Graag gedaan hoor Ben de hele dag al moe en lig nu al een tijdje in mn bed maar kan maar niet slapen, dan de laptop maar weer aan.... Gelukkig hoef ik niet al te vroeg te beginnen morgen maar het is wel ieder weekend feest met dat slapen..
Hoop dat je nog even hebt geslapen meis! Hier weer vroeg wakker, maar het is te doen.. Gelukkig slaap ik over het algemeen redelijk en moet ik er alleen halverwege een keer uit om te plassen Vandaag 30 wk zwanger Voelt als een nieuwe mijlpaal.. Zometeen controle VK, laat jullie later vandaag even weten hoe het is gegaan! Fijne dag allemaal! xx
@dolfijn1982 ben benieuwt naar wat de verloskundige zegt. @elletjo scheelt niet zoveel nee. @hier bijna klaar alleen nog stofzuigen en dweilen. gister waren we gestopt en hebben we lekker boterkoek gemaakt nou nog even slapen want ben er vanacht echt 5 keer uit geweest en nog vaker wakker geweest:S.
@siepie Is het nog gelukt met slapen? Frustrerend als het niet lukt he! @dolfijn Succes met de vk! Hopelijk kan je daar je verhaal wat beter kwijt dat bij de ha! @toetie Lekker, die boterkoek! Is ie gelukt? @hier Heerlijk rustige zondag gehad, lekker met manlief filmpje gekeken en nog wat in het huis gedaan, dus weer helemaal tot rust gekomen Vandaag hard aan het leren voor de tentamens donderdag en vrijdag!
@VK; alles weer prima in orde bloeddruk was 122/64, na lang voelen.. (pff.. was best even vervelend!) lijkt het er toch op dat Dummie netjes gedraait is Helemaal zeker kon ze het niet zeggen maar voor ong. 90% zeker.. Volgende controle hopen we meer zekerheid te krijgen.. 10 feb. weer op controle.. maar voor nu even helemaal gelukkig dat het er in elk geval op lijkt dat het allemaal nog volgens planning mag gaan! Blaasontsteking lijkt dan ook te maken hebben met draaien van onze Dummie, dus nu helemaal gerust gesteld en gewoon nog even doorgaan met cranberry sap.. Fijne dag meiden!
@dolfijn Fijn dat ze je gerust kon stellen! En dat de kleine waarschijnlijk gedraaid is Schrik niet als het toch weer beslist te draaien hoor, hier lag ze sinds 24 weken bij de vk met haar hoofdje naar beneden en met 30 weken zei ze dat de kans klein is dat ze nog draait, omdat ze al 6 weken netjes met haar hoofdje naar beneden lag. Dag later lag ze toch echt dwars Nu is ze weer teruggedraaid (schijnt bij mij erg makkelijk te voelen zijn en kan dus zelf ook de beentjes, billetje en het ruggetje voelen!). Kan nog alle kanten op dus, 't komt vast wel goed!
Rustig geweest hier vandaag! Dolfijn, hoe gaat het met je blaasontsteking? @kappie Mocht je blijven vandaag? Ben benieuwd hoe het met je gaat! @hier Vandaag heel hard geleerd, vanavond even met manlief even wat visjes voor in z'n aquarium wezen halen, alvast een verjaardagscadeautje voor hem (is woensdag jarig). Kleine was lekker doenig vandaag, steeds met haar voetje in m'n zij duwen. Echt grappig, die kon ik steeds vastpakken, zo lief! Nu even een beker warme melk en dan naar bed! Welterusten allemaal!
