Hier hetzelfde probleem, vrienden en familie wonen ver weg en s-familie heb ik lang niet altijd zin in (is trouwens ook bijna 15km fietsen, dus zit er nu ook niet in overdag). Dus wat dat betreft is zo'n forum af en toe een uitkomst
ach 15 kilometer nee ik snap het wel ik heb vrienden en familie op zeker een afstand van 50 a 70 km wonen als ik een weekendje naar mijn moeder gaan zijn we aan treinkosten alleen al 50 euro kwijt en dan de bus nog. dus echt vaak daarheen gaan lukt ook niet en jammer genoeg is mijn moeder ook niet in staat finacieel om hier heen te komen. en ja dan hebben we hier schoonfamilie maar nee daar zit ik ook niet altijd op te wachten (lees bijna nooit). we zijn aan het sparen voor een klein autotje dan zijn we voor een weekendje naar mij moeder maar 20 euro kwijt dusja dan maar even de kosten besparen en dadelijk een autotje hebben. (en ik nog een keer mijn rijbewijs)
Haha, zo'n rijbewijs zou inderdaad handig zijn! Ben ook altijd afhankelijk van manlief, maar gelukkig wel een leaseauto, dus ons kost het niets om naar mijn ouders te gaan (wonen 130 km verderop). Alleen bijna 2 uur rijden, dus gebeurt ook niet zo vaak. Vrienden van hier zijn overdag gewoon werken/studeren en tja, schoonfamilie is toch niet helemaal eigen! Bovendien zijn de broers en zussen van manlief zo'n 10 jaar ouder (en met het schoonzusje van mijn leeftijd loopt het niet helemaal lekker) en voelt dat toch niet echt als eigen vriendinnen of zussen. Gelukkig heb ik op dit moment ook niet zo'n behoefte aan mensen om me heen, ben al tevreden als man 's avonds lekker thuis is Zalfje opgehaald bij de apotheek, hopen dat het nu echt gaat werken. Over een uurtje is man thuis en hoop dat hij vanavond nog even energie heeft om te zuigen, anders doe ik het morgen maar. Heb al min of meer besloten 's avonds de tupperwareparty toch af te zeggen!
Heel verhaal getypt gooit zp me er af.. grrrrr!! en nu geen tijd meer.. BV voorlichting zometeen.. dus tot vanavond! xx
Hey, Als ik geweten had dat jullie hier de hele middag hebben gezeten had ik me niet zo zitten te vervelen hahaha. Msn is ook zo heerlijk he, je blijft alleen aan de gang haha. Heb ik ookal met hyves Ik daarstraks mn auto weggebracht en toen gelijk f boodschappen gedaan. Hadden we net gekleurde muisjes in ons karrretje gedaan kom ik een collega tegen!!! Hoop dat ze niks gezien heeft! En ook maar eens luiers gekocht voor uk! Leek me ook wel eens handig! Ze zijn bij ah in de aanbieding maar bij de jumbo waren ze goedkoper, vond ik wel grappig, ben alleen nu wel in zo'n zeikbui dat ik ah een mail heb gestuurd over hun 'laagste prijsgarantie' Soms dingen afzeggen is wel beter voor je hoor! Al heb ik wel eens onwijs gelachen op zo'n tupper party haha maar ja was toen ook niet zwanger . Heb net een pak gekocht om brownies te gaan maken (hoop dat het eens lukt) van de week eens proberen! Ook chocolade cake gekocht en choc. koekjes...hmmm had er zo'n trek in!!! Zo maar eens een pakje openmaken
@Siepie Hmmm, brownies! Als ze klaar zijn, kom ik ze bij je opeten, goed? Haha, die luiers is ook wel handig om in huis te halen inderdaad Heb ze hier van de kruidvat, genoeg voor de eerste 2 weken en goedkopere heb ik nog niet gevonden! Hopelijk heeft je collega niets gezien, zal je altijd zien dat je iemand tegen komt he! Opzich kan zo'n tupperwareparty best gezellig zijn, maar er komen allemaal vriendinnen van s-moeder, die natuurlijk allemaal precies willen weten hoe het gaat en met je willen kletsen. Nu echt even geen zin in Maar ja, we zien wel hoe het morgen gaat, denk dat ik tegen die tijd lekker m'n bedje in kruip!
