Jeetje, wat een uitslagen zeg. Had verwacht dat Ajax het wel wat moeilijker zou krijgen, maargoed, niet dus. Niet dat ik het erg vind Az en twente mooi gelijkspel en psv verliest gewoon van rkc... Nouja. Blijven we iig nummer 1!
Hey leuk!! Ik ben ook helemaal into voetbal, al jaaaaaren! Nu even Heerenveen-Ajax kijken. Wij hebben ook eredivisie-live en kijken dus erg veel wedstrijden. Maar soms heb ik er aan het einde van het weekend ook wel even helemaal genoeg van! Ik ga iedere thuiswedstrijd, ook regelmatig uitwedstrijden. Uitjes, visite en vakanties plan ik om het voetbal heen haha..
Jaaaa hier in de Kets ook hoor Helaas moest ik werken tot 20 uur en kon niet gaan. Maar hier thuis tussen de PSV-ers heb ik me kostelijk vermaakt! Dochter had een vriendje om mee te kijken en de buren waren er ook. Ik heb er maar eens een borrel op gepakt!
Wat een wedstrijden gister . Rks wint gewoon moest wel even lachen hoor ,psv dit kan toch niet !! Ajax s weer met tien man [ zeg er verder maar niks op] Alexsandera@ Troost je meis Groningen bakt er vast ook niks van vanavond.
Niet? Groningen speelt zwaar slecht.. Ik had zelfs de volle mep met het gelijkspelletje van ADO tegen Twente, ik heb er dus nog wel vertrouwen in!
Nou Ado staat op de 15e plek haha. En heeft 29 punten dat in tegenstelling tot 1e plek met 61 punten. Dat houd in dat ze vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen en de nr 1 alle wedstrijden moet verliezen haha