p.s. hoeveel zijn jullie aangekomen ik een paar weken geleden 19 kilo sinds de zwangerschap heb niet meer op de weegschaal durven staan
Ik ben nu in totaal 12 kg aangekomen en moet nog 9wk.. dus ben benieuwd waar ik ga eindigen.. Was voor de zwangerschap eindelijk 15,5 kg kwijt.. en nu zit alles er dus weer aan Hopelijk ben ik het na de bevalling weer snel kwijt.. had er hard voor gewerkt..
Nog geen beebje bij Kappie.. ze zijn nu voor de 2e dag bezig met pillen (voor opwekken) en hoopt dat het vandaag toch echt door mag gaan zetten.. Ze wou hier ook wel een berichtje plaatsen maar internet verbinding is daar erg slecht dus lukte niet.. Hou jullie op de hoogte! xx
@siepie Heerlijk dat je volgende week lekker klaar bent! Succes met de voorbereidingen van je examens! @dolfijn Gelukkig heeft je man nog een paar weekjes om te herstellen voordat de kleine er is (als het goed is natuurlijk!). Zijn jullie gisteren een beetje opgeschoten met de klusjes? @Lelle Die heb je gelukkig ook weer achter de rug, hoef je daar niet meer tegenop te zien @toetie Herkenbaar hoor, zulke buien! Hoewel ik het echt niet erg vind dat ze nog even blijft zitten, want ik kan ook enorm genieten van dat getrap in m'n buik. Maar als je slecht slaapt, wordt het inderdaad wel heel erg zwaar... Probeer lekker rustig aan te doen en lekker dingen te gaan doen die je leuk vindt! Hier 5 kg boven mijn startgewicht, maar in de eerste 16 weken totaal 8 kg afgevallen, dus als je die erbij rekent, ben ik 13 kg aangekomen. Moet zeggen dat het me niet zoveel uitmaakt, 'k ben niet zwanger geworden met het idee slank te blijven Die kilo's gaan er na de bevalling wel weer af! Hoewel ik wel een beetje op m'n eten let natuurlijk Ben heel benieuwd naar de kleine van kappie! Hopelijk zet het vandaag goed door. Succes!! @hier Weer wat minder geslapen vannacht, manlief had het koud en in plaats van dat hij dan een trui aan trekt, komt hij zó dicht bij me liggen dat hij me steeds bijna uit bed duwt Gelukkig gister een heel ontspannen dagje gehad en vandaag als het goed is weer. Zo maar weer verder met de babywas en de badkamer eens flink onder handen nemen! De kleine meid is sinds gisteravond al enorm aan het draaien en schoppen, echt heerlijk! Kan ook heel goed contact met haar maken, als ik over m'n buik aan het strelen ben, komt ze tegen m'n hand duwen of schopt ze er met haar voetje tegenaan. Echt heel lief!
Pff, d'r komt geen einde aan die babywas, zeg! Begin het nu wel zat te worden, al dat strijken, maar wil het vandaag persé weg hebben, anders komen er weer allemaal kattenharen in... Dus meteen even strijken en de kast in, dan blijft het mooi schoon. Ik vind het trouwens zó'n raar idee dat er over een paar weken een baby in die kleertjes zit! Zie er enorm naar uit, maar eigenlijk kan ik me nog niet echt voorstellen dat er over een paar weken een baby is, ondanks al dat getrap in m'n buik Hoe is dat bij jullie?
