Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoihoi,
    Zit inmiddels lekker met laptop in bed; alle kussens tegen de muur en bevalt me prima moet ik zeggen ;)
    Wie weet binnenkort wel een dagje hier bivakeren als ik nergens zin in heb haha.
    Komt misschien ook omdat het bed lekker schoon is, heerlijk!
    En moet zeggen dat het niet zo kraakt!!!
    Heb 1 of ander roze vel en nog een pakketje op mn matras gedaan, daarover mn molton en hoeslaken.

Vanavond niet zo veel meer beleefd, beetje tv gekeken en nu dan lekker in mn bedje.
    Nog een beetje rondkijken op zp en denk maar f spelletje doen en dan lekker slapen.
    Voel me weer helemaal fit op dit tijdstip....
    Slaap lekker en tot morgen!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hoe was iedereens nacht?
    Hier gelukkig helemaal prima! Heb echt door kunnen slapen :)
    Rennies hebben hun werk gedaan.. nu maar afwachten wat er verder vandaag gaat gebeuren.
    Hou jullie op de hoogte!

Allemaal een fijne dag en vergeet niet rustig aan te doen :p xx

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / thuis/ bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Goedemorgen!
    Hier ook wel aardig geslapen alleen een beetje misselijk wakker geworden.
    Nu nog even lekker in bed.
    Spannend hoor dolfijn! Zal aan je denken!

5. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn heeeeel veeeel succes vandaag ik doen voor je duimen.......

haha ja siepie omdat de datum dicht bij komt had ik maar een zeiltje eronder gelegt:p
    heb niet zoveel zin om met gebrokevliezen en weeen even een nieuw matras te halen;)
    het kraken valt opzich wel mee aar je hoort het wel (gister even op mijn knieen gesprongen op het bed we hebben er 2 bodems onder liggen 1 lattenbodem en 1 spiraal bodem dus al met al heel veel gekraak vriend lief kon de lol er niet van inzien).
    jij hebt echt mazzel met je katjes ruilen:p nee voor geen goud.

heb hier gewoon probleem diertjes
    een poesje was 4 weken en werd anders op straat gegooid helemaal onder de vlooien die heeft mijn vriend toen meegenomen woonde toen nog niet bij hem (met als ramp die kat werd zo verwend kreegn eten voo 3 katten en was jaloers op mij toen ik hier kwam wonen zeikte op al mijn spullen:S en is op dieet gegaan:p)

een poes is van mij die heb ik gehaald zodat die ander wat normaler ging doen heeft gewerkt maar is ook echt mij poesje gebleven die kan dus gewoon niet zonder mij maarja ook die kat had geen fatsoenlijk leven gehad.

een hond die werd van de trap afgegooid als ze blafte thuis bij der oude baasje oooh ze luisterd toch zo goed ja dat snap ik ik zou ook geen pas verkeerd doen als ik elke keer van de trap afwerd gegooid.
    met als dank nu eet ze alles op als ze alleen thuis is want ze heeft zware verlatings angst.

en onze jongste hondje die hebben we genomen zodat die ander wat meer plezier had en niet zo hangerig was aan ons ( we hadden een logee die is weggegaan en die andere hond is alleen nog maar ziek geweest) dus ja keus was snel gemaakt:p

maar hier hebben ze een leven als god in frankrijk (en houd ongeloofelijk veel van ze)
    (alleen het uitlaten nu niet want kan niet met de oudste lopen daar krijg ik ongeloofelijk harde buiken van).

@hier heb opzich wel aardig geslapen maar 3 keer naar de wc geweest:$.
    lekkere eitjes gebakken voor vriendlief en dadelijk nog even terug naar bed hopend dat dan mijn hoofdpijn zakt ach nog maar eventjes.
    hoogstens 3 weekjes;)
    zo weer een heel verhaal nu er weer vantussen spitsuur op msn:p

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ach toetie, arme beestjes!!!
    Wij hebben onze poes en kater, broer en zus, opgehaald toen ze 4 jaar waren, mensen deden ze weg vanwege 'allergie'.
    Toen we hun een jaar hadden kwam mijn man op marktplaats nog een zwart witte kater tegen; hij zwierf rond op straat vlakbij ons oude huis in de stad.
    De foto's waren zo zielig dat hij m maar is gaan halen.
    Dit was wel echt een rampenkat ;) piste alles onder, jatte het eten van je bord/uit de pan/van de bbq/dronk je drinken op, etc.
    Maar wat was het een schatje!!! Helaas istie er niet meer :(
    De broer en zus waren al wel heel goed opgevoed dus dat scheelt wel, luisteren ook echt naar hun naam.

Wij hebben een boxspring, dus ook geen bodems die kraken, hier geen last van kraak gehad ;)

Doei doei

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Fijn dat je nu zo goed geslapen hebt! Heerlijk he, die rennies voor 's nachts! ;) Succes bij de vk!

