Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha dank je dolfijn! ;)
    Het is gelukt hoor, ben er echt goed mee bezig geweest!
    Nu f rommelen en f wat fatsoenlijks aantrekken en dan gaan we weer richting de leukere dingen ;)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Have fun! en goed dat je er toch jezelf toe hebt kunnen zetten ;)

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie petje af zou er nou niet aan willen denken wel beter dat je nog een leuk voorruitzicht.

@dolfijn heb je al iets tegen je maagzuur en maagpijn?
    en zo ja werkt het een beetje?

@elletjo mooi gedichtje.

@lelle wat fijn dat de dakapellen komen zal een groote opluchting zijn als ze staan.

@vluchtkoffer zei gister tegen mijn moeder dat ik hem ging inpakken ons mam tegelijk in de stres:p vond het wel grappig nee mam kan nog wel even duren antwoord: ja dat weet ik ook wel maar wel optijd laten weten. ik weet zeker dat ze nou meer zenuwe heeft dan ik zelf. maar ik hou kei veel van mijn moeder en kan er wel om lachen.

@hier bijna mijn vluchttasje ingepakt nog een trainings broek en de papieren fototoestel en telefoons en een 1 euro munt. dus het schiet al op.
    nog even de verloskundige gebelt om te vragen hoe ik mijn ribben kan sparen maar ze wist het ook niet ze zei wel dat de kleine waarschijnlijk wel aan het indale is maar dinsdag weet ik het pas zeker. laten we hopen duimen jullie mee.
    en ik kan vanmiddag mijn zalf ophalen voor de aambeien:D gelukkig.

@geboortekaartje wij hadden zoiets van we sturen ze pas een week na de geboorte op ze zeiden als we zelf met een voorbeeld kwamen dat ze het binnen 5 werkdagen klaar hebben dus zal wel iets later dan een week opsturen worden.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @toetie, goed zeg dat je al bijna klaar bent met je koffer!
    Zal duimen voor het indalen!

@hier, net thuis van eten bij een vriendin met vriendinnen.
    Heb er een beetje een dubbel gevoel bij, zit zo'n verschil in nu.
    2 wonen er samen, 1 vrijgezel en 2 helemaal in love (en dan nog een paar wolken hoger)
    Voelde me ineens zo alleen (met uk) toen ik daar zo zat :(:(

Morgen eindelijk dat .......... examen, zie er als 10 grote bergen tegenop.
    Heb ineens dat ik bang ben om te falen, ben zo normaal helemaal niet, dus waar die onzekerheid ineens vandaan komt? :(
    Bleh, wordt er zo niet vrolijker van

Hopelijk morgenmiddag wat vrolijker bericht

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Als eerste dikke knuf voor jou, Siepie.. de onzekerheid hoort er helaas bij :( maar fijn voelt het zeker niet..
    Je bent niet alleen, jij hebt een wondertje wat echt van jou is! maar het is een ander leven als wat je omschrijft van je vriendinnen.. dat is een ding dat zeker is.. maar je gaat er vast heel erg van genieten :)

@Toetie; goed dat je je vluchttas al zover klaar hebt! Nu die laatste dingetjes nog en jij bent er klaar voor :)
    Was jullie kindje nog helemaal niet ingedaald? of al wel een stukje? ik hoop dat het snel in mag dalen zodat jij wat meer lucht hebt!

@Hier; heerlijk geslapen :D Ben echt zo blij dat Dummie mij 's nachts grotendeels met rust laat zodat ik in elk geval aan mijn rust kom..
    Wat een rot weer is het zeg! pff.. vind er niets aan al die regen :(
    Vandaag maar weer verder met strijken, alle rompertjes hangen netjes over het rek; erg grappig om te zien al dat kleine spul!

Fijn weekend allemaal! xx

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hoi allemaal!

Wat is er veel geschreven, zeg, na een dagje weggeweest te zijn!

@siepie Héél veel succes met je examen!! Komt vast helemaal goed! Dat 'alleen' voelen ken ik inderdaad wel, hier ook de eerste (en voorlopig wel de enige) in de vriendengroep met straks een kindje, derest begint net met relaties. Hoop dat die vriendschappen in stand blijven, want je gaat inderdaad een heel ander leven tegemoet!

