Hoe is het met iedereen? kan iedereen een beetje rustig weekend houden? Nog niets van Kappie vernomen, begin wel benieuwd te worden naar de foto en hoop dat alles goed gaat.. Zal haar anders vandaag nog wel even sms-en.. Hier vannacht veel wakker geweest: had het zo verschrikkelijk warm Niets voor mij al dat zweten Dus vanmorgen eerst maar eens lekker uitgebreid gedouched, lekker aan het scrubben geweest Ook alles weer geschoren en daarna lekker ingesmeerd met bodylotion Dus alles weer glad en zacht Nu alleen last van me buik, want die zat me behoorlijk in de weg.. dus nu even languit op de bank in de hoop dat het snel zakt! Fijn weekend allemaal! xx
@dolfijn Dank je wel! Heb nu 2 van de 3 pillen (inderdaad die eieren) gebruikt, dus vanavond de laatste. Die troep heb ik wel gemerkt, moet er gewoon 's nachts uit om schoon ondergoed aan te doen... Maar heb inderdaad het idee dat het al wel een beetje werkt! Ik zal proberen vandaag rustig aan te blijven doen Familie komt gelukkig een beetje verspreid over de dag en de meesten steken zelf ook wel hun handjes uit de mouwen gelukkig. Heb in de gang een tafel staan waar het gebak en fris opstaat, dus dat mogen mensen lekker zelf pakken. Koffie en thee zal ik zelf even moeten doen, aangezien mijn thermoskannen ineens spoorloos zijn! Waarschijnlijk in een bui van hevige nesteldrang zó goed opgeruimd dat ik ze volgend jaar pas weer terugvind Balen dat je zo vaak wakker geweest bent Maar ik neem aan dat je vandaag lekker rustig aan kan doen? (gezien de planning van donderdag) Haha, dat scheren heb ik allang opgegeven, ik kan echt niet meer zien wat ik doe! Een keer in de zoveel tijd doet manlief het, maar nu met die schimmels gaat het verschrikkelijk irriteren heb ik de laatste keer gemerkt, dus wacht weer even tot het over is! @hier Ook erg veel wakker geweest, helaas... Manlief heeft nu eerst nog theorieles op de muziekschool, dus de wekker ging ook weer optijd. Ga zo nog even de boel verder afmaken (even een doekje over tafel en het drinken alvast op tafel zetten) en dan ook maar even lekker douchen Schoonmoeder kwam gisteren aan met een super leuk rokje die ze zelf gemaakt heeft voor me, dus heb nog wat leuks om aan te trekken ook Moet zeggen dat die kledingkast nu aardig aan het uitdunnen is, er komt steeds meer bij dat niet meer past! En vind het zo zonde om nog nieuw te kopen voor die paar weekjes, dus was maar gewoon wat vaker en anders trek ik door de week lekker een fleecetrui aan als ik toch niet weg hoef! Oja, als het goed is komen er vandaag weer wat kleertjes voor onze kleine meid binnen! Wat jurkjes, rokjes en leggings. Is toch veel leuker shoppen dan voor jezelf?!
haha is zeker leuker ElletjJo Merk hier ook dat die kledingkast wel heel dun wordt hoor.. maar vind het idd zonde om nu nog extra aan te schaffen.. Dus we doen het er maar even mee.. En goed dat je je rust gaat bewaren vandaag Ik kan inderdaad wat rustiger aan doen vandaag dus komt vast wel goed!
KAPPIE laat weten dat ze in elk geval tot maandag in het ziekenhuis moet blijven voor de trombose dienst.. ze moet weer helemaal goed zijn ingesteld voordat ze naar huis mag. Alles gaat verder goed en ze genieten erg van hun mooie meid We moeten dus nog even geduld hebben voordat we foto kunnen gaan zien
@Dolfijn Fijn dat zo'n operatie dan ook gewoon niet doorgaat :x Maar ja, zoals je al zei, hij loopt er al langer mee en dat kan dus nog wel even aan?! Die zweterige nachten herken ik wel ja, vreselijk! @Elletjo Ik heb ook altijd goed baat bij die vaginale zetpillen. Een creme doet niets hierzo @Scheren Ehm, al nagedacht over een Brazilian Wax? Dan blijft het een week of 6 lekker glad....hahaha... Het lijkt me vooral erg pijnlijk! @Hier Gisteren heel wat kilo's vlees staan! te verwerken voor de hondjes. Daar heb ik nu tot ruim na m'n bevalling geen omkijken meer naar... Ben nu alleen wel compleet gesloopt en verga van de pijn in m'n rug en bekken Vandaag doe ik ook niets, heb ik besloten! Morgen de fotoshoot, heb er zin in en hoop dat ik er wat beter uitzie als vandaag Prettig weekend allemaal! Gr. Marielle
Doe rustig aan meis! en ga lekker genieten van je rust zodat je er morgen weer fris en fruitig uitziet.. alvast heel veel plezier morgen! Brazilian Wax is niet mijn ding.. AUW!!! hihihi ik scheer nu op gevoel en laat manlief om de paar dagen kijken of het er nog beetje behoorijk uitziet Manlief kan idd als het goed is nog wel even doorlopen met klachten.. enige risico blijft dat ie er op een bepaald moment doorheen klapt. Maar ach, zoals hij dan zelf zegt: dan is hij spoedgeval en gaan ze in elk geval opereren Fijn weekend meis en geniet van je fotoshoot! xx
Heb het lijstje maar weer even opgezocht en aangevuld.. - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Lelle23 10-04-2011 / meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv
@scheren ik dacht dat ik als enige dat als obstakel zag. @marielle geef jij je hondjes alleen maar vlees dan? veel plezier bij de fotoshoot @elletjo hoop dat je een leuke en toch nog een klein beetje rustige dag hebt gehad. @dolfijn je man heeft er wel gelijk in die onduidelijkheid is niks al helemaal niet omdat het nuchter moet. @hier ook problemen met slapen. en ook een kleding kast probleem maar ik wil ook niet voor dat kleine tijdje nog nieuwe kleding aanschaffen die je toch niet meer aandoet (volgende zwangerschap zal bij ons nog wel even duren). nu lekker naar bedje.
