@dolfijn Wat hebben jullie een ideale kat dan! Hier heb ik ook wel meerdere plekjes waar ze héél graag liggen, maar het gaat ze er in ieder geval om dat ze zo dicht mogelijk bij ons zijn. Dus voor 's nachts gaat het sowieso niet werken ben ik bang Hier inderdaad ook gekeken naar positieondergoed, maar die prijzen heb ik inderdaad echt niet over voor die twee maandjes! Dan maar XXXXXL onderbroeken bij de zeemand vandaan, haha @toetie Lastig dat je een spastische darm hebt... Dan weet ik er ook geen raad meer mee! Heb je niet van die zakjes met vezels van de huisarts? Super dat je vriend zijn contract mag tekenen vandaag! Gefeliciteerd! Ik heb vooral zin in eten wat ik niet mag hebben Filet Americain, biefstuk, rode wijn... Oja en met de sneeuw wilde ik héél graag skiën en met de neefjes en nichtjes op de slee, maar heb toen netjes aan de kant staan toekijken (paste ook niet meer op de slee, kon m'n benen niet zo ver meer optrekken ) @hier Tot vanmorgen 10.30u toch nog ongeveer 4 uurtjes kunnen slapen. Manlief was vannacht erg aan het draaien en op een gegeven moment wilde hij dat ik tegen hem aan kwam liggen, omdat hij het koud had (hij heeft gisteren de elektrische deken eraf gegooid, omdat hij vond dat die niet nodig meer was!), maar toen sliep ik dus al helemaal niet meer Vanavond maar na Sesamstraat naar bed denk ik
Even doorgeven dat Kappie heeft ge-smst.. ze is gewoon weer thuis en nog niet aan het bevallen haar internet doet raar dus vandaar dat ze hier nog even niets heeft laten horen.. @Hier http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/252260-knallende-ruzie-ha.html dus reageer vanavond op jullie.. ff dit laten zakken en afleiding zoeken..
@dolfijn Oei, dat is minder zeg Wat is er aan de hand? Ga maar even lekker wat leuks doen, dan kan je even je frustratie kwijt @kappie Hopen dat je kleintje zich snel aandient meid! @hier Zou eigenlijk gaan leren voor de tentamens van volgende week, maar met die paar uurtjes slaap van vannacht wil dat niet helemaal lukken. Denk dat ik maar eens de zolder op ga ruimen, kijken wat er weg kan en wat er op marktplaats kan. Zou dat eigenlijk morgen met manlief doen, maar heb het idee dat hij grieperig aan het worden is, dus die hou ik maar een beetje rustig aankomend weekend. Vanavond even samen boodschappen doen en dan samen vroeg naar bed. Morgenochtend laat ik hem maar lekker liggen en kijk ik zelf wel even wat ik kan doen. Wil alleen heel graag de kast in de slaapkamer naar de werkkamer om plaats te maken voor de wieg, daar zal ik hem toch bij nodig hebben. Maar anders komt dat volgende week wel, wil niet dat hij ziek wordt! (zo zielig altijd!)
Zo, de zolder opgeruimd! Heb eigenlijk wel weer veel te veel gedaan, nu ontzettend last van m'n rug, maar ja, toch wel een goed gevoel dat je daar weer kan lopen Meteen wat dingetjes op marktplaats gezet. Die nesteldrang is toch nog ergens goed voor! Had bijvoorbeeld al 2 jaar een glazen kooi op zolder staan, waar ik altijd hamsters in had en wilde die in eerste instantie bewaren totdat we een groter huis hadden en weer ruimte voor knaagdieren hadden. Maar dat kan nog wel 4 jaar duren, dus die moet toch maar weg Vanavond neefje blijmaken met een kapotte radio en videorecorder, die vind het heerlijk om dat uit elkaar te halen, dus die heeft weer een weekendje vermaak Nu toch maar even rustig blijven zitten, anders gaat er vanavond niets van shoppen terrecht komen! Dolfijn, gaat het alweer wat beter met je?
