Geniet van je zussie in je buurt te hebben ElletjJo! en zet haar maar lekker aan het werk Hier uiteindelijk rond 01u gaan slapen en was er om half 7 al weer uit.. Dus niet echt super veel.. Hopelijk kan ik zo nog even slapen want ben nu wel moe.. ach, gaat vast wel lukken (lukt namelijk elke dag ) Fijne zondag! xx
Hey, De muur is af en mooi Bij de action kan ik nog wel eens gaan kijken dan, zit hier alleen niet heel erg in de buurt en moet dan gelijk de halve stad doorhobbelen Is jullie man al bezig met het feit dat je nu dus zegmaar kan gaan bevallen???? Groetjes
Hey meis, fijn dat de muur af is en mooi geworden is.. Ben heel nieuwschierig nu Manlief hier is er nog niet echt heel erg mee bezig, hij wil alleen heel graag de babykamer de eerste wk van maart helemaal klaar hebben.. en ik denk dat het dan gaat kriebelen En dan komen dingen zoals matrasbeschermer, bed op klossen, ziekenhuis tas, kleertjes Dummie etc waarschijnlijk wel 5x voorbij om te checken bij mij wanneer ik dat nu wil hihihi en op gegeven moment dat HIJ het wil gaat ie het gewoon doen Ach, heerlijk toch zo'n zorgzame vent! Hoe staat het trouwens met jullie (.)(.)? zijn ze erg gegroeid? hier namelijk niet echt heel veel, maar ze lekken wel keer als ik in bed lig.. dus dat gaat nog wat worden
Haha nou die van mij heeft het ene moment dat hij zegt; nou dat duurt nog wel f hoor voordat uk komt en het andere moment; ja je moet nu wel alles klaar hebben liggen hoor want straks komt uk ineens. Wordt er helemaal zenuwachtig van van steeds die wisselende dingen haha. Maar wel schattig Al wil ik lekker op mn gemak trutten met al die kleertjes en dingetjes en hij wil alles hup op een stapel (maat 50 bij maat 62) zodat het netjes ligt hihi, lekkerding hoor maar soms haha. Mijn (.)(.) zijn niet heel veel verandert, alleen de huid van mn tepels lijkt wat te veranderen. 2 weken geleden een voedingsbh gekocht en toen had ik nog dezelfde maat, zijn alleen bovenop wat voller geworden. Moet wel zeggen dat ik het niet heel erg vind hoor, heb 85e en vind het wel genoeg Lekken doen ze ook niet en ze zijn ook niet gevoelig. Vandaag ramen gezeemd in de babykamer en beetje losse rommeltjes opgeruimd die er nog lagen (schroeven etc), hele huis is gestofzuigd en gedweild dus waren samen lekker in de weer!
Hey Meiden, Nou ja eindelijk is het dan toch gelukt en hier eindelijk een berichtje van mij. Onze kleine meid is geboren op 2februari zoals Dolfijntje jullie heeft verteld. Ze is echt een super lief makkelijk meisje en doet het gelukkig super. Helaas hebben we wel 11 dagen in het ziekenhuis moeten blijven omdat mijn bloed niet goed wilde worden. Maar gelukkig donderdag toch het verlossende bericht bloedwaardes waren goed en mocht eindelijk naar huis. Caithlynn Ziva is geboren met een gewicht van 3550gram en 51cm lang maar dat is een beetje een geschatte lengte want in mijn beleving is ze toch kleiner. Ach ja ze past maatje 50 net aan en veel is nog te groot maar goed ze groeit er vanzelf in. Ik heb vanmorgen ook al geprobeerd te schrijven hier maar lukte toen niet weet ook niet wat er nou aan de hand was maar nu gelukkig wel. Ik ga morgen eens even flink terug lezen en een foto plaatsen van mijn knappe damentje. Liefs, Kappie
@kappie we wisten al niet wat er aan de hand was duurde zolang. gefeliciteert met jullie kleine/grote meid en dat alles nou goed is. @dolfijn mischien moet je niet gaan slapen overdag en alleen maar rusten dan kan je mischien wel optijd slapen. probeer gaviscon werkt bij mij goed heb de kauwtabletten is wel ranzig voor te kouwen maar beter dan misselijk en maagzuur schattig he die kleertjes alleen verkijk je je er zo op ach is niet zoveel maar totdat je moet vouwen. @elletjo fijn dat je wat hulp hebt en een beetje gezelschap geniet er maar mooi van. @Cynthia gaat vlotjes he helaas is het niet te zeggen of de kleine overtijd blijft zitten of vroeger komt helaas denk dat dat een hoop zal schelen. @siepie fijn dat je een vrolijke dag hebt gehad lekker aanhouden het schijnt dat als je glimlacht en gewoon lacht er een bepaald positief stofje bij de baby komt weet niet meer precies wat voor stofje. en fijn dat de muur klaar is. @hier vandaag onverwachts gaan zwemmen echt heerlijk alleen als je uit bad komt ben je ineens weer het 3 dubbelen van je gewicht wil over 2 weken weer gaan maar vriendlief is bang dat ik begin in het zwembad. maar ben nou wel lekker moe heerlijk vriendlief ligt ook bijna in coma op de bank . alle nachten regelmatig wakker voor naar de wc te gaan :S gister 3 uur ofzo bezig geweest voor het geboortenkaartje alleen nog een foto op ben er heel gelukkig mee en vriendlief ook. en ja mijn (.)(.) is zeker een cup meer geworden en dat is ook wel te voelen aan mijn rug maarja is voor een goed doel. ik laat het kamertje zien zodra de kleine er is anders weten jullie wat het geslacht is ik ga maar eens stoppen en de diertjes uitlaten en strax naar bedje weltrusten allemaal.