@toetie Wat een arme beestjes heb jij in huis zeg :( Gelukkig dat ze nu bij jou zijn! Mooi dat jij ook goed geslapen hebt :)

@siepie Balen dat je misselijk wakker geworden bent! Doe maar lekker rustig aan vandaag, dat heb je wel even nodig na gisteren ;)

@hier Ook heerlijk geslapen, buiten de 3x plassen om, maar dat is vrij normaal hier :p Nadat manlief de deur uit ging, nog eens 2 uur geslapen en nu nog even heerlijk in bed met de katten om me heen :)
    Wij hebben hier broer en zus die we als kitten bij iemand hebben opgehaald. Dat ze hier kwamen met 8 weken, kwamen we erachter dat ze alleen pap en koolvis wilden, dus ben er weken mee bezig geweest om te zorgen dat ze brokken gingen eten. Uiteindelijk overgegaan naar carnibest en dat wilden ze wel! Inmiddels over op brokken (carnibest bleek een stuk meer de kosten dan dat er in onze portemonnee zat :p) en af en toe krijgen ze nog wat vers vlees of een kuiken en dat gaat er gelukkig goed in. Onze derde heb ik als zwerfkitten meegenomen van de boerderij. Is een klein katje gebleven en wat schuw naar anderen toe, hoewel het nu gelukkig niet meer standaard is dat ze dan achter het aquarium duikt :p Bij ons is het echt een knuffelkatje geworden, is alleen erg klein gebleven (maar met haar krap aan 3 kg wel de baas over onze kater van 7 kg :p).

Verder gisteren nog even met manlief over de kleine gekletst, maar die is er nog helemaal niet mee bezig, haha! Heb het idee dat ze nog wel 3 weken blijft zitten, dus dan heeft ie nog wel even de tijd, maar hij kan zich er nog helemaal niets bij voorstellen. En van hem hoeft het de komende 2 weken ook nog niet :p Hoe is dat bij jullie mannen?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Net gebeld met VK en moet om 11u daar zijn.. begin em nu wel beetje te knijpen hoor.. maar goed, ik hou me rustig!! :$:$ ;)

Fijn dat jullie nacht ook goed was.. dan kunnen we er vandaag weer tegen :)
    en wat een verhalen over die beessies van jullie; hier net zoiets.. heb mijn poes uit het asiel gehaald, was toen 4,5 jr.. ze had op een boederij gewoond en was daar zwanger geworden van een andere kat, toen ze bevallen was van de kittens heeft de huishond daar de kleintjes doodgebeten en haar uit huis gejaagd :( Zo zielig!
    en toen hebben eigenaars haar naar asiel gebracht waar ze al een half jaar zat omdat ze, volgens iedereen te oud was om haar bang zijn nog af te leren..
    Ze was heel schichtig dat ik haar haalde en heeft dagen alleen maar onder de bank gezeten, zodra je haar wou pakken krabte en beet ze.. maar uiteindelijk heb ik echt een super lieve poes die niets liever doet als lekker tegen je aan liggen :D

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Probeer je een beetje rustig te houden, meid, ga er maar vanuit dat het allemaal meevalt ;) (ik heb makkelijk praten, 'k weet het!)
    Wat bijzonder dat jullie kat zo veranderd is! Zo zie je maar weer wat een beetje geduld kan doen :)

@hier Zal nu toch eindelijk m'n bedje maar eens uitkomen om te ontbijten, hoewel ik hier wel héérlijk warm lig, tussen drie katten ingebouwd ;) Zo even stemmen, zie er enorm tegenop, want dan moet ik hier de heuvel omhoog lopen... Daarna even naar de juwelier lopen voor een bedeltje voor oma en dan de hele dag niets meer! (naast de was opvouwen en strijken dan...)

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Zo, even een luxe ontbijtje op bed gemaakt voor mezelf! Voel me de laatste tijd zo'n vreetzak! Herkennen jullie dat?

Normaal gesproken ontbijt ik met 4 boterhammen, een glas melk en een kop thee en eet ik 's avonds net zo veel of soms zelfs meer dan man! Nu heb ik bij m'n ontbijt zelfs 2 glazen melk en nog een beker brinta erbij ook :) Gezien de tijd waarschijnlijk ook meteen mijn lunch, dat zal hooguit nog een beker vanilleyoghurt met muesli en een stuk fruit worden...

Eerder moest ik 's morgens altijd moeite doen om ook maar één boterham weg te krijgen en nu gaan er dus met gemak 4 in :$

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Hoe is het gegaan? Hoop echt dat alles goed is en je de zwangerschap met een gerust hart uit kan dragen!

12. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn we zijn denk heel nieuwschierig in de hoop dat je goed nieuws te hebt gekregen.
    en ja als je veel geduld hebt kun je veel met een dier berijken.

@elletjo ik ken dat veel eten wel haha heb ik ook last van.

@siepie erg kunne beesten zij he maar desondanks hebben ze zulke lieve momenten:p

@baby vriendlief kijkt er ook naar uit maar merk wel minder dan mij ik denk dat dat komt wij worden hele dag er aan herrindert door de schopjes en hormonen:p (ja daar hebben we ze weer HORMONEN):p en hun moeten gewoon door gaan en zien alleen de buik als ze thuis zijn.
    ook hebben hun niet last van de kwaaltjes dus snap het opzich wel.

@ de dieren bij mij krijgen ze gewoon brokjes met vleeskuipjes.
    de honden krijgen in het weekend normaal altijd rijst met oud brood en vlees mijn hond moet aankomen maar krijg het niet voor elkaar (maar van het weekend niet ervan gekomen dus nou net rijst gekookt).

@hier rustig aan het zitten wilde tv kijken maar helaas bijna geen ontvangst lang leven mijn katten die denken dat alles voor te spelen is dus ook de casema kabel:( af en toe kan ik ze dan wel wat).
    @gedachtes ik ben zelf vroeger altijd allergies geweest voor katten ben echt bang dat onze kleine dat ook word maar ik ben er over heen gegroeid vooral toen ik bij mijn vriend kwam wonen:p zou dat voor een baby ook zijn?

nou even het eten klaar maken voor de hondjes en ondertussen mijn kat in de gaten houden aangezien het raam openstaat:S
    ik moet politie agente worden:p

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Die angst ken ik heel goed! Bij man in de familie zitten heel wat allergieën en astma, dus ben heel bang dat ik m'n katjes daardoor af moet staan... Maar we hopen op het beste, denk dat het ook een stukje gewenning is.
    Inderdaad heel irritant dat katten overal mee spelen! Hier zijn ook vaak snoeren en planten favoriet (al heel wat gesneuvelde bloempotten, helemaal toen ze nog klein waren!).

@hier Ga nu toch maar even douchen, stemmen en een cadeautje voor oma kopen. Lig nog steeds in bed, met een boekje, een liter drinken en de laptop naast me te wachten op bericht van dolfijn :) Moet zeggen dat ik het wel een beetje expres doe, want ik weet dat ik me weer veel te druk ga maken zodra ik m'n bed uitkomt en nu lig ik lekker rustig (zelfs geen drang om wat te doen, is heel zeldzaam :p). Gisteravond lagen we ook al om 20.30u in bed, dus nu wel genoeg rust gehad denk ik, haha :p

Kreeg trouwens net bericht dat een achternicht van mij zwanger is, die geen kinderen kon krijgen :D Ben zó blij voor ze!

14. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ja hier ook op een bericht van dolfijn aan het wachten.

hier ook de planten heb er nog maar 1 ze vinden ze nogal lekker:s
    wij hebben een nieuwe suede bank leuk planten water gegeven gooien ze de plant kapot over de bank:mad: soms kan ik ze wel wat ben blij als ik kan verhuizen en wat meer ruimte heb.

15. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    dat is zeker leuk nieuws.
    wij stemmen trouwens vanaaf willen jullie meededelen op wie jullie stemmen?

16. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    jij bent er ook weer toch maar niet gaan douche:p

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Ja hoor, ik stem CU :)
    Dat je die katten soms wel wat kan, herken ik heel goed! Die kater van ons krijg ik maar niet afgeleerd dat hij niet aan de banken mag krabben, die dus ook al helemaal stukgekrabt zijn. Vorige week de drempel naar de woonkamer geverfd, had hij heel goed in de gaten dat hij niet naar de woonkamer mocht, maar glipt ie toch nog even langs me heen: allemaal witte pootjes op het laminaat! De planten kapot kauwen, bloempotten op de grond gooien als ik nét de stofzuiger weer in de kast gezet heb, bovenop de wasrekken springen, zodat die achter elkaar kapot gaan... Verder zijn het schatjes hoor, haha en ik zou ze voor geen goud willen missen :p:D Maar 't zou soms wel een stuk makkelijker zijn zónder beesten in huis ;)

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    :)

Nu ga ik echt! :p

19. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    haha leuke fratsen hebben ze he:p

ach ze zijn schattig
    zodra ik bevallen ben zou ik een fotos van allemaal plaatsen:p

ik stem voor pvv trouwens

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Leuk idee om foto's te plaatsen, zal er eens wat opzoeken van de week ;)

Net lekker gedouched, nu even wat eten (heb gewoon alweer honger :p) en dan echt even naar het dorp en gaan stemmen!

Share This Page