@ElletjJo; lief dat je overal op reageert meis! en ik maak me ook zeker niet ongerust als onze Dummie nogmaals zal draaien hoor.. maar had dit niet verwacht dus vandaar de blijdschap Alvast gefeliciteerd met manlief! en grappig he dat bewegen van zo duidelijk bepaalde lichaamsdelen.. ik ben niet zo blij met het kontje op dit moment want dat duwt me ribben behoorlijk op zij haha ach, hoort erbij zeggen we dan maar he @Kappie; ik heb expres gisteravond nog op telefoon gekeken, maar had geen sms.. dus ik neem aan dat je nog gewoon thuis bent.. als je vandaag niet reageert hier zal ik je even sms-en hahah je houdt ons goed in spanning meis! @Hier; hele drukke dagen dus weinig tijd voor ZP.. er moet een boel gebeuren voordat manlief volgende wk onder het mes gaat.. dus moet even doorbijten.. en hopelijk volgende wk meer rust.. Fijne dag allemaal! xx
Hey Meiden, Sorry was effe helemaal pff door alle comotie hier haha... Van het weekeind lekker nog wat leuke dingentjes met mijn monstertjes gedaan en lekker patatjes gegeten bij de snackbar helemaal gezellig en ze hebben het echt super leuk gehad dus even met zijn 3en nog op stap geweest. Gister bij de gyn alles was wel goed bloeddruk was wel ineens een stukkie hoger maar moet het even in de gaten houden en bij klachten meteen komen. Had al de hele zwangerschap een lagere bloeddruk 120/65 en nu was ie ineens 140/86 dus was wel iets hoger als normaal zeg maar maar nog geen rede tot paniek. Volgende week maandag gaan we inleiden!!! Door middel van een pil ofzo dus ga me zo even inlezen over hoe dat gaat. Ik mag gewoon zelf bevallen mits het binnen 2 dagen is. Moet zondag ochtend voor het laatst Clexane spuiten en dan maandagochtend om half 7 al melden. Krijgen we een rondleiding op de afdeling en word er om 7uur een pil ingebracht. Dan mogen we op een eigen kamer aan het CTG en gaan ze kijken hoe de baby het doet voor het geweld los kan barsten haha nou ik ben heel benieuwd. Ze gaan maandag 3x een pil inbrengen en als het maandag niet door zet krijg ik een slaappil voor de nacht en gaan we dinsdagochtend meteen door waarmee weet ik niet maar goed dat zien we dan wel weer. Als de baby er dinsdag eind van de middag niet is dan krijg ik een KS omdat ik niet te lang zonder clexane mag dus dinsdag hebben we zeker weten onze kleine meid vast als het goed is. Ik ga nu even lekker lezen hoe jullie weekeind was. Liefs, Kappie
@dolfijn1982 gelukkig dat de kleine gedraait is hoop dat de kleine blijft liggen. @elletjo ja de boterkoek was kei en kei lekker maar merk wel dat je daar veel maagzuur van krijgt maar ach vond het leuk en gezellig samen met men ventje te doen. alvast gefeliciteerd. @kappiegirl hopen dat het dan snel mag gaan en dat je niet de ks hoeft en zelf mag en kan doen. @mobius welkom. @hier de kraamhulp komt zo ben benieuwt zal wel even vandaag laten weten hoe het is gegeaan. hier is iniedergeval weer alles lekker schoon hoewel ik af en toe denk dat ik schoonmaak voor niks de honden mogen niet op de bank(doen ze ook niet meer) alles schoongemaakt en ze gaat op de bank met modderpoten dan maar weer opnieuw:S hopen dat ze zich zo gedragen richting kraamhulp ze zijn zo lief maar zo enthousiast (ik had der gewaarschuwt). prettige middag allemaal.
@Mobius Welkom! @Kappie Wat spannend zeg... wel een leuk vooruitzicht alvast @Dolfijn Is het ernstig voor je mannetje? De operatie? Ik hoop dat je kleintje blijft liggen of iig een voorkeurshouding ontwikkelt. Die is hier wel die voorkeur, maar af en toe gaat het flink tekeer daarbinnen Vannacht had ze een houseparty volgens mij @Toetie Leuk hè, hondjes... en dan kunnen ze je zo lekker ondeugend aankijken met die witte randjes @Elletjo Nog geen beurse plekken van dat kontje en die voetjes? Hier voelt het links aan me ribben alsof ik onder een tram heb gelegen En ik ben het nog steeds niet zat @Hier Vannacht een rotnacht. Hond aan het spugen (3.00), alles onder. Saampjes alles opgeruimd, maar voordat we weer een keertje sliepen was het wel een uur of 5, pfff. Ga zo ff boodschapjes doen en dan nog ff lekker op tuk! Vanavond lekker zwemmen, heerlijk. Morgenochtend ga ik voor het bloedprikken, denken jullie aan me ? Fijne dinsdag allemaal... Gr. Marielle
@dolfijn Haha, je moet er ook best blij om zijn hoor, betekent in ieder geval dat er een grote kans is dat ie netjes ondersteboven ligt voor de bevalling straks Bedoel alleen dat je er niet van moet schrikken als je morgen ineens weer een hoofdje boven voelt! Balen dat je man volgende week onder het mes moet zeg! Niets ernstigs hoop ik? Al die lichaamsdelen zijn echt grappig om te voelen ja! En soms ook behoorlijk pijnlijk, ja, haha @kappie Wat fijn dat je maandag ingeleidt gaat worden!! Wel balen dat je bloeddruk zo gestegen is, maar gelukkig nog niet gevaarlijk hoog... @mobius Welkom! @toetie Succes straks! Leuk he, beesten! Hier 3 katten die het leuk vinden de boel weer vies te maken als je net het hele huis schoon hebt @Lelle Haha, ja, regelmatig beurse plekken Gelukkig draait de kleine meid héél veel, waardoor haar kontje en voetjes steeds in een andere zij/tegen een andere rib liggen! Maar het blijft inderdaad geweldig om het allemaal te voelen Balen van je hond vannacht! Hopelijk kan je zo nog even lekker slapen dan Ik zal aan je denken morgen, succes!! @hier Heb heel sterk het vermoeden dat de kleine al aan het indalen is Weten jullie of dat kan? Mijn buik lijkt een stukje lager te hangen, heb minder vaak en minder heftig last van maagzuur en het kontje lijkt ook wel veel lager te liggen, niet echt meer tegen m'n ribben zoals normaal... (nu vaak een voetje tegen m'n ribben, haha) Verder echt heel veel wakker geweest vandaag, maar vanmorgen schrok ik ineens om 11u wakker Zodra manlief de deur uit is 's morgens slaap ik meestal wel! Helaas nog erg veel te leren voor de tentamens, dus dat wordt vanavond even door. Zie zo uit naar volgende week als ik helemaal niets meer moet! Eindelijk toegeven aan die nesteldrang en het hele huis lekker boenen
Oja, moet nu ook veel vaker naar de wc voor kleine plasjes en 's nachts er zelfs een keer of 4 uit in plaats van 1 keer!
