Schrikken weer zeg dolfijn! Nu donderdag maar weer afwachten! Hoop dat het stabiel blijft en niet gaat stijgen!!! Balen dat je man ziek is Lelle! Kip was heerlijk En voor mij is de tafel ook weer heel lief afgeruimd Heb niet alles onthouden, sorry dat ik niet op iedereen kan reageren Vraagje:::: Net naar de wc maar mn onderbroek was wat nattig, zal dit gewoon afscheiding zijn? Het ruikt niet naar urine maar kan er ook niet wijs uit of het nou zoet ruikt of dat het gewoon afscheiding is. Nu net maar f een schone onderbroek aangedaan en f kijken wat het nu gaat doen. Wel iedere keer het gevoel dat uk aan het vroeten is en steeds langs mn blaas gaat.. Verder niks. Even aankijken maar....
Spannend Siepie! Ik kan natuurlijk niet met je mee kijken en ruiken maar dit klinkt als waterige afscheiding maar hou het zeker in de gaten.. en als je vanavond het nog een keer hebt misschien toch maar even VK bellen voor de zekerheid! Geen risico's nemen hoor meis! Hou ons op de hoogte!
Dank je dolfijn! Ben nu steeds geneigd om te gaan kijken Net als toen ik net wist dat ik zwanger was, bleef naar de wc gaan om te kijken of er echt geen bloed kwam
goedenavond meiden, daar ben ik weer was dus in duitsland, buikgriep zo goed als over geweest en het is best meegevallen, wel vrees ik dat ik een BI opgelopen heb heb namelijk tussen mijn benen aan mijn bekken pijn (aan allebei de kanten), heb altijd last van Ischias gehad, geen idee of dit nu BI is... ik ga ook dadelijk nr bed, we hebben enorm slecht geslapen ginder morgen meer xxx
@siepie kan gewoon waterige afscheiding zijn heb je aan het einde wel meer hoort bij de hormonen ook kunnen het dele slijmprop zijn dus wie weet...... @dolfijn zou wel willen maar als ukkie niet wilt dan komt het niet:S @lelle lijkt me ook raar overtijd te lopen maar hopen dat het nog snel komt en nu naar bedje.... weltrusten
@siepie Ben je er al achter of het vruchtwater is? Hier ook regelmatig natte onderbroeken, maar dat is gewoon afscheiding.. @Nachtzon Fijn dat je evengoed naar Duitsland kon! Je bekken zou ik even goed aankijken en het zeker even aankaarten bij de vk... @hier Erg slecht geslapen, denk dat ik er over 2 uurtjes maar weer even inga. Schoonmoeder komt straks om schoon te maken, dus vanmiddag gaat het er waarschijnlijk niet van komen om te liggen.. Ga wel heel hard proberen om dan gewoon te blijven zitten, maar voel me altijd zo bezwaard als zij hier bezig is en ik niks doe... Had al bedacht om anders met de administratie bezig te gaan, dat kan mooi zittend aan het bureau
@elletjo administratie is een goede oplossing gelukkig hebben wij niet zoveel administratie. @nachtzon fijn dat je naar duitseland kon houd je bekken in de gaten. @hier 5 keer naar de wc geweest. willen jullie mee duimen mischien vanaaf een autotje maar er komt voor ons al iemand kijken dus die moet onder de prijs gaan zitten dan hebben wij hem...... en anders al de 3de die voor ons neus word weggekaapt:S hier wachten op de post wij zijn de eerste op de route dus ben benieuwt.
@Toetie; natuurlijk ga ik voor je duimen! ik hoop dat het jullie auto mag gaan worden! @ElletjJo; balen dat je zo slecht geslapen hebt, doe maar heel rustig aan.. administratie kan wel, mits je ook daar je grens in de gaten houdt.. Weet echt hoe moeilijk het is om te blijven zitten als anderen bezig zijn.. maar je doet het niet meer alleen voor jezelf.. Succes meis en ik hoop dat je straks nog even lekker slaapt! @Siepie; nog vocht verloren? of alles rustig gebleven? @Hier; 4x moeten plassen vannacht, 1x rennie genomen ivm maagzuur en vanmorgen weer met dikke, pijnlijke benen me bed uit gekomen.. wat gegeten en weer misselijk zo naar fysio en boodschappen doen.. daarna weer even helemaal niets..