Bedankt voor jullie reacties op onze kat en op de muur! Heb nu de hele dag en nacht de verwarming laten loeien dus hoop dat het effect heeft! Mn man wil de muur toch in kleur hebben dus we gaan het maar kopen zo Ondergoed is erg lastig! Vond bij de zeeman ook niet echt je van het zitten... Moet binnenkort ook maar eens kijken! Dingen die nu niet kunnen/mogen: Wil heel graag naar de zon Ben vorig jaar met een vriendin geweest, express vroeg ipv in nov omdat ik met de pil was gestopt Carpaccio eten! Half gebakken varkenshaas eten, lekker lekker Leuk he die nesteldrang, lekker alles opruimen en netjes maken! Ik heb vandaag wat dingen voor mn opleiding afgerond dus ik ben helemaal blij! Als iedereen het dan nog even goedkeurt dan kan ik me ook echt over gaan geven aan de nesteldrang.. Lekker strijken, ramen zemen, heerlijk (enne ik ben alles behalve een huisvrouw in de zin dat ik echt een ....hekel aan schoonmaken heb!) Is er hier trouwens nog iemand met bekkeninstabiliteit aan 1 kant? Wat doen jullie eraan? Ben vandaag naar de fysio geweest en hij wil dat ik een band ga dragen maar die van hem zitten niet goed met mijn buik.. Dus alle tips zijn welkom! @elletjo, veel plezier met shoppen!
@dolfijn1982 wat een klote huisarts een mooier word is er niet. ik zou wel uitkijken dat het niet erger word. toen ik een blaasonsteking had hebben ze meerdere antibiotica's moeten geven omdat hij gewoon niet over ging (lang leve de lol daar kregen we een schimmelinfectie van). al het erger aan voelt gewoon naar hap. @elletjo shop ze jammer genoeg heb ik geen rede meer tot shoppen. wel lekker om op te ruimen alleen moet je wel uitkijken dat je niet teveel doet. @kappie hopen dat de kleine zich snel meld. @siepie heerlijk nestel drang. wel balen die bi hopen dat het niet te erg word. @ hier ben zo gelukkig de kleine begint weer te slaan of te schoppen in iedergeval in mijn buik terror aan het zetten had ik echt gemist. vandaag ook een paar tenten gehaalt en ja niet moeders mooiste en zodra het kan verdwijne ze ook weer in de kast mijn vriend helemaal gelukkig want hij heeft me onderhand moeten dwingen die dingen te halen(A). dadelijk met de honden lopen. morgen de boel hier op zen kop te zetten en schoonmaken.
p.s. hoe hebben jullie die banner eronder gezet snap er niks van. en ben wel nieuwschierig geworden wat de leeftijd van iedereen is. als jullie die willen delen.
Oh ik word gek van die internet verbinding hier. Heb net een heel bericht zitten typen en hopa internet eruit. Heb nu zo´n last van mijn rug dat ik niet weer het hele bericht ga typen hoor sorry... Dus even in het kort... Siepie wat fijn dat de baby weer lekker aan het donderstenen is altijd fijn dat ze zo lekker actief zijn. Als ik de baby naar mijn idee te lang niet gevoeld heb of als ik haar graag even wil voelen dan zet ik Leef nu het kan op van Jan Smit en word ze lekker actief en lijkt het wel of ze op de muziek lekker mee swingt met haar kontje helemaal leuk! Elletjo wat lekker he dat opruimen, normaal vind ik het niets en schoonmaken ook helemaal niet maar nu doe ik het ineens ook graag en dat zal het eerste jaar wel weer zo blijven net als de afgelopen 2x na de bevalling... En dan tsja is het mezelf er weer helemaal toe zetten en toe dwingen maar goed heb ook nog een mannetje dat graag helpt gelukkig en samen is het weer licht werk. Dolfijn1982 wat lief dat je het even had gemeld dat ik internet problemen heb en daardoor ineens niet meer kon plaatsen hier. Zo te zien is het nu wel gelukt gelukkig... Wat een !"#$%& huisarts weet niet wat er is gebeurt maar ik heb het idee dat het met je blaasontsteking temaken heeft. Mijn buurvrouw had een longontsteking en had ab gehad maar die sloeg niet aan en kreeg er nog even een dubbele longontsteking bij en na een bezoekje aan het ziekenhuis kwam de huisarts eindelijk in actie hij gaf haar steeds maar ab die gewoon niet sterk genoeg was. Nu is het opgelost door middel van pretnison/pretnisolon erbij maar het moest wel even eerst mega erg zijn voor hij echt actie ging ondernemen. Ziekenhuis heeft er wel wat druk achter moeten zetten dus hoop dat jou huisarts eerder tot bedaren komt en dat het nu snel beter gaat met je. Hier een drukke baby die hoop ik net zoveel zin heeft in de bevalling als ik want ik kan niet wachten en maandag lijkt heel snel dichtbij te komen maar voor mijn gevoel kruipen de minuten voorbij en lijkt het allemaal zo lang te duren. Ach nog even vol houden vandaag hebben we tenminste de primeur van 37weken gehaald en gaan we maandag hopen op een mooie datum die niet te lang meer duurt want wachten duurt lang nu... Jullie een heel fijn weekeind ik hoop dat mijn internet het blijft doen zodat ik morgen en zondag ook nog even gezellig langs kan komen. Groetjes, Kappie Oh en ik ben van september 1981 dus dat maakt mij 29jaar. En woon in de provincie Groningen vlak bij de grens bij Duitsland.
