Hallo dames, Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten als het onderwerp niet goed staat dan hoor ik 't wel. Oke hier komt 't .. iets meer dan 3 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter en tot op heden nog niet ongesteld.. maar dat kan ook want ik las dat het wel erg lang kon gaan duren maar dat het ook weer vlot op gang kan komen. nu had ik tintelingen rondom me navel en steekjes in mn liezen en heb al een paar dagen dat er na 't plassen een stuk slijm met bloed in de pot ligt (sorry onsmakelijk, maar 't is gewoon zo ) en laarst met afvegen een paar puntjes rood achtig slijm met wit.. lijkt gewoon op vruchtbaar slijm.. heb toen een tamponcheck gedaan en daar zat niets aan.. ik maak me zorgen.. maar waarom?? ik heb net ook een test gedaan.. maar die is negatief we doen 't gewoon met condoom.. de pil pak ik niet meer want we willen als 't ons mag lukken onze kindjes niet al te ver uit mekaar.. en anders komt dat ontpillen er weer bij, maar voor nu nog niet en daar was ik ff bang voor maar nee zwanger ben ik ook niet.. pff wat heeft dit te betekenen wie heeft dit nog meer gehad? wil gewoon een beetje gerust gesteld worden.. stress is niet goed drm typ ik even lekker van me af.. dit lucht al een stuk op hehe heb dit trouwens wel vaker gehad bloed en slijm maar toen moest ik bevallen dus ja..