Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @toetie Balen zeg! Hier is de apotheek tot 18u open door de weeks! Kan je anders niet vanavond langs de apotheek bij de HAP om het te halen?

Hier ga ik vanavond mijn verlof inwijden met een bezoek aan de kapper, echt heerlijk! Al veel te lang niet meer geweest, dus vanavond maar weer eens lekker de schaar erin.
    Was weer super moe na het tentamen, dus vandaag weinig van poetsen gekomen. Heb even de keuken schoongemaakt en een wasje gedraaid, vanavond even boodschappen doen en dan komt het poetsen morgen wel! Of vannacht als ik weer zo slecht slaap, haha :p

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi
    Gesprek is goed gegaan! Was alleen wel lastig omdat die man zo ontzettend positief is en ik eigenlijk niet; ik vind doe maar gewoon....
    En ik wil gewoon heel graag een andere baan dus tja....
    Het liep een beetje vaag maar het ging goed ;)

Hier is de apotheek ook tot 18.00 open en in het weekend ook op bepaalde tijden.

Lekker dat je verlof is ingegaan, mooie haartjes?
    Ben gister ook even naar de kapper geweest.

Vannacht echt verschrikkelijk slecht geslapen, volgens mn man valt dat wel mee :$ maar ik ging er om half 11 in, was half 1 nog wakker.
    En vanaf toen; 1uur wc, 1.30 omdraaien, 2.00 wc, 2.40 omdraaien, 3.10 wc en dat tot 5 uur!!!!
    Heb dit soort dingen echt ieder weekend echt zo vervelend!

Nu maar douchen en aankleden, ga zo naar de boekenbeurs met een vriendin en f naar de stad.
    Ging gister kleertjes etc in de kast hangen en kwam er achter dat we eigenlijk geen eerste kleren hebben voor de kleine dus dat wordt f zoeken.

Fijne dag!

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @elletjo ja klopt heb hem gister nog snel snel opgehaald alleen nou snap ik er alleen de ballen niet van want staat op dat het een kuur is van 14 dagen maar ik wilde helemaal niet iets voor zolange tijd want ik weet gewoon je darmen worden daar lui dus even navragen.

@siepie boekenbeurs geweldig ik ben gek op boeken.
    balen he zo vaak wakker worden.

@hier eindelijk weekend met mijn schatje dadelijk even familie bezoek.
    en even lekkere botjes halen voor mijn schatjes nu in de aanbieding dus dan even een voorraad inslaan zodat we ook nog botjes hebben met de bevalling en dan zijn de hondjes rustig(A).
    nou lekker douchen en dan weg fijn weekend allemaal.

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,
    hier weer even een berichtje van mij.. We hebben het afgelopen dagen druk gehad met onze logee van 6mnd oud :D Echt heel erg van genoten! en natuurlijk wel wat teveel getilt en gedaan maar het was het zeker waard!
    Ook heel leuk om manlief zo lekker bezig te zien met haar :)

Vanavond op visite bij kennissen en dan vroeg naar bed omdat we er morgen weer heel vroeg uit moeten ivm doopdienst van mijn jongste neefje (geb. 17-12-2010, bij 37 wk)
    Vandaar dus wat minder actief op ZP maar lees wel elke keer mee hoor ;)

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hoihoi!

Even snel een berichtje van mij! Vandaag is schoonmoeder geweest om te helpen in huis. De babykamer is nu echt helemaal af, huis weer schoon en ik ben kapot, dus ga lekker m'n bedje in nu. Manlief is naar een concert met vrienden, dus ga het er even lekker van nemen. Na de tentamens is bij mij de druk er helemaal af, heb voor het eerst weer heerlijk kunnen slapen vannacht!

Ga nu lekker m'n bedje in, lekker met een bak thee en een boek. Morgen een drukke dag met verjaardagen, dus jullie horen maandag weer van me! Fijn weekend nog :)

Welterusten!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat een druktes bij iedereen ;)
    Hier ook!
    Vandaag boekenbeurs geweest, errug leuk weer!
    Ook f wezen shoppen voor de kleine maar moet nog steeds het een en ander..
    Ben net begonnen met het beplakken van de schommelstoel met decopatch; wat een werk haha
    Wordt tijd dat alles afgerond en klaar is en dat ik in alle rust kan freubelen.
    Slaap lekker!!!!!

