Onze zoon is nu negen maanden. Eind deze maand ga ik eindelijk weer naar een festival. Ik geef volledig BV. Voor die dag ga ik van te voren kolven. Kan mijn zoon op die dag naast de gekolfde BV ook een of meerdere flesjes KV krijgen? Stel er is niet genoeg oid. Als dit kan, wil ik graag een plantaardige variant kopen. Omdat hij nog niet veel koemelk in zijn leven op heeft.
Tuurlijk kan dat. Wellicht een idee om de kv al een keer te proberen zodat je zeker weet dat er geen gekke reactie op komt. Maar met 9 maanden zal dat waarschijnlijk wel los lopen.
Dat kan zeker. Je kan ook vanaf nu al een aantal keer kolven en invriezen. Dan is kv misschien niet eens nodig.
Fijn dat dat kan. Geeft me wat rust. Stel ik drink net een wijntje teveel ik ben namelijk errug toe aan een festival, laatste 2019.. Ik heb een pot nutrition gekocht en geprobeerd en ging er prima in
Ik heb het een en ander ingevroren idd, maar ik ben bang dat je dan net te weinig hebt of ik drink net een wijntje teveel. Geeft op deze manier net wat meer ademruimte
Dat is het fijne van wat langer voeden. Het wordt allemaal stukken flexibeler. Ga je het redden die dag zonder kolven? En ja heerlijk toch, even wat voor jezelf zonder kinderen
Festival waar ik heenga hebben speciale kolfruimten. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Als het maar geen dixie is ben ik al blij. Ik heb een kleine elektrische kolf, dus dat komt wel goed. En als het niet lukt heb ik een mooie gevulde decolleté
Misschien weet je het al, maar een pot Nutrilon mag je na openen maximaal 4 weken gebruiken. Dus je kunt het helaas niet bewaren voor als je later dit jaar nog eens ergens heen wil.