Oja, die rugpijn... Heb ik zelf eigenlijk geen last van, alleen als ik teveel gedaan heb. En dan werkt helaas niets meer. Met zwangerschapsgym hebben we een oefening geleerd dat je op handen en knieën moet zitten en dan om de beurt je rug hol en bol maken...
haha nee de chips is er hier niet bij net anderhalf uur geleden gegeten ik zie je al zitten. hij zit nou aan de chocolade en hij snapt me niet maar ik lag hem niet uit hoor
Oooh meiden, ik krijg een rammelende maag van jullie! Helaas hier alle kasten al leeggegeten en we gaan donderdagavond pas weer boodschappen doen...
lang leven mijn hamster gedrag pak bijna nooit mis hoewel vriend lief net mijn milk en fruit heeft opgedronken:S ik lust die van hem niet nog een rede om morgen naar de jumbo te gaan
Haha toetie,leuk! @elletjo, nee geen idee met die armband! succes met zoeken! Hier mislukken bijna alle taarten of dingen dus moet dan echt goed opletten haha. Eens kijken of het lukt van de week!
Haha wij vanavond naar de jumbo geweest en lekker allemaal lekkere dingen gekocht haha mijn man wil alleen niet zo mee doen met hamsteren en ikwil graag voorraad hebben en hij wil liever dat het ook op gaat allemaal. Tja is ook wat voor te zeggen!
nou ga ik echt een tukkie doen weltrusten...... p.s. hij is nou heel gelukkig met de voorraad zodat ie dadelijk niet in de kraamweek naar de winkel moet hij vergeet altijd alles
slaap lekker toetie! Ik word hier weer actief Neem jij soms al mijn rustgevende deeltjes mee???????????
ik kan niet naar bed is hier veelste gezellig maar anders slaap ik zo op toetsenbord ligt een beetje ongemakkelijk doeiii
en ik ga nu echt afsluiten en me bed in.. morgen weer van alles op de planning oa boodschappen doen en als ik zo met jullie mee lees mag ik wel goed inslaan want krijg trek in van alles hihihihh Gezellig dat iedereen zo actief is Slaap lekker meiden en tot morgen, ik hoop op een goede nacht voor iedereen! xx
Haha ja goed inslaan hoor Voor je het weet is het weer op.... (oeps) Slaap lekker. Hier nu een hoop gerommel onderin mn buik... donderdag eens vragen bij vk.. Tot morgen!
Het was ook ineens weer stil gisteravond zo te zien Als je naar de tijd kijkt zie je dat het weer een rot nacht is voor mij Ben er al eerder uit geweest om vla te eten: zo'n last van maagzuur en misselijk dat ik niet meer normaal kan liggen Dus hoofdeind van bed al rechtop gezet maar dat hielp ook niet.. ben wel moe dus zou graag slapen, maar helaas.. voor nu gaat het allemaal gewoon niet.. Hopelijk liggen jullie lekker te slapen
@dolfijn zet voortaan standaart een emmer langs je bed is zwaar vervelend als je dat hebt maar met een emmer is het toch een stuk rustgeveder liggen. die heb ik de eerste 4 maanden standaart langs me bed gehad en nu weer (gelukkig nog nooit nodig gehad)..... en je moet uitkijken met melkproducten dat werkt wel maar maakt ook na een tijdje meer zuur aan. en het schijnt dat onze ukkie behoorlijk groeien in de buik op melk producten hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.... @elletjo voorraad je inslaan is heel verstandig dan hoeft vriend lief in je kraamweek niet naar de winkel (neem aan dat jij daar ook vrij weinig zin in hebt) @siepie erg he hoe al die dingen op gaan in huis. oooh gister weer voor het eerst naar de winkel geweest en dat ik kon zeggen dit en dat moet ik hebben zonder het te moeten hebben gezienzullen die hersencellen het toch weer gaan doen @hier beroerd geslapen verstopte neus waardoor ik echt elke keer wakker word en weer naar de wc kan want ukkie gebruikt mijn blaas als trampoline de kleine ligt goed te wroeten onderin hoewel het ver is ingedaald nog steeds ongeloofelijk veel druk op de ribben (soms echt bang voor een 10 tonner) voor de rest weer de lekkere krampjes. zo nog maar even poging tot slapen doen hoofdpijn wil niet zakken en hopen dat ded honden het traphekje niet verder opeten ik weet zeker dat ze al een half traphekje uit gescheten hebben en een kaas ui broodje eten die zie ik liggen in de kast fijne dag allemaal.
