Grrr, even stoom afblazen! Zusje plaatst net een tweet dat ik zo'n last heb van nesteldrang en ze dus flink aan het werk gezet wordt hier. Terwijl ik haar gewoon de doodnormale dingen laat doen als stofzuigen en de badkamer schoonmaken! Besef me heel goed dat zij haar vakantie ook nodig heeft, dus zorg expres dat ze hier niet de hele dag staat te boenen... Pff, hoop maar dat dit vermoeidheid is en ik morgen wat beter te spreken ben
Ach!! Tja het zullen ook de hormonen wel een beetje zijn ben ik bang... Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!!!!! Hier ook weinig geld op het moment voor een workshop helaas :S Zit nu alweer te wachten op salaris!! Hier net een bui gehad van slappe lach gecombineerd met heel erg huilen, en dat tegelijk. Niet echt een combi, man lag slap van het lachen. PFFF die hormonen
@elletjo balen dat het zo loopt maarja wel een leuk vooruitzicht met je ander zusje. creatief zijn is leuk weet ze wat jullie kindje voor geslacht heeft? anders zou je alvast leuke geboorte geschenkjes kunnen maken voor mee te geven aan diegene die langs komen hoeft niet veel te kosten maar kan kei leuk zijn. bijv. zelf geluks poppetjes maken ofzo. @siepie chocolaatjes heerlijk ik denk dat je daar elke vrouw wel gelukkig mee maakt we hebben met iemands vrijgezellefeest chocolade lullen gemaakt ooh wat hebben we gelachen(A) als er nooit iemand mee wil dan moet je gewoon niks zeggen de meeste mensen vinden het wel leuk om te doen als ze eemaal bezig zijn want de meeste weten niet hoe creatief ze zijn:S. @hier bij de vk geweest gisteravond alles gaat goed bloeddruk was wel gezakt maar niks schrikbarend want we wisten allang dat mijn bloeddruk soms zoveel daalde helaas niks aan te doen. mocht ik aankomende nacht beginnen mag ik gewoon door blijven lopen kleine is goed genoeg ingedaald eindelijk... ze heeft vriend lief even duidelijk gemaakt dat ik echt niet in het zwembad kan bevallen dus als het zo doorgaat dan gaan we nog over 2 weken zwemmen (we kwamen er gister achter dat mijn vriend dacht dat de bevalling maar heel kort duurde 3 a 4 uur voor het eerste kindje). we hebben hem de waarheid maar even verteld. voor de rest super last van mijn rug beetje teveel gedaan maarja alles is weer aan de kant gelukkig op dit punt wonen we niet zo groot. hoewel ik nog steeds zou verhuizen als we nu iets aangeboden krijgen. hier niet echt last van hormonen gelukkig ik heb me overal gewoon bij neergelegt dus ik zie het wel. als het kan wil de vk met mij een bad bevalling proberen ben benieuwd als mijn lichaam het toelaat proberen kan geen kwaad toch... nou terug naar bedje want heel veel wakker geweest vanacht. fijne dag allemaal
@toetie Ze weet nog niet dat het een meid is, dus die geboortegeschenkjes kunnen niet doorgaan helaas Fijn dat alles weer goed was en de kleine goed is ingedaald nu! Haha, zal voor je man wel een tegenvaller geweest zijn dat hij er nog heel wat uurtjes bij op moest tellen zeker? Maar nu durft ie tenminste weer met je te zwemmen! Fijn dat de vk een badbevalling wil proberen! Wilde ik hier ook, maar bij ons doen ze het niet, helaas... Dus toch maar gewoon op bed Doe een beetje rustig aan vandaag he! @hier Onrustige nacht gehad, zo even snel douchen en de was ophangen en dan naar de vk! Dan is de ochtend weer gevuld, aangezien we met de bus moeten Vanmiddag nog even wat poetsen (badkamer, ramen lappen, even zuigen en dweilen), maar dat is ook zo klaar met z'n tweeën, dus we doen lekker rustig aan vandaag Liefs!
