Het zou kunnen dat Jans toch weer terug komt.. Hij heeft het bij jullie altijd goed gedaan.. Steve is ook weer terug bij twente gekomen hij ging ook zelf weg... Wie zou er volgens jou moeten komen.?
Dat is waar maar ik weet niet wat de zsite daar van vind . Ik heb geen idee wie er moet komen , een door pakker die lef toont . Eerst maar zien of het ze lukt voor het nieuwe seizoen 1 te vinden .
Pluisje lol dat is geen trainer . Op het fc forum krijgt jans maar 5 procent . Ze hebben een pol geopend daar .
Haha ik ben dan wel blond, maar dat weet ik ook wel Is gewoon het eerste dat in me op kwam, Jans... hij was toch erg geliefd bij de groningen supporters?? Fredje Rutte heeft ook nog geen club
Nu de laatste oefen pot van het Nederlands elftal. Zullen ze er klaar voor zijn?? 8 Juni moeten ze er voor gaan. Wij zijn er klaar voor allerlei oranje in huis.
Heerlijk ik kijk echt uit naar het EK!Nou is het meestal zo dat nederland de oefenwedstrijden slecht speelt en wanneer ze echt moeten,het goed doen!Dus nog een weekje dan zullen we het zien.
Idd gaat het vaak met oefen poten slecht . Laten we dan maar hopen dat ze het in het echt wel top doen.
3-0 Hier ook klaar voor t EK. Hou er van En ook dit jaar weer lekker optimistisch wij worden Europees Kampioen!!!!
Ik ben er ook helemaal klaar voor ^^ Dit is ook een leuke wedstrijd trouwens. Als ze het goed doen kan ik alle manieren van mijn EK dress uitproberen. Edit; Hoppa! 4-0!