Oh en van die baner is voor mij ook goed geluk geweest want ik heb even geprobeerd of ik er achter kon komen voor je maar begrijp er ook even helemaal niets van haha die hormonen... Volgens mij moet je naar je eigen profiel en dan kun je daar je handtekening plaatsen dan moet je even ergens een baner vandaan zien te toveren en die link kopieren plakken in je handtekening maar of het presies zo werkt weet ik ook niet meer zeker sorry... dus aan mij zul je waarschijnlijk niets hebben...
Hoihoi, banner weet ik ook even niet meer, dat soort dingen lukken mij ook altijd bij toeval en in uitleggen ben ik ook niet zo goed, sorry! Schiet niet op met die huisarts! Soms werken ze ook niet zo mee, al heb ik bij die van mij niet te klagen nu gelukkig. Hij houdt me goed in de gaten! Leuk van die tenten, als salaris is gestort ga ik ze ook zoeken. Balen van die internetverbinding! Wij vanavond verf gekocht! Oh en ik ben van mei 1986, nu dus 24 en woon in zuid holland.
Bedankt voor jullie lieve, bezorgde berichtjes op verhaal HA.. het is allemaal niet zo goed voor me geweest dus heb flink lopen stressen Ach, gelukkig weer goed geslapen dus we gaan er weer voor vandaag Ik ben van januari 1982 en dus net 29 jaar geworden @ElletjJo; veel succes met de verkoop op MP Ruimt altijd lekker op.. wij hebben het aan begin van mijn zwangerschap gedaan en hebben er daarna heerlijk veel babyspullen van kunnen aanschaffen @Siepie; gelukkig geen ervaring met BI aan 1 kant, maar lijkt me erg vervelend! Ik hoop dat je iets kan vinden waardoor je de laatste weekjes nog een beetje door kan komen! Wat voor kleur is de verf geworden? Ben heel benieuwd en hoop natuurlijk wel foto's te zien @Toetie; je kan je banner plaatsen door hierboven (eerste balk pagina) aan op banners te klikken, jouw banner helemaal te maken en dan de BB-code kopieeren. Je gaat dan naar gebruikersinstellingen (grijze balk bovenaan) en naar handtekening wijzigen. Hier plak je de BB-code en je drukt op voorbeeld van handtekening. Als het goed is zie je dan je banner staan.. Als je em helemaal ok vind klik je op handtekening plaatsen en ook jij hebt dan een mooie banner! @Kappie; ja, ik dacht ik zal het maar even laten weten aan de meiden hier dat je hebt gesmst.. dan zijn we allemaal op de hoogte Ben benieuwd wanneer jullie actieve kindje zich aangaat dienen.. Je houdt het spannend! Heel veel succes met afwachten meis! en hou me op de hoogte Fijn weekend voor allemaal! xx
@dolfijn Mooi dat je goed geslapen hebt! Doe maar lekker rustig aan en niet meer zo stressen vandaag, he? @siepie Fijn dat je weer heel wat voor je opleiding hebt kunnen afronden! Lekker gevoel geeft dat he? Ik heb gelukkig geen ervaring met bi, dus kan je niet helpen... Heeft je fysio niet nog andere banden of tips voor andere banden? @toetie Haha, ze zijn inderdaad niet heel charmant, maar ze zitten véél beter dan die knellende dingen @kappie Oooh, de 37 weken al voorbij! Nu wordt het echt spannend zeg! Hopen dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten @hier Gisteren echt veel te veel gedaan helaas. 's Avonds zó'n last van m'n rug en bekken dat we na de boodschappen alleen nog even de action ingedoken zijn en toen weer naar huis. Normaal gesproken is het de volgende dag wel over, maar heb er nu nog steeds last van. Volgende keer pak ik dit soort klussen wel aan als manlief ook thuis is, die zet me tenminste optijd in een stoel! Gisteravond zelfs ontzettende bandenpijn gehad, terwijl ik daar nog nooit last van gehad had. Maar ik ben dan ook echt veel tever gegaan, gewoon doorgegaan toen ik merkte dat het niet meer ging, omdat op dat moment het hele portiek vol stond en ik vond dat ik dat niet kon maken voor de buren. Vandaag maar wat rustiger aan, wil wel proberen of we het shoppen van gisteren even af kunnen maken en verder nog wat kleine klusjes voor manlief, maar daar ga ik we bij op een stoel zitten Trouwens bij de action 2 tenten gehaald om uit te proberen. Ze passen niet om m'n buik, maar knellen tenminste niet. Echt heerlijk! Vandaag nog maar even meer halen denk ik! Oja, ik ben trouwens 20! Fijn weekend allemaal!
