Nog mensen op zoek naar werk?

Discussion in 'De lounge' started by Meisje89, Mar 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonike

Leonike Bekend lid

Nov 21, 2011
    521
    2
    18
    Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een vaste baan heb waar ik het goed naar mijn zin heb.

Aangezien ik na mijn verlof minder ga werken, gaan ze bij ons in het bedrijf binnenkort een sollicitatieprocedure starten.
    Functie: administratie (debiteuren/crediteuren, stukje personeelszaken), in combinatie met telefoniste + personeelsplanning.
    Leuke, afwisselende functie.
    Werkdagen: woensdag, donderdag en vrijdag

Meer info kan ik via pb wel geven

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Denk dat ze eerder op zoek is in de regio noord-oost Limburg (B) ;)

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ik krijg geen C4 denk ik, is gewoon einde contract?
    En zh hier hebben niks, heb ook al al de naburige gemeentes afgegaan en buiten de stad waar ik nu woon, is er nergens een vacature waar ik in aanmerking voor kom.

Heb ook gevoel dat ik met administratie alleen niet alles benut wat ik heb... wil heel graag nog bachelor diploma halen, maar ben nog op zoek naar welke richting dan best is voor mij. Begint me op dit moment beetje teveel te worden... Zie het even niet zitten pff :( Mag wel eens stoppen allemaal die miserie...

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja maar misschien voor anderen die hier nog meelezen kan het wel interessant zijn hé

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja daar dacht ik ook aan toen ik gepost had, maar heb niet meer kunnen reageren omdat ik klanten had ;)

Denk dat je sowieso een C4 moet krijgen voor de RVA. Ik heb dat volgens mij ook gehad toen ik einde startbaan was.

Heb je de site van de VDAB al eens doorgenomen? Daar stonden ook nog interessante dingen op. Denk dat het voor jou nu gewoon zo snel mogelijk iets anders vinden is, zodat je niet in de problemen komt. Terwijl zoeken voor iets van langere duur en dan kan je nog altijd een bachelor diploma halen.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja ik kijk elke dag, en bel regelmatig naar de interimbureaus, zodat ze elke keer aan mij blijven denken. Tot nu toe nog niks gevonden waar ik voor in aanmerking kom. Of dat ik wel in aanmerking kom, maar de uren gewoon niet te doen zijn voor mij... Avond, weekend, posten draaien ed...

Bachelor wil ik thuis studeren, dus blijven werken en dan ondertussen diploma halen. Lekker zwaar, maar ik wil het echt wel hebben!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    jammer 10 uur is echt te weinig. in veel winkels vragen ze maar voor weinig uren mensen is me opgevallen

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Lekker zwaar, maar als je het echt wil, lukt het je wel ;)

Heb je nog een mailtje gestuurd via fb, een vacature via BIK-interim. Ik ben heel tevreden van dat interimkantoor. Ene job gisteren gedaan, vandaag belden ze alweer voor een nieuwe. En laat net dat interimkantoor hetgene zijn waar ik bij het inschrijven geen goed gevoel bij had ;) Mening dus maar snel herzien :)

9. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

Feb 5, 2011
    775
    1
    18
    Female
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Nee klopt, er is erg weinig werk in alles!
    Kijk elke dag, maar valt vies tegen.
    Zoals ik hier lees, is het overal in Nl een probleem

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja in België ook hoor... Word er gek van!

11. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    1,642
    1
    0
    Hilversum
    Tis overal gewoon klote op dit moment

Ben net wel gebeld door de kruidvat of ik voor 24 uur zou willen werken hmmmz ja graag!!! en morgen een sollicitatie bij een zorgburo met opleidingsmogelijkheden

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Tof! Succes!

13. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dat heeft te maken met de flexibiliteit.
    Wij zijn nu met een team van 6 dames, als we alleen fulltimers of iig grote contracten zouden geven zouden we maar met ons 3en zijn. En dan krijg je de week moeilijk gevuld en dan zit je met ziekte en vakanties te kijken. Dus vandaar de kleine contracten in de winkels.

In grotere winkels (meestal warenhuizen) heb je welk grotere contracten, maar daar zijn ook meer diesten te vergeven.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    hier ook heftig op zoek naar werk!

Alleen is er gewoon haast niks te vinden binnen een straal van 40 km.

Ben alleenstaande moeder en mijn WW uitkering bereikt begin volgende maand de maximumdatum.
    Gisteren met lood in de schoenen naar het Werkbedrijf geweest voor een intakegesprek betreffende een bijstandsuitkering..
    Vreselijk.............................
    Echt verschrikkelijk vind ik dit!

Blij dat zulke voorzieningen bestaan, maar ik vind het zo vernederend om mijn handje op te moeten houden bij de Gemeente...verplichte huisbezoeken, alimentatie en bepaalde kortingen die van je Bijstand worden ingehouden.. Het is al niet veel!

Heb zelf een HBO diploma en 7 jaar relevante werkervaring.
    Maar ben echt de dupe van de crisis.

De UWV medewerkster die gisteren mijn bijstandaanvraag in behandeling nam zei meteen: Nou meid, je bent hartstikke leuk en slim! En gewillig om te werken!! Nou, jij zit ECHT niet lang in de bijstand.

Fijn om te horen natuurlijk, maarja............als er niet veel is?!

Heb volgende week een 2de gesprek bij de buitenschoolse opvang. Dat is maar voor 8 uur per week. Maar je moet ergens beginnen!

15. Within

Within Niet meer actief

16. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Dus als iemand nog iets heeft/hoort/leest op het gebied van vacatures in Noord-Holland (randstad).. Dan hoor ik het graag!!!

ik zit in de Welzijn (Sociaal Cultureel Werk, Tienerwerk, Kinderwerk, Jongerenwerk, Opbouwwerk..) Maar mijn diploma geeft ook toegang tot de Kinderopvang ;)

17. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Heb mezelf opgegeven!

Oh jeetje, zou zo een aflevering nou echt om mij draaien als ik mee mag doen? Best vreemd dat je buren je dan bijv. op tv zien! :)
    Maargoed, een ideale kans natuurlijk!!!!

18. Within

Within Niet meer actief

Als ik niet elke ochtend nu in therapie zat had ik mezelf ook per direct opgegeven!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Meisje, heb je nog een mailtje gestuurd. Wel geen voltijdse job, maar mij lijkt het wel leuk ;) Ga zo nog eventjes verder kijken.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    zal morgen eens kijken ;) Via gsm is het niet zo handig :) Bedankt alvast!

Share This Page