@toetie Werkt de zalf? Vervelend zeg, zo op het einde nog! Fijn dat je vluchtkoffer bijna klaar is! Wij zijn er gisteren ook voor wezen shoppen, even wat goedkope flessen shampoo en douchegel, tandpasta en een tandenborsten (die ga ik echt vergeten als ik die er niet nu al instop :p). Nu hopen dat ie niet gebruikt hoeft te worden ;)

@dolfijn Heerlijk he, zo'n kind dat 's nachts slaapt! Hier ook nooit problemen 's nachts! :) Die regen is inderdaad niks aan, van de week was het veel lekkerder! Toen nog heerlijk in het zonnetje buiten gewandeld, maar denk dat het vandaag maar een binnen-blijf-dagje wordt... Veel plezier met de was ;)

@hier Gelukkig weer uitgerust van gisteren! Was een gezellige bruiloft, maar heel veel staan, dus was gisteravond echt kapot en alles deed zeer. Vandaag gelukkig een beetje een rustig dagje. Huis op orde maken, maar laat manlief dit keer stofzuigen :p Vanavond komt mijn zusje voor een week, dus de logeerkamer even in orde maken en het huis spik en span. Ze is nogal een rommelkont, dus hoop dat ze de hint snapt als het hier helemaal blinkt :p

Gisterochtend de geboortekaartjes besteld bij multicopy, maar dat is echt de eerste en laatste keer dat we daar heen gaan zeg! Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet echt... We hebben boeken meegekregen en omdat het best ver weg zit en manlief gewoon moest werken (ze zijn van ma-vr van 9-17 open), hebben we ze tussen kerst en oud&nieuw opgehaald (vakantie van man). Kregen we op ons kop dat we ze maar een dag mogen houden :$ Prima, dan hadden ze dat toen even moeten zeggen. Kregen we gisteren heel bot te horen dat we dan de folder maar hadden moeten lezen, dan hadden we het geweten :( Vond ze ook nog dat ik best even alleen die mappen terug had kunnen brengen (zij zitten 10 km van ons huis af, had ik met de bus gemoeten, met 2 van die zware mappen slepen...) Tekst aangeleverd: 'Ja, die naam gaat er niet oppassen hoor'... Ehm, verwacht ze dan dat we terplekke namen gaan schrappen, omdat zij vertikt een kleiner lettertype te gebruiken?? Is uiteindelijk ook goedgekomen gelukkig :) Formulier ingevuld, ik pak m'n portemonnee om te betalen (stond in de folder die ik ondertussen gelezen had dat we moesten betalen bij de bestelling), krijg ik een botte reactie dat we 'natuurlijk' pas moeten betalen bij het ophalen van de proefdruk volgende week. Pff, 't is dat ik geen zin had een andere drukker te zoeken (weer een geboortekaarte uitzoeken etc), maar had echt de neiging om te zeggen dat het op deze manier niet meer hoeft... Zo, heel verhaal, even de frustraties eruit, haha :p

De kleine is de laatste 2 dagen een stuk rustiger dan normaal. Opzich heerlijk, volgens mij ben ik inmiddels best blauw van binnen, haha! Maar zit met toch niet helemaal lekker... Voel haar nog wel, over de hele dag verspreid, maar niet meer zoveel en zo hard. Misschien toch omdat ze aan het indalen is?
    Heb de laatste dagen ook af en toe last van kramp in m'n buik, soort van menstruatiepijn lijkt het wel. Hebben jullie dat ook? Zijn dat gewoon voorweeën? Ze duren niet zo lang, hooguit 5 minuutjes en maar een paar keer op een dag (en soms weer een dag niet).

We hebben gister ook even de laatste dingen voor het kraampakket gehaald, maar bij de kruidvat hadden ze geen alcohol. Is gewoon dettol ook goed (die heb ik nog!) of moet het echt alcohol zijn? En verbandwatten hadden ze ook niet, dus heb gewone watten meegenomen (volgens de drogist hetzelfde), is dat goed? Heb we watten meegenomen die niet zo erg pluizen, dat er niets achter kan blijven zeg maar. Ook maar een tweede thermometer gehaald, om gezeur te voorkomen :p Ben nog steeds van mening dat je zo'n ding na gebruik gewoon even schoonmaakt (met dettol ofzo) en hij dan ook prima voor de baby gebruikt kan worden, maar goed ;)

Hmm, ben toch blij dat jullie aangegeven hebben mijn geklets niet erg te vinden :) Zal wel weer ophouden en even de afwas gaan doen, die staat er voor het eerst sinds tijden weer van 2 dagen (en kreeg vannacht dus de neiging uit bed te springen om de afwas te doen!). Moet echt zorgen dat het huis 's avonds voor het slapen gaan netjes is, anders word ik er 's nachts wakker van! Hebben jullie dat ook of ben ik daar echt de enige in? Mijn moeder lachte me in ieder geval heel hard uit toen ik dat vertelde :) (maar dat is dan ook écht geen poetser, haha :p)

Liefs!

7. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    ;) nog 64 dagen te gaan. Hoop echt dat ik niet overtijd zal zijn.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ElletjJo; fijn dat het gister een geslaagde dag was.. maar doe vandaag idd even rustig aan, kost toch altijd een boel energie ;) maar knap dat je manlief laat stofzuigen vandaag :p
    Als je je echt zorgen maakt over bewegingen van jullie meisje dan gewoon even de VK bellen hoor.. heeft mij ook veel gerustgesteld toen ik er zo mee liep.. Dus gewoon even doen!
    Wat je omschrijft klinkt idd als voorweeen die te maken zouden kunnen hebben met indalen, doe echt even rustig aan!
    Voor zover ik weet moet het echt alcohol zijn voor je kraampakket en geen dettol.. Gewone zig-zag watten zijn ook prima hoor! en die tweede therometer: goed dat je em toch gewoon hebt gehaald :p
    Veel succes met de afwas! enne... herken het wel.. moet 's morgens echt meteen stofzuigen en tafels afnemen anders ben ik de hele dag onrustig ;)
    Wat een gedoe met de geboortekaartjes.. ik denk toch dat ik naar een ander was gegaan, met het voorbeeld van kaartje wat je hebt uitgezocht en dan hebben hun echt wel ideeen over zelfde soort kaartje.. Dit is toch geen behandeling!!

@Cynthia; ik hoop ook dat je niet tever over tijd zal gaan, maar de kleine komt wanneer ie er klaar voor is.. hahah dus is toch gewoon afwachten ben ik bang.
    Hoe voel je je verder?

@Hier; beetje sjaggie vandaag.. bah, niets voor mij.. maar kom niet echt tot de dingen die ik graag wil doen en heb eigenlijk te weinig energie om echt iets te doen ;) hmm.. lastig..
    Het hangen wordt ik alleen niet echt beter van want dan weer onrustig omdat er "nog zoveel moet gebeuren" (terwijl dat wel mee valt.. )
    Dus zo toch maar even achter de strijkplank om in elk geval het idee te hebben iets te hebben gedaan...

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv

- Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv

- Lelle23 10-04-2011 / meisje / liefst thuis / liefst BV

- Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Als je er bij wilt Cynthia mag je je natuurlijk even toevoegen in het lijstje.. dan is het gemakkelijker bij te houden wie wanneer moet bevallen en wat het uiteindelijk is geworden :)

@Kappie; nogsteeds niets vernomen :( Maak me nu echt zorgen en ben bang dat er wat verkeerd is gegaan.. moet ik haar nog een keer sms-en? of het gewoon laten zoals het is? Weet niet wat ik zelf het prettigste zou vinden.. :(

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Hou je lekker rustig, meid! Weet hoe frustrerend het is als je het idee hebt dat er nog vanalles moet gebeuren... Kan je manlief niet wat klusjes toewijzen? :p
    Ik denk dat je kappie beter niet meer kan smsen, als ze de behoefte had gehad, had ze al wel teruggesmst denk ik? Begin me ook wel een beetje zorgen te maken, hoop dat alles goed is met haar en de kleine!
    Helpt dat spul tegen maagzuur een beetje goed? Gaat het beter met die misselijkheid?

@Cynthia Begint al lekker op te schieten he! Dat overtijd gaan heb je helaas (misschien maar goed ook :p) geen invloed op, haha ;) Gewoon afwachten dus!

@kraampakket Zal ik toch maar even alcohol halen bij de apotheek maandag! Heb inderdaad zigzagwatten, dus dat zal wel goed zijn. Netbroekjes hadden ze trouwens ook niet bij de drogist, maar kan je niet gewoon een grote onderbroek gebruiken? Die heb ik nu zat, haha :p

@geboortekaartjes Heb inderdaad zitten denken alsnog de bestelling te annuleren en naar een ander te gaan, maar dat gaat €25,- administratiekosten e.d. kosten, vind ik toch weer een beetje zonde. Heb over de kwaliteit wel goede verhalen gehoord, dus denk dat ik gewoon maar een klachtenformulier ga invullen (ze mogen het wel weten natuurlijk!) en er niet meer terugkom.

