Nog meer wintersporters hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Jaaaa nog minder dan een weekje werken en dan is het weer zover!! Wij gaan op wintersport, kan niet wachten!!

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wij zijn alweer terug van wintersport! Mijn vader heeft een Landal huisje in Oostenrijk en we hebben genoten van het skiën :). We hebben ons eigen materiaal (Decathlon in uitverkoop, je hebt het er uit binnen drie keer t.o.v. huren!) en kunnen met sterk gereduceerd tarief van Landal in het huisje

Ik ben een goede technische skier, maar geen durfal. Ski wel al vanaf 8 jaar oud (met soms een paar jaar niet sinds 18 jaar oud). Mijn man heeft minder ervaring, maar leert snel en is een durfal. We komen dus met gemak alle pistes af, en in de tief-schnee/off piste eigenlijk ook alles prima :D.

Mijn zoontjes pasten nog niet in de te huren schoenen van kinder ski'tjes. Nog niet met twee dus, maar heel misschien gaan we nog in maart en dan is ons handige mannetje iig klaar ervoor denken we :D.

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    ps. beetje jaloers op iedereen die nog gaat!!!

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ski sinds 16 jaar en heb 1 jaar overgeslagen omdat ik zwanger was. We gingen altijd het ene jaar naar Frankrijk (ski-kilometers maken!) en het andere jaar naar Oostenrijk. Ik probeer sinds een paar jaar ieder jaar 2x te gaan. 1e keer in de kerstvakantie met het gezin (als onderdeel van een grotere groep) en in maart zonder kinderen. Favoriet is Oostenrijk (Gerlos), vanwege de reistijd (Frankrijk is 1,5-2 uur langer rijden), de gastvrije mensen, ruimere accomodaties en het eten. En in maart voor de apres ski :D.
    Ben dus net geweest in de kerstvakantie en wacht met smart op de aanbiedingen voor maart. Heb er nu alweer zin in.

5. Beebiebeeb. Kom al 21 jaar in Flachau/wagrain.. dus overal al geweest en Zauchensee slaan we idd nooit over!

Heb er zooo een zin in. Skiën met de kinderen ook.. ben benieuwd!

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier ook een groot skifan. En eentje met de luxe van een skilift op minder dan 5 km van ons huis :D
    Helaas heb ik er al 3 winters geen gebruik van gemaakt. Eentje pas bevallen, daarna hoogzwanger, daarna tijdelijk elders gewoond en dan eindelijk kunnen en mogen we deze winter weer!
    Helaas is skiën met de kids niet zo handig dus jammergenoeg er nog niet aan toegekomen. Maar in februari hebben we ruim een week aan skiën voor de boeg.
    Heb er zin in!! Hopelijk gaat het goed na zo lang niet meer te hebben geskied, ben iig actief aan het sporten te gaan om conditie en spierkracht in m'n benen terug te krijgen.

7. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wij gaan altijd met de kerst naar Ehrwald(oostenrijk).

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Jaah... ikke ook!!
    16 februari gaan wij een week naar Frankrijk met mijn ouders, broers en schoonzussen! zoooveel zin in! :D
    Ik ski pas vanaf mijn 20e maar kan toch redelijk de bergen afkomen :) Kan niet wachten tot ons zoontje groot genoeg is om hem op de skies te zetten :D

9. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Waar ga je in kleinwalsertal?? Wij zijn in Mittelberg geweest van 12 t/m 25 januari:D

Sinds een jaar of 7 ski ik, ik heb les gehad van mijn vriend die al vanaf zijn 6de op de planken staat, eerst geskied later, gesnowboard en nu aan het telemarken. Dan kan hij me helpen met skieen als iets niet gaat en is voor hem een grotere uitdaging.

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik woon in Oostenrijk en ski heeeeel graag! :D

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jaren gedaan, in wedstrijdverband (nationaal.en internationaal).
    Veel gebieden gezien en heeeuuull veeel kilometers op de latten gemaakt. Nu met onze kids wil ik graag volgend jaar voor t eerst met hen. Ik kan zelf lesgeven (heb m'n anwarter jaren geleden gehaald). Kijk er zooooo naar uit om met de kids t skien te gaan ontdekken... Heerlijk gewoon!

Deel Deze Pagina