Anni85@ Idd is het boven in erg spannend hou ik ook wel van. Maar onder kan het ook nog alle kanten op. Vind er dit keer geen club boven uit stekken, ze zijn allemaal erg wisselvallig . Az doet het aardig .
BAR BAR slechte eerste helft tjeetje zeg Maar 2e helft maakte het inderdaad helemaal goed 0-3 gewonnen nu kijken wat Psv gaat doen!
Ja, na die 1ste helft had ik er een hard hoofd in! PSV heeft het moeilijk tegen Ajax.. Worden wel beter als je het vergelijkt met het begin...Ben benieuwd!
het was weer een mooi voetbalweekend! Hebben jullie ook genoten? Vanavond zit ik weer voor de buis om VI te kijken Jullie ook?
Voetbal liefhebsters?? Ja!!! Elk weekend zit ik klaar! En dan ook vi op maandag en soms op vrijdag Ik zit klaar vanavond! Enne lekkere uitslag van het weekend! Het is zo spannend!
ja ik ben ook de voetbal fan hier thuis, mn vriend niet, die kijkt omdat ik kijk anders niet. eredivisie live hebben we een proefperiode gehad, maar niet genomen omdat het niet altijd uit komt om te kijken. ik volg de wedstrijd sowieso via twitter en fb en radio. 's avonds kijk ik de samenvatting wel. nu trouwens heeft mn vent heel lief een aanbieding voor me geregeld dat ik op laptop/tablet de wedstrijd live kan zien.
Hier nog eentje die het leuk vind .. Ik zit nu ook heerlijk naar VI te kijken ... Heerlijk programma ! Eindelijk is René ook weer terug
Hier een echte Tukker en dus ook een trouwe FC-Twente fan! Al gooit mijn clubbie er nu wel 'n beetje met de pet na..