Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier weer eens goed geslapen.. bijna 6u achter één.. Heerlijk! :D
    Vandaag maar eens zien wat de dag brengt maar geloof dat ik er weer redelijk ben.

@Lelle; succes vandaag met de echo, ik hoop dat het uiteindelijk mee valt.. want 2/3 wk is niet niets kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken.. KNUF

@Siepie; laatste yoga.. gaat inderdaad snel dan.. en zo te horen hangt er dan idd iets in de lucht dus zal er wel wat van mee hebben gekregen. Succes bij VK vandaag!

@ElletjJo; fijn dat het zo gezellig is met je zusje.. herken het wel dat je soms even heel hard moet bedenken dat ze nog kind zijn.. haha ze zijn soms al zo volwassen! Geniet er nog even van!

@Toetie; hoe staat het met de voor weeën? is het allemaal nog een beetje te doen? Hoop het wel!

@Kappie; hoe is het met jou en de kleine meid? Gaat alles nogsteeds goed? Hopelijk ben je heerlijk aan het genieten!

@Myrthe; poos niets van je vernomen, hoop dat alles goed gaat!

Fijne dag allemaal! xx

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Fijn dat je je weer wat beter voelt! Die zorgen over zwangerschapsvergiftiging vind ik niet gek hoor, is zeker wat om in de gaten te houden! Ik maak me er zelf geen zorgen over, de hele zwangerschap al een lage bloeddruk, maar het kan zomaar veranderen!

@Lelle Succes met de echo! Lekker als volgende week de verbouwingen achter de rug zijn, dan kan je straks alles in orde maken voor als de kleine komt!

@Siepie Apart dat het ineens zo snel gaat he! Vind het zo raar om te bedenken dat onze meid over 6 dagen al mag komen! Hoewel ik uitga van 26 maart, dat voorgevoel heb ik op een of andere manier al de hele zwangerschap :p Is 3 daagjes over tijd, moet te doen zijn!

@hier Erg slechte nachten gemaakt afgelopen weken, maar vanmorgen lekker 2,5 uur achter elkaar geslapen. Is niet veel, maar alle beetjes helpen :p Gisteren een oude stoel geschuurd en geverfd en de deurpost een nieuw likje verf gegeven. 's Avonds daarvan de drempel nog even gedaan, zodat die 's nachts kon drogen zonder dat de katten er overheen zouden lopen. Was ik daarmee klaar, vlak voor het slapen gaan, vindt onze kater dat hij er even langs kon glippen: Drempel kon over en allemaal witte pootjes door het huis, grrrrr!
    Morgen komen waarschijnlijk 2 oud-klasgenootjes van me op visite. Heb er niet heel veel behoefte aan, maar ze proberen al maanden een afspraak te maken, dus het moet maar een keer, haha :p Zal vast wel gezellig worden! Straks even mini-appeltaartjes bakken (in muffinvormpjes) voor bij de koffie morgen. Misschien vanavond nog even een fotoshootje door zusje van m'n buik, daar hebben we nog erg weinig foto's van, dus is wel even leuk om te doen :)

Liefs

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @lelle succes bij de echo nou kun je lekker de kans krijgen om alles in te richten zal wel een lekkere verademing zijn.

@siepie succes bij de vk ben benieuwt hoe het er bij jou voor staat.

@elletjo dan zit er ook nog best wel een groot leeftijds verschil tussen jullie.
    maarja tis soms best moeilijk om op een leeftijds verschil rekening mee te houden als je het niet merkt.

@dolfijn je moet je niet zo veel zorgen maken je word goed in de gaten gehouden en zodra je iets niet vertrouwt tegelijk bellen.

@hier
    gister opeens moeten opassen op een kindje van 3 moest niks van mijn vriend hebben fijn in de winkel tillen tillen de halve avond gebruld:S loop je dan met een 3 jarig kind op je heup door de jumbo met een dikke buik.
    sliep pas om 22.00 op de bank dus wij ook weer zachtjes doen.
    niet meer dat weet ik wel.
    we lagen uitgeteld in bed en nou nog steeds moe merk wel vandaag meer last van krampen.
    maar nu mag de kleine wel eventjes wachten want zo moe als ik nou ben :O ben benieuwt hoe ik die dan door moet komen.
    vanaaf optijd naar bed.
    (zelfs de dieren liggen allemaal in coma).
    fijne dag allemaal ik krijg zo bezoek dus me eigen even fatsoeneren.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @lelle, hoe was de echo?
    @dolfijn, lekker dat je zo goed geslapen hebt!!!
    @toetie, hoe is het??
    @elletjo, lekker bezig met die verf ;) Wel leuk een fotoshoot doen met je zusje! En tja soms heb je wel eens visite waar je eigenlijk niet zo'n zin in hebt ;)...

