Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Siepie; alles goed gegaan bij de dokter? ik hoop dat je oor weer open is! Je bent in elk geval begonnen aan je keuken, meer kan je niet doen toch?!

@Toetie; fijn dat je bestelling gedeeltelijk binnen is :) en we duimen gewoon nog even door voor de auto.. ook ik ben benieuwd wat de VK vanavond voor info voor je heeft!

Ik heb net weer 1,5u gelegen dus ik heb weer gedaan wat gezegd wordt :)
    Nu alleen wat meer hoofdpijn, maar goed.. hopelijk zakt het zo weer..
    Zo rustig aan het eten beginnen, zittend de aardappels schillen en zorgen dat het allemaal rond half 6 klaar is.. Dus alle tijd :)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Spannend toetie met die auto en de vk!
    Goed dat jullie je aan de regels houden en rustig aan doen!

Hier; naar de dokter geweest maar ze kon mn oor niet goed open krijgen... :( Nou dus nog steeds doof aan 1 kant :(
    Ze ging het niet meer proberen omdat mn oor al rood werd en anders krijg ik misschien wel oorontsteking dus tja dat wil je (zowieso) nu niet hebben!
    Dus wel balen, nu evt donderdag middag weer, of hij moet nu open springen maar dat zal wel niet.
    Nog steeds bezig met de keuken..doe dan even wat en ga dan weer even boekje lezen, weer wat doen, etc.
    Het wordt er iig wel schoon en netjes van maar doe het rustig aan!
    Manlief kan alleen niet tegen die bende die hij straks aantreft dus heb m maar vast voorbereidt haha.
    Gaan vanaaf lekker ongezond eten en dan samen f verder aan de keuken, bukken / op mn hurken zitten is best zwaar en vermoeiend en moet zowieso de onderste kastjes nog dus die kan hij dan mooi doen.

De 1e van yoga is bevallen! Een meisje; Feline heet ze, leuk kaartje en naam, passen echt bij het stel!

Denk ook wel dat ik er nog wel op terug ga komen hoor over dat ukkie nog wel lekker zit ;)
    Heb voor zaterdag afgesproken om te gaan scrappen en dat is al zo lang geleden dat ik mezelf daar de tijd voor heb gegund, en lekker de rust om dat te zitten doen dus als uk f wil wachten tot na zaterdag iig ;)
    Lijkt me wel gek als je overtijd gaat lopen...en zowieso vind ik het al gek dat die datum steeds dichterbij komt haha, iedere avond tel ik de dagen die ik nog moet, zeker als ik na 00.00 nog wakker ben, dan denk ik Zo he...weer een dag minder.... ojee ;)

4. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad alsof jullie allemaal een beetje gaar zijn, meiden!
    Behalve Siepie dan, die is lekker actief bezig met de keuken enzo...;)
    Wij hebben vannacht heerlijk geslapen, manlief weer redelijk opgeknapt vandaag! Nog niet aan het werk, maar een extra klusdagje ingelast... klinkt goed daar :D
    Zo aan het eten en de troep op het aanrecht es opruimen.
    Vanavond lekker zwemmen ;)

Fijne avond allemaal!

Gr. Marielle

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Fijn dat hij weer wat beter is en lekker aan de klus is!
    Succes nog met het klussen!!!

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Is je hoofdpijn inmiddels weer afgezakt? Wel goed van je dat je nog even 1,5 uur gelegen hebt :)

@siepie Jammer dat ze je oor niet open konden krijgen! Zal wel een heerlijk gevoel zijn als je keuken straks weer helemaal schoon is ;) Haha, de datum komt nu snel dichtbij he! Moest er na de 37 wekengrens zó aan wennen! Nu hoop ik dat ze ieder moment komt vanwege die bloeddruk, anders had ze van mij ook nog best even mogen blijven zitten. Hoewel het inderdaad wel echt begint te kriebelen als er overal om je heen kindjes geboren worden :p