Pfff.. waarom is het toch zo akelig warm 's nachts?? Weer heel veel wakker geweest omdat ik het zo warm had! Daarbij ook wat misselijk dus gaat goed.. bah, wat een begin van de dag! Zo maar even wat eten en misschien nog even proberen te slapen..
Dankjewel Dolfijn! Ik ga me zo maar es opmaken, dan komt het vast goed met fotoshop en zo Heb er zin in.... @Toetie Ja, hier zitten de hondjes compleet op vlees, daar doen ze het super op! Zeker onze oude tang is hierdoor véél minder gaan stinken en ze verhaart ook niet meer zo erg...fijn dus! Fijne zondag allen! Gr. Marielle
Nogmaals veel plezier met fotoshoot meis! enne.. we hopen natuurlijk wel wat foto's van je te mogen bekijken Geniet ervan!
Het was echt superleuk!! Erg gelachen en véél fotootjes gemaakt, zo'n 350 Ach, daar moet wel iets leuks uit te halen zijn... Ennuh, als ik ze heb, zal ik er een aantal showen hoor Gr. Marielle
hahah mooi zo Lelle! Ik ben benieuwd! Fijn dat je in elk geval genoten hebt.. dat is toch wel het belangrijkste.. enne.. zoveel foto's Dan moet er toch zeker wel wat moois bijzitten! Wanneer krijg je de foto's? @ElletjJo; hoe was je weekend verder meis? Beetje teveel gedaan zaterdag dat je ook gister hier niet bent geweest? Hopelijk heb je gister je rust genomen! KNUF @Kappie; vandaag uit het ziekenhuis? ik hoop het voor je! Geniet van je mooie dochter en ik ben benieuwd naar de foto! @Toetie; Hoe voel je je meis? is het nog een beetje te doen? of ben je al erg onrustig? hahah ik wordt het langzamerhand wel @All; hebben jullie gevoeld dat je kindje indaalde? en hoe voelde je dat? en wanneer was dat? Heb gister namelijk behoorlijk vervelend gevoel gehad van onder met steekjes Niet echt prettig maar dacht zelf dat het wel eens indalen kon zijn.. Vandaag behoorlijk misselijk wakker geworden, drinken van gister kwam super omhoog Net een broodje erbij in gestopt in de hoop dat dat zou werken.. maar ben er bang voor.. pff.. wat voelt dit vervelend zeg! Fijne dag allemaal! xx
Hee meiden! Heb inmiddels alle berichtjes van jullie gelezen, maar even geen tijd om op alles te reageren, sorry! @Lelle Fijn dat de fotoshoot zo leuk was, ik ben benieuwd! @dolfijn Inderdaad een super druk weekend geweest. Ik was gisteren nog helemaal kapot van zaterdag, maar toen moesten we het huis weer op orde maken (ben zaterdag meteen naar bed gegaan toen de visite weg was) en gisteravond kwam er weer visite. @dolfijn Vervelend dat je zo misselijk bent, zeg! Al een paar dagen als ik goed heb gelezen toch? Ben je verder niet beroerd? En is je bloeddruk goed? Als je het niet vertrouwd, zou ik vandaag zeker even de vk bellen voor de zekerheid! Sterkte meid, doe maar rustig aan! @Indalen Hier is de kleine langzaam aan bezig met indalen, maar voel daar helemaal niets van Aan mij heb je dus niet zoveel... Zo weer even door het huis heen, mag wel weer na gisteravond, want aan het begin van de middag komt de kraamzorg voor intake. Daarna zal ik hier wel weer even reageren
Dames, Alvast een kleine impressie in mijn fotoalbum! Ik krijg de rest nog toegestuurd en dan zal ik er nog wat plaatsen. Vond deze in ieder geval al erg leuk Gr. Marielle
Ik ga meteen even kijken Lelle Edit: Super!! echt heel erg leuk! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent!.. Lekker van genieten meis! Vind vooral die met vlinder erg mooi.. helemaal mijn ding! @ElletjJo; doe vandaag dan ajb een beetje rustig aan meis, je klinkt alsof je jezelf erg aan het voorbij lopen bent.. en dat gaat natuurlijk niet goed en dat kunnen we niet hebben. Hoop dat intake kraamzorg goed is gegaan..