@dolfijn Balen dat je zo slecht geslapen hebt, zeg! Heb je helemaal niets in huis voor als je er zo'n last van hebt? Hier liggen er altijd rennies op m'n nachtkastje, anders slaap ik helemaal niet meer! @toetie Ook al zo slecht geslapen dus... Vervelend he, als ze zo tegen je blaas aan gaan liggen schoppen! Moet ik er hier ook 3 keer op een nacht voor uit... Die voorraad gaat hier simpelweg niet in de kasten passen, dus die kunnen we niet gaan inslaan Maar manlief redt zich prima in de winkel als ik even een lijstje maak, vindt hij ook helemaal niet erg om te doen, dus gaat goedkomen! Van de week maar wel vast even beschuit met muisjes halen @hier Ook weer een hele slechte nacht gemaakt, maar kijk er eigenlijk niet meer van op inmiddels... Straks komt mijn moeder even een broodje eten, die was hier voor een vergadering in de buurt Heb al min of meer besloten vanavond sowieso af te zeggen en vanavond vroeg m'n bedje in te duiken, dus gewoon een rustig dagje vandaag Oja, die armand was van trollbeads! Heb hier trouwens na het ontbijt (zodra ik m'n glas melk leeg heb) regelmatig veel pijn in m'n maag, een soort steken denk ik, of alsof m'n maag helemaal onder spanning staat. Herkennen jullie dat? Vandaag trouwens 37 weken en ik moet zeggen dat het bij die gedachte toch wel heel erg begint te kriebelen! Eerder vond ik dat ze maar tot de 40 moest blijven zitten, maar na afgelopen dagen zie ik er toch wel heel erg naar uit dat ze komt! In ieder geval nog even een paar dagen wachten, dan heb ik de tijd om nog even de laatste dingen te doen. Enveloppen zijn bijna geschreven, van de week even postzegels halen en plakken en manlief moet nog even 2 schilderijtjes ophangen in de babykamer. Gisteren kwam ik erachter dat ik nog geen ondersteek in huis heb, kwam het ineens tegen op het lijstje voor een thuisbevalling... Zaterdag dus maar even naar de thuiszorgwinkel! En dan mag ze wat mij betreft vanaf zaterdag komen
Hoi meiden, Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! @vreetbuien Herkenbaar en dan vooral in bepaalde dingen... Lees: broodjes kroket en chocolade Ach, gelukkig ben ik nog maar 10 kilo aangekomen @hier Verbouwing gaat niet zo snel als gehoopt... Voel me af en toe zeer gefrustreerd en onrustig dat ik niet kan toegeven aan die vervelende nesteldrang :x Ik wil zo graag dat het kamertje klaar is en lekker alles wassen enzo... De nachten zijn bij mij ook niet echt fantastisch, we slapen nu beneden en dat vinden de katten helemaal geweldig, wij iets minder Veel last van maagzuur, dus zo maar ff rennies ofzo halen. Sorry voor het geklaag hoor... Fijne dag allemaal! Gr. Marielle
Hey meiden, Hier ook niet echt een fijne nacht gehad! Ging al naar bed met kramp en rugpijn, uiteindelijjk heeft mn man lekker over mn rug gewreven en toen viel ik uiteindelijk in slaap met een kruik bij mn onderrug, kussen tussen mn benen, kussen onder mn hoofd en kussen bij mn buik Werd alleen om half 4 wakker van maagzuur!!!! Had om half 10 de wekker gezet, auto wordt vandaag gekeurd en om 2 over half 10 belden ze wat een timing, was alleen weer wat kapot en eigenlijk moet auto een beurt maar ja daar even geen geld voor . @toetie hoe is het met je ribben? Die van mij worden met rust gelaten! Geen idee hoe het kan! Ook is mn blaas geen trampoline meer gelukkig! Was het een lekker broodje? @elletjo; Lekker