Ben benieuwd of de "vierders" een leuke halloween hebben gehad? En of mensen die het niet vieren er nog echt wat van hebben gemerkt (op de spullen in de winkels na)?
Ik heb gisteravond voor het eerst samen met mijn 7 jarige gelopen. Mijn oudste kinderen liepen ook altijd maar daar was ik nooit bij maar ik vond het stiekem best wel heel leuk, Sommigen mensen hebben echt alles uit de kast getrokken om hun eigen huis tot een griezelpaleis om te toveren, hier zijn we overigens niet in geweest omdat ze daar nog te jong voor is maar er zijn ook minder heftige huizen en verklede mensen. Ze had het goed naar haar zin en de sfeer was goed, zelfs op de foto geweest met de clown van It inclusief ballonnen Was de vriendelijke versie overigens, de enge was voor de oudere kinderen. Ik vond het zeer geslaagd en leuk om mensen zo te zien genieten en te feesten.
Verschrikkelijk dat hele Halloween. Er is niet aangebeld dit jaar.. ..Anders had ik ook niet open gedaan
@GossipGirlxoxo Het was weer hartstikke leuk! Niks te griezelig, met allemaal bloed en afgehakte ledematen. Wel heksen, spinnenwebben, skeletten en vrolijke gezichten van iedereen die plezier had❤