@hier, gisteravond niet vooruit te branden en niks op tv dus verveelde me onwijs dus dacht nou ga maar naar bed, was toch al moe.. kom ik boven heb ik ineens zoveel energie! :$ dus ik maar de was aangezet, opgehangen, was opgevouwen, gestreken en volgende was erin gedaan die vannacht gedraaid heeft... :( manlief wist niet waar ik last van had haha. was alleen om 2.30 nog steeds wakker dus het schoot niet zo op dus dolfijn ben wel een beetje jaloers op die 6 uurtjes ;)

manlief had vanmorgen een sollicitatiegesprek dus had hij de halve dag vrij genomen, zou wel goed uitkomen want dan kon hij mee naar de vk. hij netjes op tijd daar, liep het weer zo uit dat hij niet kon blijven :( was echt zo teleurgesteld, was zo blij dat hij toch mee kon en nu zaten we daar en ging hij het niet redden..
    echo was gelukkig helemaal goed, kleine is helemaal ingedaald! wel heeft uk lange benen verwacht de vk dus ben benieuwd of ik het ga redden met mn mooie pakje in maat 50... :( we krijgen wel een eigenwijs kindje..hoofdje opmeten; handje ervoor doen, been opmeten; schoppen dus vaag beeld, foto maken van gezicht; arm ervoor, hartje goed luisteren; bewegen. was wel grappig!

vandaag precies over een maand uitgerekend!
    verder vandaag lekker rustig aan, er komt een vriendin eten en een andere vriendin komt vanaaf f buurten.
    Fijne dag!

5. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Nou, de echo gehad hoor!
    Geen verontrustende berichten gelukkig. Ze loopt wel iets voor, maar zoals het er nu naar uitziet krijgen we gewoon een lekker stevig kind straks. We wachten rustig af! ;)

Fijn, zo'n energieboost Siepie!
    Alleen jammer dat het tot diep in de nacht moest duren :D

Gr. Marielle

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ElletjJo; fijn dat het zo gezellig is meis, en heb je nog een fotoshoot gedaan? Ben benieuwd! lekker, appel muffins :D Lekker genieten van je visite vandaag!

@Toetie; ik hoop dat je beetje bijgekomen bent van plotselinge oppassen.. zodat jij weer klaar bent voor jouw kleintje! je mag ook gerust nu nee zeggen als mensen je dit soort dingen vragen hoor.. Denk aan jezelf!

@Siepie; fijn dat de echo goed was.. hahah kind met lange benen, dan ben ik ook heel benieuwd of je uitkomt met je mooie pakkie maat 50.. Ga je voor de zekerheid nog wat in 56 halen?

@Lelle; ook bij jou de echo goed :) Fijn! en iets voorlopen geeft inderdaad niets, lekker stevig kind.. Heerlijk!

@Hier; wel weer redelijke nacht gemaakt, alleen veel liggen dromen.. hoort er ook bij zeggen ze ;) Straks om 10u weer naar de VK, ben benieuwd of er nog bijzonderheden zijn..

Fijne dag allemaal! xx

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie mooi dat het goed was bij de echo lange benen wat komt me dat bekend voor:p wij hopen het ook te redden met maatje 50 maarja is het nie dan is het niet bewust al niet teveel in maar 50 gehaald 56 kun je ook omslaan.
    nog een maandje tijd vliegt.
    en die energie ja je moet het maar pakken als je die hebt zou ik zeggen.
    en ja je kunt je een beetje voorberreiden op het feit dat de kleine in het begin ook s'nachts wakker word.

@lelle fijn dat de echo goed was/is een lekker stevig kind dat is zeker fijn aangezien het ook nog niet bepaalt warm is in de tijd dat het geboren word.

@dolfijn veel succes bij de verloskundige. fijn he dat dromen heb ik ook zoveel last van heb jij ook dat het over de gekste dingen gaat?
    ja ik weet je kan nee zeggen maar ze kon voor zo'n korte tijd niemand meer regelen 2 uur van te voren werd er afgebeld door de oppas.
    en ze had zich al 2 keer eerder moeten ziek melden door die oppas.
    heb wel gister gezegt dat ik het niet meer doe omdat ik het gewoon niet trek.

@hier nog steeds aan het bijkomen van het oppassen ook mijn vriend.
    heb echt constand dorst drink echt een pak melk, pak vruchtensap en zeker 5 kleine flesjes cola met water gevuld op snap er de ballen niet van en gewoon nog steeds dorst hebben. zit dan toch echt zwaar over de 2 liter vocht intotaal toch zeker 5 liter wat ik binnen krijg:S
    vanacht hebben we hier allebij slecht geslapen wallen zeker tot de knieen:O ben benieuwt of dat nog een beetje bijtrekt.
    nog 13 dagen hier ben echt ongeduldig aan het worden.
    dinsdag weer naar de verloskundige moet nou alweer elke week.
    mijn bloeddruk was de afgelopen keren wel gedaald.
    vandaag een saai dagje te gemoed echt gewoon niks te doen.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; controle gehad bij de VK.. en helaas is mijn bloeddruk weer gestegen, gelukkig nog geen eiwitten in urine, maar moet woensdag weer op controle en dan met ochtendurine.. Extra controle erop :(
    Bloeddruk was nu 136/87, boven de 90 als onderdruk echte zorgen.. Dus hangt er nu nog om..
    Het zou te maken kunnen hebben met verkoudheid maar daarvoor dus even extra controle.. Brr.. vind het wel wat eng nu! Moet meteen bellen als ik me beroerder ga voelen of ga spugen :(
    Vandaag dus toch maar ZH tas klaar maken (moet ook van manlief.. hij vertrouwd het niet meer)..
    En toch maar blijven hopen dat het woensdag beter is :)

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    goedenmorgen allemaal,

@dolfijn hoop dat het allemaal meevalt.
    succes met de ziekenhuistas.

@hier moet maandag bloedprikken want ze zijn aan het twijfelen of ik zwangerschapssuiker heb:S dus hoop dat de brief voor het bloedprikken vandaag binnen komt.
    nou lekker even mijn ding doen en dadelijk nog even terug liggen.

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; vervelend meis dat ze toch denken aan zwangerschaps suiker.. Ik hoop dat je formulier vandaag binnen komt en dat maandag de uitslag goed mag zijn en je hopelijk nog even kan blijven genieten van het zwanger zijn.. Probeer nog even lekker te slapen meis!

@All; ben benieuwd wanneer het gaat rommelen en bij wie :D Begin uit te kijken naar alle wondertjes :) en natuurlijk vooral naar mijn eigen, maar die mag nog even warm blijven zitten bij mama ;)

@Hier; vannacht erg misselijk geweest, zelfs op het punt gestaan om manlief wakker te maken maar toch niet gedaan in de wetenschap dat hij VK zou gaan bellen en dat vond ik niet nodig (had gister chips gegeten en denk dat dat verkeerd is gegaan) Dus benieuwd hoe het vandaag verder gaat..
    ZH tas staat in elk geval klaar mocht er iets zijn en verder hou ik me even heel rustig ;)

11. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn slapen probeer ik nou wel veel maar ben intussen ook verkouden geworden:S
    jij ook lekker rustig aan doen en je moet echt wel bellen als er iets verrandert beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig.

@hier lekker aan het hoesten met gekneusde ribben:O
    achja ik ben benieuwt naar mijn kleintje maar behalve rommelen doet het niet meer ben benieuwt we hebben er ons bij neergelegt overtijd te lopen:p
    als ik me niet beroerder ga voelen en vriend lief ook niet dan gaan we morgen zwemmen meschien doet dat iets:D heb er wel echt zin in.
    we hebben toestemming gekregen voor al bij het gezinszwemmen naar binnen te mogen want die oudere kinderen letten niet goed op andere(altijd wel grappig als andere zich meer zorgen maken dan jezelf(a) ).
    gister een wipstoeltje gehaald en nog 2 poedertorens en eeen gipsbakje.
    ook een boek gekregen van een vrienddin voor het eerste jaar.
    maar ooh wat is het druk bij de prenatal en dat nog wel op vrijdag ochtend.
    brief nog niet binnen gehad dus denk dat ie pas dinsdag binnen komt.
    (maandag hebben we nooit post).
    nou ik ga hier een beetje rustig aan poetsen.
    fijn weekend allemaal

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; balen he dat hoesten als je ribben al zo heerlijk pijnlijk aanvoelen ;) Herken het maar als te goed..
    Hopelijk zet het rommelen snel door.. Ben heel benieuwd meis! en veel plezier met zwemmen als het nog door mag gaan.. Lief dat ze daar mee denken om je veiligheid!
    Hopelijk zit dinsdag de brief erbij zodat je kan gaan prikken, moet je niet te lang mee wachten hoor meis! Doe rustig aan! en stomen helpt echt :)

@Hier; vandaag even de stad ingeweest (wou kleertjes Dummie halen) maar echt te weinig energie dus maar weer naar huis gegaan :( Heb de hele tijd trek maar zodra ik eet wordt ik misselijk.. ik hoop maar dat het allemaal niets zegt.. en dat woensdag alles goed blijkt te zijn..