@toetie Ik zal voor je duimen! Zou wel heerlijk zijn om een autootje te hebben als de kleine er straks is! @dolfijn Balen dat je weer zo misselijk bent... Komt dat ook van je bloeddruk? Doe jij ook heel rustig aan vandaag?
@dolfijn balen zo vaak uit bed en die misselijkheid slaap je al met een kussen onder je voeten? dat kan namelijk ook schele in vocht. veel succes bij de fysio. @hier eerste gedeelte van de bestelling binnen nou nog hopen op de rest nu nog even een uurtje tukje doen....
@toetie, spannend met de auto! Wat voor iets zoeken jullie? @dolfijn, balen meis dat je je zo voelt!!! @hier, niks meer aan de hand!!! Had gister ook steeds beetje buikpijn en rugpijn en werd misselijk maar na een rommelige nacht weer niks aan de hand! Had wel vaker afscheiding en dan ook meer maar niet zoals nu maar goed, we zullen zien.. Vanmiddag naar de dokter voor mn oor Dat een mens daar blij van kan worden haha En als ik zin kan maken ga ik beginnen met de keuken uit te mesten, ga mezelf er denk maar echt toe dwingen voordat dalijk iedereen in mn kastjes zit (het is echt een bende .....) Toetie vandaag vk toch??
hahaha siepie, dat gevoel ken ik ik ben ook altijd blij als ik naar de tandarts mag (als ik pijn heb )
@toetie Fijn dat je bestelling gedeeltelijk binnen is 'k Heb net even een uurtje op bed gehangen. Verloskundige had het erover dat ik dan het beste kan slapen of gewoon lekker liggen, maar dat lukte echt niet.. Boek lezen ging ook niet (letters begonnen te dansen voor m'n ogen), dus maar even de laptop erbij gepakt... Vanmorgen een beetje aan de slag geweest en ga nu lekker douchen. Staat straks m'n schoonmoeder voor de deur en dan heel hard m'n best doen om me rustig te houden. Vorige week zei ik nog dat de kleine meid best nog een paar weekjes mag blijven zitten, maar nu ben ik bij ieder krampje héél hard aan het duimen dat het doorzet, haha Helaas nog zonder resultaat.. Kan nog best genieten van dat getrappen hoor, maar zou er nu bijvoorbeeld zó graag even uit willen als ik het zonnetje buiten zie schijnen! Maar aangezien ik hier hoe dan ook de heuvel op moet lopen als ik naar buiten ga, denk ik dat het verstandig is niet verder dan het balkon te komen... Verloskundige was echt duidelijk gisteren en bijna boos dat ik van het weekend teveel gedaan had (terwijl ik toen al zo m'n best deed!), dat ik daar echt wel van geschrokken ben... @dolfijn Wat is er tegen jou gezegd over je bloeddruk? Wat je wel en niet mag doen bijvoorbeeld? Ze is hier heel duidelijk geweest: 1,5 uur per dag wat doen, die moet ik indelen in 3 blokken en ook het douchen en koken moet ik erbij optellen. 's Morgens een half uur naar bed, 's middags een uur. Begin me nu een beetje af te vragen of ze dit zo gezegd heeft, omdat ze weet dat ik anders voor mezelf geen grenzen kan stellen? Hoewel ik me er maar heel strak aan blijf houden, eerst de uitslagen aankomende donderdag maar eens afwachten!
