Nog mensen die wel van harde knallers houden tijdens oud en nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Jaaa, carbid schieten!

Vanmiddag ook weer wezen kijken, was gezellig! VL heeft een 'kanon' met een vriend, en deze deed het ook weer! Is met lucht/gas. :D

Liefs,

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier net ook weer carbiet schieten gezien was echt SUPER :D

Nu lekker onderuit gezakt op de bank TV kijken.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier is het niet een paar dagen... hier is het helaas al weken aan de gang. Knalvuurwerk mag van mij per direct afgeschaft worden.

En voor degene die zeggen dat we niet zo moeten zeuren nodig ik van harte uit in mijn wijk... dan praat je wel anders.

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Nee, niks voor mij. Schrik me iedere keer de pleuris van die harde knallen. Heb vanavond al een paar keer tegen het plafond gezeten:).

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik kan vuurwerk wel waarderen. Losse knallen vind ik weinig aan, maar zo'n grote rode rol of mat die lekker lang knettert, ja leuk hoor!

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Mijn man is helemaal los, staat momenteel met de oudste buiten met de buurman vuurwerk af te schieten hahah

7. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik ben het met jou eens.
    Van mij hoeft het vuurwerk ook niet afgeschaft maar dat geknal wel.

Wij kwamen net thuis en toen hadden er een paar gasten fikkie gestoken. Toen wij de cameraopname terugkeken zagen we dat het een groep gasten is geweest van ongeveer 20 man die hier de prullenbak er uit hebben staan knallen en vuur hebben gemaakt. Dat vind ik dus echt niet geinig voor mijn deur.

Verder zijn de knallen echt mega hard. Dat vind ik buiten in het weiland leuk maar niet in een woonwijk. Het lijkt hier eerder een warzone! Politie, ambulance hoor ik vaak, schreeuwende gasten, mijn buren die keihard draaien………….En dan woon ik echt in een keurige woonwijk.

En wat je zegt, zou het alleen vandaag zijn, ok酅….maar het is idd al weken aan de gang.

Nee, het plezier van het vuurwerk wordt zo echt verpest.

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

aaaaah schattig hihi

Deel Deze Pagina