Ja, dat hoop ik ook dat lekker slapen! Werd vanochtend met koppijn wakker, very anoying :x Gelukkig is de pijn in mijn zij alweer afgezakt, af en toe voel ik het nog, maar ja. Heb hier ook een formuliertje liggen voor de GTT, maar ondanks dat het een vingerprikje is, durf ik niet zo goed. Ben de laatste keer zo lek geprikt (12 keer voor 2 buisjes) dat ik een beetje hufterig ben voor al die naalden... Nou moet ik maandag naar de VK voor controle, dus denk dan toch maar dat ik het morgen ga doen En dan moet ik tussen de 27 en 30 weken nog bloed af laten nemen om te kijken of er antistoffen in zitten, vanwege rhesus negatief, aargh Kijk er nu al naar uit. Hier ook regelmatig harde buiken hoor, ben er inmiddels wel aan gewend, kan er niet echt een pijl op trekken. @Hen30 Welkom! En jij hoeft echt naar weinig daagjes zeg... Spannend hoor. Gr. Marielle
voor degene die niet zo graag de vingerprik doen het is echt maar een prikje van een soort achtige punaise(weet niet hoe je dat schrijft) waar ze 2 druppeltjes bloed van nodig hebben en een tip als je bloed gaat prikken neem een boterham pasta mee chocolade werkt goed voor de boel weer op pijl te krijgen en de boterham voor iets op je maag te hebben. @lelle23 12 x voor 2 buisjes:S zou ook de kriebels krijgen vraag zoiezo ervoor dat je geen stagiare hebt. en zorg dat je wat warmer bent aangekleed zorgt ervoor dat je aders duidelijker liggen succes
@Lelle; Hoofdpijn wel goed in de gaten houden hoor.. zou kunnen namelijk dat je bloeddruk stijgt.. Gelukkig dat je maandag al op controle moet bij de VK.. haha alleen dat prikje zal je nu dan toch echt even aan moeten gaan geloven Die extra prik voor controle rhesus negatief moet je toch ook maar gewoon doen, is wel heel belangrijk! Dan maar hopen dat je een iets meer geoefend persoon krijgt om je te prikken (12x voor 2 buisjes wel heel heftig!)
@toetie Ik weet het, maar het idee alleen al dat het een naald(je) is die je vinger ingaat, bezorgt bij mij een hoop rillingen @Lelle Pff, ik kan me voorstellen dat je er nu helemaal tegenop ziet zeg! Hopen dat je volgende keer iemand treft die het wel in één keer goed kan doen! @hier Was net opweg naar het station voor een college vanavond in Utrecht, maar het was zó glad op de stoepen, dat ik maar weer teruggegaan ben. Ben opzich niet zo bang om te vallen (redde me prima met de sneeuw!), maar dit werd me toch even te gek.. Geen drama, het bedje staat hier alweer te roepen voor vanavond
Jammer dat je niet naar college kon ElletjJo.. maar veiligheid gaat toch voor in dit geval.. Knap dat je dan toch voor jezelf en je kleine kiest terwijl je niet zo bang uitgevallen bent.. hahah wat een verschil met mij (mede schuld van manlief) ben de deur niet alleen uit geweest met sneeuw en gladheid Nu regent het hier dus ik kan me gewoon verplaatsen Geniet straks maar weer lekker van je bedje *ik heb er net weer een uurtje ingelegen*
@dolfijn Fijn dat je man zo voorzichtig is! Heb hier wel een paar boze blikken gehad dat ik niet geweest was... Hoewel hij wel steeds zegt dat ik op moet passen, maar ja, hij kan zich ook niet echt voorstellen wat er allemaal in en met mij gebeurt Lekker dat je vanmiddag nog even een uurtje hebt kunnen liggen! Lijkt me heerlijk als je dat kan 's middags, het is mij tot nu toe nog niet gelukt om overdag te blijven liggen! Manlief is net in bed gekropen, dus ik ga er lekker achteraan. Slaap lekker allemaal!
Goeie morgen meiden, Beetje kunnen slapen allemaal? ik vannacht weer eens wel best lekker.. hahah @ElletjJo; vind het ook wel lief van manlief hoor maar soms had ik zo iets van JAAAAAA ik weet het nu wel!! en laat me even! hihihi horrormoontjes noemen de kinderen ze Dat 's middags kunnen blijven liggen is iets van de laatste week hoor.. daarvoor lukt het mij ook niet.. Dus wat niet is kan nog komen!
