ik doe ook na elke wc beurt even met vochtig toilet papier schoonmaken maar ik heb een tip van curanol aambeienzalf gekregen van mijn verloskundige omdat ik anders niet meer echt kon zitten:S
hey meiden, @ElletjJo; heel veel plezier meis! geniet ervan! @Aambeien; probeer ze nu al zoveel mogelijk te behandelen meiden, heb veel gelezen dat er tijdens de bevalling nog meer druk op komt te staan zodat je er echt héél veel last van kan hebben hier gelukkig (nog) geen last van! @Toetie; ik doe ook echt me best om rustig te doen, maar vind het gewoon lastig.. en zie manlief dan over zijn grens gaan en vind ik helemaal ingewikkeld maar goed, ik heb vanmiddag weer gelegen en geslapen.. en nu ook weer languit op de bank Dus doe echt me best wel @Nachtzon; vervelend die buikgriep! ik hoop dat je snel opknapt! @Hier; hoofdpijn en wat duizelig, dus ja, ik weet het.. doe rustig aan!
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ? @Nachtzon; zet jezelf gerust bij het lijstje.. dan kunnen we het gemakkelijker bijhouden enne.. er was geloof ik nog iemand nieuw.. maar weet even niet wie.. sorry!
@dolfijn snap wel dat het moeilijk is voor je om te zien hoe je man bezig is maar liever dat en een gezond kindje toch. ik hoop voor je dat je rust blijft nemen.
@elletjo, veel plezier!!! Die onderdelen hebben ze vaak ook bij de thuiszorgwinkel, als je daar toch heen gaat voor die ondersteek. @allemaal, weer lekker gekletst vanmiddag @hier; net visite gehad, kreeg gelijk een mooie bos bloemen Lekker f met de kleine van hun gespeeld en uk vond het wel gezellig dat hij bij mij op schoot zat want uk reageerde gelijk! Ook zijn mn boxkleed en wikkeldeken binnen Zo blij mee!!! Zo mooi en lekker zacht!!! Nu f tv kijken en zo eten maken en dan volgende visite! Fijne avond!
Beetje wazig, maar krijg steeds geen bericht dat er weer gereageerd is... mopperdemopper...:x Ons meisje gaat straks 3 daagjes naar het KDV toe. Slaap lekker allemaal, ik hoop op een goede nacht... Gr. Marielle
Slaap lekker meiden die naar bed gaan.. hier nog totaal geen zin om te gaan slapen dus we gaan nog even door Kreeg net de tip om even in de brievenbus te kijken omdat het blad kinderen er in moest liggen.. en mijn verhaal staat erin waarom ik kies voor thuis bevalling wel grappig om je eigen verhaal te lezen in een blad
hey meiden, willen jullie me ook aan het lijstje toevoegen? ik beval op 10 juni, van een meisje, in het ziekenhuis, aangezien ik met keizersnede moet bevallen en ik wil borstvoeding geven
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv - Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ? Ik wacht nog even met Buddy invullen; weet namelijk niet of je dat wilt (telefoonnr doorgeven aan iemand zodat die altijd op de hoogte is)
ik heb mijn buddy in juni2011 mama's topic zou ik er nog eentje voor hier nodig hebben? dan moet het wel best een belgische zijn
hahah tot nu toe niet aanwezig geloof ik maar als je er eentje hebt en die bijv wilt inseinen ook even hier een berichtje te plaatsen? dan komt het vast goed
Hoihoi, Hier weer een gezellig avondje achter de rug! Vrienden weten wel wat het wordt ook dus hebben een leuke badcape in kleur gekregen Ook f leuke foto's gemaakt. Ga nu zo maar lekker naar mn bedje, hopen op een goede nacht en morgen weer in de weer! Slaap lekker!
