even van me afshrijven hoor

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anouschka23, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nu hubby en ik al 2 jaar echt bezig zijn om onze wens in vervulling te laten gaan begint me nu eht de moed in de shoenen te zakken ookal zitten we in de mmm en zijn zijn zwemmertjes in orde heb ik echt zoiets van wanneer gaat onze droom in vervulling? is het ons niet gegunt? mensen om mij heen komen met het blije nieuws wij zijn zwanger en dat al na 2 maand..... ik gun het ze allemaal, echt waar maar heb dan zoiets van waarom jullie wel en wij niet? vandaag of morgen is mijn NOD en ik kan er op rekenen dat ik wel ongesteld ga worden al hoop ik van niet maar al die maanden dat we het hoopte werd ik ongesteld en was het weer een teleurstelling.

ik voel me op het moment zoooo verschrikkelijk #$$##@ ik moest het even van me afschrijven

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Kan me goed indenken dat je je zo voelt, wij zijn nog "maar" een jaar bezig en heb dat zo af en toe alwel...
    Ik kan alleen maar zeggen "kop op".. En hopen dat het snel voor jullie raak zal wezen...

Succes

3. Niet meer actief

hoi meid
    ik herken je gevoel
    maar geef niet op hoor
    en schrijf het maar van je af
    ik hoop dat je snel alsnog zwanger raakt!
    knufffff ;) ;)

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Zo'n dipje heeft iedereen hier denk ik wel gehad. Probeer de moed niet te verliezen! Onze tijd komt ook.
    Ik hoop dat het snel raak is. Er wordt nu iig wel naar jullie gekeken.
    Ik duim voor jullie!
    XXX

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Zo herkenbaar......
    Zeker als alles en iedereen om je heen goed nieuws heeft, je ziet het overal dikke buiken, kinderwagens en ga zo maar door.

Wij zijn inmiddels 5 jaar in de mmm en geloof me ook die buiken en kinderwagens beginnen te wennen.

Meid hou je goed en geniet een beetje van de feestdagen.

Liefs,
    Elvira

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Anouschka, er zijn genoeg meiden die je begrijpen hier op dit forum, ik ben er ook een van. En paar maanden geleden zat ik echt elke maand in een dip als me ongi kwam, maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat als er weer een ronde voorbij gaat dat ik niet zwanger ben geworden dan ga ik die maand dingen doen die je anders niet zo snel doet als je zwanger ben. Ik ga nu naar concerten of naar walibi of andere leuke dingen. Misschien ook een idee voor jou om zo te denken.
    Kop op, onze tijd komt echt wel. We slepen je er wel door heen.
    Liefs Jolie

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee meid, ik ken het gevoel hoor! Heel begrijpelijk en het is heel irritant! Ik kan alleen maar zeggen kop op, jullie tijd komt vast ook nog wel! Mijn man zegt altijd, als je er straks achteraf op terug kijkt lijkt de periode heel kort. ja ja.... Sterkte en succes!

8. ja dat is ook wel weer zo ik zat gister echt even in een dikke dip (misschien wel tekenen van de duivels misschien ook niet) we blijven ons best gewoon doen en vroeg of laat mogen wij allemaal van onze wondertjes genieten nu nog niet ongie 15 dagen na mijn eisprong begin nu wel erg zenuwachtig te worden wil nog niet testen omdat ik bang ben voor een nega test maar toch heeft het ook wel weer wat die dagen van aftellen en de gedachtens van zou ik zwanger zijn of niet maar laat het binnenkort maar raak zijn!

dank jullie meiden voor jullie berichtjes doet me echt goed!
    dikke knufff

9. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Anouska,

Heel herkenbaar hoor...
    We hopen dat het jaar 2007 een heel vruchtbaar jaar gaat worden..

ik hoor ook op dit moment alleen maar dat ze om ons heen allemaal zwanger worden en ook nog direct in eerste maand.........

Deel Deze Pagina