@toetie Spannend meid, hopen dat het snel door gaat zetten! @siepie Uiteindelijk nog in slaap gevallen? Vind het altijd knap dat je nog zo laat actief bent, hier vallen om 21u echt wel de luikjes dicht @dolfijn Kan me voorstellen dat het een hele vreemde (en vermoeiende!) dag voor jullie was gisreren! Fijn dat het met je maagzuur nu zo goed gaat! Daar kan je echt beroerd van worden he?! Gelukkig dat je nu ook wat beter slaapt @hier Weer iets minder goed dan gisteren geslapen, maar alsnog geen klagen Manlief had het steeds koud vannacht (ondanks een dikke pyama en een extra deken speciaal voor hem!) en kwam in z'n slaap dus steeds naar mij toekruipen, waar ik weer wakker van werd Vannacht ook even flink last van voorweeën gehad, maar ze gingen helaas weer over. Verwacht ook echt niet dat ze eerder komt, maar je weet maar nooit he Hoewel ze nog wel even moet blijven zitten tot na het weekend, want morgenavond viert oma (de leuke oma van de 2!) haar verjaardag, waar ik wel erg graag heen wil. En bovendien heb ik het cadeautje voor zusje en mij samen Heb er vandaag echt zin in, zo lekker aan de poets en de spullen voor de ziekenhuistas maar in een tas stoppen (liggen nu opgevouwen in de wieg ). Zal wel proberen een beetje rustig aan te doen!
hallo meiden, ook hier geen 100 dagen meer te gaan spaaaannneeend ik beval dmv keizersnede op 10 juni het wordt ons derde kindje, zoontje is al bijna 11 en dochter bijna 8.
Hoi Nachtzon; welkom! @elletjo, tja weet ook niet waar het vandaan komt steeds zo laat nog actief. @hier, net bij de vk geweest, weer lang mogen wachten, loopt echt altijd uit! Maar we zijn weer helemaal goedgekeurd, bloeddruk goed, hartslag van uk goed, ligt goed, kreeg complimenten over gewicht dat ik niet zoveel ben aangekomen ondanks mn gevreet van de laatste tijd!!! Het kan zijn zei ze dat je lichaam alvast aan het sparen is voor straks bij de bevalling.. En wel gek dat uk dus vanaf nu legaal mag komen haha Groetjes
@Nachtzon: welkom @siepie hoe houd je het vol. ik heb altijd het probleem ben kei moe lig ik in bed ben ik wakker @dolfijn fijn dat die wel werken tegen de maagzuur zou wel een ongeloofelijke opluchting zijn in iedergeval kun je je energie nou wat makkelijker bij peilen @elletjo ik wens je heel veel plezier doe wel een beetje rustig aan geniet ervan zolang het nog kan. @hier gisteravond vriend lief helemaal in de wolken ze heeft een steek nou elke keer als ik ook maar iets verzit heb je weeen (nee schat was dat maar zo). dus we zitten nou allebei te balen vanaaf mischien maar proberen met peperkoek van pijnenburg er onder te hangen ik word steeds nieuwschieriger en heb er echt genoeg van vriendlief ka niet meer wachten tot het zover is. vanaaf maar even naar de jumbo even perzik vruchten yoghert halen want heb er zin in en appeltjes nieuwe verslaving en werkt goed tegen de keelpijn. zou de vk als ik zou vragen volgende week of ze even wil kijken of er al iets wat verrandering in zit dat doen. weet zelf nog niet of ik dat ga vragen maar ben dan bijna 40 weken maar ben ook bang dat er niks verrandert is en ik dan heel erg teleurgesteld ben. hoe denken jullie daar over?