Fijne avond allemaal!

ps. waar is iedereen? hoop dat alles goed gaat en dat de tel.nr's uitgewisseld zijn tussen de buddy's zodat we altijd op de hoogte zijn :D xx

13. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn balen dat het niet lukte is frusterend als er iets niet lukt wat je wil.
    doe lekker rustig aan en denk aan jezelf en je kleine.

hoop dat door het ontspannen in het zwembad het doorgaat zetten;)
    nou nog snel tv kijken en morgen optijd eruit.

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Dat is even schrikken van je bloeddruk! Hou je heel rustig en zeker bellen als je het niet vertrouwt!

@toetie Geniet van het zwemmen morgen! Hopelijk valt het mee met de suiker, pas goed op jezelf!

@hier Zusje weer naar huis gebracht vandaag. Was een hele gezellige week, maar ben nu echt kapot. Nog even naar een verjaardag van een nichtje geweest, maar kost een hoop energie nu! Sinds gisteren houd ik ineens heel erg veel vocht vast, heb helemaal dikke handen en voeten. Trouwring maar afgedaan voor de zekerheid... Heeft iemand een idee hoe dit ineens kan komen? Heb ook sinds gisteren allemaal uitslag bovenop m'n handen, wat ontzettend jeukt (allemaal rode vlekjes/bultjes). Moet maandag weer naar de verloskundige, dus zal het daar eens over hebben.
    Morgen meer, ga nu lekker slapen!

Welterusten allemaal!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hou het goed in de gaten ElletjJo, kan echt van alles zijn.. maar ook voor jou; als je het niet vertrouwd je vk bellen..
    en in elk geval maandag bespreken met haar zodat je weet of het kwaad kan..
    Ik hou al langer vocht vast maar wordt steeds meer met hoge bloeddruk, dus misschien dat het daar mee te maken zou kunnen hebben..
    Doe rustig aan meis en neem je tijd om even bij te tanken nu je zusje weg is.. Geniet van je rust! xx

@Toetie; ik hoop dat morgen dan inderdaad iets gaat doen als je lekker ontspannen bent ;) Lekker genieten in elk geval! xx

Slaap lekker allemaal! xx

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi meiden,
    Ben er nog hoor ;) Weinig energie om op iedereen te reageren, wel gelezen.
    Ben erg moe, veel rugpijn en f een beetje zat.

Veel plezier met zwemmen, lekker rustig aan.
    Hopen dat de formulieren snel binnenkomen.
    elletjo kijk wel uit met die vlekken!!!! wil niet vervelend doen maar heb zelf de 5e ziekte gehad 2 jaar geleden en kreeg ik ook van die vlekken en hield ik vocht vast...
    even goed opletten hoor!

Nou volgende keer weer wat meer..
    liefs

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Take ya time Siepie! en doe rustig aan.. geen verplichting om op iedereen te reageren hoor ;) Succes met de laatste loodjes! xx

18. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie is ook zo'n lekker mijlpaal waar je op zit nog eventjes en dan heb jeje kleintje vast succes dit soort momenten gaan wel weer over.

@elletjo kijk je uit want je moet wel aan de bel trekken wanneer nodig is. @je trouwring ik kan mijn verlovingsring ook al 3 a 4 maanden niet meer om ook dankzij de vocht vast houden voelt een beetje kaal nog steeds.

@hier zo lekker zwemmen moet zeggen dat het hier niet meer zo rommelt:S
    maar wie weet wat een dagje ontspannen doet heb er echt zin in.
    zou dat hoofdpijn er ook niet bij horen want heb ook echt alweer een week hoofdpijn gaat niet echt over.
    begin van de zwangerschap ook super veel last van gehad.
    ik ga de boel hier klaar maken en wentelteefjes maken en mijn ventje een ontbijt op bed brengen:D heeft ie verdient.
    fijne zondag allemaal..

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijne zondag Toetie, je bent goed bezig :)
    Hou alleen je hoofdpijn en vocht vasthouden wel in de gaten.. als je sterretjes gaat zien of moet overgeven dan echt aan de bel trekken bij VK.. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar hou jezelf goed in de gaten!

Veel plezier met zwemmen en ik hoop dat het iets te weeg mag gaan brengen! :D xx

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Vijfde ziekte heb ik als kind al gehad, dus dat kan het niet zijn. Zit ook alleen op m'n handen...

Verder hier erg moe, vanmorgen weer 'verplicht' koffie wezen drinken bij schoonouders, maar optijd naar bed gegaan. Zit er op het moment even doorheen, maar zal wel vermoeidheid zijn van afgelopen 2 weken. Doe dus even lekker rustig aan en zodra ik er weer zin in heb, klets ik weer even bij :)

Liefs!

Deel Deze Pagina