Dames, De mama-onderbroeken van H&M zijn ook erg fijn. Zitten lekker onder de buik, zijn van katoen en knellen niet, tenminste niet bij mij! Volgens mij kosten ze 12.95 per 3 stuks... Vorige week fotoshoot besproken en deze gaat de 5e februari plaatsvinden. Eens kijken of we wat mooie plaatjes kunnen maken van de buik, mezelf en manlief. Heb er zin in! Ik ben ook van 1982, uit juli, dus nog 28 jaar Fijn weekend allemaal... Gr. Marielle
@dolfijn1982 hoop dat je vandaag een fijnere dag hebt gehad. thanx voor de uitleg. @elletjo hoop dat het met jou ook wat beter gaat niet teveel hooi op je vork nemen. (ik mag nogeeneens teveel doen ik word dan terug geroepen) wat soms heel irritant kan zijn maar lief bedoeld. @hier ben gesloopt we zijn bezig met een grote schoonmaak is wel goed maar op een of andere manier heb ik meer zin in schoonmaken als het niet hoeft te gebeuren. nou vraag ik iedereen hoe oud ze zijn en dan vertel ik het niet ik ben denk dan wel de jongste 19 kom uit 14 juli 1991. hoewel ik het wel verwacht had en ik woon in noord-brabant. nou ga ik de aflevering flikken maastricht van gister bekijken met mijn ventje in bed en slapen. fijn weekend allenmaal en alvast weltrusten.
@dolfijn, niet teveel stressen hoor! De kleur van de kamer is grijs geworden en 1 muur wordt dus in kleur! Wel een felle kleur dus ben erg benieuwd hoe het dalijk zal staan! Foto's zet ik pas na bevalling erop, een vriendin zit hier ook online... @elletjo, ja heel fijn dat het nu even klaar is voor die opleiding, maandag alles laten lezen dus hoop dat het goed is! Dan nog opsturen... spannend allemaal! Die banden van de fysio zaten niet goed maar moet zeggen dat hij ook mijn nek gekraakt heeft en dat dat ook wel effect heeft op mijn been dus dat is positief. Verder weinig aan te raden helaas, doe maar rustig aan en tja dan duurt alles maar wat langer. Doe jij ook een beetje rustig?! @ Lelle, leuk een fotoshoot! Veel plezier alvast! Hier wil manlief niet zo graag op de foto dus zal hier helaas niet gebeuren ben ik bang.. @toetie, tja herken dat wel hoor, als het niet hoeft dan heb ik veel meer zin/energie om iets schoon te maken of te doen. Als het moet dan denk ik pfff... Maar je gaat dan inderdaad snel te lang door... @hier, Vandaag kwamen de 'hulptroepen' Mijn vader en broertje kwamen helpen voor de babykamer Ze waren er al lekker vroeg en om half 11 was alles al 2 keer geverfd!!! Toen begonnen aan de gordijnen, hadden rolgordijnen gekocht die uit de productie gingen dus hadden wat onhandige maten maar hebben er toch een leuke oplossing voor gevonden, dus die hangen ook! Toen de mannen maar even op een lekker visje getrakteerd en toen was het tijd om de meubels goed in elkaar te zetten. Ondertussen ook mn moeder even opgehaald, werd de lamp ook opgehangen en hebben we gelijk alles even schoongemaakt. Moeten wel 1 muur nog in kleur verven en even goed stofzuigen en dweilen (en de ramen nog een keer zemen want ik heb strepen haha). Gelijk ook alles op zijn plek gezet, tijdelijk voor het verven moet het weer van zn kant maar goed het gaat om het idee, en kleertjes etc in de kast gelegd, nog niet zoals ik wil maar gewoon om alles maar even kwijt te kunnen. Hebben jullie ook zo'n zooi overal?! Bij ons stond echt ALLES vol dus nu alles in de kamer waar het hoort! Helemaal leuk leuk leuk allemaal! Vanavond ook nog uit eten geweest met ouders, broer en schoonzus. Merk alleen wel dat ik toch een beetje teveel gedaan heb vandaag. Wil toch ook wat doen en vind het ook lullig als ik de hele tijd op mn gat zit terwijl iedereen hard aan het werk is. Beetje een lang verhaal geworden maar wel weer leuk om even te delen! Fijn weekend meiden!