Fijn wat van je te horen Kappie! Gefeliciteerd nog met jullie meis! @Toetie; lekker in de weer geweest dus met het kaartje, leuk hoor! Wij zijn nog steeds niet uit de tekst Fijn dat het zo lekker was in het zwembad, hier voelt dat juist niet prettig, wel lekker om nog een keer te gaan als je je er goed bij voelt! Fijne avond!
Fijn wat van je te lezen Kappie Blij dat je er weer even bent.. en lekker thuis bent.. eindelijk!.. Duurde allemaal langer dan je had gedacht, maar fijn dat alles nu goed is! Nu lekker genieten meis! Ben erg benieuwd naar de foto! @siepie; lekker in de weer geweest! toch altijd fijn als alles dan weer schoon en opgeruimt is. Kan me goed voorstellen dat je 85e wel genoeg vind @toetie; jammer dat we nog niet mogen spieken op je babykamer neej hoor meis, gelijk heb je! fijn dat je lekker hebt gezwommen.. toch maar eens kijken of ik manlief ook nog een keer zover krijg (al zou ik niet weten wat voor badkleding ik nu nog aan moet ) enne.. dat slapen vandaag overdag was toch wel heel lekker.. manlief had het bed verschoont dus dan slaap ik altijd nog lekkerder Dus gaat vannacht vast ook wel goed komen Hopelijk maakt iedereen weer een goede nacht! Tot morgen! xx
Hoihoi, Haha ja badkleding zou ik ook niet weten nee Lekker he zo'n schoon bed, bij ons de slaapkamer ook lekker opgeruimd etc, ook zo fijn Ik ben nog klaarwakker, manlief zit nog tv te kijken, ik alweer een boek uitgelezen dus tja dan toch nog maar even op zp Slaap lekker allemaal
@siepie Fijn dat de muur af is! Hier is man langzaam aan wel aan het beseffen dat de kleine al bijna kan/mag komen. Hier is gelukkig alles klaar, dus geen stress voor hem @dolfijn Hier inderdaad ook veel lekken, echt heel vervelend! Slaap nu vaak met een voedingsbh met zoogkompressen, anders is het hele matras nat (en plakkerig!). Zit niet echt lekker 's nachts alleen Verder 1 maat gegroeid (zit nu op 75F), hoop dat ze niet nog groter worden! @kappie Super fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie! Maakte me al zorgen! Wat een tegenvaller dat jullie zo lang in het ziekenhuis moesten blijven, zeg Maar gelukkig dat je nu weer lekker thuis bent, geniet ervan! @toetie Heerlijk dat je even gezwommen hebt! Fijn dat het kamertje ook bijna af is! @hier Vandaag lekker in de weer geweest. Met zusje balkons schoongemaakt (hoewel zij het meeste heeft gedaan ), weer wat babywas weggestreken, moet alleen de roze kleertjes nog, maar dat kan dus niet waar zusje bij is... Zo nog even de wc schoonmaken, eten koken en zusje laten dweilen en dan is het weer schoon in huis Morgen gaan we samen een dagje naar de dierentuin, dus gaat heel gezellig worden! Liefs!
Klinkt allemaal erg gezellig ElletjJo en hard gewerkt zo samen.. heerlijk om alles schoon en klaar te hebben denk ik. Fijn dat je mannetje niet hoeft te stressen omdat alles al klaar is.. Heel veel plezier morgen in de dierentuin
Hey, Veel plezier met je zusje in huis! Hier vandaag een rustig dagje, uitgeslapen, boek gelezen (ben nu alweer over de helft) en bezig geweest met stoel beplakken (wat een werk!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) Verder even heen en weer gereden naar de garage, man zijn auto wordt morgen gekeurd. En dat was mijn dag Tja verder ook niet zoveel te vertellen... Iemand hier nog wat meegemaakt? Liefs
@elletjo veel plezier in de dierentuin. @siepie lekker boeken uitlezen dat betekend dat je rust hebt. @hier bijna alles weer schoon alleen het aanrecht gedeelte nog en stofzuigen en dweilen maar dat trok ik gisten niet meer en eigelijk vandaag ook niet dus we doen het maar heel rustig aan moet toch gebeuren. vind het ook zo sneu om mijn vriend het allemaal te laten doen we zijn al een paar dagen laat laat naar bed gegaan en hij moet gewoon werken. vanavond vk ben beneiuwt.
