Hebben jullie een loungeset van de Leen Bakker? Het gaat om het merk P&R Design. Hoe is de kwaliteit? Ben je er blij mee? Ik heb de mogelijkheid om dit via marktplaats te kopen, maar twijfel...
Wij hebben een jaar of 5 deze sets van Leen Bakker. Staan altijd buiten en nog steeds in perfecte staat. Een loungeset met 2 banken en 2 fauteuils. En een tafel met 6 fauteuils. Wij zijn heel erg tevreden over de prijs-kwaliteit.
Is het het set uit obl? Die vind ik er zelf niet al te best uit zien. Kussens verkleurd en de wicker van 1 stoel beschadigd. Maar misschien heb jij een ander set op t oog.
Ik heb een lounchset van leenbakker. Geen idee welke. Kussens zijn binnenshuis en buiten de zon om toch met 2 jaar verkleurd. Het plastic was niet super maar functioneert nog wel.
Mijn 4 persoons lounch set van LB was 250 nieuw. Gaat er dan echt om welke het is. Ik zou 200 te duur vinden.
Ik vind 't niet echt duur. Was voor t set met de fauteuils en de bankjes volgens mij rond de 750 euro kwijt. Ik heb verkleurde kussens en de wicker is ook nog in perfecte staat. Ik heb t idee dat het vlechtwerk van de loungesets (de hoekbanken) van andere kwaliteit is als het set wat ik heb.
Van P&R Design. Ik kan hem op de site van Leen Bakker niet vinden, is een merk wat ze niet meer verkopen dus.
In t voorjaar komen ze altijd weer met een nieuw assortiment van dit merk. Is echt een seizoensproduct.
Heb je een foto? Hadden nl. Een loungeset van leen bakker ooit gekocht. Die was met een paar maanden al kapot
Ik heb er toch vanaf gezien. Op zich hebben we geen haast, en ik moet gewoon rustiger rond kijken. Bovendien was vervoer ook nog een probleem. Dank voor jullie advies, het heeft me geholpen!