@toetie, ja dat is ook zo hoor maar vind het de laatste tijd ook wel prima om gewoon met mezelf wat te gaan doen Gelukkig maar! Fijn dat alles weer oke was bij de vk! Wel even schrikken zeker voor je vriend dat het toch wel wat langer kan duren?! Badbevallingen zijn ze hier niet zo happig op, wil zelf ook naar het ziekenhuis en daar zijn ze er helemaal geen voorstander van! Is uk bij jou net ingedaald? Geen idee wanneer / hoe/ wat dit gebeurd?? Had gister wel onwijze druk op mn onderkant zegmaar maar vandaag lijkt dit alweer minder.. @elletjo, hoe was het bij de vk? @hier, ik ben zo ontzettend moe, ga savonds om 23.00 max. erin en wordt sochtends 11.00 weer wakker. En als je nu tegen mij zou zeggen dat ik wel weer mag slapen dan lijkt me dat wel wat Vanavond moet ik naar school, van 19 tot 22 uur, en dat is een vak waar ik afgelopen weekend examen in gedaan heb, dus ben benieuwd of ik ook nog wat boeiends te horen krijg Verder eigenlijk een dag met weinig energie om iets te willen doen behalve lezen en slapen maar ik moet nog wel wat dingen doen natuurlijk... ga me er maar eens toe zetten. Ben benieuwd wanneer bij mij die poetsdrang gaat komen, zie nu ewl dingen die vies zijn maar het boeit me eigenlijk niet. Misschien kan ik elletjo een dagje inhuren
@siepie Van het indalen hoef je niets te merken! Hier alleen meer druk op m'n blaas gemerkt en af en toe wat krampjes, maar meer niet Die vermoeidheid herken ik helaas... Gewoon lekker aan toe geven hoor! Slaap hier ook zo'n 12 uur op een nacht en ben 's middags dan alweer moe... Doe maar gewoon lekker rustig aan en laat je huis maar voor wat het is! Probeer ik hier ook, haha Hoewel ik met alle liefde bij je kom poetsen, hoor, is alleen niet zo verstandig denk ik, haha @dolfijn Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter inmiddels of loop je nog steeds met die misselijkheid? @hier Bij de vk was alles goed, kleine is al helemaal ingedaald! Zusje is nu de ramen aan het lappen, heb haar maar weer aan het werk gezet Nu even een bakkie warme chocolademelk voor haar maken, kan ze zo nog even zuigen en ik even dweilen en dan ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit! Doe deze week een stuk minder dan dat ik normaal zou doen, wil zusje niet teveel laten werken en aangezien zij een enorme sloddervos is en ik (vooral nu) super netjes, probeer ik me zoveel mogelijk in te houden, wil niet dat ze zich aan me gaat irriteren (gebeurt andersom al genoeg ). Volgende week komt m'n andere zusje dus en die is gelukkig een stuk opgeruimder
Haha nee denk niet dat het handig is nee Manlief is wel heel erg van de poets maar ja om die in het weekend nou heel de tijd achter zn vodden aan te zitten is ook zo wat he haha. Hier moeten de ramen ook gedaan worden, je kan op sommige stukjes amper meer naar buiten kijken hihi Nu net toch wel een hoop kunnen doen; sollicitatiebrief verstuurd, achter mn verzekering aangezeten, achter de verwarmingsman (heeft anderhalf jaar geleden wat weggehaald wat vervangen moest worden maar is nu nog niet terug!!! dus maar een keerjte gebeld weer naar die aardige man ), voorbeeldjes gezocht (ga morgen wat maken met mijn oma voor in de babykamer), school gemaild, formulieren ingevuld... Vond dat ik weer helemaal goed bezig was haha Zo maar even naar kraampakket kijken wat ik daarvan zelf nog aan moet vullen en misscchien wel even rommelen in de kast van uk want dat is namelijk een hele ontploffing haha, heb alles er eigenlijk zo ingelegd...
