Hoi hoi, Ik vroeg me af of er dames zijn die wel eens naar de Ostheopaat geweest voor een goede eisprong of misschien wel na meerdere mk.Ik was erg benieuwd naar de uitkomst hiervan, of jullie er echt iets mee zijn opgeschoten. Ik heb nu al een paar weken veel krampen in mijn bm en pijn in mijn eierstokken en ik dacht misschien kan een ostheopaat er iets aan doen grts snelly
Hi, Toevallig heb ik maandag mijn eerste afspraak! Twee vriendinnen hebben er hele goeie ervaringen mee toen ze zwanger wilden worden. Ik heb dat in mijn achterhoofd, maar ga voornamelijk omdat mijn bekken scheef staat en ik al jaren rugklachten heb. Een zwangerschap zou wel heeeeeeeel mooi meegenomen zijn groetjes Puur
Jep, ik Ik ben voor meerdere dingen op meerdere momenten de afgelopen jaren geweest. Voor ik zwanger wilde worden van Thirza vanwege menstruatieklachten, (eerder gebruikte ik de pil tegen mnestruatieklachten, toen werd ik er beroerd van en ben toen met de pil gestopt). De osteopaat heeft toen alles weer goed op regel gekregen, mijn lijf kreeg al die pil-hormonen niet verwerkt en dat was het probleem. En na de miskraam weer. Het was nogal heftig allemaal, de miskraam, en aangezien we wel weer direct voor een zwangerschap wilden gaan, ben ik gelijk maar gegaan. Tot nog toe niet zwanger, mijn lijf is nog steeds aan het herstellen, merk ik wel aan de nog altijd pijnlijke momenten rondom mijn eisprong, maar het knapte wel een eind op door de behandeling bij de osteopaat. Zij vond na 3 behandelingen dat mijn lijf het verder zelf afkon, doorgaan met behandelen had toen geen zin meer.
Nou dames denk toch dat ik het ga proberen. Ik veel klachten ook in mijn rug dus baat het niet dan schaad het niet. Heb ook ergens een stukje gelezen dat als je heiligbeen vast zit je bm niet goed doorbloed is en je dus problemen heb met de innesteling in een mk kan krijgen. Wie weet helpt het.
Hoi, Ik loop ook bij de osteopaat en moet zeggen dat ik er veel baat bij heb. In eerste instantie voor andere klachten, maar ik heb hem ook gevraagd naar wat hij kan doen ivm zwanger raken. Hij heeft 2 maanden geleden aan mijn hormonen zitten sleutelen wat meteen een positief resultaat had. Helaas is het wel snel negatief geworden, een vmk. Ik heb met hem een afspraak gemaakt waarin hij zich puur op mijn eierstokken en baarmoeder zou richten en die heb ik afgelopen woensdag gehad. Mijn eierstokken waren zeer gespannen, waardoor het eitje niet soepel kon springen. Die heeft hij losser gemaakt. Gisteren begonnen de klachten rondom de eisprong en het voelt heel anders. Het is ook 2 dgn eerder dan normaal. Gelukkig gebruik ik ovutesten, anders had ik hem misschien gemist. Nu hopen dat het ook een positief gevolg heeft... Ik ben dus erg tevreden. Groetjes!
Hallo, Zelf loop ik ook bij een osteophaat.. Heb hem ook gevraagd of hij mensen kan helpen die moeilijk zwanger raken, hij vertelde dat dit inderdaad kon, tot nu toe zijn 2 van zn patienten na behandeling zwanger geraakt! Helaas is dit bij mij niet het geval maar ik heb de laatste keer wel een kortere cyclus gekregen door de behandelingen, ook best fijn.. Succes allemaal. Groetjes Mariska
Nou dames dat klinkt posi. De 28ste heb ik mijn eerste afspraak. Dus ik ben zeker erg benieuwd. bedankt voor alle reacties
Ik zelf niet maar een kennis vertelde mij toen, dat zij al een aantal jaar bezig was. Zelfs behandelingen in het zkh gehad (iui) en toen uiteindelijk op aanraden van iemand anders de osteopaat maar geprobeerd. Ook onder het mom van, baat het niet dan schaadt het niet en zij was na een aantal maanden zwanger! Het geeft natuurlijk geen garanties maar ik vond het wel heel hoopvol klinken. Omdat mijn eileiders niet goed zijn had ik ook naar een osteopaat willen gaan mocht het niet lukken, maar ik was wonder boven wonder in de 3e ronde gelukkig weer spontaan zwanger