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Vandaag f op kraamvisite geweest ipv gister.
    Normaal vind ik die kleintjes dan ook echt klein maar nu vond ik toch wel dat ze een groot hoofd had hahaha als dat eruit moet.... pfff
    Ze was natuurlijk wel gewoon klein maar goed :S

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hee meiden!

Lekker druk geweest van het weekend zo te zien? ;)

@Siepie Haha, dat kind komt er echt wel uit hoor, maak je maar geen zorgen :p

@kappie Weet niet of je dit nog leest, maar heel veel succes morgen!! Hoop dat het allemaal snel mag gaan en je vannacht nog een beetje goed kan slapen!

Gisteren de hele babykamer afgemaakt, alleen de schilderijtjes moeten nog worden opgehangen. Die hebben de kindjes van m'n schoonzusje gemaakt (krijgt manlief voor z'n verjaardag volgende week). Vandaag dus maar de eerste babywas gedraaid, ga ik zo nog even ophangen. Wat een hoop kleertjes zeg, had nu al een machine met witte was vol, morgen nog een witte was en heb dan nog een klein beetje lichtbont en donkerbont. Is het trouwens echt zo dat je geen wasverzachter mag gebruiken voor de babywas? Heb er eentje die zó lekker ruikt, maar nu voor de zekerheid toch maar niet gebruikt...

Verder merk ik goed dat de druk eraf is, slaap een stuk beter nu er niets meer moet en kan me een stuk beter ontspannen :) Ga dan ook volop genieten de laatste weekjes en lekker doen wat ik leuk vind! Nadeel is wel dat vrienden gewoon moeten werken, dus ik echt mezelf zal moeten vermaken. Was al begonnen met een omslagdoek breien voor de kleine meid, dus die ga ik afmaken. Verder lekker bakken (begin morgen met brownies!) en denk dat ik ook nog even een stoel ga schuren en verven voor in de babykamer. Hebben jullie al plannen voor je verlof?

Vorige week had ik heel sterk het idee dat de kleine aan het indalen was, maar nu ligt ze echt weer hoog, tegen m'n ribben, waardoor ik ontzettend last van maagzuur heb (vooral 's avonds en 's nachts). Rennies willen niet meer helpen, dus denk dat het nu echt tijd wordt om morgen even langs de apotheek te gaan.

Volgens mij nu wel weer lang genoeg geschreven, ik ga even de was ophangen en m'n bedje in! :)

Welterusten!

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Succes Kappie!

Leuk he al die was ;) Had pas al een bui dat ik alles had gewassen en gestreken!
    Erg leuk maar wat een werk! Had ook geen wasverzachter gebruikt.
    Hebben alleen nog geen 1e pakje voor de kleine, we hebben niet zo heel veel in de kleur zegmaar.

Plannen voor in verlof:
    Wil 2 kussen hoesjes maken (met behulp van oma want kan dat echt niet haha)
    Misschien een boxkleed maken (hulp oma)
    Een hanger maken voor bij het bedje.
    Versiering voor aan de haakjes waar je gordijnen aan kunt hangen maken; wil hartjes etc maken van vilt, hebben rolgordijnen opgehangen.
    Ben bezig met een schommelstoel te beplakken met decopatch.
    Foto's scrappen die ik nog heb liggen.
    Foto's ophangen in de gang.
    Woonkamer een ander kleurtje geven.
    Op zoek naar een andere baan.
    Slapen
    Lezen
    Genoeg dus hahahahahahahha

Dacht pas ook dat de kleine was ingedaald maar dat was denk nog niet het geval, wordt ook zo hoog getrapt en dan zo een last van maagzuur etc!

Kan niet wachten totdat mn verlof in gaat.........

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

@Kappie: heeeeel veel succes vandaag! hoor graag van je hoe het met je gaat en wanneer de kleine er is :) Je kan gewoon sms-en! Nog even en je kan jullie wonder in je armen houden :D Wat een heerlijk vooruitzicht lijkt me dat!