ja hij vond het wel balen maar aan de andere kant ook wel fijn. ik wist echt niet dat ie er zo over dacht maar nou snap ik waarom hij niet snapte dat ik echt niet tegelijk ga bellen zodra ik de eerste weeën heb. nou snapt ie het wel hmm dat is wel balen. als het goed is heb ik vanaf zaterdag een logé tot dinsdag heb er zin in ben wel benieuwt vriendlief wil heel leuk alles opbergen van het kamertje maar aangezien dat het kamertje bij ons op de kamer staat zou ik niet weten waar. dus weet nog niet hoe te oplossen zodat mijn logeetje ook niet te weten komt wat het word. ik had trouwens een beetje ongesteldheids krampen en zo en dat betekend voorweeen en indalen zei de vk. en heel veel plassen. en ja vermoeidheid dat gaat denk ik pas over als de kleine doorslaapt dat duurt nog wel
@siepie Goed bezig geweest vandaag! Maakt niet uit dat het geen poetsen is, toch? Zijn allemaal dingen die moeten gebeuren! @toetie Gezellig, een logee! Wordt de slaapkamerdeur angstvallig dichthouden vrees ik @hier Ramen zijn gezeemd, vloer is gezogen en gedweild en ik ga zo nog even de jurkjes strijken en ik de kast doen, dan hoeft de babykamer ook niet meer zo angstvallig dicht te blijven! Morgen om 8.20u al een afspraak bij de huisarts, voor die kapotte, geïrriteerde huid in m'n lies. Hoop dat het meevalt, maar aangezien het nog steeds niet over is, toch maar even naar laten kijken. Straks is het wel iets wat ik aan de kleine mee kan geven tijdens de bevalling, dat risico gaan we maar niet lopen! Vanmorgen ook al zo vroeg m'n bed uit voor de verloskundige, is wel even wennen! Normaal gesproken lig ik lekker tot 10u in bed, dan lijkt 7.30u wel midden in de nacht, haha (terwijl ik midden in de nacht volgens mij wakkerder ben dan vroeg in de ochtend (A) )
@dolfijn ik las dat je al oudere stiefkinderen hebt drukke bedoeling bij jullie dadelijk dan. @elletjo ben benieuwt wat de dokter zegt. wat is het rustig hier ik zat zo eens te kijken maar in het begin van het forum waren er veel meer mensen (is niet erg hoef ik nou niet zoveel te onthouden voor terug te type). gister gebelt me geboortecentrum daar hebben ze nou als punt dat als de badbevalling kamer vrij is ik daar in kom. we zijn wel nieuwschierig. hier is het lekker rustig alleen hadden de katten gister men cactus eraf gegooid en heeft vriend lief hem in de prullenbak gegooid (hij werd er denk ik gek van dat hij elke keer cactus en potgrond kon opruimen) de vaatwasser is alweer klaar dus even uitladen en weer naar bedje. teveel maagzuur gehad dus heb niet echt lekker geslapen. fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal! @siepie Hoe was het gisteravond op school? Was het nog een beetje nuttig? Kom net terug van de (gelukkig vandaag vrouwelijke) huisarts, de schimmelinfectie blijkt nog steeds niet weg te zijn Moet dus weer zalf smeren, 3e poging. Hoop dat het daarna toch wel weg is! Verder weer een keertje redelijk goed geslapen, alleen véél te vroeg de wekker naar m'n zin, haha Heb alweer een wasje aanstaan, zo even strijken en ga vanmiddag even brownies maken met zusje (die nog heerlijk ligt te slapen ). @vermoeidheid Vrees ook dat het nog wel even duurt voordat het over is, drong vanmorgen inees tot me door dat het over een paar weken iedere dag zo vroeg als vandaag is!