Hoi meiden, Hier heel even een kort ego berichtje van mij, zal morgen weer even op iedereen reageren... Door het slechte slapen en dat ik onwijs moet hoesten, verkouden ben etc, voel ik me niet echt top. Afgelopen nacht was ook weer een drama geweest :S Sinds gisteravond de kleine niet gevoeld, vanmorgen ook niet, wel gaan werken die paar uurtjes maar toen ik thuis kwam toch de vk maar even gebeld. Moest van haar anderhalf uur rustig op de bank gaan liggen en dan weer bellen. Toen nog niets gevoeld. Ondertussen kwam mn moeder ook maar f naar me toe. De vk kwam, ondertussen ging tig keer haar telefoon, hartje geluisterd en gevoeld en dat was goed. Maar gezien de termijn moest ik toch ook naar het ziekenhuis om een hartfilmpje te maken van de kleine. Dus moest er om 18.00 zijn, uiteindelijk ruim een uur eraan gelegen, de kleine draaide steeds weg dus schoot niet echt op. Maar alles was goed. Toen werd er ook nog een echo gemaakt, genoeg vruchtwater en zag er allemaal goed uit. Werd ook nog even naar het geslacht gekeken maar het kon niet bevestigd worden. Uiteindelijk pas rond 20.00 thuis, toen nog eten dus ben nu echt gesloopt! Had ook nog naar mn locatiemanager gebeld dat ik morgen dus niet om half 8 ging beginnen maar om 9 uur en daar werd een heel probleem van gemaakt! Ben er zo klaar mee!!!! Was al in de stress omdat ik die kleine niet voelde, ben moe en niet lekker pffff.... Nu wel opgelucht dat het goed was en hoop dat ik die kleine weer snel ga voelen!!!!!!!!! Bedankt voor het lezen
Lucht wel even op zo!!!!!!!!! Ben eerst 5 kg afgevallen, toen 6,5 erbij dus eigenlijk 1,5 kg maar dit was bij vorige vk controle 2 weken geleden. Nu was ik wel al te zwaar hoor
@siepie Pff, dat is even schrikken zeg! Gelukkig dat alles goed is Probeer maar lekker rustig aan te doen en je manager te laten kletsen... Nog even, meid, dan mag je met verlof! @cynthia Welkom! Gaat echt snel nu he?! @hier Babywas bijna af (nouja, vandaag weer wat kleertjes van i-net gekocht die straks dus ook weer gewassen moeten worden ). Vanavond bij schoonouders gegeten en mee naar muziek geweest met manlief. Was heel gezellig, maar nu wel aan m'n bedje toe! Welterusten allemaal!
Goeie morgen allemaal, Pff.. dat was schrikken Siepie! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakte, fijn dat alles goed was meis.. maar hoop dat je je beebje snel weer gaat voelen! Doe even rustig aan en en laat je niet gek maken door wat anderen (manager) vinden.. Jij moet nu goed voor jezelf en jullie beebje zorgen! @ElletjJo; nee, ik ben de babywas nog niet zat; maar ook nog niet begonnen hihihi wodt langzaam wel eens tijd denk ik @Cynthia; welkom en gaat inderdaad snel vanaf die tijd.. voor je het weet heb je jullie wondertje in je armen! @Hier; ontstoken oog Heel vervelend gevoel, dus goed schoonhouden en oogdruppels gebruiken.. Hoop dat het snel over is want is best irritant en ziet er niet uit! Morgen manliefs operatie, zie er nu best tegen op moet ik zeggen.. De klusjes die we zouden doen is nog niet volledig gelukt helaas.. Veel problemen rondom stiefdochter, die kient het uit geloof ik Ach, komt vast goed maar manliefs bloeddruk is nu weer wat aan de hoge kant waardoor we twijfelen of het zowiezo wel door kan gaan.. maar dat moeten ze morgen maar bepalen in het ZH.. Fijne dag allemaal en succes met werken Siepie! xx
@dolfijn Vervelend van je oog zeg! Succes ermee Echt balen van de problemen met je stiefdochter, die kiest inderdaad niet echt het handiste moment uit Is het inmiddels weer allemaal een beetje rustig? Lijkt me anders voor je man ook niet zo fijn om op die manier morgen geopereerd te moeten worden. Hopen dat z'n bloeddruk nog zakt! Die babywas heb je nog alle tijd voor joh 't Is dat ik lekker vroeg verlof heb en het niet kon laten, maar de kleine komt pas over een paar weken toch @hier Gisteren alvast het bed op klossen gezet, aangezien we ze toch hadden staan, maar wat is dat ineens hoog joh! Bijna een trampoline nodig om erin te komen Helaas niet zo best geslapen, veel wakker geweest en vanmorgen vroeg wakker gebeld door de kraamzorg. Helaas net te laat, dus moet zo even terugbellen voor een afspraak voor de intake! Nog steeds geen kappie-nieuws? Ik hoop voor haar dat ze inmiddels haar meisje al in haar armen heeft!
@Siepie Das schrikke joh! Wel fijn dat alles gelijk gecontroleerd is... Heb je je kindje nu wel alweer gevoeld? Ik hoop het...*knuffel* @Elletjo Lekker dat alles zo goed als schoon is! Kan niet wachten tot ik ook mag... Nog 2 weekjes en dan komen de dakkapellen Snap je gevoel wel, dat het onwerkelijk lijkt. Heb ik ook 8) @Dolfijn Arme jij met je oog, hoop dat het snel over is! Succes voor je man morgen... @Cynthia Welkom hier! @Toetie Heb je alweer wat lekkerder geslapen? @Kappie Nog niets gehoord? Ben wel erg nieuwsgierig! Fijne woensdag allemaal! Gr. Marielle
@Lelle Lekker dat de dakkapellen er over 2 weken zijn! Kan je daarna ook beginnen Net de kraamzorg teruggebeld en ze komt maandagmiddag voor een intake. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft
Oja, we werden net gebeld door een kennis dat we hun vaatwasser mogen overnemen voor niets! En dat vlak voor manliefs verjaardag (viert het zaterdag)! We moeten alleen even goed puzzelen waar we hem neer gaan zetten, we hebben op de flat maar een klein keukentje, dus gaat in de badkamer (deur zit naast het gasfornuis) worden denk ik Zal de kraamzorg vast ook niet erg vinden, haha!
