgen .
Hee groningenfans Daar was toch ook geen houden meer aan met Pietertje... Ik gok op Jans, die is toevallig vrij
Jans wou weg bij ons , beetje raar als ie nu weer voor ons kiest he! Er zijn meer trainers vrij . Wij hebben 1 nodig met pit die streng maar rechtvaardig is. De jongens goed aan pakt. Als ze niet willen dan thuis laten , en niet net als pieter ze wel op stelt.