@poetsen Haha, ben blij dat ik niet de enige ben dan! Doe hier inderdaad rustig aan vandaag, even de was opgevouwen, afgewassen, zo even strijken en de aller laatste babywas ophangen. Manlief doet vandaag de zware klusjes (het poetswerk). Morgen komt m'n zusje (zou vandaag komen, maar smste net dat ze het niet gaat redden), dus die laat ik van de week mooi de zware klussen doen :p

@voorweeën Manlief vind het maar niets, krijg al bijna op m'n kop als ik opsta om naar de wc te gaan, haha :p Maar 'k maak me niet zo'n zorgen aangezien ze totaal niet regelmatig komen (een paar keer op een dag). Voelde net de kleine meid weer flink duwen en ze beweegt de hele dag door wel, alleen niet zo stevig meer als voorheen. Denk daarom ook niet dat het nodig is te bellen, want die voorweeën/indalingsweeën kunnen dat natuurlijk wel verklaren...

Hmm, hoor net dat we m'n zwager en schoonzusje straks over de vloer krijgen met kinderen. Eigenlijk totaal geen zin in, was net zo blij dat het weer een beetje rustig was na gisteren, haha :p Maar ja, als ze bellen of ze een bakkie kunnen komen doen, is 't wel heel bot om te zeggen dat ik daar geen zin in heb! Manlief gaat zo waarschijnlijk met zwager even de afwasmachine ophalen, dus dat is wel weer heel fijn!

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dank jullie voor de knuffels!!!!

@Dolfijn, leuk he al die kleine spulletjes?! Had het hier al een tijd geleden allemaal klaar, moest toen gebeuren en ow wat vond ik het schattig! Heb er ook foto's van gemaakt hihi.
    Vervelend he dat je zoveel wil maar dat het soms gewoon niet meer kan?!

@ Elletjo, Zet je man maar aan het werk hoor ;) Doe ik hier ook haha! Ik ben wel de eerste aan 'mijn' vriendenkant die een kleintje krijgt maar aan man zijn kant niet, maar ja heb ik toch een stuk minder contact mee. Tis ook niet met allemaal maar met een paar of een combi is het moeilijk.
    Goed van je dat je met je kraampakket bezig bent! Ik moet ook nog eens gaan kijken wat ik nog mis en dat eens even gaan halen, blijf alles maar voor me uitstellen haha, van de week maar eens gaan doen.
    Geboortekaartjes zou ik ergens anders gedaan hebben! Vind toch dat ze een beetje aardig tegen je moeten doen, je komt er toch als klant binnen! Kan er sowieso niet zo goed tegen als mensen niet aardig of iets tegen me doen nu haha...

@hier, Vandaag examen gedaan!!!!! EINDELIJK! Zo frustrerend; moest naar Utrecht om examen te doen en examen was ik na 10 minuten al mee klaar, had ik alles nog nagekeken ook! Toen konden we weer terug, 45 min heen, 45 min terug want we waren niet de enigen op de weg ;). Maar heb er wel een goed gevoel over dus dat scheelt! Nu van de week nog papieren opzoeken die nagekeken en gedaan moeten worden door die school en dan is dat ook maar weg.
    Gaat goed zo :p

Manlief heeft vanmiddag onze gekleurde muur nog een keer geverfd dus nu even afwachten hoe het opdroogd, zou wel fijn zijn als dat ook klaar zou zijn, dan kan ik van de week gaan beginnen met poetsen in de babykamer!

Jaja eindelijk wat positievere berichten van mijn kant ;)
    Vanmiddag lekker een boek begonnen en gelijk uitgelezen, nu is mn man aan het koken zodat ik lekker kan blijven zitten en dan vanavond nog naar een verjaardag.

Jullie plannen voor komende week??
    Ik maandag nog niets staan, dinsdag ook niet (hele dag ook geen auto, man zijn auto moet voor APK), woensdagavond naar school (vak waar ik vandaag examen van heb gedaan ;)), donderdag middag met oma op stap en vrijdag nog niks.
    Valt mee toch? Kan ik aan mn afstreeplijstje werken hihi

Owja en de kleine is lekker actief, lekker aan het draaien (is nog niet ingedaald) en schoppen! HEERLIJK!