@Siepie; hahah idd genoeg voor jou op de planning in je verlof ;) neem ook vooral de tijd voor de laatste twee dingen zodat je goed uitgerust bent voor de bevalling!

@ElletjJo; Fijn dat je nu zoveel beter slaapt! en dat je zo duidelijk merkt dat de spanning eraf is.. nu lekker genieten meis! enne.. ook voor jou, zorg ook voor voldoende rust zodat je straks lekker uitgerust bent!

@toetie; hoe voel jij je meis? is het allemaal nog te doen? en hoe was je weekend?

@Hier; gister hele lange dag gehad (zaten om 7.15u in de auto) maar wel een hele mooie doopdienst van mijn neefje gehad :) en gewoon fijn om iedereen te zien.
    Gelukkig goed geslapen vannacht alleen weer zo'n kramp in mijn kuiten gehad :( Echt heel vervelend!
    Vandaag de laatste afspraken voor manliefs operatie en dan zorgen dat alle kleine dingetjes hier af komen zodat manlief straks ook echt even rustig aan kan doen na zijn operatie..

Fijne dag allemaal en de genen die nog aan de slag moeten: Succes vandaag!

xx

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Zo hé, jij hebt genoeg plannen voor je verlof! Je zou er haast een paar weken langer voor nodig hebben :p Wij hebben ook amper kleertjes in kleur hoor, het meest gewoon wit voor het geval onze meid toch een jongen blijkt te zijn! Na de geboorte krijg je toch wel genoeg!

@dolfijn Fijn dat je het gisteren naar je zin gehad hebt! Vervelend van die kramp in je kuiten! Heb laatst gehoord dat het aan gebrek aan calcium kan liggen, krijg je genoeg zuivel binnen? Hier werkt het vaak om je tenen te strekken. Is wel erg pijnlijk, maar daarna meteen weer over. Succes met de laatste klusjes vandaag! Morgen is het zover toch?

@hier Weer heerlijk geslapen vannacht, heb zelfs niet gemerkt dat manlief weer een half uur z'n wekker gesnoozed had en er uitgegaan is, werd pas wakker toen hij kwam zeggen dat hij ging :p Vandaag weer met de babywas verder en even poetsen in huis. Dolfijn, ik zal me rustig houden hoor, heb m'n lesje wel geleerd na die zolder! :p

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn
    balen die krampen he heb er ook last van werkt ook als je ze hoger legt en een beetje masseerd of laat masseren.
    wat voor operatie heeft ie dan of had je dat als gezegt een keertje?

@kapie
    succes wat een mooie vooruitzicht kleintje bijna vast.

@siepie heb je verlof maar nog steeds super druk maar gelukkig wel bijna allemaal leuke dingen.

@hier
    ooh de siroop werkt lekker kan de dokter wel kussen(A).
    de hondjes zijn hier lekker stil die hebben een bot gehad.
    en vandaag een lekker rustig dagje mijn ventje heeft er een handje van de hele nacht te draaien met als rusultaat heel vaak naar de wc moeten omdat ik wakker word:S
    gister weer alles op en top schoongemaakt.
    merk nou dat wij onze luchtzuiverings aan hebben staan dat het zeker de helft scheelt met stof:D
    van het weekend weer de familie van vriend kant gezien en een beetje iedereen ingelicht hoe we alles willen hebben rond om de bevalling. wat kunnen mensen zeveren maar denk nou wel dat ze me snappen.
    ook weer de domste opmerking gehoort van een lange tijd ja dan doe je toch als de kleine er is de honden opsluiten in de bench:mad: soms kan ik zo boos worden om mensen.
    nou snel nog een paar dingetjes doen en dan weer klaar voor vandaag.

