Hallo, Ik zit al een tijdje op dit forum en lees veel verhalen van anderen met pcos. Ook heb ik op internet gelezen dat je, zoals elke aandoening, milde en zware pcos hebt. Het lijkt mij interessant om te lezen van anderen hoeveel vochtblaasjes er ongeveer geteld zijn in hun eierstokken, van welke pcos "symptomen" zij last hebben en met welke behandeling ze bezig zijn. Of voor de vrouwen die al zwanger zijn welke behandeling heeft geholpen! Zelf zijn er bij mij ongeveer 12 vochtblaasjes in ieder eierstok geteld. Ik denk dat ik een milde versie van pcos heb. Ik heb verder geen pcos "symptomen". Geen overgewicht, overbeharing of acne. En ik ben nu met de eerste ronde clomid 50mg bezig. Ik hoor graag andere verhalen! En misschien is het op deze manier meer met elkaar te vergelijken. Liefs, Leaf
Hier kreeg ik in de zomer van 2014. te horen dat ik pcos heb. Ik had in de ene 10 en andere 3 vochtblaasjes. daarna kreeg ik Clomid 3 maanden hebben ze meegekeken had eerst 2 eitjes laatste keer 1 eitje. en toen moesten we het 3 maanden weer zelf proberen Nu de laatste maand als goed is maandag of dinsdag muijn NOD. Wordt ik ongi dan zkh bellen voor afspraak. en bespreken voor het vervolg traject. dus erg spannend nu! Verder heb ik ook geen symptomen. Alleen een enkel puistje als ik ongesteld ben.
Dankjewel voor je reactie. Welke dosering clomid zit je nu? Je bent dus al een tijdje aan de clomid. Hopelijk word je niet ongesteld deze maand! Ik duim voor je
Hè Leaf, wij hebben hier al eens over gehad. Ik ben ook wel nieuwsgierig! Hier nu super lage dosering 3 dagen 25 mg cd 3, 5 en 7. Ik ben benieuwd of er nu maar 1 eitje groeit. Blaasjes meer als 20 op elke eierstok (ze houden op met tellen bij 20). Symptomen geen 1 behalve onregelmatige ongesteldheid. Testosteron was prima, maar die andere 2 hormonen niet. Dus ik zou zeggen aan de hand van clomid milde vorm, maar aan de hand van de blaasjes niet?
Hoi hoi, ik heb ook pcos overbeharing, overgewicht menstruatie wat uitblijft dus denk best zware vorm. iknwist het al vroeg toen ik een jaar of 17 was ofzo en dat scheelt. ik wwas gestopt met de pil in dec. 2012 en moest een jaar oefenen. Uiteindelijk doorverwezen naar de gyn en om bepaalde zaker voor te zijn was ik begonnen met stoppen met roken en af te vallen dmv koolhydraat beperkt. De eerste afspraak gingen ze kijken dmv inwendige echo en constateerde opnieuw pcos hele kralenkrans, niks nieuws. Dus ik bloed geprikt en manlief zn zaad laten nakijken en toen we voornde uitslagen kwamen vroeg de gyn if ik misschien ongi was geworden (had wel wat roze verlies en beetje kramp) dus ik zei nee en vertelde over de kramp en wat roze verlies. Wat bleek nou ik was geprikt op het moment van eisprong maar of ik zwanger was durfde hij niet te zeggen en kreeg wel recept mee voor clomid. Thuis gekomen deed ik een zwangerschapstest en meteen positief maar goed is niet echt wat je wilt weten maar misschien kan je eens wat beter je voeding onder de loep te nemen heb het idee dat het bij mij heeft gewerkt en het stoppen met roken dan. Misschien heb je hier wat aan maar hoop dat er voor jullie snel wat moois komt!!!