Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Het was in 1 keer raak vanmorgen! :D:D:D
    Ze tapte zo ff een buisje vol en ook nog maar twee voor suiker en ijzer erbij... hupsakee, alsof het niets was.
    Das ook wel eens fijn! ;)

Hondje is alweer beter, was ff 1 nachtje niet zo lekker, maar gisteren alweer helemaal een blije meid.
    Vannacht heerlijk geslapen, aangezien het er 's middags niet echt van kwam...
    Zo direct naar m'n werk, nog een gesprek met de arbo-arts.
    Kweet niet of ik het verhaal heb gedaan hier, maar het loopt allemaal niet zo erg lekker. Zo niet, dan komt dat nog.

Fijne dag allemaal!

Gr. Marielle

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Lelle; fijn dat bloedprikken zo gemakkelijk ging.. Heb nog voor je geduimt dus misschien dat dat heeft geholpen ;)

@Hier; Net intake kraamzorg gehad.. Pff.. wat een informatie ;) maar wel goed om allemaal te weten en duidelijk je wensen aan te mogen geven :)
    Kraampakket is helemaal compleet en bedjes zijn juist opgemaakt, bed moet met 5 weekjes op klossen en dan ook zeiltje op matras..
    Leuk vrouwtje wat zelf ook kraamverzorgende is hier in de buurt dus misschien dat ik haar wel krijg.. haha we gaan het zien!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @Lelle Fijn dat het meegevallen is! Je hebt je verhaal over het werk nog niet gedaan hier nee, maar in ieder geval heel veel succes!

@dolfijn Lekker dat je alles compleet hebt :) Ik dacht alleen dat het bed pas met 37 weken op klossen moet? Maar ja, wij hebben ze toch al staan (gekregen), dus hier gaat ie waarschijnlijk van het weekend al op klossen :p Lijkt me heerlijk als het bed wat hoger staat, is wat makkelijker uit bed komen denk ik!

@hier Hard aan het leren, maar buiten helaas een hoop lawaai. Ben echt zó blij als vrijdagmiddag de tentamens voorbij zijn, dan lekker schoonmaken!! :D Haha, klinkt raar, maar daar heb ik nou al weken lang zo'n zin in! Heb al helemaal bedacht wat ik vrijdag en zaterdag allemaal ga doen en tot de conclusie gekomen dat als dat echt allemaal gedaan wordt, ik de laatste 7 weken niks meer te doen heb :)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik kon het niet laten om toch nog even met de wieg bezig te gaan :) Dus bij deze een foto! (katten vonden het natuurlijk weer erg interessant!)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooiiii ElletjJo!! :) Heerlijk toch om er mee bezig te zijn?!
    Hier staat de wieg nu ook helemaal klaar.. zal zo ook ff foto maken :)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wiegje :)
    *let niet op de troep erom heen :)*

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    kijkje in de wieg

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Mooie wiegjes meiden!

Heb niet helemaal goed alles gelezen (sorry!) maar als ik het lees ben ik alweer vergeten wie het nou was...
    De dementie begint hier aardig toe te slaan :(

Hoe ging het gesprek bij de arbo arts?
    Gefeliciteerd aan de jarige vriend van ??
    Hoe is het met Kappie?
    Welkom aan de nieuwe!
    Bloedprikken is altijd fijn he ?!
    Lukt het leren? Moet ook nog 1 examen....

Sorry dat ik het zo even doe hoor maar heb dit onthouden...

@hier
    Werken wordt steeds zwaarder en steeds minder zin in ook.
    Moet nog 1 examen doen voor de bevalling en had me ingeschreven voor een examen rond 11.30 krijg ik die van 930 aangewezen...grrrr en dan ga je bellen erover en dan bellen ze niet terug!!! (ze denken zeker dat die zwangere het toch wel vergeet)
    Vanmiddag een kledinghanger voor de kleine beplakt met decopatch, erg leuk geworden!

Hebben jullie nog tips voor een kraamkado?
    Is van een oud collega, werkt in de kinderopvang, is bevallen van een 2e dochtertje.
    Kleding hebben ze superveel, net als boeken en speelgoed..
    Dus mochten jullie ideeen hebben?! Dan zijn ze welkom!!!!

Gaan jullie nog een fotoshoot doen?

XXXX

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Mooi wiegje! :D Past ook echt helemaal bij jullie slaapkamer, echt leuk!