@Mobius: welkom! Klets gezellig met ons mee de laatste loodjes! Hoe voel je je? @All; Manlief moet geopereerd worden aan zijn knie.. Ze gaan kijkoperatie doen, wat er precies gaat gebeuren blijft verrassing totdat ze in knie zijn (MRI laat verschillende kapotte plekken zien en het hangt er net van af wat orthopeet kan herstellen.. ) Alleen heeft hij heel lang te hoge bloeddruk gehad en daarom is narcose toch wel wat risicovol maar goed, we gaan er vanuit dat alles goed mag gaan.. hahah en dat herstel niet te lang hoeft te duren want anders liggen we straks gezamelijk op bed in de kraamweek @ElletjJo; het zou kunnen hoor dat jullie kleine al aan het indalen is.. zoals je het omschrijft lijkt het er wel op. Wanneer heb je weer controle VK? die kan het bevestigen namelijk.. Ben benieuwd! Heel veel succes met leren! @Kappie; fijn dat je er nog bent meis en dat je dus gewoon weer naar huis mocht.. volgende wk inleiden; Spannend!! Ik hoop dat je lichaam zelf goed aan het werk gaat en dat je het dus zelf mag gaan doen, al begrijp ik noodzaak voor KS wel als het te lang duurd.. Succes met afwachten meis! @Toetie; ben benieuwd hoe je intake is verlopen.. Ik mag namelijk moren ook hier het huis al weer helemaal netjes hihihi Hopelijk hebben je honden zich gedragen @Lelle; heeel veel succes morgen met bloedprikken.. gaat vast goed komen en ik hoop dat je nog even lekker rustig hebt kunnen liggen vanmiddag! Succes met je hond, niets ernstigs hoop ik? @Iedereen gehad? hahah volgens mij wel @Hier; teveel gedaan met schoonmaken en boodschappen doen Nu heel veel last van mijn onderrug.. Dus even rustig op de bank voordat we weer in gesprek moeten ivm stiefdochter.. en hopen dat de pijn wat zakt..
@dolfijn Spannend zeg, hopen dat het allemaal goed gaat en dat ze wat kunnen doen! Maar het zal vast goedkomen, als hij een te hoog risico loopt, zullen ze heus niet gaan opereren. Zou wel handig zijn als hij even snel herstelt ja En anders wordt het gezellig in ben met z'n drieën Balen dat je weer teveel gedaan hebt! Dat sluipt er echt in hea?! Ik hoop dat de pijn wat afzakt, helpt een warme kruik niet? Succes straks met het gesprek over je stiefdochter! Hoop dat je je daar niet te druk over hoeft te maken? 't Zit je in ieder geval niet echt mee afgelopen tijd, met de blaasontsteking, huisarts, operatie van je man en nu je stiefdochter. Probeer je een beetje rustig te houden he! Ik moet volgende week woensdag weer naar de vk, dus ben heel benieuwd wat ze zegt!
hebben jullie er ook last van heel verhaal neergezet sluit ik de website af voordat ik het heb verstuurd. dus even kort. kraamhulp geweest honden zijn voorbeeldig geweest gesnuffelt en gaan slapen. normaal ben je allang omgesprongen. gevraagt wat we allemaal hadden en dat was voldoende. kregen als tip alvast de kruik te vullen met water voor de rubbere dop. ook vroeg ze hoeveel uur we wilde. nou ga ik er vantussen snel bodschappen doen.
@toetie Mooi dat ze alles goed vond en je honden zich gedroegen! Vanmorgen om 6.15u mijn bed uitgegaan om een ontbijtje op bed te maken voor m'n jarige mannetje, maar daarna helaas weer heel slecht in slaap gekomen (na een hele slechte nacht). Normaal gesproken haal ik die slaap 's morgens in als manlief naar z'n werk gaat, maar dat wilde vandaag dus niet echt lukken Vandaag maar weer hard aan het leren en vanavond lekker vroeg naar bed
Oja, de wieg staat inmiddels bij ons op de slaapkamer! Zal kijken of ik vandaag nog de tijd vrijmaak om het hemeltje erboven te hangen en een foto te maken, anders komt die in ieder geval eind deze week