Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bloeddruk was idd niet gezakt maar gestegen.. nu 130/90.. dus werd meteen door verwezen naar het ziekenhuis voor controle gyn..
    Een lange middag achter de rug met bloedprikken, urine afgeven, half uur aan CTG, half uur aan bloeddrukmeter, echo :D, en gesprek met gyn..

Conclusie al met al; geen pre eclapsie (zwangerschapsvergifitiging) :) En gelukkig was mijn bloeddruk met totale meting ook wel wat lager.. Dummie doet het helemaal prima (nu 2400 gram, bij geboorte (40wk) ong. 2900 gr)
    Terug bij de VK voor verdere controle, en het gewoon heel goed in de gaten houden.. maar bloedbeeld was helemaal goed en voor zover nu bekend verwachten ze geen problemen!

Dus sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar gelukkig wel met goed nieuws!

2. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    heej dolfijn jij bent er ook
    elletjo maakt toch niet uit dat je zoveel eet zolang je maar niet dadelijk ook heel veel kan gaan afvallen:p
    hier net de hondenkussens in de wasmachine gestopt.
    alles is hier weer rond en gezond en hebben heerlijk gesmuld:p

3. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    geweldig nieuws is dat zal nou wel een hoop last van je schouder gevallen zijn.. lekker rustig aan doen en hopen dat het nog lekker blijft zitten.

@elletjo ga je vandaag wel stemmen volgens mij ben je neit echt vooruit te branden:p;)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Pfieuw, toch een opluchting dat het allemaal goed is! Wel even schrikken dat je meteen doorkon naar het ziekenhuis, maar fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Hou je maar héél rustig aankomende weken, hopelijk stijgt je bloeddruk dan niet nog meer!

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Haha, ja zeker wel stemmen vandaag! Ben ondertussen even eten, net al m'n spullen gepakt en kwam onderweg ook nog de was tegen, haha :p Dus even wat weggewerkt...

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Zo, gestemd, naar de juwelier geweest en nog even langs de hema geweest om wat grote onderbroeken voor na de bevalling te halen! Even uithijgen op de bank en dan maar eens beginnen met koken (alweer eten, haha :p).

7. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

@Dolfijn
    Fijn dat alles goed is! Nu maar lekker rustig aan doen en genieten van de laatste weekjes...

@Beestjes
    Hier ook katten die lekker ondernemend zijn, ach, ze zijn nog jong...

@Stemmen
    Wij gaan vanavond maar ff, heb geen zin om een stuk te lopen.
    Waarschijnlijk partij voor de dieren... heb me er niet echt in verdiept ;)

@hier
    Vandaag zie ik het alweer een stuk optimistischer gelukkig :cool: Dat past ook beter bij mij hoor, had gister echt een baaldag...
    Vanmiddag lekker 2 uurtjes bijgeslapen, heerlijk :D
    Vanavond gaan we verf kopen voor alle kamers, whoehoe!!
    Zo lekker bami maken, mjummie :p

Fijne avond allemaal!

Gr. Marielle

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @Lelle Fijn dat je je weer wat beter voelt! Komt vast allemaal optijd klaar bij jullie, maar kan me voorstellen dat die stress af en toe echt niet leuk is op dit moment!
    Veel plezier vanavond met verf kopen!

9. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @lelle, fijn dat je aan de verf kan! of iig kopen!!! Baaldag hebben we allemaal wel s ;)
    @dolfijn: FIJN meid! Wel een lange middag maar wel fijn dat alles bekeken is!!!
    @toetie en elletjo; jullie waren lekker bezig vandaag zeg;)

Hier niet stemmen, geen idee waar die blaadjes gebleven zijn :(
    Zou anders ook f niet weten op wie.
    Het vele eten ken ik wel ja, heb ook steeds zo'n honger maar weet dan soms niet echt in wat.
    Vandaag een beetje een drukke dag gehad, vroeg al wakker en in de weer.
    Naar mn moeder geweest, f naar de markt, toen tanken en langs mn opa en oma (bijna alles wat oma gemaakt heeft is nu af, nog 1 dingetje), toen moeder weer thuis brengen, toen gekochte spulletjes opruimen, krant doorspitten, post uitzoeken (postzegels zijn er!), toen kwam man al thuis en hij is nu aan het koken :)
    Is nu klaar dus ik ga eens kijken of het lekker is!
    Tot straks!