@siepie Succes met je examen! Nog even volhouden met werken, meid, je mag bijna stoppen! Snap het heel goed hoor, ik zit er ook helemaal doorheen met school, blij als de week om is!
    Een kraamcadeau zal ik eens goed over nadenken, dat weet ik zo niet...
    Hier geen fotoshoot, vind het een beetje te prijzig voor nu. We hebben laatst wel heel wat foto's bij mijn vader gemaakt en binnenkort komt m'n zusje hier die het erg leuk vindt om te fotograferen, dus die zal vast ook nog wel wat plaatjes schieten :)

@hier Ben het leren inmiddels spuugzat, dus ga maar lekker m'n bedje in. Niet veel vertrouwen in het tentamen van morgen, maar dat zien we morgen wel weer... Over 2 dagen kan ik lekker het hele weekend poetsen :D :p

Welterusten meiden!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden!

@ElletjJo; dank je voor het compliment.. hebben inderdaad de wieg wel wat aangepast bij onze slaapkamer.. haha hoe bedoel je perfectionist :p
    Heel veel succes met je examen vandaag meis, ik hoop dat je er toch nog wat van weet te maken! Bijna je poestweekend :D hou je wel je grenzen in de gaten?

@Siepie; het is ook veel wat we elke keer hier neer typen.. dus kan me wel voorstellen dat je niet alles meer weet ;) Geeft niets meis! Heel veel succes met leren.. nog even volhouden!
    Kraamkado; misschien heel on-origineel, maar gewoon een kadobon zodat ze zelf wat uit kunnen zoeken.. Zou ik zelf in elk geval het meest waarderen; ze weten zelf wat ze nog nodig hebben! Verder is misschien zo'n setje om een voetafdruk in gips te maken wel een leuk idee?

@Hier; rot nacht gehad :( sinds gistermiddag al hoofdpijn, daardoor lag ik niet lekker.. ruzie met me kussen :( Sliep ik eindelijk, moest ik weer plassen.. en was Dummie wakker.. haha ging geweldig dus!
    Vandaag onze spetter (5,5mnd oude dochter van beste vrienden halen) die komt 2 nachtjes logeren :D hhihi kunnen we vast wat oefenen ;) en kunnen haar papa en mama even weer van elkaar genieten!

Succes vandaag meiden!
    xx

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Dank je wel! Zal heel hard m'n best doen zo ;) Zaterdag komt m'n schoonmoeder hier helpen en is manlief ook thuis, dus die grenzen komt wel goed denk ik :)
    Balen dat je zo'n rotnacht gehad hebt :( En de aankomende nachten zullen ook wel minder worden gok ik! Wel super leuk zo'n logeetje! :D Heel veel plezier!

@hier Ook een verschrikkelijke nacht gemaakt, de hele nacht nog bezig geweest met die stomme tentamens in m'n hoofd! Vanmorgen een smsje van moeders gekregen dat haar vriendin een zoontje heeft gekregen, na 29 weken zwangerschap en zwangerschapsvergiftiging. Was wel even schrikken, maar het schijnt nu allemaal goed te gaan. Best raar, ze was 3 weken na mij uitgerekend en ik loop nog wel even (hoop ik!) :p

Ik denk dat ik er morgenmiddag pas weer ben, na het laatste tentamen... Dus tot dan :)

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    :$ Echt niet normaal nee hoeveel er word geschreven!!!
    Succes met de examens en met het poetsen natuurlijk hihi!!!
    Heel herkenbaar van die heerlijke nachten :(.
    Zelf ben ik onwijs moe maar ben ik savonds helemaal hyper en rond 4 a 5 uur ben ik klaar wakker en ukkie ook, hartstikke gezellig natuurlijk :D maar ik moet wel gewoon nog werken :x

Idee van gips had ik ook aan zitten denken maar lukt niet altijd, vind het zelf ook wel leuk namelijk!
    Hebben nu maar een pakket met luiers, douche spulletjes voor de kleine en voor mama gekocht en een leuk dingetje voor de oudste.
    Gaan zaterdag f op visite, lijkt me wel gek hoor, zit je daar met een ukkie van nog geen 2 weken ........... *kriebel* Al mag mijn ukkie nog wel even blijven zitten!

Had hier op de site ook wat voorbeelden gezien van foto's van fotoshoot maar denk dat ik dat zelf ook wel kan maken mbv een vriendin.
    Vind het zelf namelijk ook wel prijzig. :(

Net naar de fysio geweest en ging gelijk ook f langs de supermarkt en ik moest nog een aantal kaarten hebben (5 had ik geteld)
    Kom ik in de kaartenwinkel weet ik toch niet meer voor wie ik nou een kaart moest kopen :(
    De vergeetachtigheid begint nu toch echt vaker toe te slaan, het ging nog wel zo goed!

Van een stagiaire die voor het laatst was een kadootje gekregen; het kraambezoekboek van pauline oud!
    Vind dat zulke leuke boeken! Heb er ook het 9 maanden dagboek van.
    Zo leuk van dr!