@elletjo dacht ik al had ik ook in mijn lief en dat word alleen maar erger door de rand van je ondergoed:S hopen dat het nou weggaat ik heb hier ook nog zalf staan zodra ik al het gevoel heb komt terug smeer ik aangezien je het blijkbaar wel aan je kindje kan doorgeven. ook had mijn vriend er naderhand last van is niet besmettelijk zegt de dokter maar wel heel toevallig dat hij het ook had:S
p.s. nog 21 daagjes begin nou steeds meer af tetellen maar volgens mij zijn de mensen om ons heen zenuwacchtiger
@toetie Begint op te schieten he! Nu kan het elk moment gebeuren Schimmelinfecties zijn trouwens wél besmettelijk, maar ligt eraan hoe gevoelig de ander ervoor is. Manlief heeft er gelukkig geen last van hier. @hier Vanmorgen heel wat in huis gedaan, zo even met zusje het dorp in en vanmiddag brownies bakken. Ga haar even goed bezig houden, want ben het gehang meer dan zat Vanavond verjaardag van schoonvader, dus dan zijn we ook bezig. En héél erg uitkijken naar m'n bedje, morgen weer uitslapen, want het was afgelopen 2 dagen wel een beetje te vroeg naar m'n zin, haha
Zo hé, ik word in beweging gehouden vandaag! - Vanmorgen naar de huisarts (3 trappen af én op, stukje lopen). - Voor de koffie even snel een boodschapje gedaan (3 trappen af én op, stuk lopen). - Na de koffie even met zusje naar de blokker geweest (3 trappen af én op, zelfde stuk lopen als naar de supermarkt). Werd ik net gebeld dat ik vanmorgen bij de apotheek verkeerde zalf meegekregen heb en ik die even moet komen omruilen. Kan ik straks weer al die trappen af en op en weer hetzelfde stuk naar het dorp lopen Kan gebeuren, vind het niet zo erg, maar zal vanavond wel gesloopt zijn, haha! Scheelt dat het héérlijk weer is buiten, dus voor mij echt geen straf om eruit te moeten Maar zo eerst even brownies bakken met zusje!
als de kleine nog niet was ingedaald zou ze dat wel doen van al dat trap lopen ja dacht ook al dat schimmelinfecties besmettelijk waren maarja ik heb geleerd de dokter niet tegen te spreken. ik kom er bijna nooit en op een of andere manier heb ik altijd ergens last van in het weekend dus huisartsen post (wacht helaas meestal tot ik er niet onderuit kan):S @hier morgen komt mijn logeetje tot zondag plannen omgegooit baal er een beetje van want kan haar niet zo goed meer van het station halen en vriendlief moet gewoon werken. vanavond of boodschappen doen of naar de stad en nog een paar dingetjes halen. kwam erachter dat ik nog een paar hydrofiele luiers te moeten halen maar wil graag in kleur halen aangezien we er al zoveel in wit hebben. en nog een paar huishoudelijke dingen en lekker even in de stad kijken. maar dat is ook wel leuk voor onze loge mee te gaan alleen moeten we even achter de rug om die hydrofieleluiers gaan halen. dadelijk mijn vriezer herinschikken want alles ligt door elkaar. en dan maar met vriendlief overleggen wat we doen vanaaf.