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Dat is zeker een drukke dag geweest! Wel gezellig zo te horen :) Fijn dat je man gekookt heeft, was het lekker? Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die altijd zo'n honger heeft :p

@hier Net gegeten, manlief is alweer weg, naar muziek. Zo maar even oma bellen, moet ook af en toe gebeuren... (is nooit zo gezellig)

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Tis wat met die oma's he ;)
    Mijne ook niet altijd gezellig hoor!
    Eten van mn mannetje was heerlijk!!!
    Toen even afgewassen en toen kwam ik in de badkamer en dacht ik hmm laten we de kastjes even opruimen ;) Dus even opruiming gehouden haha manlief werd gek!!! Wel veel weggegooid dus dat scheelt!!!
    Ben nu wel gesloopt dus nu rustig op de bank, had ondertussen ook nog eiersalade gemaakt...tja als je energie hebt moet je er maar gebruik van maken he ;)

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Hahaha, lastig he, om rustig aan te doen :p Blijf nu maar even lekker zitten, voor je bestwil ;) Fijn dat het eten zo lekker was! En heerlijk, zo'n eiersalade! Er begint hier alweer een maag te rammelen, haha :p

Oma gebeld, pff, zijn complete klaagbrieven die je dan te horen krijgt.. Nodigt niet echt uit om te bellen en áls je dan belt (probeer het iedere week/iedere 2 weken te doen) krijg je te horen dat ze nooit wat van je hoort en dat we al zo lang niet geweest zijn. Tja, ze woont dan ook helemaal aan de andere kant van het land en als we daar komen, heeft ze altijd allerlei klusjes liggen, waar ik dus op het moment echt geen zin in heb! (schilderijtjes ophangen, lampen verplaatsen, was opvouwen...) Sorry, moet even stoom afblazen na het telefoontje :)

Verder voel ik me echt heerlijk na zo'n super rustig dagje! Wel erg moe, maar dat is standaard 's avonds, dus ga zo maar lekker m'n bedje in. Eindelijk een avondje geen last van m'n rug en zie het ook allemaal weer een beetje meer zitten. Tja, niet voor niets dat je je rust moet nemen he :p Morgen maar weer proberen net zo rustig aan te doen. Morgenavond even boodschappen doen, morgen overdag de was wegwerken, even zuigen en een doekje door de badkamer.

Haha, moet zo lachen om de kleine: m'n buik lijkt wel te stuiptrekken, echt een heel grappig gezicht! Wel erg pijnlijk met dat voetje in m'n zij :p Heb alleen het idee dat ze zich regelmatig schrap zet tussen m'n bekken en ribben, omdat ze niet lekker meer ligt, vind ik toch wel een beetje zielig. Maar ja, moet ze er maar uitkomen he! :p ;) Kan wel heerlijk met haar 'knuffelen': Als ik m'n hand tegen haar kontje of voetje leg, kruipt ze daar nog steeds helemaal tegenaan en meestal wordt ze dan ook wel weer rustiger. Gebeurt hier dan ook regelmatig dat man tijdens het eten zijn hand op m'n buik moet leggen, zodat ik m'n bord leeg kan eten, want dan schopt ze vaak zó hard, dat het echt heel veel pijn doet! :p Toch blij met zo'n beweeglijk kindje, als ze zoveel kracht heeft, gaat het blijkbaar nog allemaal goed daarbinnen ;)

Oeps, weer veel te veel gekletst zie ik :):p Nu maar even snel de keuken opruimen en m'n bedje in. Hopelijk slapen we allemaal weer net zo goed als vannacht!

Welterusten!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Haha leuk he van die klaag telefoontjes ;) Ken het wel hoor! Het is ook nooit goed he...
    Maar goed je hebt je best weer gedaan!

