Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hey meiden,
    Heb wel alles gelezen maar had steeds niet zoveel puf om overal op te reageren.
    Ben zelf ook niet helemaal in mn hum geweest dus dan ben ik niet echt vriendelijk en dus ook niet echt ergens voor / voor iemand in de stemming.

Ben benieuwd naar de foto van Kappie en ga zo ook even de foto's van de shoot bekijken!
    Wil het hier zelf proberen te doen, heb wat voorbeelden en heb een goede camera dus eens kijken of het wil lukken.
    Mn man heeft er sowieso niet zo'n zin in :( Hij wil niet zo graag op de foto...

Je kan beter maar wel naar de dokter gaan en tja.... met je benen wijd moet je binnenkort ook ;) En wie weet wie er dan allemaal staan ;) (sorry heel flauw)

Morgen is mijn laatste werkdag, EINDELIJK!
    De sfeer is er op het moment niet te harden dus ben zo blij als het klaar is!
    Dan nog een examen en spullen opsturen naar school en dan is het hopelijk na het weekend VERLOF!
    Heb soms echt het gevoel alsof er een trein door mn hoofd raast met wat ik allemaal nog moet en wil doen voordat de kleine er is, hebben jullie dit ook??

Over indalen; ik weet niet of uk al ingedaald is, had pas wel onwijs scherpe steken bij mn schaambot maar verder geen idee hoe/wat!

Ook lijk ik soms wel harde buiken te krijgen na het douchen / in bad gaan.
    De warmte voelt lekker maar dan ineens... wil dan echt zitten (als ik onder de douche sta) en anders uit bad en lekker zitten met mn dekbed om me heen.
    Weet niet wat het is.

Vanavond een info avond over BV/FV, ben benieuwd, geen idee wat ik ervan kan verwachten!
    Jullie ook zo'n avond gepland?

Woe VK, ook wel benieuwd weer en wat de weegschaal zegt..

Liefs

2. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ElletjJo; heb zelf niet het idee dat het griep of iets is.. daarvoor is het niet consequent genoeg.. Moet donderdag naar VK dus zal het dan zeker melden.. dan hoor ik wel of er verder nog iets mee moet..
    Ga je nu alvast succes wensen voor afspraak met HA, klinkt niet echt als een fijne vent.. hihih maar wat siepie ook al zegt, straks weet je ook niet wat allemaal bij je tussen de benen komt kijken :p

@Siepie; wil zelf ook kijken of ik nog wat mooie foto's kan maken.. Voorbeelden genoeg gezien :)
    Fijn dat je laatste dag eraan zit te komen meis, klinkt als of je het helemaal gehad hebt! ik hoop dan ook echt dat je straks wat meer kan gaan genieten van alles.
    Voorlichting FV/BV zit vanavond bij voorlichting ziekenhuis in dus ik ben benieuwd..

Hier wil ik heel graag het babyspul gaan wassen, maar elke keer is er zoveel anders dat ik er niet echt aan toe kom.. en wordt daar best onrustig van.. dus binnenkort echt gewoon maar even plannen dat ik dan even daar mijn focus leg en de andere dingen wat meer laat.

Nu wasmachine aanzetten met kleding kids, haha dat gaat gewoon door met pubers :p

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @dolfijn, er zijn inderdaad heel veel mooie voorbeelden te vinden!
    De was heb ik een tijd terug al gedaan, toen werd ik wakker en het moest gewoon gebeuren die dag dus maar gedaan toen haha.
    Nu nog wat kleine dingetjes te wassen.

Met mn werk heb ik het echt echt gehad ja haha nog even nog even.... ;)
    Maare ga lekker die babyspullen wassen joh, zo leuk al die dingetjes ;)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. best lang zo'n voorlichting.. en nuttig.. hmm.. niet echt..
    Weinig gehoord of gezien wat ik nog niet wist, maar goed.. ik weet in elk geval waar ik terecht kom als het thuis (om wat voor reden dan ook!) niet door kan gaan. Toch wel een stukje geruststelling, maar op dit moment is mijn motivatie nog een stuk groter om thuis te bevallen :D

Ik ga zo me bedje in meiden.. Tot morgen! Slaap lekker! xx

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Nog heel even volhouden, meid! Dan kan je straks heerlijk ontspannen :) Succes morgen met je laatste dagje werken!

