Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; ben heel benieuwd hoelang we nog moeten wachten op de volgende bevallings berichten :) en benieuwd wat de vk morgen zegt.. hou ons op de hoogte meis!

@Siepie; kost inderdaad soms best wat kracht om dingen goed te plaatsen zoals kinderwagen bak.. nu nog even de banden op pompen en jij bent er klaar voor :)
    Was het nog gezellig met vriendin? vervelend he dat je je dan toch weer aan moet gaan kleden enzo :p herken dat wel..

@Hier; de kids hebben tot half 12 in bed gelegen ;) En zijn veel weg overdag, vanavond ook allemaal dus we proberen nog een keer rustig avond met z'n twee te hebben :) Ben benieuwd!
    Zelf vanmiddag naar fysio geweest en daarna naar bed.. weer heerlijk geslapen en manlief had het eten klaar dat ik er uit kwam.. zo lief!

Fijne avond allemaal! xx

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv

- Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV

- Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv

Voorstel Buddy's:

Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ?
    Myrthe -> ?

Heeft iedereen tel.nrs van elkaar ontvangen ondertussen?

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn ja ik ben ook wel benieuwt wat de verloskundige zegt :$ nu worden toch wel een klein beetje zenuwachtig niet echt voor de bevalling maar ik ben zooooooo nieuwschierig naar ons ukkie:D
    fijn dat ze bij jou uitgeslapen hebben hopen voor je dat je nou even kan genieten van elkaar.

@kinderwagen wij hebben hem nog niet in elkaar gezet helemaal zou namelijk nog niet weten waar ik hem moet laten maar goed dat komt wel.

@hier vandaag te horen gekregen dat de treinkaartjes al aanwezig zijn bij mijn moeder dus de kleine mag komen.
    nog even met mijn moeder over dat rommelen gehad en uitgelegt en volgens haar zijn het echt goede voorweeen.
    laten we heel hard hier duimen en dat ik echt snel een bevallings bericht kan doorgeven.
    dus ben benieuwt wat de verloskundige zegt.. laat jullie weten als ik geweest ben zal wel laat worden want heb altijd in de avond een afspraak.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @dolfijn, lekker zeg dat ze zo lang hebben geslapen! Lief zeg dat je eten gelijk klaar was ;)
    Ja was wel f jammer dat ik weer aan moest kleden haha, f die energie verzamelen...

@toetie, de kinderwagen staat bij ons in de babykamer nog, moet dalijk wel naar beneden, wil het dan in het halletje zetten maar dan moet de schoenenkast weg maar goed dat komt wel. Banden moeten inderdaad even gedaan worden maar goed komt ook wel goed!
    Fijn dat je moeder de kaartjes al binnen heeft en spannend hoor met dat rommelen!

@hier, nou mn vriendin kwam ;) maar was toch nog wel gezellig gelukkig haha, had er zo geen zin in omdat ze eruit wou ;) zijn maar f naar een dorp verderop geweest, f grote onderbroeken gekocht bij de hans textiel en f lekker wat gedronken.
    Ook hebben we nog even leuke foto's gemaakt van mn buik, leuk leuk leuk!!!
    Had vorige week nog een sollicitatiebrief gestuurd en werd vandaag gebeld dat ik zaterdag op kennismakingsgesprek mag komen! Had ik echt niet verwacht, heb geen ervaring in het werk, geen opleiding etc dus ik ben benieuwd, had ook niet geschreven dat ik zwanger ben. We zullen zien! Vind het sowieso wel prettig om uberhaupt ergens op gesprek te worden gevraagd wat de uitkomst ook zal zijn! Is toch goed voor je zelfvertrouwen!!!

Ook stond de uitslag van mn toets online: 9 :D:D:D:D:D

Daar wordt een mens gelukkig van :D
    Kom maar op met dit soort dagen ;)

Wel nog steeds last van lage rugpijn, met vlagen en soms gerommel onderin mn buik.
    Donderdag naar de vk en liggings echo dus zal het dan eens vragen allemaal.

Fijne avond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    lekker een 9 siepie
    ja jammer genoeg wonen we nogal klein want we konden ergens heen maar uiteindelijk niet door gegaan
    nou is het hopen op de woningbouw.
    zolang is het hier wel te doen maarja iets groter wonen zou wat beter zijn.
    helaas krijg je nergens meer urgentie voor alleen maar als je met de dood bedreigt word en er een aangifteverklaring voor hebt
    en ja als je jong bent heb je geen inschrijf tijd opgebouwt.