@siepie Fijn dat het allemaal goed was bij de vk! Raar idee dat het nu kan/mag gebeuren he! Moet er ook nog erg aan wennen hoor @toetie Wat leuk dat je vriend er zo naar uitkijkt! Mijn man is er nog helemáál niet mee bezig Als jij graag wilt dat de vk volgende week even kijkt, zou ik dat gewoon vragen... 'Nee' heb je, 'ja' kun je krijgen Zelf wil ik zo min mogelijk geloer tussen m'n benen, dus mijn keuze zou het niet zijn, haha
Haha elletjo wat heb je dat weer grappig geschreven met geloer tussen je benen hahaha kom niet meer bij!!!! Denk wel dat ze daar dan even naar kijkt toetie. Hoorde in de wachtkamer ook gesprek met een vrouwtje wat ook volg. wk. is uitgerekend en die mag maandag terugkomen en dan gaan ze kijken en evt strippen, dan heeft ze nog een week voordat ze met 40.5 naar de gyn wordt doorgestuurd. Zou het zeker vragen!!!! Zelf ben ik ook een beetje bang voor dat geloer tussen mn benen Preuts ben ik niet en sauna etc in mn blote kont geen probleem maar dit is wel f wat anders... Voel me daar toch wel een beetje ongemakkelijk bij en hier hebben ze nog niet eens gekeken en ik vind het al een raar idee. Tuurlijk hebben hun er meer gezien maar toch he.. Mijn man is er verder niet mee bezig, drinkt savonds lekker een biertje en vind het allemaal wel best. Ging wel gister mn 9maanden dagboek weer invullen van een week en toen was er wel een vraag over de partner dus ik vroeg het en toen was hij toch wel een beetje gespannen omdat het zo onduidelijk is natuurlijk wanneer het komt en hoe/wat/waar. Verder gewoon heel nuchter. Was wel f grappig. Ook zei hij gister ineens; je moet wel achter die klossen aan hoor want dat is wel belangrijk Toen ik vroeg of hij de schroefjes f wilde aandraaien van de box zei hij; ja hij staat voorlopig toch nog goed, uk komt toch nog niet. Hoe tegenstrijdig he
@siepie fijn dat het goed was bij de vk wat kunnen mannen toch lekker wispelturig zijn achja het zijn ook weer schatten. @elletjo ja geloer tussen je benen vind het ook niet fijn maarja dadelijk met de bevalling moet het ook. helaas ook met de schimmel infectie enzo. @hier hier ook gewoon de sauna was de eerste keer maar iedereen loopt naakt (moet wel zeggen wat kom je rare dingen tegen). trouwens gister nog door een vriending foto's laten maken van ins 2en en de buik wel grappig heb geen spiegel ofzo dus vind het wel super om zo mijn buik te zien alleen de striae zijn echt erg. je ziet trouwens ook heel erg dat de kleine ingedaald is want mijn buik is helemaal naar ondere. p.s. mischien komt dat nog met jullie mannen ik ben ook 2 weken verder dus hier ligt het nog iets dichterbij.
@siepie Haha, nee he, met m'n benen wijd vind ik toch wel heel wat anders dan een sauna Hier inderdaad ook zo'n tegenstrijdige man: Hij is er aan de ene kant nog helemaal niet mee bezig, maar zit al 2 weken te drammen dat ik die ziekenhuistas in orde moet maken. Gisteravond (of was het vannacht?) vroeg ie ineens of hij naar z'n werk moest als de bevalling bijvoorbeels 's morgens om 6 uur net begon. Heb heel veel moeite moeten doen om niet te lachen en hem serieus te vertellen dat het me dan toch niet zo verstandig lijkt als hij gaat werken Hij ziet er ook enorm tegenop dat de bevalling waarschijnlijk zo'n 12 uur gaat duren, dus waarschijnlijk ziet ie het meer zitten om alleen bij de uitdrijving aanwezig te zijn, haha Heeft ie toch lekker pech! @mijn3ekindje Welom! Gezeliig, weer 2 erbij! Hoe gaat het met je?
@mijn3ekindje welkom @elletjo heb juist zoiets van ga maar gewoon werken hij werkt hier in de buurt dusja heb ook geen zin in een zenuwleier om mij heen ben benieuwt. laatst hebben we gelachen om het feit dat er niet gepoetst werd tijdens de weeen. vanacht begon het bij mij te kriebelen wat nou ze beginnen nu dan moet ik nog wel schoonmaken hoor:S dus ben benieuwt hoe we het op gaan lossen op het moment mischien mag die gewoon thuis blijven en schoonmaken
@toetie Grappig he, die buik! Hier hangt ie ook helemaal naar beneden, echt een raar gezicht Onze kleine ligt ook heel erg naar buiten, tegen de buikwand, dus wordt de buik nog even extra naar beneden gedrukt. En die striae, tja, echt balen zo'n tijgerprintje! Maar ja, hoort erbij, hier ziet het er ook echt niet meer uit
Welkom! Mijn buik is ook laag en lijkt wel een zebra velletje!!! Al lijkt het de ene keer meer als de andere maar goed. Tja jij bent ook verder natuurlijk dus het leeft toch anders bij jullie toetie! Tuurlijk is een sauna anders maar hoe sommige mensen er soms bij liggen daar word je dan ook niet vrolijk van hihi. Hier heb ik man maar verteld dat het ook heeeeeeeeeeeeel lang kan gaan duren maar ook dat het ineens heel snel kan gaan en je dan toch onverwachts thuis moet blijjven bijv. dus hij houdt daar wel rekening mee. Ook moet hij op zijn werk nog even goed bespreken hoe of wat want dat is ook nog niet duidelijk. Is ook heel handig dat hij rond die tijd dat ik uitgerekend ben de enige is die aanwezig is, ze hebben de rest gewoon vrij gegeven voor vakantie etc. Hebben wel afgesproken dat hij in principe gewoon na 2/3 dagen weer gaat werken en dan af en toe eens een middag vrij neemt (hij heeft weinig vak. dagen doordat vorig jaar zijn moeder is overleden en hij niet voor alles vrij heeft gekregen) maar dat hij wel per direct thuis blijft als hij het idee krijgt dat het met mij bijv. niethelemaal top gaat. Ben benieuwd wat zn baas verder gaat zeggen/doen.