Ik heb ook zo'n knorrende buik steeds, heb gewoon weer trek!!!! Echt niet normaal nu hoor!!!

Uk is hier ook heel actief, wel nu pas hoor nu ik op de bank zit. Heel mn buik trekt soms scheef haha, en kroelen lukt hier ook zo leuk nog :)
    Morgen naar de vk en me even verdiepen in de thuiszorgwinkel om klossen te halen.
    Verder denk maar even strijken en f neuzen in de babykamer en stoel plakken denk.

Hoop ook weer op een lekkere nacht, heb voor de zekerheid wel een nieuw doosje maagtabletten gekocht haha

14. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @lelle wat fijn dat het toch nog een beetje eind in zicht aan het komen is..
    en wat fijn dat je weer wat vrolijker bent.

@siepie wat een drukke dag zeg let wel op je rust he:p

@elletjo en maar eten :p nee hoor je hebt het wel nodig anders zou je geen honger hebben toch.

@hier kreeg vanmiddag onverwachts bezoek:S (vind dat je eerst moet bellen voordat je komt maargoed) was uiteindelijk toch gezellig maar mijn dag was weer omgegooid.
    witlof schotel gegeten en uiteindelijk niet gaan stemmen vriend lief had een baal bui en ik een hang bui.
    net flinke steke en krampen in mijn buikje en rugje ben benieuwt of het doorzet nog niet zo erg gehad. ook ukkie is er vlgens mij van geschrokken.
    nou gaan we lekker naar bedje en rusten maar want ben helemaal uitgeput.

weltrusten allenmaal

15. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Rustig aan toetie, lekker uitrusten meid!!!

Moet mezelf nog steeds dwingen te blijven zitten, ben wel moe maar ook nog heel actief.
    En blijf maar een knorrende buik houden, zoveel zal ik ook wel niet verbruikt hebben vandaag dat ik nu dubbel moet eten ;)...

16. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Kan nog niet echt rust vinden, net even boekje gelezen maar trok me ook niet zo dus toch laptop maar weer even aan in bed.
    Ukkepuk heeft ook nog geen zin om te gaan slapen, weet niet wat uk allemaal aan het doen is maar het is feest daarbinnen ;)

17. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    fijn he als ze feest houden die ukkie's dat doen ze 9 van de 10 keer als je wil slapen of met iets seriues bezig bent.

lekker he de laptop in bed ik denk dat mijn ventje het niet zo leuk zou vinde als ik dat doe of beter gezegt dan zou de laptop uit huis gaan:S want dan heb ik niet veel rede meer om de slaapkamer uit te komen:p maar neem hem wel in de kraamweek mee.

voor de rest vanacht 5 keer naar de wc geweest:S echt er ukkie ligt goed naar onder.
    steken en krampen gaan wel door maar geen regelmaat en zus ook nog geen tekenen dat het zou beginnen dus nog maar even geduld hebben;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier weer even iets van mij.. had gister even geen zin meer in laptoppen.. vreemde dag zo al met al..
    Gelukkig weer goed mogen slapen en maagzuur is zo goed als weg met nieuwe medicijnen die ik van gyn heb mee gekregen :D echt lekker!
    Hoop dat jullie ook goed geslapen hebben en vandaag lekker je ding kan doen, maar we houden het met z'n allen wel rustig :p hihihi

Fijne dag allemaal! xx

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer dat er geen regelmaat inzit Toetie ;) zou toch mooi zijn geweest als er nu wat begonnen was.. ben heel benieuwd (en jij waarschijnlijk nog meer!) wanneer alles gaat beginnen bij jou..
    Succes met afwachten :p

20. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @toetie, afwachten maar he, spannend! Laptop gaat hier alleen mee naar boven als manlief nog beneden voor de tv zit;) Hij gaat namelijk later slapen als ik. ;)
    @dolfijn, fijn dat het beter gaat met de medicijnen!

@hier, nog niet zo lang wakker, vannacht aantal keer eruit geweest, was ook erg blij met mn nieuwe pakje anti maagzuur pillen ;)
    Zo naar de vk.

Share This Page