@dolfijn Opzich een goed teken dat je niets nieuws te horen kreeg, ben je in ieder geval goed voorbereid :p Slaap lekker en hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter! Doe je rustig aan?

@hier Aquarium opgehaald en net eindelijk thuis. Manlief staat nog even onder de douche en dan gaan we lekker ons bedje in! Morgen maar weer eens lekker uitslapen :p

Welterusten meiden!

7. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoi,
    Ik vond de voorlichting van het ziekenhuis wel heel boeiend maar meer ook omdat ze er echte kraamkamers hebben waar je evt wat langer kan verblijven etc.
    En ik wil echt niet thuis bevallen ;)

Wij net thuis van de info avond over bv/fv.
    Dit was voor mij weer absoluut niet boeiend haha, ik werk in de kinderopvang dus eigenlijk alles was mij al bekend.
    Alleen een heel ouderwets filmpje over het aanleggen van een kindje vond ik interessant.
    Maar voor mensen die vrij weinig weten nog over kleintjes zal het best handig zijn...

Nou ik ga nog f rondneuzen hier en dan lekker mn bed in..

Liefs en slaap lekker

8. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Dankjewel voor de leuke reacties allemaal!

Ik heb op 10 maart nog een voorlichtingsavond over bv, ben benieuwd of ze me nog wat nieuws kunnen vertellen/laten zien...
    En ach, anders is het voor manlief wel interessant denk ik ;)

@Siepie
    Werkse nog even! Je laatste dagje, meis...

Gr. Marielle

9. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    #349 toetie, Feb 8, 2011
    Last edited: Feb 8, 2011
    @Siepie
    nog maar een dagje en dan een beetje uitrusten.
    @marielle
    super leuke foto's.
    @dolfijn
    kan zijn dat de kleine indaald.
    @elletjo
    zou ook even naar de ha gaan als ik jou was.
    @hier
    heb niet meer zoveel zin voor te type lees wel bij maar vergeet het ook weer net zo snel:S:(
    hier de diertjes weer gedoucht gehad fijn alle haren weg en weer een pipetje in de nek.
    van het weekend vakantie voor mijn vent samen ingevuld maar wat een rotzooi nu wachten ze maar gewoon tot de kleine er is.
    ik moet zeggen iedereen die ik tegen kom wil weten hoelang nog en word al gebelt is het er al:( hoe vaker ik dat hoor hoe eerder ik ons kleintje vast wil hebben. gister genoten van een kleintje mijn vriend kan zo lekker er mee spelen en dan kan ik al helemaal niet wachten.
    nou weer lekker naar bedje want ben al van 4 uur wakker:S

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Ja, begint echt vervelend te worden als er 10 keer op een dag gevraagd wordt hoe lang je nog moet he! Hier wordt het zelfs door familie iedere dag weer gevraagd :p Maar nog even geduld, meid, over een paar weekjes mag je de kleine vasthouden. Beter dat het nog even in ieder geval een week blijft zitten ;)

@hier Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, hoewel ik alweer moe ben :p Vandaag lekker niks in het huishouden doen (tenminste, dat is m'n voornemen) en lekker ontspannen!
    Volgende week komt mijn zusje een week logeren. De bedoeling was om te helpen, maar eigenlijk zie ik er best tegenop. Ze is best gezellig hoor, maar een enorme sloddervos... Met kerst was ze er ook en toen heb ik me verschrikkelijk geïrriteerd aan de 'bende' die ze kan maken (tomatensaus aan de senseo na het koken, tafel vol met papieren waar ze mee bezig geweest is) en ze ziet het gewoon zelf niet. Was toen echt blij dat ze na het weekend naar huis ging en nu komt ze een week... We wonen best klein, dus 't lijkt al snel een bende als er iets ligt (stomme nesteldrang! :p). Maar ja, misschien als ze er eenmaal is dat het allemaal wel meevalt! Schrik een beetje van mezelf hoe negatief ik erover ben dat ze komt :)

