Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Pff, even stoom afblazen hoor :S
    Kennis vraagt net op msn hoe het gaat met de zwangerschap. Dus ik vertellen dat het nu wat minder gaat, m'n bloeddruk veel te hoog is.

Reactie:

... zegt:
    Ahh, nouja je zit ook bijna opt eind toch?
    ... zegt:
    Een kennis van me is net een maand zwanger en die moet NU al 90% plat.

Grrrrr, kan daar zó boos om worden! Ik loop me hier een beetje zorgen te maken en hij wimpelt het af alsof het allemaal niks voorstelt en ik me een beetje loop aan te stellen ofzo :x Sorry, moest het even kwijt :)

2. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @ elletjo balen zeg maar doe je nou ook echt luisteren moet wel aan je lijf en dat van de kleine denken.......ander moet je maar een schop onder je kont krijgen.

@dolfijn bellen bij onduidelijkheid zeker doen al helemaal bij vocht vasthouden en hoge bloeddruk.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Ja, ik doe nu echt heel rustig aan! Heb sinds ik thuis ben nog niets gedaan en lig nu netjes op bed (slapen lukt niet, helaas). Toch wel geschrokken dat het echt menens is... Hoopte er stiekem op dat die hoge bloeddruk van de pijn kwam, maar dat is dus niet het geval..
    Bij jou nog geen tekenen van een naderende bevalling?

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    VK gebeld en die komt zo even kijken.. dus we wachten af..
    hou jullie op de hoogte!

@ElletjJo; doe rustig aan meis! xx

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Goed dat je gebeld hebt, meid! En fijn dat ze meteen even bij je langs komt!

6. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn goed dat je gebeld hebt ben benieuwd wat ze zeggen ik houd de telefoon in de gaten voor het geval dat hoop het meevalt natuurlijk.......
    ik blijf duimen voor je natuurlijk.

@elletjo maar goed ook dat je nou de enrst ervan inziet want dan kun je wat makkelijker rust nemen hoop dat het wel snel beter gaat natuurlijk.
    hier nog steeds niet meer dan krampen die komen en gaan. dus baal nog steeds..... maarja we wachten af (of we het geduldig kunnen noemen weet ik niet).....:p

7. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    p.s. elletjo rusten is hoeft niet direct niks doen je kan ook lekker rustig een boekje lezen of film kijken neem de pan aardappels mee op de bank dan kun je de als nog gewoon schillen.

8. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hey meiden!
    Wat is er een hoop gebeurt zeg!!!!!!!
    @dolfijn, wat zei de vk? Voor dikke voeten/benen kan je ook wisseldouches doen met wat kouder water, gaat iig de druk weg.
    @ellotjo, schrikken zeg van je bloeddruk!!! Inderdaad gewoon boekje lezen, aardappels schillen op de bank, je omslagdoek maken (ben wel benieuwd ernaar, foto alstie klaar is?) En tja mensen weten altijd wel iets of iemand waarbij het erger / anders is en soms is even een woord van begrip al te veel :( Rustig aan!
    @toetie, ben heel benieuwd wat morgen de vk zegt!!!!!!

@hier, uiteindelijk wel geslapen maar voel me niet top. ha had geen tijd voor me dus moet van de week nog een keer bellen. Is hier al vakantie geweest dus ha heeft het druk :(
    Collega belde af, ze was sago en voelde zich niet lekker dus liever geen visite, ze wordt vrijdag ingeleid van dr 2ling dus zit aardig in de zenuwen.
    Mn broertje belde dat hij even langskwam, lag toen nog in bed en moest nog douchen, heb ook mn mond een soort van voorbij gepraat met wat het wordt maar goed.
    Heb een beetje een baaldag.
    Heel veel huilen en dan echt met van die aanstellende jammer uithalen ;) Dus gaat lekker :( Was gewoon blij dat ik alleen was haha, schaamde me rot maar luchtte wel f op.
    Verder irriteer ik me aan mezelf dat ik echt nergens zin in heb om te doen en moet ik daar weer van huilen.
    SORRY VOOR MN KLAAGVERHAAL!!! zeker omdat jullie allemaal toch in spanning zitten met bloeddruk / vocht / bijna 40 weken zwanger zijn en ik eigenlijk niks te klagen heb.... behalve dat ik het zo fijn vind met ukkie in mn buik en dat ik mezelf irriteer... (schaam schaam)

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Jammer dat het nog steeds niet echt door wil zetten... Maar gelukkig blijft het een beetje rommelen, hopelijk is dat een goed teken!
    Niks doen lukt hier sowieso niet, dus heb net in bed inderdaad even een boek erbij gepakt en zorg dat ik lichamelijk gewoon weinig doe. Zo alvast even bezig met het eten koken en vanavond maar lekker filmpje kijken met manlief :)

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Meid, jij hebt ook alle reden om af en toe eens flink te klagen, hoor! Zelfs als een zwangerschap allemaal volgens het boekje gaat, kan het soms even flink zwaar zijn ;)
    Was het nog gezellig met je broertje? Jammer dat je collega afbelde, maar kan het wel begrijpen als ze donderdag ingeleid wordt, die zal wel flink zenuwachtig zijn! Doe maar lekker rustig aan vandaag, zulke dagen als vandaag horen er helaas gewoon bij... Dikke knuffel vanaf hier!

11. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie ook het klagen hoort bij de zwangerschap als je het al klagen kan noemen:p
    je baalt gewoon wat begrijpelijk is daar hebben we allemaal wel eens last van en ja de laatste loodjes wegen het zwaarst wist nog dat ik er last van had en jullie niet :p
    komt goed lekker je ding doen en hopen dat het wat afzakt die buien (lang leven de hormonen):p
    komt allemaal wel weer rust in.

net te horen gekregen dat ik mijn boek en film morgen binnen krijg dan is het nog wachten tot de rest van de bestelling maar we kunne alvast lekker lezen en nog een filmpje kijken als de kleine er niet is of die moet ineens zin hebben om te komen:p;) mag met alle plezier natuurlijk.
    nou nog hopen dat de andere bestellingen ook snel binnen komen.....

12. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Tnx meiden, voel me al iets minder schuldig....
    Net belde ook mn werk nog nou pff ben er dan helemaal weer klaar mee haha
    Ga lekker kip in de oven doen... en dan maar voor de tv hangen de rest van de dag ;)

13. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    lekker kip ik denk dat wij snitsel (weet niet hoe je dat schrijft:p) met frietjes ui en champignons en sausje maar moet vriendlief nog aan kijken....

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Net terug uit het ziekenhuis; toch weer doorgestuurd omdat mijn bloeddruk weer erg hoog was (140/90) weer bloed, urine, CTG en bloeddruk meting gehad..
    Bloeddruk is algeheel wel weer iets hoger (gem. 135/84) maar bloed, urine en CTG waren goed dus mocht gelukkig weer naar huis.
    Nu donderdag weer terug naar ZH afspraak gyn voor CTG en bloeddruk meting en mocht er dan weer hogere bloeddruk uitkomen of CTG veranderen dan moet er toch gedacht worden aan inleiden :(
    Laten we hopen dat het niet nodig is en dat alles rustig blijft..

Moet me rustig houden en zeker niet teveel doen, en bellen bij welke klachten dan ook..
    pfff.. maak het niet met opzet spannend hoor meiden, van mij mogen een aantal van jullie eerst!
    Laat Dummie nog maar even zitten, is ook beter voor hem/haar!

xx

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Pff, dat is weer even schrikken zeg :( Hou je maar heel rustig, dan mag je hopelijk donderdag gewoon weer naar huis en kan de kleine nog even blijven zitten.. Zou mooi zijn als je het in ieder geval nog een weekje kan rekken! (hopelijk nog langer en kan je lekker op de natuurlijke manier bevallen)

16. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    balen dolfijn had gehoopt op beter nieuws voor je.
    hoop voor je dat het zo blijft en doe dan ook echt rustig aan.
    laat je mannetje wat meer doen....

17. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

18. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Goh meiden, het zijn echt die laatste loodjes hè?
    Bij iedereen wordt het zwaarder en zwaarder...

@Toetie
    Nog een paar daagjes en dan is de uitgerekende datum daar :$ Lijkt me zo gek om daar overheen te gaan! Trek je het nog een beetje?

@Siepie
    Zo'n baaldag is toch af en toe wel erg wenselijk, dan kun je je emoties tenminste ff kwijt en als er dan toch niemand bij is...
    Jezelf lekker laten gaan! ;)

@Dolfijn
    Ik hoop voor je dat donderdag alles goed mag zijn! Lekker weer naar huis en die dummie nog ff lekker laten zitten... *duimduim*

@Elletjo
    Nu moet je dus echt rustig aan doen...dat zal niet meevallen voor je! Ik hoop dat je je een beetje vermaakt met handwerken, lezen enzovoorts *knuffel*

@hier
    De verbouwing vordert nog steeds gestaag, ik wacht het gewoon maar rustig af allemaal...;) Mannetje is ziek geworden gisteravond! Helemaal ziek en grieperig, ik hoop dat ik oversla!
    Vanochtend op controle geweest en alles was eigenlijk wel goed gelukkig. Hou alleen wel vocht vast, dus moet goed drinken en met de benen omhoog. Verder loopt ons ukje nog steeds zo'n 2 weken voor, lekker stevig kind. Vandaag op de echo denken we een hoop haartjes te hebben gezien, ben zóó benieuwd!

Fijne avond allemaal!

Gr. Marielle

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden :)
    Hoop ook echt dat het allemaal mee mag vallen zodat ik gewoon lekker thuis mag bevallen! maar helaas heb ik er beetje hard hoofd in (misschien ook wel om mezelf met beide benen op de grond te houden...)
    Maar goed, we doen rustig aan en wachten donderdag af..

@Lelle; balen dat mannetje ziek is geworden! Hoop zeker dat jij het over mag slaan en dat het verbouwen een beetje mag blijven vlotten.. Heel veel succes ik vind het nogsteeds dapper dat je het allemaal zo doet!

@Toetie; wanneer ga jij nou bevallen? jij moet eerst hoor :p Doe rustig aan meis en ik hoop dat je snel jullie beeb in armen mogen houden..

@Siepie; ook jij mag gerust klagen hoor! Gewoon doen, zo houden we elkaar op de been :D Hoe smaakte je kip?

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @Lelle Fijn dat bij jou alles goed gaat, dat zijn de betere berichten! ;) Balen dan man ziek geworden is, zeg! Hopelijk houdt hij het inderdaad bij zich, lijkt me niks om nu nog ziek te worden! Ook nog midden in de verbouwing, is niet echt een ideaal moment om ziek te worden... Sterkte ermee!
    Mooi dat de kleine nog steeds lekker stevig is, heeft ie tenminste wat reserves voor straks! Ben heel benieuwd of jullie uk inderdaad een bos haar heeft, wordt steeds spannender!

@hier Mannetje is inmiddels weer thuis, eten weer op en de keuken opgeruimd, dus vanavond lekker voor onszelf. Denk dat we zo even een spelletje gaan doen en lekker vroeg naar bed :) Mag helemaal niets meer van hem doen (zelfs de tafel afruimen wilde hij alleen doen) en hij doet alles voor me, dus wel super lief :)

Alvast welterusten, hoop dat iedereen een beetje kan slapen vannacht!

Liefs!

Share This Page