@siepie Fijn dat je zo bij de huisarts terecht kan! Jammer dat er niets meer aan de hand is nu, is toch altijd wel weer een teleurstelling he
Hoi, Nou het is een beetje dubbel, vind het aan de ene kant wel fijn dat uk nog lekker in mn buik zit, zie soms toch wel een beetje op tegen de bevalling (in de zin van; dan zit het niet meer in mn buik, kon pas heel laat genieten van mn zwangerschap dus nu ik dat gevoel heb wil ik het niet kwijt!!!) En heb ook geen last ervan nog. Aan de andere kant ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig!!!!!! Denk dat je 3 keer een half uurtje wat kan doen. Bijv. ochtend een half uurtje stoffen, plantjes etc, middag douchen en nog wat rommelen en dan laatste half uur eten koken. Kan je na ochtend activiteit even liggen/zitten en na het douchen bijv. @nachtzon, ja heerlijk om naar de dokter te mogen nu haha, ben echt zo doof!!! Moest net f bellen maar hoor dan echt niks! Bel altijd graag met mn rechteroor en die zit dicht, links moet ik zo goed mn best doen lijkt wel haha en die gaat ook dicht dus schiet niet op!!!! @hier; net dus even bellen; werd gister gebeld voor een 3x abonnement voor wij jonge ouders, vandaag een mail dat ik die dan ook weer op moest zeggen dus dacht doe ik gelijk maar anders zit ik er straks weer een jaar aan vast, ken mezelf dat vergeet ik dan toch weer! Dacht gelijk ook een tijdelijk abonnement af te sluiten voor mn moeder op tijdschrift ook, ze is bijna jarig dus dacht is wel leuk dan kan uk dat gelijk geven en het abonnement start een paar dagen na haar verjaardag. Ook krijg ik dan het tijdschrift wat nu net in de winkel ligt gratis opgestuurd zodat ik die dan kan geven, vond ik best netjes Ook even naar de garage gebeld, beide auto's gekeurd maar alleen van die van mij rekening binnen en van man niet. Nu is het echt een dorpsgarage en kennen ze mijn achternaam etc wel (ze bellen ook steeds per ongeluk naar mijn ouders als het ommijn auto gaat) dus ze moeten even uitzoeken waar die rekening gebeleven is. Nu mag tie van mij kwijt zijn hoor geen probleem maar is zo lullig he.... Ook hebben ze anderhalf jaar geleden wat uit de badkamer weggehaald mbt vloerverwarming, dingetje had een lange levertijd maar heb m nu nog niet! Dus maar weer gebeld en hopelijk bellen ze nu vandaag nog terug. Zit al anderhalf jaar met een gat in de badkamer Moet je nu net mij hebben met mn hormonen ga overal tegen in hahaha. Net ook zo'n vervelende energiemaatschappij aan de lijn, die bellen denk niet meer terug gna gna Nu ga ik aan de keuken beginnen
@Hier; Fysio gehad maar die willen nu even niets doen ivm hoge bloeddruk.. daarna met manlief boodschappen gehaald en nu helemaal stuk op de bank.. manlief ruimt de boodschappen op.. Zo even naar bed denk ik maar, best wat hoofdpijn en beroerde smaak in me mond Dummie is ook erg actief vandaag! Ik denk dat misselijkheid idd met hoge bloeddruk te maken heeft.. en baal best van het niet lekker zijn Ach, misschien gaat het na slapen wat beter.. Tot later meiden!
Ik moet gewoon heel rustig aan doen en wat meer overlaten aan de andere gezinsleden.. Geen echte tijden mee gekregen, maar manlief is overal bij geweest en die krijgt dan duidelijke instructie om mij rustig te houden Dus waarschijnlijk ligt daar het verschil! En verder is het idd donderdag afwachten............
*knuf* dolfijn!!!!! Hier bezig met de keuken maar wat een ramp! Wat een zooi!!! En de vaatwsser doet het niet meer dus heb vanalles afgewassen en dat staat nu lekker te drogen. Heb nu denk 1/6 van de keuken gedaan...dus heb nog wel wat te doen. Nu eerst f naar de dokter!
jullie zijn weer druk bezig geweest @siepie fijn dat je naar de dokter kan jammer dat het niet doorzet hoewel ik me wel kan voorstellen dat het ook wel lekker is de uk nog in de buik te hebben maar denk dat je daar nog over terug komt fijn he die telefoontjes @dolfijn fijn dat daar ook rekening gehouden word en lekker rustig aan doen meer kun je nou niet doen. @elletjo hoop dat het een beetje gezellig is samen met je schoonmoeder en dat je aan de administratie zit.... @hier vanmiddag nog even terug naar bed gegaan maar niet meer kunnne slapen he hier nou een kei grote doos in de kamer staan maar het 2de deel van mijn bestelling is binnen ben benieuwt wanneer de rest komt. vanaaf verloskundige ben benieuwt wat ze te melden heeft ook jammer genoeg een halve dubbelen afspraak gemaakt want vriendlief moet om half 8 bellen om te kijken of de auto verkocht is of niet dus we duimen nog even... ondertussen nog steeds kei gaar hopen dat we snel een beetje wakkerder worden....