Nou dit was het weer ;)
    XX

13. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hey Meiden,

Ben ik weer hoor was effe niet online helaas want mijn internet loopt toch nog niet zo best als ik had gehoopt maar goed voor nu doet ie het weer even dus zal vast even me meldplicht vervullen haha dan ga ik zo effe lekker op me gemakkie lezen want er was aardig wat geschreven zag ik zo net even.

Hier gaat het goed ben rustig aan alle spullen bij elkaar aan het zetten voor het ziekenhuis maandag en wat lekkere dingetjes en wat te drinken want alleen dat ziekenhuisvoedsel kan mijn mannetje niet op leven en ik na de bevalling ook niet denk ik. Dan wil ik toch wel een lekker stukje chocola en een koud Colatje denk ik...

Morgen nog even naar duitsland (is 2km verderop) naar een hele leuke winkel waar ze zulke leuke babykleertjes hebben in alle maten vanaf 42 tot 98 en dan allemaal andere kinderkleding en kleren maar voor die kleine maatjes betaal je daar bijna niets en het is zo leuk en zulke goede kwaliteit dus nog even de laatste leuke kleertjes kopen voor de kleine damen.

Liefs, Kappie

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Hartstikke leuk cadeautje heb je nu toch? :) Die vergeetachtigheid ken ik heel goed, ben ook echt een zeef... Allerlei data door elkaar halen en de gekste dingen zeggen, echt heel lastig af en toe!

@kappie Mooi dat het allemaal goed met je gaat! Heel veel plezier morgen met shoppen! Welke winkel is het waar je heen gaat? Is misschien wel een tip voor een zaterdagje uit binnenkort! Probeer nog even lekker te genieten van de kleine in je buik de aankomende dagen :) En mocht het niet meer lukken te reageren voor maandag met je internet: Heel veel succes!!! :D

@hier Tentamen van vandaag niet gehaald helaas, 2 foutjes teveel, dus had een 5 :( Maar het scheelt dat ik vanaf volgende week tot september thuis zit en alle tijd heb om het nóg beter te leren. Was ook gesloopt vandaag, echt een paar slechte nachten gehad en dan ook nog de stress voor de tentamens. Morgenvroeg nog een tentamen, daar heb ik wel vertrouwen in. En daarna lekker klaar :D
    Ik was vanavond zó moe, dat ik met heel veel moeite eten gekookt heb voor manlief en vervolgens m'n bedje in gekropen en zelf niet gegeten, voelde me echt beroerd. Kon niet slapen, dus om 19u maar weer opgestaan om te leren en even wat mandarijntjes gegeten en ga nu toch maar proberen weer te slapen.

Welterusten allemaal!

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @ Kappie, veel plezier met winkelen. Ow en waar is die winkel ;) Mijn man is Duitsland fan en wil daar zo veel mogelijk heen.
    Alvast veel succes!!!!
    @Elletjo, balen van dat examen! Succes morgen met die andere!

@hier, Net naar theater geweest, Guido Weijers,erg leuk maar heel de avond op een recht stoeltje vind mijn rug niet zo fijn :(
    Zo mn bed maar eens opzoeken, morgen nog f naar mn werk voor een gesprek over mn opleiding, hoop dan weer een stuk afgesloten te hebben!
    Slaap lekker!

16. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ja er word veel veel verteld ben er nou een dagje niet geweest heb jullie stukjes gelezen maar ben alweer bij het derde stukje vergeten wat de eerste was:S.

@Elletjo balen van je examen als i het goed had moest je er vandaag ook een doen succes.
    en wel opletten met schoonmaken hoor je gaat al snel over je grens heen.

@dolfijn
    balen het dat vervelende slapen.

@siepie Guido Weijers is zo goed als mijn buurman.
    ik snap je helemaal met die stoeltjes.

@hier hebben jullie noudat je zwanger bent ook zo last van droomen ik droom de gekste dingen als ik dat dan vertel aan mijn vriend ligt ie in een scheur goedemorgen schat wat heb je vanacht gedroomt:S (kan er zelf ook wel om lachen).
    intussen ben ik ten einde raad kan nog steeds moeilijk naar de wc drink nou anderhalve week rosevice (bah lust het echt niet)
    zit aan de tarwezemelen en kiwi's s'ochtends en ontbijt koek goedenmorgendrink.
    heb er zelfs rug en buikpijn van maar weet het echt niet meer.
    donderdag 3de echo en verloskundige dan maar weer vragen wat ik nog kan doen want dit schiet niet op.
    nou ga ik er vantussen heb wel weer genoeg getypt.
    veel succes en plezier allemaal vandaag

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij zodat jullie weten dat ik toch aan jullie denk ;)
    We hebben een logeetje: dochter van onze beste vrienden van bijna 6 maanden.. Heerlijk! Dus niet zoveel tijd voor ZP.. haha ben benieuwd hoe dat straks gaat als ikzelf bevallen ben :)