Hebben jullie dat ook, dat je je in sommige dingen helemaal niet terugkent? Normaal gesproken zou ik het super leuk vinden als ze hier een week komt bijvoorbeeld... Ook heb ik totaal geen zin meer in schoonfamilie, als we daar op de koffie geweest zijn, ben ik blij als we weer naar huis kunnen. Met mijn moeder ben ik nooit heel close geweest en nu bellen we ineens 2 a 3 keer per week. Eerder was ik nooit zo'n poetsen: een huis moet er zijn om in geleefd te worden, de bende ruimen we vanavond wel weer op. Nu moet het hier echt een showroom zijn en schaam ik me enorm als er onverwacht visite voor de deur staat en er hangt nog was aan de lijn :p
    'k Vind het heerlijk om zwanger te zijn hoor, maar 't maakt het toch wel een stuk makkelijker zónder die hormonen, haha :)

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoi,
    Ja herken dat wel hoor dat je jezelf niet zo goed herkent haha.
    Ik vind het superleuk om met vriendinnen af te spreken en lekker bij te kletsen en te doen maar kan er nu soms gewoon geen zin in krijgen... zijn we ergens op visite geweest ben ik blij dat ik naar huis ga... gaat manlief eindelijk een keertje wat voor zichzelf doen heb ik na een half uur alweer zoiets van tja je mag wel weer terug komen etc...
    Zo niet IK!

Hier nu lekker de laatste dag gehad!!!!
    Nu dat stomme examen nog en dan is het klaar klaar klaar :)
    Zit nu heerlijk in een hemdshirt in een loveseat in de zon (loveseat zo gedraaid dat ik precies er vol in zit) Heerlijk lekker warm.
    Net even geleerd voor examen en ga zo maar eens lekker een boekje lezen.
    Volgens wat kinderen van mn groep ga ik op babyvakantie ;)
    Ze snappen alleen niet dat het echt wel even duurt voordat ik weer terug ben hihi

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @Siepie Heerlijk dat je je laatste dagje werken gehad hebt! En lekker dat zonnetje van vandaag he! Heb er ook heerlijk van genoten vanmiddag ;) Succes met het leren voor je examen! Zaterdag is die toch?
    Ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die ineens overal tegenop ziet, haha :p Zou toch wel blij zijn als dat straks over is!

@hier Vanavond bij schoonouders gegeten, zijn net weer thuis en nu maar lekker ons bedje in. Morgenmiddag komt er een kennisje op de koffie en was vandaag al begonnen met wat kleine kratjes schilderen voor op de commode (voor sokjes e.d.) en daar ga ik morgen ook weer lekker mee verder. Het lukt me nu gelukkig om het huishouden een beetje te laten voor wat het is (tja, schoner dan schoon kan het toch niet :p), dus nu lekker proberen leuke dingen te doen!

Welterusten allemaal!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nogsteeds niets van Kappie vernomen? hmm.. zal weer es sms-en.. hopelijk gaat alles goed met haar! xx

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het met Kappie gaat! Hopelijk zijn ze lekker samen thuis aan het genieten!

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Hé meiden!

@dolfijn Hoe gaat het nu met je misselijkheid? Voel je je al wat beter?

Ben vandaag heerlijk aan het schilderen geslagen, wat kleine kratjes voor op de commode, een kubus voor het speelgoed en een oude stoel die ik wil opknappen voor in de babykamer. Zo toch maar weer even poetsen, er komt vanmiddag visite. Eigenlijk helemaal geen zin in, ben zo lekker aan het verven, haha :p

Vandaag precies 34 weken, over 3 weken mag de kleine gewoon komen :$ Heerlijk idee, maar 't kan me soms ook best zenuwachtig maken. Opzich hebben we nu alles in orde, kamertje is af, de meeste kleertjes zijn gewassen, maar op een of andere manier lijkt het nog zo ver weg allemaal!

Zouden jullie met 37,5 week trouwens nog naar een verjaardag bijna 2 uur verderop gaan? We hebben dan een verjaardag waar ik eigenlijk heel graag heen wil en ik heb gezegd dat zolang de kleine zich nog niet aandient, we er gewoon heen gaan, maar zo'n beetje iedereen om me heen verklaart me voor gek :$ Zoals ik me nu voel, zou ik gewoon die kant op kunnen, zou dat over 3 weken echt zo anders zijn?