He meiden! Weer veel te vroeg mijn bed uit, werd wakker met ontzettende pijn in mijn bovenbuik. Normaal gesproken gaat dat weg als ik me omdraai, maar nu dus niet.. Liggen doet enorme pijn, met zitten gaat het ietsje beter... Voelt al een drukkende/stekende/trekkerige pijn, vind het moeilijk te omschrijven. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Goeie morgen ElletjJo, Trekt de pijn van boven naar beneden? dan zou het te maken kunnen hebben met voorwerk.. Ik hoop het voor je! dat zou betekenen dat je toch wel bezig bent.. Hou ons op de hoogte..enne, als je het niet vertrouwd of het is niet te houden; bel dan gerust je vk even om te overleggen! Mocht het meer een band zijn om je bovenbuik heen, ga dan meteen bellen om te overleggen: is namelijk één van de belangrijkste klachten van pre-eclamsie!!! Succes meis! xx
Verloskundige is net geweest, vertrouwde het toch niet. Bloeddruk was wel gestegen (134/78) en voor mijn doen hoog. Moet dus terugbellen als ik beroerd wordt of sterretjes ga zien. Verder zou het kunnen dat het komt doordat we gisteravond naar een verjaardag zijn geweest en daarvoor 2x 1,5 uur in de auto gezeten hebben (spierpijn), maar dat denk ik zelf niet, aangezien ik vannacht helemaal geen last had toen ik naar de wc ging. Het is nu wel weer een beetje afgezakt, dus ik probeer me vandaag een beetje rustig te houden en dan hopen we dat het wegblijft Wel te horen gekregen dat ik niet thuis mag bevallen ivm 3 wenteltrappen (wonen op een flat). Enorme tegenvaller, aangezien ik echt bang ben van ziekenhuizen! Maar goed, dat zien we dan wel weer, toch maar even wat extra's in de ziekenhuistas doen dan, want die gaan we zeker nodig hebben...
Pff wat heftig op de vroege morgen ElletjJo! Hou het ajb goed in de gaten! Weet echt wat het is en de symptonen zijn niet altijd duidelijk.. Zodra je iets voelt wat je nu niet voelt moet je weer bellen! Doe heel rustig aan meis! enne.. balen dat je niet thuis mag bevallen die stomme trappen ook! Dikke knuffel! xx
@dolfijn Dank je wel Zal het inderdaad heel goed in de gaten houden! Voel me verder gelukkig goed en de pijn is ook zo goed als weg... Hopen dat het zo blijft! Moet maandag sowieso weer op controle, dus even afwachten wat die bloeddruk dan doet. Dat ik nu vaarwel kan zeggen tegen die thuisbevalling baal ik echt wel heel erg van Helemaal het idee dat ik straks met weeën nog eens 15 a 20 minuten in de auto moet zitten. Gelukkig wel gewoon met de eigen verloskundigen, dat scheelt een hoop, maar toch... 'k Ga nu eerst maar even een lekker ontbijtje maken, daar zijn we hier inmiddels wel aan toe Liefs!
Eetze! en doe dus rustig aan.. ik weet dat het een behoorlijke teleurstelling is nu je plots niet thuis mag bevallen maar besef dat het voor jouw gezondheid én die van jullie beeb is..
@dolfijn dus jij was gister nog lekker wakker op de aaf ik snap niet hoe je dat volhoud hoor waar haal je die energie vandaan. wel leuk je eigen verhaal te lezen @elletjo kan het ook niet zijn pijn die vanuit de ribben die doortrekt.. hoop voor je dat rustig aan kan doen en balen dat je niet thuis mag bevallen. zal wel een domper zijn. @siepie fijn dat het een leuke avond is geweest hoop dat je leker hebt kunnen slapen. @hier ik ga maar eens brunche kleine is best rustig in de buik denk dat het steeds moeilijker word voor te bewegen in de buik ruimte word beperkt. hier steeds vaker door mijn hoofd spoken dat ik over tijd ga lopen kzie het niet gebeuren dat de kleine zich aanmeld in nu en 5 daagjes:'( dus heb een baal dag inplaats van zwemmen gaan we het geld gebruiken om lekker met zen 2en te gourmette heb ik wel zin in. ga er maar vantussen moet nog zat doen doeiiiii