Nog meer zwangeren uit Arnhem???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rsp, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik zit bij Rijnstate, met een tweeling wordt je meteen overgedragen. Gelukkig woon ik er vlakbij. Ik hoef dus ook niet na te denken over waar ik wil bevallen. En ik krijg heel veel echo's:D

Voelt iedereen zich (weer) goed? Of veel last van kwaaltjes?

2. rsp

rsp Lid

6 aug 2013
    50
    0
    0
    Ik zit ook in Rijnstate. Mijn eerste was maar 2500 gram bij de geboorte dus nu wordt de groei extra in de gaten gehouden. Extra veel echo s dus inderdaad haha.

Ik voel me wel goed hoor. Wel misselijk maar bij de eerste 9 maanden doodziek op bed gelegen en 2x in het ziekenhuis ivm uitdroging dus dit is niks vergeleken bij toen haha

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb eerst bij de verloskundige in het dorp gezeten maar ben toen medisch geworden. Loop nu bij het Radboud, heb hier ook mijn icsi traject gehad dus vond het wel fijn om daar weer terug heen te gaan :) Die extra echo's zijn inderdaad hartstikke welkom hihi!

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Heee Yupgup ook hier! Haha..

Maar kom uit dorp nabij Arnhem.. Leuk om wat mensen uit de buurt te 'spreken' :)

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jaa, grappig Mus! Ik woon tegen D.riel aan maar ga vaak naar E.lst voor boodschappen. Een vd 2 toevallig?

6. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Goed om te lezen dat meerdere vrouwen de cursus van stmg fijn vonden. Ik neig ook naar die cursus, maar omdat ik voor de eerste keer zwanger ben wel ik toch graag naar de infoavond.
    Puur vind ik tot nu toe een fijne praktijk. Als ik het me goed herinner zit ik bij team geel. De verloskundigen vind ik ook wel fijn. Zijn jullie allemaal in het ziekenhuis bevallen? Ik twijfel namelijk, eerst wilde ik stellig in het ziekenhuis bevallen maar nu lijkt thuis bevallen me veel fijner. Gelukkig hoef ik nu nog niet te kiezen ;)

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    @Yupgup..ahh.. net de andere kant op! Zet het liever even niet hier neer.. heb nogal wat bekenden op het forum :)

8. rsp

rsp Lid

6 aug 2013
    50
    0
    0
    Ik zat ook bij Puur team Geel bij mijn vorige zwangerschap. Uiteindelijk wel in het ziekenhuis bevallen omdat de ontsluiting niet op gang kwam dus moest aan de medicijnen. Ik moet zeggen dat ik de bevalling in het ziekenhuis erg prettig vond.

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oke, dan weet ik denk ik al! Hoezo nieuwsgierig, haha.

Loreley, ik wilde thuis, maar ivm langdurig gebroken vliezen (infectiegevaar) moesten we naar rijnstate. Eenmaal daar was het ook zo klaar -dusdathadookwelthuisgekund-. Vond het toen wel echt een nadeel dat er alleen vierpersoons-kraamkamers waren, maar inmiddels heb ik begrepen dat er nu ook privékamers zijn :) Stukkie beter.

10. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Hmm ik ga toch even een kijkje nemen bij de verloskamers dan. Mocht het echt zo zijn dat er een kans is dat je met andere vrouwen op de kamer komt dan zou dat mijn keuze toch wel beïnvloeden. Lijkt me echt niet fijn om een ander te horen bevallen terwijl je zelf alles voor het eerst mee maakt...Maar het lijkt mij ook dat dat tegenwoordig anders is.

11. Mandy81

Mandy81 Nieuw lid

5 sep 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Is dit event ook iets om de man mee te nemen, of kan ik hem beter thuis laten ;)

12. rsp

rsp Lid

6 aug 2013
    50
    0
    0
    Die van mij is blij dat mn moeder meegaat haha

13. rsp

rsp Lid

6 aug 2013
    50
    0