Haha nee in vriendinnen van smoeder zou ik ook geen zin hebben! Nou heb ik geen smoeder meer en had zij geen vriendinnen Wil zelf graag de luiers van pampers, vandaar.. Enne brownies tja bij mij mislukken ze altijd haha dus ik ben benieuwd of het lukt nu een keer hahaha.
@siepie Probeer dit recept eens dan: Recept Brownies - De Lekkerste- op Smulweb.nl Doe het zelf altijd met bruine basterdsuiker en ze worden heerlijk!
hier nog lekker gefiets met de hond maar nu bek af dadelijk nog met de jongste hond klein stukje lopen en naar bedje toe. haha zat je je ook te vervelen siepie. de laatste tijd jammer genoeg niet meer te doen dan tv kijken en achter de laptop. of een beetje met de hondjes spelen. sta verbaasd dat ik mezelf nog niet kan rollen toevallig hier ook mix voor boterkoek en chococake gehaald nog lekker radijsjes gehaald waren in de aanbieding en zagen er top uit. ook een flesje spa gehaald kreeg ik als tip voor na de bevalling mee te spoelen als je geplast hebt dankzij die dopjes. wilde dextro halen voor na ded bevalling maar uit verkocht:S gehakt en de worstjes waren in de aanbieding dus onze vriezer ligt nu weer lekker vol met allemaal verschillend vlees. wij zijn ook aan de kruidvat luiers ah schijnt goedkoper maar ook een stuk ruwer. ik kijk wel waar onze kleine op reageerd. @siepie ik ben ook altijd bang iemand tegen te komen bijv. met kleertjes kopen enzo... weltrusten allemaal....
ooh trouwens nog geen uitslag dus zal moeten wachten tot morgen avond. elletjo en dolfijn ook nog aanwezig zie ik hebben jullie niks te doen jammer dat er niet gewoon chat is is makkelijker praten dan zo..... weltrusten dames ga er nou echt vantussen
Zo, dat hebben we er weer op zitten.. was het nuttig? hmm.. niet echt Manlief is uiteindelijk gewoon mee gegaan maar we vonden het allebei wat tegenvallen en langdradig.. Denk dat het goed is als je niet zo van het lezen en zoeken op internet bent maar ik had al zoveel gelezen dat er eigenlijk niets nieuws werd verteld. Maar goed, heb er in elk geval alles aan gedaan om het tot een succes te maken Verder nogsteeds wat hoofdpijn, dus zo maar me bedje in..
@dolfijn , jammer dan he van zo'n avond. Maar denk inderdaad dat het voor mensen die er niet zelf naar op zoek gaan wel informatief is. Zelf werk ik in de kinderopvang dus tja zowieso allemaal beetje dubbel op. Jammer dat de uitslag er nog niet is! @elletjo, hier ga ik me ook eens aan wagen, nu even niet ben zeker geen keukenprinses haha. Ik doe aan lekker makkelijk; pakjes Manllief is aan het ruimen in de post; wat een zooi! Hij zoekt gelijk even alle papieren voor belastingaangifte bij elkaar Wat doen jullie tegen rugpijn??
tegen rugpijn doen we snel hopen dat het over gaat:S en anders een kruik ertegen en vooral blijven bewegen anders worden de spieren stram. maar weet niet of dat voor elke rugpijn geld he scoliose dus is toch anders als gewoon rugpijn.
Heb zelf al jaren rugpijn maar nu kan ik die oefeningen ook niet doen maar ja. Nog een paar weekjes en dan kan de fysio mn rug weer eens kraken! Heerlijk lijkt me dat!
Haha, ja ik ook nog steeds hier @dolfijn Jammer dat het tegenviel, maar wel positief dat je blijkbaar alles weet wat je kan weten @siepie Recept is erg makkelijk te maken, is hier nog nooit mislukt (oja, alleen toen ik ze vergeten was uit de oven te halen!). Opzich genoeg te doen hier, maar zit ondertussen even een cadeautje voor mijn oma te zoeken. Mijn moeder had het erover dat ze een armand heeft. Is geen pandora of tedora, maar wel zoiets. Iemand een idee wat voor merk dit kan zijn? Fijn die hormonen, kan echt maar 2 tellen wat onthouden