'k Ga nu maar even onder de douche stappen, zit een beetje onder de rode verf :p Nog even stofzuigen en een wasje draaien en dan zit m'n verplichting er voor vandaag weer op :p

Liefs!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meis,

Zolang je je goed voelt zou ik gewoon gaan.. zeker met een eerste kan het gerust tot week 40+ duren voordat de kleine komt..
    Gewoon je eigen gevoel volgen, jij voelt je lichaam het beste!

Misselijkheid hier is nog niet helemaal zoals het moet, morgen naar vk dus dan zullen we het eens overleggen.. Bewegingen Dummie zijn ook veranderd maar gelukkig nog wel aanwezig, dus helemaal gerust ben ik er niet op en hoop morgen wat meer duidelijkheid te hebben.

Geniet van je visite en doe daarna ook weer even lekker rustig aan!

17. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @ Elletjo, Ja zaterdag is het, ben benieuwd! Hoop dat ik het haal! Jij al uitslagen?
    Leuk is dat he dat er visite komt net als je lekker bezig bent met freubelen, dan heb ik er ook wel eens geen zin meer in (in die visite dan ;))
    Zou die verjaardag even aankijken hoe je je dan voelt, ben je al niet helemaal fit dan kan je altijd nog afzeggen.
    Anders zou ik gewoon gaan denk, je kan voor de zekerheid anders ook wat spullen meenemen natuurlijk.

@Dolfijn, vervelend zeg dat je je niet top voelt! Ik had dat vorige week, was toch wel blij dat ik toen de vk had gebeld. Zou het zeker morgen eens over hebben!

@Hier, Vandaag mijn 1e verlof dag :p
    Heb heerlijk uitgeslapen!!! Alvast geleerd voor mijn examen, toen lekker douchen en ontbijten/lunchen en nu heerlijk even zp.
    Wel gek hoor dat ik vanaf nu dus lekker thuis ben!
    Wel begon het gister eigenlijk gelijk al te kriebelen met schoonmaken :$
    Maar ramen zemen waarbij ik toch wel hoog op een trap moet staan leek me niet meer zo'n succes ;) Dus gister maar aan het strijken geweest, lag er tenslotte nog van een paar weken (oeps)
    Had toen alleen gelijk last van mijn buik en rug dus savonds heeft mn man maar even gestofzuigd en gedweild.
    Volgende week ga ik gewoon wel los qua schoonmaken hihi.
    Straks controle bij de vk! ben benieuwd, waarschijnlijk ook al afspraak maken voor liggingsecho, tijd gaat echt snel!

18. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie
    lekker he die kriebels en de kans dat je er nou ook iets mee kan.
    @dolfijn
    hoeis het met je misselijkheid.
    @elletjo
    hoeis het met je jezelf nog niet voorbij gelopen?
    en ja gewoon naar die verjaardag gaan je kan voor de zekerheid een ziekehuis tasje meenemen.

@hier kleine is lekker actief en kan er echt van genieten maar mijn ribben zijn volgens mij zwart.
    volgens mij moet ik nou onderhand ook een ziekenhuis tas/koffer klaar zetten maar hoe dichter erbij hoe minder zin:S
    ik ga ervan uit dat je ook nog wel tijd hebt bevalling bij de eerste duurt super lang toch?
    ben een beetje zenuwachtig aan het worden.

19. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    p.s. zetten jullie rust tijden op het geboorte kaartje?
    enzo ja welke tijden ben er een beetje over na aan het denken maar ik kom er niet uit.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah je bent echt niet de enige die wat zenuwachtig begint te worden hoor Toetie! :D ik ook wel als ik er teveel bij stil sta (dus probeer het nog maar niet te doen ;))
    De eerste kan gerust blijven zitten tot week 42 maar ook genoeg komen er rond de 39 weken.. dus helaas, maar je weet het niet! Dus toch maar ff die ziekenhuis tas gaan klaarmaken meis :p

Enne.. rusttijden, ja, ik wil wel rusttijden op kaartje.. twijfel alleen nog welke tijden..
    Ben nu namelijk vaak tussen 14-16u erg moe, maar weet natuurlijk niet of dat straks ook zo is.. maar denk dat ik die tijden aanhoudt..

Share This Page