Liefs

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Klusjes manlief; Manlief doet hier gelukkig heel veel, hoef eigenlijk niets aan het gewone huishouden te doen.. alleen het gebeurd dan niet allemaal op mijn tijd.. hihih en daar wordt ik onrustig van :p
    @Kappie; denk dat je gelijk hebt ElletjJo.. voelt alleen niet goed.. maar dat zal ik los moeten laten ben ik bang..
    @Maagzuur/misselijkheid; nog steeds niets gehaald :) het is te doen en alles wat ik niet nodig heb gebruik ik ook liever niet..
    @Netbroekjes; zeker kan een gewone grote onderbroek hoor.. het gaat erom dat dat mega dikke kraamverband er goed in blijft liggen..
    @Geboortekaartjes; is inderdaad zonde geld, maar vind service ook wel heel belangrijk.. al kan ik me voorstellen dat je er nu wel iets langer over nadenkt en dan maar klachtenformulier invult; dat wel in elk geval doen hoor!
    @ElletjJo; succes met je zwager en schoonzusje! toch wel je grens aangeven als je merkt dat het teveel is! maar volgens mij let manlief wel goed op je, daar hij die indalingsweeen ook niets vind ;) maar het hoort er inderdaad bij en als jij je meissie goed voelt is er niets om je zorgen over te maken!

@Siepie; Klinkt inderdaad wat positiever :D Fijn!
    en lekker dat je goed gevoel hebt over examen.. die heb je toch maar weer mooi gedaan! nu nog even die papieren weg en dan heb je alles voor nu gedaan ;)
    Hopelijk is je muur nu goed en kan ook jij lekker aan de slag op de babykamer :) Zo leuk om te doen!
    Ben benieuwd wanneer jouw kleine begint met indalen.. maar fijn dat het in elk geval lekker actief is!

@Hier; Alle rompertjes liggen weer netjes gestreken in de kast :) Nog even een was aangezet met gekleurde kleertjes en daarna op bed gelegen vanmiddag. Dummie was duidelijk nog wat meer aan het zakken dus voelde behoorlijk wat druk van onder en manlief vond dat ik maar moest gaan liggen.. Heerlijk een uurtje geslapen en toen stond het eten klaar :D Geweldig zo'n man! Nu lekker lui op de bank en maar niet teveel willen..
    En planning van de week.. euh.. geen idee dan moet ik kalender pakken :p

Fijne avond allemaal!

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Heerlijk dat je je examen achter de rug hebt en er zo'n goed gevoel over hebt! Nu eindelijk écht verlof ;) Geniet ervan meid! En maak je niet te druk he, je hebt nog een week of 6 om alles schoon te krijgen, haha :p

@dolfijn Wat lief dat je man het eten al klaar had! Haha, van die klusjes heb ik ook wel hoor, dan gebeurt het net niet wanneer of hoe jij het wilt :p Toch maar proberen los te laten, zelfs bij mij begint dat aardig te lukken ;) Wel lekker dat je de kleertjes schoon in de kast hebt liggen, lekker gevoel is dan he?! Helpen rennies trouwens niet tegen maagzuur/misselijkheid? Die kunnen geen kwaad en ik heb ze hier een hele tijd gegeten als snoepjes, kon echt niet zonder! (als ik ze niet nam, werd ik er zo misselijk van dat ik moest overgeven)

@hier Zwager en schoonzusje geweest, we hebben daar net gegeten, was makkelijker met het halen van de afwasmachine, die nu in de badkamer staat :p Vanavond lekker thuis, manlief moet nog even weg en heeft besloten dat het beter is als ik m'n bedje inkruip, dus dat gaan we straks lekker doen :) Zo alleen nog even dweilen, maar dat is hier een klusje van 10 minuutjes!

@planning Morgen komt m'n zusje, dan hebben we verder niets gepland. Maandag gaan we samen de balkons schoonmaken (ik denk in dit geval dat ik voor de koffie zorg en zij schoonmaakt, haha :p) en ramen lappen. Dinsdag samen naar de dierentuin, donderdagavond verjaardag van schoonvader. Zaterdag naar oma (helaas, 't is niet zo'n fijn mens, maar moet af en toe gebeuren) en brengen we zusje weer thuis. Verder zien we wel waar we zin in hebben! Ze komt hier in ieder geval even wat grote klussen aanpakken, zoals de balkons, de ramen en de badkamer een keer grondig. Verder kan ik dan mooi het zware werk als stofzuigen aan haar overlaten en hoop ik dat het gaat lukken me rustig te houden ;)

Hele fijne avond allemaal en welterusten alvast!