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @toetie Fijn dat het zo goed helpt! Is weer een zorg minder ;) Vervelend als de kleine 's nachts zo bezig is he! Hier gelukkig weinig last van 's nachts, maar als het feest is, is het inderdaad wel de hele nacht naar de wc lopen :p
    Lastig inderdaad, al die familie die alles wel beter weten... Hier besloten om overal maar 'ja en amen' op te zeggen en ondertussen gewoon mijn eigen gang te gaan. Scheelt een hoop frustratie :p

@hier Net even lekker aan de slag geweest, nu mezelf maar even gedwongen te gaan zitten en wat te eten om straks weer lekker verder te gaan. Heerlijk zeg, zo'n schoon huis! Is er afgelopen weken niet echt meer van gekomen met die tentamens ;)

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoe slapen jullie???? Heb nu al 3 nachten 'overgeslagen'!!!!!!
    Vandaag zelfs na 2,5 uur werken naar huis gegaan omdat ik het echt niet meer aankon om vervolgens thuis weer hyper te zijn...

Over het dopen van het neefje; willen jullie je kindje ook laten dopen? Ik zit er nog over te twijfelen, wat mijn man betreft hoeft het niet.

Is er al nieuws van Kappie?

Ja ik heb genoeg op de planning staan maar zijn vooral leuke dingen ook hoor, waar ik me rustig bij kan houden.
    Manlief is nogal van de poets dus daar hoef ik me niet zo mee bezig te houden, soms heb ik van die buien maar hij doet nog echt het meest!

Deze week nog 3x 4,5 uur werken en volgende week maandag en dinsdag ook en dan verlof! Heb dan wel 2 dagen vrij genomen (hadden verlof verkeerd berekend).

@elletjo, voor die kleren ben ik ook wel bang dat het ineens het andere geslacht is als wat gezegd is. En wij hebben best wel veel in de kleur zegmaar qua een muur en straks een stoel dus wel grote dingen die echt opvallen.
    Misschien dat ze bij de echo van 36?weken het nog kunnen zien?

@toetie, tja soms krijg je van die opmerkingen te horen :S

Ik ga even aan het eten beginnen en dan lekker as the world turns kijken :)

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Balen dat je zo slecht slaapt joh! Ik had het ook heel erg, maar nu ik verlof heb, gaat het ineens super goed! Slaap dan rustig 10 uur op een nacht door :) (buiten de toiletbezoekjes om, maar dat gaat inmiddels half slapend :p) Hopelijk gaat het straks wat beter als je met verlof bent! Heerlijk vooruitzicht he? Echt super dat je zo'n poetsman hebt, zeg, die kan ik hier ook wel af en toe gebruiken :p Scheelt dat ik nu enorme nesteldrang heb en het huis daardoor echt wel schoon blijft, maar van manlief moet ik niet al te veel verwachten. Niet dat hij niets wil doen hoor, maar hij zal het niet uit zichzelf doen!
    Volgens mij hebben wij geen 36-wekenecho, dus een bevestiging zullen we niet krijgen :p Daarom hebben we expres niet teveel roze/jurkjes gehaald!

Wij laten inderdaad ons kindje dopen, omdat wij geloven dat God een verbond met ons gesloten heeft, waar ook onze kinderen bijhoren en wat door de doop bezegeld wordt. Als ons kindje gedoopt wordt, krijgt het dus de belofte van God mee dat ze kind van Hem mag zijn en God voor haar zal zorgen.

Ben inderdaad ook erg benieuwd naar kappie!

Hier hard bezig geweest vandaag, maar nu lekker niks doen. Morgen weer een dag! Manlief heeft vanavond ook een keertje geen verplichtingen, dus denk dat we zo eens lekker een filmpje gaan kijken :)

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Lekker een avondje niks doen!
    Kunnen wij ook echt van genieten!
    Man heeft bijna nooit verplichtingen, meestal ben ik het haha.

Man is echt heel erg van de opruim en schoonmaak, soms slaat hij een beetje door waardoor hij nu bijv. 2 gekochte kaarten (voor zijn fam.) kwijt is ;) Maar hij bedoelt het goed haha.

Ja ik denk wel dat ik weer rustiger wordt als ik verlof heb, denk dat ik na volgende week zaterdag (dan heb ik examen) wel wat relaxter ben.
    Weet alleen niet of ik het nog trek als ik nog een nacht niet goed ga slapen dus we hopen er maar weer op vanavond!