Fijn weekend allemaal en alvast heel veel succes voor maandag Kappie.. Laat je me weten via sms als de kleine is geboren? Ik ben heel benieuwd en hoop dat alles vlot en goed mag verlopen!

xx

18. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ok ff in het kort m'n verhaal van het werk:

Met 16 weken al flink last van Ischias en BI, helaas, had het zelf liever anders gezien! Aangegeven op m'n werk en werd direct van de groep gehaald, leek hun niet verstandig. Daar was ik het mee eens, maar wilde wel nog andere taken vervullen omtrent mentorschappen e.d. In die tijd werd ook mijn vader (alcoholist) in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis en hierdoor kwam er weer een hoop naar boven van vroeger. Al met al ging het niet echt lekker...

Gesproken met arbo-arts en overeengekomen in ieder geval nog 2 ochtenden vervangend werk te gaan doen. Hierin werd ik dus niet tegemoet gekomen en ze waren helaas te beroerd om een vervangende plek met bijbehorende werkzaamheden voor mij te zoeken. Ik moest dan nog maar wat op vrijwillige basis doen als ik dat zo graag wilde, maar liever moest ik gewoon maar thuis gaan zitten. En dit terwijl ik toch duidelijk had aangegeven nog een lijntje te willen houden... maar goed. Na dat het een en ander was misgelopen was ik zelf ook zover nu gewoon maar te gaan stoppen en alles over te dragen. Dit was de week voor kerst.

Wordt ik op 10 januari gebeld door P&O met de opmerking dat ze mijn zwangerschapsverklaring nog niet gehad hadden en wanneer ik nou eigenlijk uitgerekend was. De verklaring had ik met 17 weken reeds ingeleverd en op mijn antwoord 10 april werd ik keihard uitgelachen!! Daar kwam nog de opmerking achteraan; "Zit je nu al thuis dan? En wil je geen vervangend werk doen dan??"
    Mijn bloed kookte op dat moment :x Aangegeven dat ik best nog een gesprek wilde met arbo-arts, maar dat ze verder van mij niet zoveel hoefde te verwachten aangezien ik zo was tegengewerkt.
    Ik voelde me dus niet echt serieus genomen...

Dit gesprek heb ik dus afgelopen woensdag gehad...
    Er is wel een hoop opgeklaard, mijn leidinggevende is subtiel op haar plek gezet en ik ga de aankomende 4 weken nog even sociaal aanwezig zijn voor de bewoners, 2x per week een paar uurtjs, voor zolang als het gaat. Wat ik dus al graag wilde, alleen het vervangende werk wordt niets, aangezien ik fysiek nu zo beperkt ben.

Al met al toch nog een lang verhaal... ;)

Gr. Marielle

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Hoe is het gesprek gegaan?

@toetie Als je er zo'n last van hebt, zou ik de vk vandaag nog even bellen hoor! Of anders de huisarts, misschien kan je er dan wat voor krijgen. Op deze manier is het ook niks...
    Die dromen heb ik wel gehad, maar afgelopen weken eigenlijk zo slecht geslapen dat ik volgens mij geen tijd heb om te dromen :p Heb wel gedroomd dat we een baby kregen die nog veel groter was dan ik en sleepte dat kind letterlijk door het huis (onder de oksels :p). En de dag voor de 20-wekenecho droomde ik dat het kindje hoefjes en elvenoortjes had en later dat het een olifantje was!

@Geniet ervan!! :D

@Lelle Pff, balen zeg, van je werk! Fijn dat er woensdag een hoop opgehelderd is, hopelijk kan je er de laatste weekjes nog even van genieten!

@hier Verlof!!! :D Tentamen van vandaag gehaald en deze cursus afgesloten met een 8! Was wel super vroeg vanmorgen, normaal gesproken val ik pas tegen 6u in slaap en nu ging toen de wekker :p Maar goed, hoef vandaag verder niets, dus even op m'n gemak bijkomen en zo wat in huis doen...

20. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @elletjo lekker verlof geniet ervan en ook nog netjes een 8.
    ach vanacht heb ik gedroomt dat ik op school zat en een konijn moest slachten en die heb ik in mijn boek voor school gestopt:S
    ook heb ik rond gereden op een paard omdat dat moest van de indianen:D en dat allemaal met een hele dikke buik.
    zo heb ik wel nog meer vagere dingen ik droom ook altijd verder als ik weer in slaap val.
    had de verloskundige gebelt moest de dokter bellen en iets voorgeschreven gekregen vandaag nog ophalen zul je net zien vriend zijn batterij leeg en niet te bereiken maar moet betalen en hij heeft de portemenee bij:S
    en om 5 uur klaar maar de apotheek is dan ook dicht dus ik balen en hope dat het werk vandaag eerder klaar is.

Deel Deze Pagina