@hier gister nog gerommel gehad en vanacht nu even rustig vanacht moeten plassen gewoon niet op kunne staan van de pijn in mijn ribben dus kleine is goed actief geweest.
    verder heerlijk geslapen maar ben blij dat ik toch een beetje een biologische klok heb anders was mijn ventje telaat gekomen op zijn werk schrokken om half 8 wakker:$
    maar gelukkig nog gered:D

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha dan hebben jullie iig lekker geslapen ;)
    Ja het is onwijs lastig met die huizentoestanden!
    Toen ik net samen was met mn man hebben we een tijdje in zijn appartement gewoond, was alleen niet echt mijn omgeving terwijl ik zo graag in de stad wilde wonen ;) maar merkte daar al dat we ook wel wat behoefte hadden aan ruimte.
    Zelf kom ik uit een dorp dus wij hebben daar al snel een huis gekocht.
    Huren is helemaal geen optie, sta sinds mn 18e ingeschreven maar nooit niks aangeboden gekregen en als ik ging reageren dan ook geen reactie, wordt nu in mei 25 dus tja...

@hier, vanmorgen naar de tandarts geweest, viel niet mee om wakker te worden van de wekker! en moet 2 keer terugkomen:S iets met mn tandvlees en ik schijn gaatjes te hebben, heb ik nog nooit gehad dus we zulllen zien. wordt er nog niet vrolijk van moet ik zeggen!
    Ook nog even langs oma geweest, die was lekker voor me aan het freubelen, erg leuk geworden, nog wat dingetjes afmaken en ik zal een foto maken om te showen!

@elletjo, is het gezellig met je andere zusje? Wel stil hoor zonder je verhalen! ;)

Doei doei

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie
    balen dat je nu gaatjes hebt kan door de zwangerschap komen je gebit is gevoeliger.

@elletjo waar ben je je bent toch niet stiekem al aan het bevallen he:p

@hier weer vollop krampen wanneer zet het nou door.......

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hee meiden!

Sorry, gaat allemaal goed hier hoor :p Bedacht me net even dat ik jullie waarschijnlijk even gerust moest stellen, haha ;)
    Dit zusje is super gezellig, gister lekker brownies gebakken, vandaag al de hele dag bezig om allerlei verschillende bonbons te maken. Zal als ik er tijd voor heb al jullie verhalen even doorlezen en reageren!

Liefs!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Lees elke keer wel bij.. maar vandaag niet zoveel te vertellen..
    is vandaag 6 jr geleden dat mijn broertje ervoor koos niet meer verder te willen leven.. Dus beetje vreemde dag..

Probeer morgen weer even te reageren op iedereen..

Liefs xx

10. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    succes met de dag vandaag dolfijn....

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @dolfijn, *knuf* op deze dag!!!!!!!! Rustig aan!

@toetie, tja dat had ik ook gehoord :(
    Spannend met die krampen, vanaaf vk toch?
    @elletjo, leuk dat dit een 'gezellig zusje' is. Kijk je uit, straks groei je dicht ;)

Ukkie heeft vandaag een rustige dag, misschien doordat we er "zo vroeg" uit moesten vandaag? Zo nog maar f een keertje douchen, misschien houdt uk ook niet zo van kou...

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie ook de ukkie hebben rust nodig.
    en ja snap best wel dat ze niet van kou houden:p
    opzich houd ik daar ook niet zo van dus kan me goed voorstellen.

bij de verloskundige alles was goed kleine ligt lekker ver naar ondere de verloskundige voelde de schoudertjes zitten.
    dus draaien is er als het goed is niet meer bij.
    verders is het nog steeds hier met krampjes we zijn benieuwt.

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zei de vk nog wat over je krampjes?
    Ik ga donderdag, vind het wel weer spannend!

