Ik ben benieuwd of er ook een optie: afleverrapport voor dit toestel bestaat. Ik heb al overal gezocht en gekeken op het internet, maar ik kan het nergens vinden... Dus vraag ik jullie hulp!!
Ja volgens mij via je instellingen. Ik heb het ook. Op die manier weet ik wanneer mijn man eind van de week weer bereik heeft Zal even voor je neuzen..
hihi dat ging snel.. Naar berichten.. Dan linkerknopje - instellingen.. Iets naar beneden scrollen en daar staat ontvangsbestigingen, die aanvinken.
Maar als ik naar berichten ga kan ik alleen maar berichten intoetsen.. sorry ik snap er echt nog geen bal van... hihi!
Ik bedoel naar je postvak In.. Dus dat envelopje onder in beeld.. links naast je vierkante knopje (terugknop zeg maar) op drukken, dan krijg je opties omhoog..
Oh het is gelukt, bedankt... ik snap nog maar weinig van dit ding. Ik snapte niet precies op wel linker knopje ik moest drukken.. altijd zo wennen een nieuwe tel.
Mooi haha zat in het begin ook altijd te klooien.. snapte er niks van.. Na een paar dagen gaat het beter
Of het werkt ligt ook nog aan je provider. Bij Hi kreeg ik nooit een afleverbericht...bij vodafone wel.