@Lelle Leuk zo'n fotoshoot! Ben heel benieuwd naar het resultaat, plaats je een fotootje als je ze binnen hebt ? @toetie Hé wat leuk dat ik een keer niet de jongste ben Ben van november 1990, dus scheelt niet zoveel Is het gelukt met de grote schoonmaak? 't Is altijd leuker als het niet moet inderdaad en vooral als het niet mág! Manlief was niet thuis en had me vantevoren al gewaarschuwd dat ik rustig aan moest doen en beter even kon wachten tot hij thuis was, maar ik ben niet zo goed in luisteren geloof ik @hier Vandaag aardig rustig aan gedaan, lekker het shoppen kunnen afmaken met regelmatig even ergens zitten en nog wat onderbroeken van de Action erbij gehaald. Heb er in totaal 8 gehaald voor nog geen 12 euro En die 2 maandjes zullen ze vast nog wel meegaan! Verder vandaag even een kast verplaatst, zodat de wieg daar kan staan. Schoonmoeder moet nog even het hemeltje zomen en dan kunnen we hem morgen of dinsdag meenemen! De babykamer ook weer wat verbouwd, de ruimte tussen het bedje en de commode was wel héél krap. Nadeel van zo'n klein kamertje, maar denk dat het nu aardig past. Verder even het logeerbed naar boven gedaan en van de week zetten we daar de slaapbank neer, die neemt wat minder ruimte in beslag. We moesten op de logeerkamer even wat plaats maken, aangezien daar de kast uit onze slaapkamer heen verhuisd is. Ben nu echt heel moe, maar tegelijk enorme nesteldrang en zin om het hele huis nog even te poetsen. Denk dat ik zo nog even een was ga ophangen en het daar maar bij laat. Manlief heeft een vrijgezellenfeest, dus die is vannacht pas erg laat thuis denk ik. Ga dus maar proberen lekker vroeg te slapen! Alvast welterusten allemaal!
@Siepie Fijn dat ze vandaag allemaal bij je kwamen helpen! Geeft zo'n heerlijk gevoel als het lekker opschiet he! Hier stond/staat ook echt een hoop zooi, begit nu langzaam aan een plek te krijgen. Doe nu maar even lekker rustig aan! Snap het heel goed hoor, als ze hier bezig zijn kan ik ook echt niet rustig blijven zitten, dan voel je je zo bezwaard! Maar wel belangrijk met je bekken dat je een beetje oppast he! Ben heel benieuwd naar je babykamer over een paar weken
@siepie ben ook benieuwt naar de kinderkamer. @hier nog steeds beter met grote schoonmaak de tuin is iniedergeval klaar. nu nog even verder gaan.
Heel veel gelezen, niets onthouden Sorry meiden.. Heb veel onrust laatste dagen sinds gedoe met HA, blij dat ik morgenochtend op controle mag bij VK.. Dus ben er met me hoofd niet helemaal bij.. Hoop morgen weer gewoon te reageren.. Fijne avond meiden en ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.. Neem allemaal je rust op tijd! xx