Liefs!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Slaap lekker ElletjJo en geniet van de extra hulp de komende dagen! Toch fijn dat ze dat komt doen :)
    Fijn dat de afwasmachine binnen is, ga je vast veel plezier van hebben :D
    Enne.. rennies wordt ik heeeeeel misselijk van, maar helpt wel tegen maagzuur.. maar of ik daar nou beter van wordt ;)

Slaap lekker!! xx

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @onderbroeken ;) Ik kan nergens een normale grote onderbroek vinden dus ik denk dat ik gewoon extra van die netbroekjes op ga zoeken. Al heb ik wel een paar tenten hier thuis hoor, heeerlijk ;)
    @rennies, wordt ik ook zo misselijk van :x
    @indalen, geen idee hoe het ook moet voelen??? Uk lag van de week bij vk wel met hoofd naar beneden maar verder niet. Soms wel onwijze steken bij mn schaambot en heb nu last van mn been wat eigenlijk weg was maar ja ach.
    @muur, ga ik zo even bekijken ;)
    @wasgoed, ga ik van de week mee verder, lees; netjes in de kast leggen en sorteren en lekker trutten :p
    @planning, ik probeer mn hersens nog te trainen door alles op te slaan en kijken of het klopt haha. Ik ben altijjd erg van het onthouden dus als ik iets vergeet vind ik dat echt zoo erg!!!

Ga nu maar even gauw naar de muur kijken! Ben erg benieuwd!
    Moeten zo naar verjaardag en de kadootjes moeten nog even ingepakt worden (oeps) en ik wou eigenlijk nog even omkleden, douchen etc maar denk dat het alleen omkleden gaat worden aangezien het toch wel een half uur rijden is.
    Heb ook geen haast meer tegenwoordig, heerlijk hoor, lekker op het gemak allemaal! Is ook zo niet ik haha maar bevalt prima!

Had vorige week van mn kerststuk (tja dat stond nog zo gezellig;)) maar eens een voorjaarsstuk gemaakt met bollen en rozen, nu komen al die bollen ineens uit, zo grappig om te zien, wordt er helemaal :) van.
    Wat een omslag he hahaha

Fijne avond / slaap lekker!!!!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heerlijk om je zo vrolijk te zien Siepie :D Lekker van genieten!
    Veel plezier vanavond en ik hoop dat je nog wat hebt om aan te trekken ;)
    Bij de Action hebben ze lekkere grote MAXI onderbroeken (2 voor 2,39 geloof ik..) dus misschien nog een idee?

En??? hoe is het met je muur??

Veel plezier en slaap lekker straks! xx

18. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @ menstruatie kramp achtig zijn tekenen dat de kleine indaald.
    de rest doe ik morgen op reageren ben er eventjes niet geweest en jullie zijn weer 2 pagina 's verder:p
    weltrusten allemaal en nog een fijn weekend.
    p.s. maak me ook een beetje zorgen om kappie maar ja zoals elletjo al zegt zal der maar niet smsen je weet niet wat er is of er al iets is ze komt wel weer als ze er aan toe is.

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    We wachten het wel gewoon af Toetie.. Kappie zal idd zelf wel contact opnemen als zij dit wil.. maar echt gerust ben ik er gewoon niet op..
    Slaap lekker meis! xx

Ps. hier helemaal niet moe, hooguit mega lui :p Dus ben benieuwd hoe laat ik de slaap te pakken ga krijgen..

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Nog kunnen slapen vannacht? ;)

@siepie Fijne avond gehad gisteren? Super om te lezen dat je zo op je gemakt bent :) Valt een hele last van je af als je alles afgesloten hebt he! Ik heb gewoon die onderbroeken van de action, daar past ook makkelijk kraamverband in :p Normaal gesproken heb ik M en nu XL (of XXL?) gehaald!

@hier Heerlijk geslapen vannacht, zo even het bed voor zusje opmaken en dan kan ze komen vanmiddag ;)

Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina