Ook voor jou.. neem je tijd ElletjJo! We komen allemaal nu in een stadium waar we aan onszelf moeten denken.. Dus doe rustig aan meis! KNUF
Hoihoi, Hoe is het met iedereen met gezondheid? Bloeddruk, kramp, vlekken? (5e ziekte begon bij mij daar ook, vandaar, dacht dat ik gek werd toen van de jeuk!) Lekker wezen zwemmen? Hier al een paar dagen erge last van mn rug en voel me niet top. Ik wil vanalles maar niks lukt of gaat zoals ik dat dan wil :x. Van de week even op mn werk geweest en pff wat een bende was het daar, was een collega voor het laatst en ik was begonnen wat te maken voor dr met de kinderen maar dit is gewoon niet afgemaakt door andere collega's, vind dit zo lullig! Was zo boos! Ook vroeg mn locatiehoofd hoe het met me ging maar voordat ik antwoord kon geven begon ze over mn zwangere collega, hoe dik ze wel niet is en bla bla bla (zwanger van 2ling, veel ziekenhuisopnames etc). Dus heb niet eens een antwoord kunnen geven. 'savonds toen naar de stad geweest, ze zouden bij de bijenkorf veel hebben van een merk waar ik een wikkeldoek en kleed van wou hebben dus wij komen daar hebben ze blauw of roze. Tja dat vond ik alweer niet leuk dus toen maar uit eten geweest dat was wel gezellig maar je waggelt toch weer de hele stad door Thuis die spullen maar op internet besteld, nu afwachten wanneer het binnenkomt. Ook hadden vrienden een echo (onverwachts zwanger) en dit was fout, het was niet goed doorgezet, zo sneu voor ze!!! Gister een sol. gesprek gehad, ging op zich wel goed maar denk niet dat het m gaat worden, 16 tot max 20 uur en je moet erg flexibel zijn qua dagen werken; ene week bijv. ma en zat, andere wk wo en do. dus tja wel lastig qua kinderopvang regelen etc. ook willen ze iemand het liefst per 1 april. (alsof de meeste mensen met een baan niet een opzegtermijn hebben van 2 maanden maar goed) . We zullen het wel zien.Gingen we luiers kopen, hadden ze niet meer de goede maat... grrr dus nu nog geen luiers, ja wel wat proefpakketjes maar verder niet... Ook ben ik nog steeds bezig met die stoel plakken maar ga ik het niet redden met papier dus ook maar weer besteld dus hopelijk lukt het allemaal op tijd!!!! Vandaag wilden we het hemeltje ophangen bij het bedje lukt dat niet met dat haakje in het plafond, zitten platen geschroefd en je zit dus in niks een schroef te draaien dus nu maar op mp gekeken naar een piekstok die gaan we zaterdag ophalen... Werd vanmorgen wakker met onwijze rugpijn en misselijk dus ik dacht ojee, het zal toch niet?! Dus moest alles voor mn gevoel af vandaag dus ik helemaal over de zeik dat dat haakje niet ging lukken en dat ik mn man maar laks vond met zn uitgestel heel de tijd nu moeten we alles op het laatste moment doen! Ook mn ziekenhuistas maar eens ingepakt (wat hebben jullie er allemaal in??? Ook nog iets om te doen voor als je daar tijd/puf voor hebt??? En zo ja, wat?) Moest natuurlijk weer eens onwijs huilen omdat het zo dichtbij komt en ik wil die tas helemaal niet inpakken want dan is het bijna voorbij, wil gewoon nog lekker dik zijn en lekker ukkepuk in mn buik voelen schoppen en doen pfff... Mn man wist even niet wat hij met me aanmoest haha. Hij is nu boodschappen doen, zouden eigenlijk samen een hoop gaan halen maar bij hem dringt het nog niet door dat uk ook echt geboren kan gaan worden maar goed, ik had er na mn huilbui niet meer zo'n zin in ook dus dacht ga jullie maar eens vervelen met een heel verhaal met mijn gezeur Moet van de week ook nog mn auto laten keuren, ben benieuwd wat de schade zal zijn. Verder hoop ik dat ik weer even gezellig kan worden weer al hoort dit er natuurlijk ook wel weer bij. Het is nu gewoon zo fijn lekker met mezelf en uk in mn buik, lekker als ik in bed lig even "spelen" .... Hmmm nou ik ga maar stoppen anders begin ik WEEER, bedankt voor het lezen LIEFS
fijn he siepie dat noemen ze nou HORMONEN dacht ik komt goed is de mijlpaal nog meschien stiekem toch zenuwen dat je moet bevallen binnenkort lekker rustig doen en bij tanken elletjo heb je nodig. hier lekker gezwommen tis wel weer wat meer gaan rommelen maar zie er nog steeds geen zicht op snel bevallen wel nog steeds hoofdpijn maar moet dinsdag naar de vk. die heeft postbode gespeelt op zondag kan nou als nog morgen bloed gaan prikken zag de envelop de bus binnen komen. dadelijk lekker eten spekje met aardappeltjes en spinazie. vroeg er een vrouw in het zwembad hoe lang moet je nog nog anderhalve week nou dan petje af zolang dat jij hier aan het zwemmen bent. als baby er volgende week nog niet is nog maar een keer zwemmen. hier worden al weddeschappen afgesloten over wanneer ik ga bevallen nou even lekker koken en vanaaf vroeg naar bedje...
@toetie; tja dat kan natuurlijk ook dat het hormonen zijn haha, daar had ik nog niet aangedacht (serieus) dacht dat ik gewoon een k*tdag had, naja heb ik verder ook haha. Lekker dat het zwemmen nog ging! Als het er nog niet is, waarom dan niet inderdaad volgende week weer een keer! Kan je iig daar naartoe leven haha. Net gegeten maar smaakte me eigenlijk ook niet, hoop dat ik vanavond maar vroeg in slaap kan vallen en dan morgen weer een dag!
Jeetje Siepie, wat een pech vandaag! kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer zag zitten.. maar denk idd dat dit nu echt een gevalletje Horrormoontjes is Hoort erbij meis! en natuurlijk komt het allemaal even heel dichtbij nu.. Heb in mijn ziekenhuis tas een boek gestopt voor als ik daar nog aan toe kom.. en natuurlijk gaat mijn laptop mee zodat ik gewoon kan internetten en spelletjes spelen mocht ik daar nog aan toe komen KNUFFEL meis en doe even lekker rustig aan.. geniet van alles in je buikkie @Toetie; Ik hoop eigenlijk voor je dat het zwemmen volgende week niet meer gaat lukken omdat jullie wondertje er dan is.. Jammer dat het vandaag niet echt iets heeft gedaan, maar wat niet is kan nog komen Positief blijven hoor! en morgen even bloedprikken, dan heb je daar ook zekerheid in! Succes! @Hier; vanavond tijdens eten ineens hele harde buik, werd na het eten heel erg pijnlijk.. dus mocht me van manlief meteen niet meer verroeren en moest op de bank gaan liggen.. heel lief maar ik wou echt nog even bezig met was vouwen en strijken.. wordt langzaam onrustig van het feit dat niet alles klaar is en ik niet weet hoe het na woensdag verder gaat.. ik weet dat ik me geen zorgen moet maken en dat het allemaal mee kan vallen.. maar toch..
Dank je dolfijn!!! Geef nu ook maar toe aan een vreetbui Wie weet helpt het hahahaha! Doe ook rustig aan, goed dat je man je steeds neerplant op de bank of iets Herken je onrustige gevoel wel dat het nog niet klaar is, kan wel heel leuk zeggen dat je dat maar moet laten gaan maar heb het zelf ook haha, heel vervelend! Komt wel goed allemaal! Rustig aan, morgen weer een dag!!!
gelukkig heb ik hier alles zo goed als af ja okj het zal meschien niet spik en span schoon zijn maar helaas je weet niet wanneer je gaat bevallen en je kan moeilijk als je s'nachts begint nog even het huis gaan stoffen (en ik weiger hondert keer per dag te gaan schrobben bewijze van spreke). en ik denk dat onze ukkies dat ons echt niet kwalijk nemen. laat de hormonen maar even doen wat ze moeten doen hier af en toe een rommeltje in de buik en rug maar nog steeds niks aan het doorzetten. en zo lekker naar bedje weltrusten.