@dolfijn Fijn dat je goed geslapen hebt! Een hele opluchting als het weer eens lukt he?! Hopen dat het 's middags slapen hier ook nog komt dan! Misschien over 4 weken, als ik lekker vrij ben en de rust een beetje kan vinden Hier vannacht ook heerlijk geslapen! Hoefde er maar één keer uit en al met al maar een uurtje wakker geweest (dat zijn er meestal 4 ). Hoe zit het trouwens bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben namelijk steeds ontzettend moe (komt natuurlijk onder andere van het slecht slapen) en als ik even naar de gang loop en moet bukken op mijn schoenen te bakken, loop ik al te hijgen. Ik vraag me een beetje af of dat wel normaal is? Moet donderdag toch naar de vk om onder andere ijzer te meten, dus om daar nu over te bellen vind ik een beetje onzin en mijn moeder weet het niet meer
Ik ben officieel sinds het 3e trimester niet meer vooruit te branden hoor, ik ga als het even kan nog wel een stukje lopen elke dag, zodat ik wat beweging krijg, ook vanwege de diabetes, maar na heuvel op heuvel af ben ik echt kapot en moet ik 's middags even plat (Nou wil het dat ik ook astma heb, dus dat schiet ook niet op) Ik vind mijn buik nu ook gewoon heel zwaar worden hoor, ik merk het echt als ik loop en sta enzo, dat ik zo'n buik meesleep. Hou dan ook mijn hart vast voor de laatste paar weken, ik hoor en zie om me heen dat het alleen maar zwaarder gaat worden. Gelukkig heb ik wel de luxe even naar bed te kunnen als ik dat wil! Zijn jullie al aan het wassen? Ik denk dat de nesteldrang begonnen is bij mij, ik maak alles veel vaker schoon en ben veel meer bezig met de baby kamer, kleertjes wassen, lakentjes wassen, alles op orde houden. Ik kan sommige dingen wel drie keer doen Er staat bv de laatste tijd ook geen afwas meer, die werk ik heel snel weg haha
@Biccy Dan ben ik blij dat ik niet de enige ben Mijn buik heb ik gelukkig nog niet heel veel last van, alleen met schoenen aantrekken, wat een gedoe is dat! Volgende keer maar in de zomer zwanger zijn, dan kunnen de slippers tenminste aan Hier is de nesteldrang ook al even toegeslagen. De afwas inderdaad netjes wegwerken, veel opruimen, de babykamer wordt zo'n 3x per week overhoop gehaald terwijl die eigenlijk helemaal niet vies is (tja, niet zo gek als ie niet gebruikt wordt!). Vanavond gaan we de laatste dingetjes kopen, want het zit me helemaal niet lekker dat we nog niet helemaal klaar zijn Net mijn moeder even aan de telefoon gehad. Manlief wilde het voor ons houden dat we een meid krijgen, maar nu blijkt hij zich enorm versproken te hebben de laatste keer dat we daar waren! En hij maar steeds tegen mij zeggen dat ik het écht niet mag vertellen Opzich voor mij wel een opluchting dat mijn moeder het nu weet, vond het zó lastig om het voor me te houden! Maar moest er verschrikkelijk om lachen dat hij nou juist degene is die het verraden heeft, haha!
