Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    dus we hebben vanacht het allemaal niet zo fijn gehad.

@lelle balen dat het niet opschiet zou het ook echt balen vinden.

@elletjo een mijlpaal joehoe thuis bevallen mag nu.
    erg he nou gaat het alleen maar erger kriebelen.:p
    bij ons past het ook niet dus we hebben zo'n kast onder de trap zo vol gestouwd dat we hopen dat we het een beetje netjes hebben gedaan en geen dingen nodig hebben die achterin liggen anders moet eerst alle eruit:p

@siepie slim gedaan met de postzegels en al de leuke post binnen gehad. rekeningen zijn nooit leuk bij mij komen ze gelukkig altijd de zelfde tijd binnen.
    hier de wij binnen gekregen ook altijd leuk.
    veel plezier met je bezoek.

@hier gister is het zeiltje eronder gegaan wel een lekker schoonbedje.
    maar het kraakt wel elke keer als ik draai hoor ik dat ding kraken:p
    broodje was heerlijk;) net ook een lekkere krentenbol met kaasje op heerlijk ben verslaaft aan kaas en melk dus.
    haasten een beetje als vriend thuis is tegelijk eten en vliegen naar de vk baal er wel van maar anders hadden we naar de andere kant van de stad gemoeten want ze zit op meerdere lokatisch en daar op de fiets heen gaan is niet meer te doen.
    en daarna nog even lekker knuffelen op de bank ben echt de laatste tijd van het knuffelen.:$

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Heerlijk, dat knuffelen! Ik heb er juist sinds de zwangerschap helemaal geen behoefte meer aan en daar baal ik wel eens van... Vind het voor hem ook zo zielig :p
    Succes bij de vk zo!

@hier Moeder is weer naar huis, was wel gezellig dat ze even aan kwam waaien :) Gebeurt niet zo vaak met die afstanden! Nu erg last van m'n buik, steekt een beetje. Ook weer veel te veel gedaan vanmorgen, dus nu maar lekker met een boekje op de bank!

3. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik vind mijn ventje alleen zielig omdat ik bijna geen zin in sex heb:S maar moet zeggen vind knuffelen heerlijk alleen is het voortaan moeilijk te doen met die grote buik in de weg jammer genoeg.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ja he, die buik begint wel heel erg in de weg te zitten :p Seks heb ik hier ook helemaal geen zin in, al vanaf het begin niet... Wil helemaal geen gepluk meer aan m'n lijf! Die mannen hebben toch wel een hoop te verduren met ons he! :p:)

5. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoihoi,
    @elletjo, gezellig zo met je moeder!
    @toetie, Ja lekker hoor kaas! altijd al een verslaving ;)

@hier, visiite is weer weg, had opgeruimd maar kleine van 13 maanden was mee dus kan weer beginnen. Heel mn woonkamer op zn kop maar goed was wel even gezellig.
    Post is binnen, geboortekaartje van een collega, papiertjes zijn er ook maar verder niet..
    Had geen tijd meer om mn boek te lezen want ze stond hier al ineens voor de deur.

Knuffelen houdt mijn man helemaal niet van :( Ik wel maar ja is ook zo wat in je eentje. Seks wil hij nu helemaal niet, hij vind het eng. De laatste keer is dan ook al erg lang geleden. We zijn nooit een klef stel geweest ook maar mis het wel hoor!

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Haha, ja, dat heb je met kleine kinderen he :p Frustrerend als je net alles aan kant hebt!
    Wat jammer dat je man helemaal niet van knuffelen houdt en seks nu eng vindt... Waar is hij bang voor dan? Hier ben ik degene die het eng vind, omdat het de laatste keren erg pijn deed, maar da's een ander verhaal natuurlijk!

7. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Tja geen idee!!! Moet ook wel zeggen dat hij niks met zo'n dikke zwangere buik heeft hoor haha. Ach het komt wel weer goed!

Wat gaan jullie trouwens doen na de bevalling qua anticonceptie, er even vanuit gaande dat jullie niet gelijk een nieuwe zwangerschap in willen gaan??

Tja van het huis wist ik al met die kleine maar had niet verwacht dat ze al mn spullen uit het raam etc zou halen! Haha, tja en dat er nu overal koek ligt, ach...

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Oei, dat ze aan al je spullen komt, zou ik ook niet zo prettig vinden! Werd daar helemaal niets van gezegd door haar moeder dan?
    Anticonceptie zijn wij nog niet helemaal uit. De pil komt er hier sowieso nooit meer in, daar werd ik misselijk en depressief van (reageer heel sterk op hormonen), dus dat gaat hem niet worden. Voor de zwangerschap hebben we m'n cyclus gewoon netjes bijgehouden. Is niet helemaal betrouwbaar natuurlijk, maar aangezien die van mij altijd precies 28 dagen was, is het altijd goed gegaan. Maar de eerste maanden na de zwangerschap weet je je cyclus natuurlijk niet, dus dat gaat ook niet lukken. Denk dat er niets anders opzit dan de eerste maanden condooms gebruiken en zodra m'n cyclus weer op gang is, weer op de oude manier...

9. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ooh hier is het nou helemaal omgedraaid vriend heeft altijd zin ik bijna nooit meer maar af en toe moet je zin maken is toch iets wat er bij hoort.
    nee denk wel dat ik zin heb maar het voorspel en naspel kan niet meer lekker want daar zit die buik voor in de weg:S

knuffelen kunne we heeeeeel lang gelukkig maar ook daar de buik zit er mee in de weg en stoeien we hebben wat afgestoeid maar ja dat is op dit moment niet zo slim meer.

anticonceptie ik denk dat ik weer aan de prikpil ga hoewel een spiraaltje ook in aanmerking kwam gaat mijn gevoel uit naar prikpil.
    de gewoone pil is hier niks ben dadelijk bang met de drukte van de kleine dat ik hem vergeet en ik wil geen creche ook word ik dan om de week/ om de 2 weken ongesteld en bij de prikpil niet.

ik zie het woord kaas ga maar een plakje halen:p

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hey meiden,
    jullie hebben je best weer gedaan vandaag :p
    balen dat eigenlijk niemand echt een goede nacht heeft gemaakt :( Hopelijk gaat het vannacht beter bij iedereen..

@Hier; moest vanmiddag VK bellen van manlief omdat hij maagzuur toch wel dusdanig veel vond dat hij het niet vertrouwde.. Dus maar even gebeld tijdens spreekuur.. maar kon gewoon wachten tot morgen.. Dus we wachten af..
    In elk geval Rennies gehaald zodat ik vannacht hopelijk iets meer slaap.. gelukkig heb ik vanmorgen vroeg nog 2 uurtjes gepakt maar verder jammer genoeg niets meer.. Dus hopelijk gaat het vannacht beter!

Zometeen eten (Snert! had ik zin in :D) en dan lekker rustig avondje op de bank.. mag niets doen van manlief zodat hopelijk bloeddruk morgen lager (en in elk geval niet hoger) is.. Dus daar gaan we dan maar voor :)

@Anti-conceptie; vind ik nog erg lastig.. wil namelijk BV gaan geven en dan is de pil niet echt handig ;) Dus kom dan al snel op spiraaltje uit of condooms, maar beiden trekken me niet echt :( haha maar zal toch wat moeten! Dus ik wil na de bevalling me eens gaan verdiepen in de verschillende spiraaltjes.. want ben nog echt niet overtuigd dat dat het voor mij is!
    @Knuffelen en sex; knuffelen en stoeien doen we nog wel, maar merk wel dat ik wat kortaf ben vaak omdat ik dan gewoon moe ben.. Sex is al wel een hele poos geleden, gewoon geen behoefte aan.. gelukkig weten we wat we aan elkaar hebben :D

Fijne avond allemaal! xx

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @elletjo, de moeder van haalde gewoon alles weg ;) Maar goed, alles is heel gebleven.

@anticonceptie; condooms vind wij beiden niks, cyclus durf ik niet van op aan, pil vond ik ook niet je van het aangezien ik last heb van de bijwerkingen... Ook maar eens langs de dokter tegen die tijd om het er eens over te hebben.

Net mn boek maar uitgelezen, nog wat verder gegaan in de badkamer, box in elkaar gezet en schoongemaakt, moet alleen de schroefjes nog wat strakker aandraaien en er voor de katten nog wat in leggen zodat ze even kunnen wennen aan het idee.
    Wil er een gekregen boxkleed inleggen wat we verder niet gaan gebruiken en de wipper erin zetten met plastic erom. Tot nu toe tonen ze er geen interesse in.

@toetie, was het lekkere kaas?
    @dolfijn, ben benieuwd naar je bloeddruk morgen!
    Eet lekker alvast ;)

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Ik zal duimen voor je bloeddruk morgen ;) Hopelijk werken de rennies een beetje en kan je vannacht weer eens een goede nacht maken... Een rustig avondje kan ook wonderen doen, dus wat dat betreft is het ook wel mooi dat je man je op de bank geparkeerd heeft ;)

@siepie Fijn dat je katten geen interesse in de box tonen! Word hier af en toe een beetje gestoord van ze, ze weten dat ze niet in de wieg en op de babykamer mogen, maar het lijkt wel of ze het juist daarom doen :p

@anticonceptie Condooms vinden wij ook niet echt wat, maar denk dat het voor ons de enige optie is. Spiraaltje werkt ook met hormonen, dus dat wil ik niet eens proberen. Maar na de bevalling gaat je verloskundige als het goed is een gesprek met je aan over wat je wilt en wat er mogelijk is, dus we wachten het nog even af :)

@hier Heerlijk gegeten net. S-moeder afgezegd voor vanavond, voel me er toch erg schuldig over. Ze leek telleurgesteld te zijn en volgens mij begrijpt ze niet helemaal dat ik zo moe ben. Ze is allerlei verklaringen aan het zoeken en gooit het nu op de slechte nachtrust. Zal ongetwijfeld meespelen, maar ik dacht dat het toch vrij normaal is om rond deze tijd zo moe te zijn...
    Manlief is vanavond ook lekker thuis, die is de laatste weken een beetje aan het kwakkelen. Erg moe steeds, dus heeft ie muziek vanavond maar afgezegd. Lekker een avondje samen dus, daar gaan we van genieten nu het nog kan!

