Iemand tips of weet wat dit is/eraan te doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joon1408, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hoi
    Ik ben morgen precies 25 weken. Nou heb k sinds vorige week dat ik heel erg moe ben zit al 6weken thuis vanwege bekkeninstabiliteit. Ook werd ik afgelopen week wat vakder duizelig. En lag ik snachts wakker van maagzuur. Maar nu vanochtend ben ik opgestaan wat gegeten geplast gedronken, kwartiertje rechtop gezeten terug bed in was om 6uur. En toen werd ik zo enorm duizelig en tot nu toe is het niet weg getrokken, ben wel eben in slaap gevallln, heb ook overgegeven,
    Hebben meer van jullie dat of weten jullie wat het ken zijn, ik moet morgen op controle.

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien bloedarmoede?

Lage bloeddruk?

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Zou ff bellen, misschien wel je bloeddruk oid! Succes!

4. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd even bloeddruk laten meten, zijn o.a. symptomen van zwangerschapsvergiftiging. en met lage bloeddruk kan je ook errrg duizelig worden!

5. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Oke dankjewel.ik. Oet morgen naar de verloskundige. Op mijn verjaardag hopen op een goede uitslag. Is het dan verstamdig om miijn ochtendplas ,ee te nemen of testen het daar niet meer. Sorry ben hier niet zo in thuis hihi

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    De ene VK kan je het wel bij laten testen, bij de ander niet, moet het door de huisarts. Je zou ff kunnen bellen wat wijsheid is, anders loop je morgen met je potje urine te heen-en-weren :p En als het zw-vergiftiging is zou het best kunnen dat ze je nu al ff willen zien voor de zekerheid, daar willen ze geen risico mee nemen.

Deel Deze Pagina