Fijn dat je mijn onrust begrijpt Siepie blij dat ik niet de enige ben! maar idd morgen weer een dag hihihi Toetie, ik zie je al staan midden in de nacht Nee, hoor zo erg is het ook weer niet.. maar wil toch wel graag alle kleertjes in huis hebben, gewassen en gesteken in de kast.. en de laatste dingetjes op de babykamer die nog echt even gedaan moeten worden.. Dus hopelijk komen we er deze wk aan toe en kan ik met een gerust hart mijn rust nemen Slaap lekker allemaal! Ben benieuwd wat het vannacht wordt, Dummie is nu heerlijk actief en naar beneden aan het wroeten Dus hopelijk kan ik straks gewoon slapen! Tot morgen! xx
Haha, onze ukkies vinden dat vast niet erg als er ergens een stofje ligt Hier met nog 2 katten in huis zal er vast wel ergens een haartje liggen haha. Is niet bij te houden!!! Ukkepuk is hier echt super actief, heb ik nog nooit zo erg gehad!!! Je ziet gewoon heel mn buik heen en weer schuiven en je ziet echt een been uitsteken. Ook onderin een hoop gerommel en last van mn linkerlies? Hoop dat ik een beetje kan slapen zo ook met mn rug EN als ukkie me niet wakker houdt haha. Slaap lekker en tot morgen!
Hier niet wakker gehouden door onze Dummie maar heerlijk geslapen! Gewoon helemaal geen bijzonderheden.. hihihih ook wel eens lekker om te kunnen zeggen! Hopelijk was jullie nacht ook goed!
heerlijke nacht gehad paar keer wakker geweest maar maar 1 keer naar de wc ukkie heeft men blaas niet als trampoline gebruikt. zo dadelijk evevn bloesprikken ben benieuwt. hier wel in een lekkere bui merk wel dat ik mezelf een beetje rustig moet houden want toch een drukke week gehad maar heb wel een gevoel alsof het bruist van de energie. ook wel krampjes gehad maar nog steeds niks doorgezet maar komt goed weet in iedergeval dat het zoiezo niet langer meer als 3 weken gaat duren wat nog wel heel ver weg lijkt.... lang leve de regel dat je tegenwoordig niet te veel mag uitlopen siepie hoop dat je vandaag een leuker dag hebt anders als het kon had ik je graag wat vrolijkheid vanuit hier gestuurd heb er toch genoeg.
hahah toetie, de energie bruist zelfs van je berichtje af Klinkt lekker positief en vrolijk! Ben benieuwd wat er uit je bloed gaat komen en hoop dat het goed mag zijn.. Ja, jij nog maar max 3wk, ik nog max 7 pff.. wat een end nog als je het zo gaat bekijken! Ach, ik neem wat van jouw positiviteit en ga lekker aan de slag, des te sneller gaat de tijd! Fijne dag!
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ?
@dolfijn @toetie Heerlijk dat jullie zo goed geslapen hebben! Sorry, heb alles gelezen, maar niets onthouden dit keer Zal vanaf vandaag alles weer bijhouden @hier Niet zo lekker geslapen, maar dat gaat eigenlijk al 2 weken zo. Slaap dan 's morgens zodra manlief weggaat nog wel 2 uurtjes, dat is wel weer heel lekker! Zo naar de verloskundige, ben benieuwd dit keer! Vocht is alweer iets minder geworden gelukkig Ook de huisarts maar weer even gebeld, die schimmelinfectie in m'n lies wil maar niet over gaan. Word aan het eind van de morgen teruggebeld, dus even afwachten wat we daarmee moeten... Gisteravond m'n nachtkastje ook maar even op klossen gezet, dan kan ik 's nachts weer bij de rennies zonder het bed uit te moeten, haha Ik ga even lekker douchen en naar de vk en beloof dat ik vandaag nog terugkom Liefs!
@elletjo komt wel weer goed dat slapen en lekker terug gaan naar bed als dat lukt. @dolfijn fijn dat je wat positiviteit van me over kan nemen. @hier om half 10 wezen prikken als het goed is hoor ik morgen hoe en wat bij de verloskundige. (maar ze krijgt de fax voor 5 uur misschien belt ze wel als ze ook op zondag post rondbrengt) ik ga hier zo ook mijn energie gebruiken om hier de boel te fatsoeneren maar denk niet dat ik al teveel moet doen. aangezien onze hondje nou zolang in de tuin nou dat ik niet met eentje kan lopen want vind het super zielig wel met de een te lopen maar niet met de ander. maar poep opgeruimt lekker een fles citronella en schoonmaak azijn over de plaats gegooid met de bezem er over heen en lekker afspuiten ooh mijn ventje was boos je moet niet zoveel doen oeps. dus mischien niet al teveel doen. wel obgeloofelijk veel kramp nou onder in mijn buik en rug laten we duimen want ja het duurt anders nog best lang nou hier lekker beginnen en kom vanmiddag nog wel even kijken.