Toetie, doe lekker rustig aan. Ben benieuwd hoe het bij de vk is bij je! @hier, niet zoveel gedaan weer ook. Ben helemaal niet in het kamertje aan het rommelen, moet binnenkort toch ook echt eens gaan gebeuren! Nu nog meer bezig met dingen van lijstjes strepen; tekst geboortekaartjes / afspraak apk maken / beetje stoel plakken. Rustig aan dus...
@toetie Rustig aan hoor! Succes bij de vk vanavond! @siepie Heerlijk dat je zo rustig aan kan doen, geniet ervan! Je hebt nog even voor de babykamer, dus neem lekker de tijd! @hier Vandaag een dagje naar de dierentuin geweest met zusje. Was erg gezellig! Ze had mij in een rolstoel gezet (wel verstandig, anders had ik nu niet meer kunnen lopen vrees ik, haha ), dus was wel koud! Nu net thuis, zo even koken en zusje even de badkamer laten doen. Vanavond lekker niks en morgenochtend weer naar de vk! Zusje heeft er helemaal zin in om mee te gaan, dus is wel even leuk voor haar Liefs!
Leuk dat het zo gezellig is Elletjo! Lijkt me zeker koud, maar verstandig in een rolstoel Ik was vanmiddag f bij mn ouders en ook mn schoonzusje was er; staan ze ineens met zn 3 en glunderend naar mn buik te kijken: "Wat een toeter wordt het nu he?!" Was helemaal trots haha
Hee meiden! Even snel (voor zover ik dat kan ) een berichtje van mij. Vandaag een gezellige dag gehad in de dierentuin, maar voor de rest valt het me een beetje tegen. Zusje zit zodra ze kan met de laptop op schoot (hele avond, tussen de klusjes door, enz). Ik moet haar echt aan het werk zetten, ze zal 's avonds niet even helpen met de afwas (zit nu bijvoorbeeld een favoriet programma te kijken), waardoor ik nu weer alleen af sta te wassen. Wil haar ook niet steeds achter de broek zitten, dus laat het maar even zo. Normaal gesproken doe ik het ook alleen, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. (manlief is vanavond namelijk weg) Vandaag zou ze de badkamer voor me doen, maar na de dierentuin had ze er geen zin meer in en zei dat ze dat morgen wel zal doen. Die dingetjes kan ik me best aan irriteren (vooral omdat ze beweerde te komen om mij een week te helpen)! Vandaag belde m'n jongste zusje dat ze zaterdag komt voor een week. Dan gaan we oudste zusje thuis brengen en nemen we jongste mee. Heb daar wel heel veel zin in, ze is een stuk actiever en vindt het zelfs leuk om schoon te maken, dus die kan ik wel gebruiken, haha Heb ik even een vraagje aan jullie: Ze is bijna 14 en enorm creatief. Hebben jullie leuke ideeën om te gaan doen met haar? Wilde sowieso een 'fotoshoot' gaan doen, ze vindt het heel leuk om foto's te maken en van die foto's dan een fotoboek maken. Ook wilde ik een stoel met haar een ander kleurtje geven en een dagje de stad in. Ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben! Liefs!
Hey, Ja heel leuk zo'n opmerking! Vervelend zo'n situatie! Hmm ik weet niet waar je woont maar ik vind scrappen heel leuk om te doen! Ben ook wel aardig crea, maar is zeker leuk om te doen als je een fotoshoot met dr hebt gedaan! En je hebt gelijk een leuk aandenken, je kan lekker zitten en lekker keuvelen ondertussen Of workshop decopatch, daarmee ben ik mijn stoel aan het beplakken ook erg leuk! Workshop memobord maken / kettingen / oorbellen bord chocolaatjes / kaarsen maken Ideeen zat, weet niet of je het leuk vind haha maar hier wil er nooit iemand met me mee Liefs
@siepie Leuke ideeën heb je! Chocolaatjes maken is ook erg leuk, deden we vroegen ook altijd samen! Pindarotsjes, met rozijntjes, allerlei vormpjes en soorten chocola door elkaar, enz. Gaan we zeker doen! Waarschijnlijk ook nog iets van een taart bakken en voor 's avonds een keertje een heel gezellig diner in elkaar zetten, inclusief een romantisch gedekte tafel met gevouwen servetten e.d. Workshops hebben we helaas even geen geld voor, maar je voorbeelden kunnen we zeker gebruiken om zelf wat uit te proberen! Dank je wel voor het meedenken!