hier 2 dagen vanuit werk en drie dagen van de vrije dagen dus lekker een weekje thuis. hij is heel zenuwachtig over het badderen en het verschonen en aankleden enzo dus vond het belangrijk dat hij er ook is met de kraamhulp zodat ie de kans krijgt om te leren en vetrouwen te krijgen ook ken ik hier niemand dus is wel fijn dat hij er dan de eerste week is aangezien ik er niet vanuit ga tegelijk te kunnen rennen en springen enzo. ook zit ik dan niet alleen met zijn familie gelukkig.
Ja dat begrijp ik wel toetie. Wel fijn ook om dat dan samen te doen. Woon je daar nog niet zo lang dat je er niemand kent? Wil wel dat mijn man ook zoveel mogelijk gaat doen in de eerste dagen met de kraamhulp, zeker qua in bad doen en aankleden en verschonen, is wel fijn als hij daar ook zekerheid in krijgt!
@siepie Hmm, dat hebben ze lekker geregeld op z'n werk dan... Hun probleem zou ik zeggen: Ze kunnen niet gaan verwachten dat hij gewoon komt werken als jij aan het bevallen bent natuurlijk Wel jammer dat hij zo weinig vrije dagen heeft! Hier heeft man gewoon de 2 dagen van de baas en neemt een week vrij na de kraamweek. In de kraamweek zelf is de kraamzorg er toch de hele dag, denk dat ik zijn hulp een week later beter kan gebruiken. 't Is natuurlijk toch de eerste en weet niet of ik het dan al aandurf alleen te zijn met de kleine. Kraamvisite laten we alleen komen als man er ook is. Dit zal zoveel mogelijk in de eerste 2 dagen zijn (ouders, opa's en oma's en broers en zussen) en derest van de week 's avonds of in het weekend als hij ook thuis is.
@toetie Inderdaad wel lekker dat hij dat allemaal van de kraamzorg kan leren als hij daar zo onzeker over is! Daar is ze voor he! Hier een man die er gelukkig vrij veel gevoel voor heeft en heel nuchter is, dus zie het allemaal wel goedkomen
woon hier al weer anderhalf jaar maar ben afgekeurd mag niet werken. heb altijd aan de andere kant van n-b gewoont en ben voor mijn vriend hiereen gekomen en mijn familie en vrienden hebben me gewoon laten vallen. ze vonden het jammer genoeg belangrijker dat ik een vent zocht met een miljoen dan een vent waar ik van houd. en ja kan moeilijk een spandoek boven mijn deur hangen heb geen vrienden hier wie wil er een bak koffie met mij drinken. ook merk ik dat de mensen die ik kon dat ik daar gewoon mee ontgroeid ben ben gewoon ouder als mijn leeftijd. dus baal ongeloofelijk maar ben blij dat ik het gedaan heb want hou ontsettend veel van mijn ventje en we krijgen een kleintje van ons samen en ja er zijn problemen geweest maar dat is allemaal opgelost of in werking zodanig dat het geen lasten zijn. ben intussen sinds juni verloofd en zou graag gaan touwen maar nu alles eerst voor ons ukkie. en vind het ook wel leuk als ons ukkie kan lopen dat die de ringen brengt
@toetie Wat jammer dat al je contacten verwaterd zijn! Heb je geen hobby's die je kan uitoefenen in de buurt, zodat je je kan aansluiten bij een vereniging waar je contacten op kan doen? Snap je helemaal hoor, woon hier ook nog maar 1,5 jaar en het scheelt dat man een hele grote vriendenkring heeft, maar 't is lastig om ergens wat op te bouwen!
ik ben niet van het vooroordelen ben gek op paardrijden maar jammer genoeg op maneges zijn dat vaak mensen die denken dat ze meer zijn dan andere. en voor de rest jammer genoeg niet zo sportief aangelegt en eerlijk gezegt ook niet echt het geld ervoor:S wilde gaan baby zwemmen maar kan ik wel leuk gaan doen is allemaal zo vroeg en dat is voor mij gewoon niet te doen is met de bus jammer genoeg.