Meiden kom maar op met jullie positieve energie en goede nachtrust Het is hier van harte welkom Zo slecht geslapen weer en toen mn man er vanmorgen uitging dacht ik ow lekker nu mag ik dus slapen...ging mn buurman zagen! Ik kon m wel wat Een oud collega is van het weekend bevallen van een meisje, er zitten er hier nog 2 van yoga voor me officieel en dan ben ik aan de beurt Misschien dat ik vanavond maar eens alles ga opschrijven wat er in mn hoofd zit, misschien dat ik dan wel kan slapen. Wanneer krijg je de bloed uitslagen? Vervelend van die infectie! Ben benieuwd hoe het bij de vk is! Groetjes
@toetie, we plaatsen ong. tegelijk Vind het zo schattig om te lezen dat jullie mannen steeds zo zitten dat jullie niet te veel moeten doen! Mijne is daar zo wisselend in! Ene keer mag ik niks bij wijze van en de volgende keer zou ik nog wel zelf de boodschappen kunnen doen.. Tja het blijven mannen he
haha siepie ja soms snap ik ook niks van mannen (vrouwen zijn soms nog erger maar daar merken we nooit zoveel van) nee merk nou wel bij elk krampje die ik heb IS HET ZO VER krijg ik dan te horen. achja zonder hem zou ik ook echt niet kunnen. vind het wel grappig dat hij me aardiger vind nou dat ik zwanger ben dus denk dat de hormonen hier wel meevallen achja het komt wel goed jammer genoeg voordat ik zwanger was en in het begin van de zwangerschap echt een rottijd gehad met een ''logee' en ik denk dat het ons allebei wel goed heeft gedaan dat die weg is want liefde is geven en nemen en dat ging toen niet echt super veel. dus weet niet echt of het door de hormonen kwam of door de stres kwam. maarja uiteindelijk hier weer op de bank gestrand met vol goede moed waren we begonnen lekker muziekje aangezet paracetamol ingenomen voor de hoofdpijn. en nu nog ergere hoofdpijn en super misselijk en maagzuur heb het gevoel alsof het nog net niet in mijn mond komt:xbaal hier ontsettend van. ook heb ik echt een enorme druk van onder en flinke steken in onderrug en buik. zou het dan toch door gaan zetten eindelijk hoop het. dus plan maar uitgesteld en dadelijk nog een klein dutje proberen te doen. wat is nou trouwens slim juist bezig zijn of gaan rusten alls je die krampen hebt?????
@toetie, tja weet ik eigenlijjk ook niet, heb ook zo'n last van mn rug en druk van onder en weet dan ook niet wat te doen. Als ik bezig ben doet het pijn maar als ik rustig ben ook. Gister hielp een kruik niet, avond ervoor wel ... Denk ook dat vrouwen wel erger zijn hoor, ik ben iig erger als mijn man haha. Normaal ook al Nu wel nog sneller geirriteerd en in het begin heel veel huilen, dat vond mn man wel grappig/schattig, nu word ik dan ook boos en ga ik schreeuwen, dat vind hij niet zo . Stress geeft altijd veel druk dus zeker met een 'logee' wordt het daar denk niet beter op nee. Ben benieuwdwat je aan het scchrijven bent elletjo, zie dat je hier ook aanwezig bent, hoe was het bij de vk???
hahah meiden, jullie hebben je best weer gedaan heb echt super weinig opgeslagen maar ga me best doen met reageren @ElletjJo; hoe was het bij de VK? hoop dat alles goed was! @Toetie; ikzelf zou even proberen te slapen daar je niet weet hoe alles gaat lopen en zolang je kan slapen.. Gewoon doen! je hebt je energie hard genoeg nodig straks! en ben benieuwd naar de uitslag van bloed.. @Siepie; hier verschilt het ook wel hoor hoeveel ik mag en kan doen.. maar na afgelopen controle VK is manlief wat voorzichtiger geworden @Hier; manlief is patat aan het maken voor me zo slecht, maar zoveel zin in!! hihihihi vandaag maar even gewoon aan toe geven