Ik ben ook een koukleum dus wat dat beteft hihi

14. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    behalve dat we gewoon konden afwachten want voorweeen kunnen wel weken duren:S

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Oei, dat zal wel even een rare dag geweest zijn... Sterkte :(

@Siepie Lekker joh, die 9! Goed gedaan meid, dat heb je ook weer gehad! Balen van de tandarts, wordt wel vaker gezegd dat je gebit tijdens de zwangerschap sneller kapot gaat... Ik moet ik april ook terug om te vullen helaas!
    Alvast succes zaterdag met het gesprek! Dat je zwanger bent, zullen ze snel genoeg zien, haha :p

@toetie Fijn dat alles goed was bij de vk! Voorweeën kunnen inderdaad weken duren, op de zz-gym een meid die ze al vanaf de 30 weken had. Ze is volgende week uitgerekend, maar er is nog niks :p

@hier Alles gaat prima hier, lekker in de keuken bezig dus. Zusje ligt nu nog op bed, is laat geworden gister. Heel gezellig met haar, moet er alleen wel aan wennen dat ze eigenlijk nog maar een kind is (hoe volwassen ze zich ook gedraagt :p). Ze is 13 en aangezien ik al zo'n 4 jaar het huis uit ben, vind ik het soms best moeilijk om haar in te schatten. Heb natuurlijk en heel stuk van haar gemist, dus best raar om er achter te komen dat je je zusje eigenlijk helemaal niet zo goed kent :p Maar wel leuk dat ze nu een week hier is, wordt steeds makkelijker!
    Ze komt haar bedje weer uit, dus ik ga er weer vandoor ;)

Liefs!

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @toetie, afwachten dan maar he, hoe is het vandaag?
    @elletjo, fijn dat het zo gezellig is! Ja ze kunnen er niet meer omheen nee dat ik zwanger ben hihi.

@hier, rustig dagje, even naar mn moeder geweest, zo eten koken en dan naar yoga en dat was het dan voor vandaag ;)
    Morgen naar de vk, savonds komt een vriendin eten en dan savonds nog een vriendin op visite en dan is het alweer bijna weekend.
    donderdag gewoon al 36 weken zwanger, soms nog steeds zo onwerkelijk

17. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Zo meiden, daar ben ik weer ff hoor!
    Die radiostilte is weer even opgeheven, ben nu verbonden met de router van de buren, héél fijn ;)

Een hoop gelezen en het enige dat me bij is gebleven is het buddy-verhaal ;) Sorry...
    Lijkt me een goed idee hoor, ik doe wel mee!
    Deel me maar in bij het lijstje.

De dakkapellen staan erop en we zijn druk in de verbouwing!
    Als het goed is volgende week schilderen en dan kamers inrichten...
    Kan niet wachten...;)

Afgelopen maandag op controle geweest en ons meisje loopt 2 tot 3 weken voor in de groei :$ Dat was even slikken zeg... Morgen een echo om te kijken hoeveel het in werkelijkheid is. Vandaag ook nog maar even op suiker laten testen...We wachten rustig af!

Nu ff een hapje eten.

Gr. Marielle

18. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Fijn dat ze er eindelijk opstaan dan kunnen jullie eindelijk gaan beginnen!
    Spannend morgen met de echo, wel fijn dat ze extra gaan kijken, ben benieuwd hoor!

@hier, net de laatste yoga les gehad, gek dat dat ook alweer vooorbij is...

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv

- Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV

- Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv

Voorstel Buddy's:

Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

Heeft iedereen tel.nrs van elkaar ontvangen ondertussen?
    Heb Lelle gekoppeld aan ElletjJo.. leek mij het handigst.. maar denk gerust mee als je denk dat het beter ander kan!

Hier; erg beroerd, veel last van indalingspijn, vreselijk warm, en gewoon niet helemaal lekker.. hoop dat het allemaal met verkoudheid te maken heeft.. maar blij als ik vrijdag weer op controle mag bij vk..
    Ander topic waar ik bij zit is er net eentje opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en dat zet je toch wel aan het denken hoor.. of maak ik mezelf dan gewoon bang?

Echt reageren is er nog niet bij meiden, maar ik lees wel mee en ben blij om te horen dat het met iedereen goed gaat en zich vermaakt :D

Fijne avond en slaap lekker allemaal! xx

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Schiet niet op dolfijn, moet wel zeggen dat er vanavond bij yoga van de 6 meiden 4 zich niet fit voelden dus misschien dat er toch wat in de lucht hangt???
    Beterschap iig!!!

hier een beetje aan het vervelen, is ook geen klap op tv!
    wordt tijd dat salaris gestort gaat worden, kunnen we weer s wat kopen ;)

Deel Deze Pagina