@Lelle Wouw, dat zijn echt mooie foto's geworden! @dolfijn Dank je meid, ik zal m'n best doen Heb opzich wel zoveel mogelijk rustig aan gedaan, maar is 2 dagen erg laat geworden, dus dat breekt wel op. Gelukkig heeft manlief z'n best gedaan het huis weer een beetje op orde te krijgen gister (ondanks dat hij helemaal niet zo'n poetser is!), maar toen stonden er 's avonds ineens een stel vrienden voor de deur en was het vanmorgen weer een bende. Vanmorgen dus even gezogen en gedweild, hoop afwas weggewerkt en een was gedraaid en dat vond ik wel weer even genoeg voor vandaag Kraamzorg belde dat ze 3 kwartier later kwam, dus daar ben ik nu op aan het wachten. Was niet zo erg, kan ik nog even zitten voordat ze er is, haha! Vanmiddag ga ik lekker aan het verven, heb wat kleine kratjes die rood moeten worden voor in de babykamer, voor sokjes, shampootjes enz. Zal zo even laten weten hoe het gegaan is!
Hee meiden! Kraamzorg is geweest, is pas net een half uurtje weg Heb alles in huis, behalve een tweede thermometer Ik vond één wel genoeg eigenlijk, je maakt hem toch schoon na gebruik, dan kan hij toch prima voor mij én de baby? Verder een hele hartelijke vrouw, heb er echt een goed gevoel bij Niet toegekomen aan schilderen, maar net nog wel even rustig gezeten. Vanavond er even lekker uit met manlief, we gaan een aquariumpje (80 cm) ophalen voor een koppel maanvissen met jongen (we hebben nu een extra aquarium geleend van schoonouders). Moeten we een uurtje voor rijden, dus even lekker tijd om samen bij te kletsen na het weekend en dan word ik tenminste gedwongen stil te zitten De kuur voor de schimmelinfectie is trouwens over, maar heb niet het idee dat het helemaal weg is Heb niet heel veel afscheiding meer en ook geen constante jeuk, maar met vlagen jeuk en droge, kapotte plekken in m'n rechter lies, wat heel irriterend aan kan voelen (heb er vooral 's nachts last van). Smeer er nu steeds sudocrème op, misschien komt het wel gewoon door een droge huid. Herkent iemand dit? Ik denk dat ik anders nog een paar dagen aankijk en als het niet weggaat, toch even langs de huisarts ga. Zie daar zo tegenop, met m'n benen wijd voor die man
Toch maar even doen meissie, want doorlopen met dit soort klachten net voor de bevalling lijkt me ook niet erg slim.. je weet nooit of het kwaad kan voor jullie beebje.. Dus zou gewoon even afspraak maken.. al begrijp ik best dat je er niet op zit te wachten En knap dat je toch nog even rustig aan hebt gedaan Zo moet het En die tweede thermometer toch maar even halen dan hé.. ze willen er gewoon graag twee hebben dus hier ook maar gewoon gedaan wat ze gevraagd hadden.. al ben ik het met je eens dat het volgens mij ook prima met eentje zou kunnen. Wel super dat je er een goed gevoel bij had, vind ik toch altijd erg belangrijk! @Hier; nogsteeds wat misselijk, na fysio mijn bed weer ingegaan en heel diep geslapen.. vanavond voorlichting ziekenhuis (mocht ik daar toch wel moeten bevallen weet ik graag waar ik terecht kom ) dus we zullen eens zien wat ze te vertellen hebben.. Fijne avond meiden! xx
@dolfijn Je hebt gelijk, zal me er van de week toch maar even overheen zetten Onze huisarts is zo'n vies mannetje, haha, daar ga je niet voor je lol je broek uittrekken zeg maar! Vervelend dat je nog zo beroerd bent zeg Heb je het idee dat het een griepje is of dat het met de zwangerschap te maken heeft? Als het dit laatste is, zou ik morgen voor de zekerheid even de verloskundige bellen, al is het maar om het even te melden, dan kan zij beslissen wat ze ermee gaat doen... Succes vanavond, ik hoop dat je het een beetje gaat trekken! Hopelijk gaat het niet nodig zijn om in het ziekenhuis te bevallen, maar je weet inderdaad maar nooit en dan is het wel prettig om even te zien waar je terrecht komt