@toetie Lastig he, als je ineens alles om moet gooien! Gaat er geen bus vanaf het station? Alvast veel plezier met je logee! @hier Héérlijke brownies gebakken (en gesnoept natuurlijk!), 't hele huis ruikt er naar, hmmmmm Op een of andere manier vallen m'n brownies altijd wel in de smaak, kleine zusje belde net ook op dat ze volgende week heel graag brownies wil bakken, dus dat wordt dooreten denk ik Net naar de apotheek geweest om de verkeerde zalf die ik meegekregen had om te wisselen, kreeg ik op m'n kop dat ik m'n bevallingsdatum nog niet had doorgegeven Had er geen idee van dat dat moest.. Zelfs bij de huisarts is die niet bekend, aangezien ik daar al vier keer doorgegeven had dat ik zwanger ben en het vanmorgen nóg niet in de computer stond. Maar ja, ze krijgen vanzelf een geboortekaartje Zo nog even de afwas van vandaag wegwerken en dan richting schoonouders om patatjes te eten en verjaardag te vieren. Huis is dan ook weer helemaal netjes. Hebben jullie een leuk idee om morgen met mijn zusje (18 jaar) te gaan doen? 't Is er eentje die eigenlijk continu achter de laptop of tv zit en nergens zin in heeft, maar aangezien ik een beetje kriebelig word van dat eeuwige gehang, wil ik morgen ook even wat leuks doen (is voor haar ook niet leuk als ik zo sjaggie van haar word af en toe ). Bakken vindt ze wel erg leuk, maar vandaag al een lading brownies gemaakt en 't moet ook allemaal opgegeten kunnen worden natuurlijk Zaterdagochtend ga ik even met haar shoppen (omdat we dan een lift hebben, moet ervoor naar een dorp verderop en 't is veel te ver lopen vanaf het station). Morgenochtend sowieso lekker uitslapen en luxe ontbijten, dan even door het huis heen en dan hebben we nog een uur of 4 over om op te vullen voordat we beginnen met koken. Dus als jullie leuke ideeën hebben, hoor ik het graag!
Lastige leeftijd om echt iets leuks mee te verzinnen.. misschien is het leuk om een film te pakken met z'n tweeen? of anders iets crea's te gaan doen? sieraden maken ofzo? Roep maar wat hoor.. heb hier stiefdochter van 17 en weet hoe lastig het is om daar echt iets mee te gaan doen! @Hier; iets minder actief de laatste dagen op ZP druk met van alles regelen.. lees jullie wel elke keer maar heb eigenlijk geen fut om te reageren.. merk dat ik wat meer tijd voor mezelf nodig heb. Gelukkig voel ik me goed en geniet ik verder nog wel heel erg van alles! Dus denk aan jullie maar schrijf iets minder.. KNUF voor all! Enne.. wat gaat het nu hard bij iedereen! Ben benieuwd wie de volgende is die haar wondertje in armen mag houden! Enne.. hihih ben nogsteeds benieuwd naar foto van dochter Kappie
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Lelle23 10-04-2011 / meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv
Eerst was het zo rustig en nu ineens een heel verhaal Wel erg leuk!!! School was niet boeiend, maar ja had examen ook al gemaakt dus beetje apart! Schimmelinfecties zijn zeker wel besmettelijk!!! Gelukkig hier geen last van! Het gaat snel ineens he, het aftellen, de mensen om mij heen zijn ook al een beetje zenuwachtig terwijl ik er zelf nog niet zo mee bezig ben. Af en toe een vlaag van wow het gaat wel heel snel ineens maar verder valt het mee. Leuk dat jullie allemaal mensen te logeren hebben! Wel lastig als je allemaal dingen moet verstoppen etc Brownies zijn lekker! Bij mij zijn ze alleen nooit goed gaar hahah. Ik ben vandaag f gezellig bijj mn vader langsgeweest, hij was vrij en mn moeder aan het werk, lekker zalmforel grookt en gegeten heerlijk Toen f naar mn oma en samen naar een lapjeswinkel geweest, wilde graag 2 kussenhoezen en een mobile maken voor boven het bedje. Dacht dat oma het mij wel even uit zou leggen hoe het werkt om dat te maken maar oma zegt: Nee ik heb niks te doen dus ik ga dat eens lekker maken van de week.. Alsof ik zoveel te doen heb haha, wel lief hoor van dr!!!! Hebben straks ook nog wel wat stof over dus ben benieuwd wat ze daarmee gaat doen. Ze heeft alles altijd zo gemaakt, zit er echt van te kijken. Toen op de terugweg mezelf maar een mooie bos bloemen gegeven, vond dat ik dat wel verdiend had! Was wel gesloopt toen ik thuis kwam! Ga nu ook niks meer doen!!! Morgen alleen even langs de dietiste en verder eigenlijk nog geen plannen. Liefs