Hele fijne avond allemaal en iedereen een hele goede nachtrust toegewenst!

Liefs!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Geniet lekker van jullie avondje samen!

14. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn lekker rustig aan doen en groot je gelijk van je man.
    ben benieuwt hoe het morgen gaat hoop voor je dat het goed uitpakt hoop dat ze ook een beter oplossing heeft voor de maagzuur(en anders zie ik het smsje te gemoed).

@siepie wat een fijne katten heb jij zeg hier doen ze echt alles wat niet mag
    plakje kaas was lekker had hem maar op een krentebol gedaan:p

@elletjo lekker genieten met zen 2en en niks om geven wat je smoeder zegt jij weet wat je lichaam aankan en wat niet.

@hier net terug van de vk bloed was weer vebazend goed.
    bloeddruk wel gestegen zit nou op het zelfde als in het begin en daar komt dus mijn hoofdpijn ook van had ik toen ook zo last van.
    zo de hondjes uitlaten douche en weer krakend naar bed met ons zeiltje eronder;)
    hopen dat we allemaal een stuk beter slapen vanavond:p succes....

@anticonceptie condoom is hier ook niet van dan nog liever geen sex;):)
    dus denk toch de prikpil dan zijn we ook niet meer ongesteld.

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / thuis/ bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

en idd toetie, mocht er iets zijn waardoor ik niet meer op zp kan komen dan sms ik je :) maar ga er voor alsnog vanuit dat ik gewoon verslag hier kom doen hoor.. hihihi ben niet voor 1 gat te vangen hoor :p
    zo toch nog even was opvouwen, moet toch gewoon gebeuren en dan is het maar gedaan..
    verder zorgen dat er een potje klaar staat om morgen ochtend urine op te vangen (moet ik echt om denken zo 's morgens vroeg!) en dan tussen 10-11u bellen om te kijken hoe laat ze me wil zien..
    ik hou jullie op de hoogte!

Fijn dat jouw bloed goed was toetie! bloeddruk schijnt idd wel iets te mogen stijgen aan het eind.. wat is nu jouw bloeddruk?
    en misschien tip voor als je veel last hebt van krakend zeiltje, bij de action en de hema verkopen ze waterdichte matrasbeschermers.. is een stuk rustiger!

@ElletjJo; veel plezier met jullie avondje samen.. lekker vroeg onder de wol als ik het zo hoor! hoop dat je goed slaapt vannacht!

@Siepie; fijn dat je katten geen interesse tonen in de box.. hier ook niet hoor ;) ben benieuwd hoe het straks gaat als er een beebje in ligt! enne.. doe jij vanavond weer even rustig aan? volgens mij genoeg gedaan voor vandaag!

Fijne avond allemaal en een goede nacht gewenst!
    Ik laat jullie morgen weten hoe of wat!

Liefs xx

16. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn vorige week was het 110/55 nu was ie 130/55 staat op mijn zwangeschaps kaart.
    wel een tip van die waterdichtte matras ding maar ja ik hoop gewoon dat het niet meer zolang duurt en is best gezellig dat gekraak wil ik mijn ventje peste hoef ik alleen maar actief te draaien:p
    hier even last van hormonen niks is goed:$ achja hoort erbij
    ja katten ook al zo heilig wat een mazzel.

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha zie je al met big smile naast ventje liggen en dan extra draaien :D:D hhihihi hoop zeker ook dat het niet te lang meer duurd voor je!

pff.. vergeleken met jou is mijn bloeddruk wel heel hoog.. hihhi onderdruk van 87.. ach, ik hoor het morgen wel!

18. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Spannend dolfijn, hou ons op de hoogte!!!
    Ik ga vanaf vandaag ook manlief lastig vallen met gekraak, bed er ook maar mee opgemaakt! Alleen niet genoeg klossen dus morgen maar f naar de thuiszorgwinkel.

Fijn dat het goed was toetie!
    Spannend, je datum komt zo snel dichterbij!!!!!

Hier het bed dus gedaan en nog maar een was aangezet.
    Verder niet zo heel veel doen nee, best veel gedaan weer zo.

Morgen f naar mn moeder en naar de markt, donderdag weer naar de vk.

19. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    En ja onze katten zijn errug lief ;)
    De box is nog steeds niet naar gekeken en in de babykamer hebben ze alleen even gewandeld en gesnuffeld en verder niet.
    Ben ook wel benieuwd met de kinderwagen.
    Vandaag met dat kindje bleven ze ook gewoon rustig, 1 bleef lekker liggen op de eetkamerstoel en de ander kwam even buurten maar ging toen maar lekker in het raam liggen.
    Hopen dat ze zich zo blijven gedragen!!!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah al die mannen hebben het maar zwaar met dat gekraak van ons :p ik wacht nog een weekje ;) maar dan zal manlief ook hier er aan moeten geloven!

veel plezier morgen op de markt siepie en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
    en jouw katten blijven zich vast netjes gedragen.. hihih komt vast goed meis! xx

Share This Page