Ik ben zelf gelovig opgevoed maar mijn man dus absoluut niet.
    Wij zijn wel getrouwd voor de kerk maar hij heeft er niks mee en zal dat ook niet krijgen.
    Ik wil ons kind op zich wel laten dopen maar wil het weer niet zo opvoeden als dat ik zelf ben opgevoed...
    Wil het wel een eigen keuze geven en niet een bepaalde richting in pushen.
    Zit dus nog steeds in dubio....

Geniet van je rustige avondje!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Helaas nog niets van Kappie vernomen.. haha zit de hele dag al te wachten op sms van haar.. maar helaas.. we zullen nog geduld moeten hebben..
    Hoop in elk geval dat alles goed gaat!

@Dopen; ja, wij laten ons kindje ook dopen.. zijn zelf lid van de kerk en vinden net als ElletjJo dat het verbond van God doorgegeven mag worden aan onze kinderen. De kinderen blijven uiteraard wel eigen keuze houden (op bepaalde leeftijd), stiefkinderen hier hebben ook gekozen niet meer met het geloof bezig te zijn.. maar we bidden en danken bijv wel aan tafel met z'n allen.

@Schoonmaak; normaal doet manlief het zware werk en ik de dagelijkse dingen.. hmm.. eigenlijk dus niet veel veranderd.. haha alleen vanaf donderdag zal ik er zelf even hard aan moeten, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

@Operatie manlief; hij wordt donderdag geopereerd aan zijn knie, hoe en wat is afhankelijk van wat de orthopeet gaat tegen komen, de MRI gaf niet 100% duidelijkheid namelijk. Dus we wachten af.. maar zorgen wel dat boven alles klaar is, want denk dat manlief toch wel even wat moeite houdt met trappen lopen.
    Gelukkig slapen wij beneden met badkamer, dus geen last met trappen :)

18. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Tjonge, net alles gelezen en nu alweer alles kwijt...:$
    Gaat goed met die zwangerschapsdementie!

Vandaag de Anti-D injectie gehad, auwie.:(
    Nog even gegluurd naar de baby en ze is nog steeds een meisje :D
    Alles bloedwaardes waren goed en ben tot nu toe nog maar 7 kilo gegroeid... dat mag van mij wel zo blijven...

Gr. Marielle

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Lelle, fijn dat ze nogsteeds een meisje is :D
    en dat alle bloedwaardes goed waren is ook wel zo fijn.. die injectie wat minder maar het is voor het goede doel..

hmm.. ik ben toch echt wel wat meer kilo's aangekomen :(
    vind het ook wel genoeg, maar ja, wat doe je eraan?

@Kappie; nogsteeds niets vernomen! Hopelijk hoor ik vandaag iets.. dan breng ik uiteraard jullie ook meteen op de hoogte hier!

xx

20. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @elletjo ja de kleine is ook wel actief maar ik heb het meest last van mijn vriend:S

@siepie slapen komt er bij mij ook slecht bij.

@kappie alles zou toch wel goed gaan het was toch zo gister zelf proberen en anders werd het toch gister gehaald inverband medicatie of zo iets?

@ lelle23
    lekker he die dementie ik moet zeggen ik heb ook steeds meer moeite met hier mee lezen.

@dopen
    nee als het kind ouder is dan kiest het zelf maar of het gedoopt wil worden.
    ben vroeger altijd naar de kerk geweest maar tot een bepaalde tijd en heb mijn kont de krib ingegooid helaas is mijn vertrouwen van de kerk weg (evangelische kerk) daar mag je zoiezo pas gedoopt worden als je zelf je eigen keuze kan hebben.

@hier ruzie met de laptop msn doet het niet je moet perse de nieuwe msn hebben maar die is zo vervelend.
    gister dood op geweest en in bed lekker tegen men vriend in huilen uitgebarst van mij mag de kleine komen heb genoeg van het zwanger zijn.
    ben blij als ik weer lekker kan slapen gewoon kan eten en niet als een gans hoef te lopen en zo kan ik nog wel even doorgaan gelukkig snapte mijn vriendje me en weet ie nou hoe mijn stemmings wisselingen komen(A)
    poging tot slapen zit alweer vanaf 4 uur wakken:S

Deel Deze Pagina