Hier vanmiddag even heel braaf bloed wezen prikken nu maar hopen dat er geen gekke dingen uitkomen en dat we gewoon lekker zo door mogen gaan. Vermoeidheid is ook hier wel wat meer aanwezig sinds oud en nieuw eigenlijk.. Al die vreemde dagen hebben er flink ingehakt en sindsdien heel wat sneller vermoeid. Ach, probeer maar beetje rustig aan te doen in de namiddag dan komt het vast wel goed. Buik ook hier soms best zwaar (en kan behoorlijk in de weg zitten ) wordt nog wat als je bekijkt dat ik nog 13wk moet Nesteldrang; wil heel graag gaan wassen maar vind het echt nog te vroeg.. dus probeer me bij stofzuigen van de babykamer te houden en laatste lijstjes maken.. haha elke keer nieuwe lijstjes en nog meer dingen die ik graag in huis wil hebben @ElletjJo; hahah moet er ook wel om lachen dat juist hij zich dan versproken heeft Toch wel fijn dat je moeder het nu weet en dat je daar dus lekker mee kan kletsen over jullie meissie
@dolfijn Goed dat je bent wezen bloedprikken! Zal vast wel goedzitten toch? Hier ben ik ook nog niet bezig met wassen hoor, dat doe ik wel als ik over 4 weken thuis zit! Manlief vind het helaas helemaal niet zo leuk dat hij zich versproken heeft en neemt mij kwalijk dat ik het niet erg vind Beter dan dat ik er boos om wordt toch?! Volgens mij heeft ie ook een beetje last van z'n hormoontjes als ik het zo hoor Zal vast vanavond wel weer over zijn: een lekker bord warmeten doet wonderen als hij van z'n werk thuis komt
Volgens mij is ie al wel weer bijgetrokken, hij mag straks de auto weer ophalen (leaseauto was kapot) en ineens was ie weer helemaal vrolijk, haha Hij had namelijk een corsa meegekregen als vervangende auto en die was niet snel genoeg naar zijn zin *mannen*
Wel sneu dat ie zich versproken heeft hoor awww Ik was me trouwens een ongeluk zeg! Ben blij dat ik er nu zin in heb, kan me niet voorstellen dat ik er over een paar weken nog zin in heb haha Ach ja, het is nu bijna gedaan Nog maar 66 dagen, maar ik word wel al erg ongeduldig hoor!
@Biccy Haha, kan me voorstellen dat het veel is, de kasten liggen hier ook overvol. Wat een zooi verzamen je voor zo'n klein kindje, zeg! Maar ik vrees dat je toch nog even geduld moet hebben (ik hoop in ieder geval wel dat hij nog even blijft zitten )! Heeft iemand trouwens een idee waar ik voor niet al teveel geld leuke (het liefst rode) lakentjes kan kopen vanavond? Zal zelf te denken aan wibra, maar geen idee waar ik heen moet als ze het niet hebben
Zoveel heb ik eigenlijk niet eens...ik heb een stapel zh kleertjes gewassen, meer dan op het lijstje stond, maar ik kon niet kiezen haha Vandaag het beddegoed aan het wassen, dat was toch best nog een stapel! De grotere maatjes en overige kleine maatjes nog niet aan begonnen, heb om te starten wel genoeg denk ik nou.. Ik hoop ook dat hij voorlopig nog even blijft zitten hoor, maar ik merk wel dat ik er steeds meer naar uit kijk En voor mijn gevoel duurt het nog eeeeeeeuwen haha Succes met het vinden van rode lakentjes!
hier gelukkig afgelopen nacht wel goed geslapen ik denk ook door de vermoeidheid ook ben ik een denker dus ik overdenk meestal alles in bed maar helaas moet ik ook steeds vaker naar de wc. hier nog 61 dagen ben al aan het aftellen en kan niet wachten hoewel de kleine dat nog wel even mag wij wilde ook niet dat iedereen wist wat het geslacht van de kleine alleen de ouders.. helaas ook niet gelukt we hadden de kleertjes op de bank liggen met de gordijnen open en een gezamelijke tuin en nou net op dat moment moetsten de buren in de tuin zijn:S ook heeft mijn vriend nogal snugger och dat komt me bekend voor over een echo met geslacht maar voor de rest doen we ons best nog. hebben jullie tips tegen maagzuur heb er zoveel last van:S
Pff.. rode lakentjes.. best lastig denk ik.. geen idee waar je die zou kunnen halen.. weet dat ze wel hoeslakens in het rood hebben bij Prenatal maar verder geen idee Niet een idee om een rood dekentje te nemen en witte lakentjes? Ook ik kijk echt al uit naar het ontmoeten van onze Dummie.. maar het is toch echt beter als ie nog even lekker blijft zitten Wassen ga ik over een weekje of 4 pas mee beginnen, hahah als ik het zolang kan laten liggen Vandaag mailtje gekregen dat ik Blije Doos op kan halen bij Prenatal Ben er volgende week in de buurt dus ga em dan halen.. Ben benieuwd wat er in zit
Maagzuur; Rennies en vanille vla bij werken beiden maar een beetje, maar alle beetjes helpen! Heel veel succes weet hoe vervelend het voelt