@siepie balen zeg ik hoop dat je de kleine snel weer goed voelt. @dolfijn hmm fijn een onstoken oog. en stiefdochters ik moet zeggen ik ben er ook een geweest en kon ook altijd op verkeerde momenten vervelend dingen plannen maar dat deed ik niet bewust. veel succes voor morgen met je man. @Cynthia welkom. @lelle de eerste nacht dat ik doorgeslapen heb voel me een stuk beter moet ik zeggen moest ook pas naar de wc toen mijn vriend zen wekker ging @Elletjo dan ben je wel lekker aan het gymastieken voor in bed te komen vaatwasser in de badkamer ja kan nog niet gekker @hier heb behoorlijke pijnlijke ribben gister bezoek gehad was gezellig samen frietjes gegeten had al zin in frietje speciaal 4 dagen en gister gegeten. zenuwachtig voor morgen kijken hoe de kleine ligt ben benieuwt.
@toetie Heel herkenbaar, die pijnlijke ribben Hier steekt al 2 dagen een hiel naar buiten en dat is nu echt een beurse plek geworden. Als ik daar met m'n hand over strijk, voelt het net als een tumor, zit gewoon een ei op m'n buik @hier Vanavond weer naar de vk, ben heel benieuwd! Is iedere keer weer een klein feestje, vooral bij het weggaan als alles goed blijkt te zijn
Poeh! wat een activiteit hier ineens hahah moest echt even door lezen! Nog niets van Kappie vernomen, en heb afgesproken dat ze mij sms-t.. dus we zullen het nog af moeten wachten.. hoop wel dat alles goed is! @ElletjJo; het bed op klossen.. daar zie ik zo tegen op! haahah kom nooit meer me bed in en uit! en weet dat ik nog wel even tijd heb voor baby was hoor Wil alleen graag alles klaar hebben.. Intake kraamzorg vond ik trouwens niet zoveel voorstellen, maar wel even fijn om bevestigd te zien dat alles goed is. Fijn joh een afwasmachine! hihihi in de badkamer.. denk dat je dat toch wel even duidelijk mag uit leggen naar kraamzorg toe Succes bij VK vanavond, is idd elke keer weer een feestje als alles goed blijkt te gaan! @Lelle; bijna komen de dakkappellen.. ik zou helemaal gek worden en super blij zijn als ik eindelijk aan de slag kon, maar dat heb jij vast ook! Succes nog even met afwachten! @Toetie; ben ook benieuwd hoe je kleine ligt! hopelijk ligt ie nu goed en kan je ontspannen genieten van de laatste loodjes! @Hier; oog iets minder dik, dus zal morgen wel zo goed als weg getrokken zijn.. Verder beetje moe en wat last van bekken.. hebben even het huis volledig gedaan zodat manlief na morgen rustig aan kan doen, hahah dus nu gesloopt allebei met laptop op de bank
@dolfijn Haha, slimpie Blijft verleidelijk om door te blijven gaan he! Maar lijkt me toch wel een lekker idee om met een 'af' huis die operatie in te gaan. Doe maar rustig aan vanavond en voor als je voor die tijd niet meer hier bent: Alvast heel veel succes en sterkte morgen, ook van je man natuurlijk! Die afwasmachine in de badkamer zullen ze inderdaad wel van op gaan kijken, haha! Maar zou het heerlijk vinden om niet meer te moeten afwassen, dat wel Net te horen gekregen dat ik morgen op mijn neefje van 5 moet passen, die is ziek. Gelukkig komt ie hier, maar wel al om 8 uur 's morgens... Dat terwijl ik normaal gesproken uitslaap tot ongeveer 10 uur, aangezien ik 's avonds ('s nachts!) pas erg laat in slaap val. Maar ja, gelukkig komt hij alleen (als broerlief erbij is, zijn ze niet te genieten), dus misschien dat ik morgenmiddag evengoed nog even kan gaan liggen als het niet gaat. Oei, zie dat het al bijna half 6 is, dus nu maar even snel gaan koken, was ophangen en dan zo naar de vk! Ben benieuwd of de kleine dan even 2 tellen stil ligt, m'n buik lijkt nu wel een golfslagbad