hoor een rustig dagje. Herken het niet je steken in je maag. Wel ben ik soms misselijk na het eten (en nee niet alleen na chips en chocola ook na brood bijv.) Whoehoe 37 weken! Is toch weer een stap dichterbij, ik donderdag! Gek idee dat uk dan al thuis geboren mag worden denk voor je? Als je weer een hele rit moet maken voor postzegels; je kan ze ook via internet bestellen, heb ik ook gedaan aangezien ze ze steeds niet hadden en ik vind het toch wel leuk met een ooievaar erop! @hier; Net even het bed afgehaald, hoop dat manlief vanavond zin heeft om het bed omhoog te zetten, dan doe ik gelijk zo'n zeiltje erop en is dat ook maar klaar. Dus de was is inmiddels ook weer klaar dus zo maar even ophangen. "vergeet" nu steeds dat mn kleren natuurlijk ook gewoon gewassen moeten worden; normaal gesproken had ik een vast ritme met mn werk met mn kleding hoe vaak ik die aandeed maar nu vergeet ik het steeds dus loop echt in de mooiste combi's rond haha. Ook even begonnen aan de badkamer, badkamer is vrij groot dus had alleen het gedeelte bad, waar we ook in moeten douchen, gedaan en kreeg toen eigenlijk alweer last van mn buik dus morgen maar weer verder ermee. Ook even geveegd en de bank onthaart van de kattenharen. Krijg zo visite, ben benieuwd, heb met haar op de middelbare school gezeten en verder zie/spreek ik haar bijna nooit. Vanavond ook mn auto weer ophalen en verder eigenlijk niet zo veel. Ja wachten tot de post komt! Met mn postzegels Mn papier voor mn stoel Mn wikkeldeken en boxkleed Zou wat zijn als dat allemaal eens aankwam vandaag En dan natuurlijk geen rekeningen maar gewoon leuke kaartjes haha maar dat zal wel niet! Nou ik ga even de was ophangen en dan kan ik zo nog even verder in mn boek, misschien heb ik m dan nog wel uit voordat ze komt, heb nog zo'n 45 min... Doeidoei!!
@lelle, zag je al schrijven dus zal nog even op je reageren! Vervelend dat het allemaal niet opschiet zeg! En je mag wel even klagen hoor, doe ik hier ook regelmatig Hoe lang verwachten ze nog bezig te zijn? Rustig aan en een dikke knuf!
@Lelle Balen dat de verbouwing niet opschiet, zeg! Gelukkig heb je nog een paar weekjes voordat de kleine komt (als het goed is!), maar kan me heel goed voorstellen dat je er gefrustreerd van raakt. Hier wordt ook al 3x per week de babykamer gepoetst sinds de 30 weken, zou er niet aan moeten denken dat hij toen nog niet af was! Sterkte ermee! En probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, lekker van huis enzo... Oja, die katten herken ik wel, die slapen hier op bed, maar kunnen me 's nachts ook vaak wakker houden... Met z'n drieën tussen je benen liggen, over het bed rennen of gaan stoeien op bed @siepie Veel plezier met je visite! Balen dat er wat stuk was en je auto weer aan een beurt toe is... Zijn de minder leuke kanten aan zo'n ding he Goed idee om die postzegels te bestellen! Zie het niet zo zitten er vandaag nog uit te moeten, dus denk dat ik het inderdaad maar zo ga doen. De post al binnen? Wel leuke dingen die aan moeten komen, haha! @hier Net even gezogen, gedweild, een was in de machine gedaan en de wc schoongemaakt. Grrrr, weer veel te hard van stapel gelopen! Derest van de dag dus maar helemaal niets meer, nu wachten tot mijn moeder er is! Lekker even een mango geschild en een bakkie thee gezet en mezelf dwingen om te blijven zitten