@Lelle Fijn dat je man weer een beetje op de been is! Zo'n extra klusdagje is mooi meegenomen :p

@hier Schoonmoeder heeft hier alle was weggewerkt, de meterkast uitgemest en gezogen. Schoonouders bleven allebei eten (schoonvader gekookt) en ze hebben de keuken weer helemaal spik-en-span achtergelaten :) Nu weer lekker alleen thuis, man is naar muziek. Ben echt kapot, dus ga zo maar lekker m'n bedje in denk ik! Vanmiddag wel een hele tijd lekker in het zonnetje gezeten op het balkon, dus het rustig aan doen is wel gelukt :)

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Pff, ben het echt even helemaal zat :( Gesloopt na een dag schoonmoeder hier en mannetje is ook alweer weg... Vind het zó moeilijk dat ik me zo rustig moet houden, de dag lijkt super lang te duren en dan vanavond, morgen én morgenavond alleen thuis en dus helemaal geen afleiding. Heb echt behoefte om even lekker tegen manlief aan te kruipen, maar hij is vorige week ook al thuisgebleven van muziek (omdat hij niet lekker was), dus wilde hem niet vragen thuis te blijven voor me. Zal hij straks al moeten doen als de kleine er is.

Sorry voor mijn klagen :)

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier lekkere fijne drukke dag gehad :p en mijn bekken valt goed mee :) ik denk dat onze kleine meid ondertussen met haar hoofdje naar beneden ligt, dat het daarom mss pijn deed (en door 4 uur ind e auto te zitten :) )
    vandaag zijn we naar het stadhuis geweest, mn schat heeft ons beebje erkend en daarna naar de bank om zichtrekening en spaarboekjes voor onze kinderen te openen :) :D

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @elletjo, vervelend dat je mannetje weg is!!! Je hebt je iig wel goed rustig gehouden!!!!
    Mijn man heeft geen vaste dingen maar probeert er nu wel (als hij eraan denkt) rekening mee te houden dat als hij iets gaat doen hij dat dan doet als ik ook wat heb, anders zit ik de hele dag alleen en dat is ook zo wat.

@hier; de keuken is nu eindelijk af!!!! Man dacht dat hij gek werd!!!!!! Maar het is gedaan ;)
    En 4 vuilniszakken weggegooid, je verzameld een hoop zooi zeg in een paar jaar!!!!
    Nu lekker op de bank hangen en niks meer doen!
    Ja lekker internetten, lekker wat drinken, boekje lezen en verder niks ;)

Morgen als ik wakker ben f naar mn moeder, dan naar mn oma, even naar een dorp verderop en alvast een kadootje kopen voor mn vriendin die ook bijna jarig is maar je weet niet hoe het loopt natuurlijk met ukkie dus kan het maar beter vast in huis hebben!

Liefs

10. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn wat goed dat je hebt gelegen en lekker rustig aan hebt gedaan.

@siepie balen van je oor dat ie niet open gaat hoop voor je dat hij open gaat

@lelle fijn dat het een extra klusdag is kunnen worden.
    hopen dat de bacterien snel uit huis zijn..

@elletjo je schakelt snel om maar snap het wel hoop dat je nog even lekker genegeheid kan vinden bij je ventje vanavond.

@nachtzon ook een nuttige dag gehad dus fijn gevoel geeft dat erkennen he.

@hier helaas auto weer voor ons neus verkocht:mad::mad::mad:
    afgesproken met de vk dat we nog een weekje afwachten en kijken hoe en wat in iedergeval moet ik bevallen anders donderdag of vrijdag volgende week een controle in het ziekenhuis en word ik overgedragen:S nu even balen en zo naar bed.

weltrusten allemaal.....

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat ontzettend balen Toetie! zowel van de auto als het afwachten op jullie beebje.. Ik hoop dat het nog spontaan mag beginnen en dat je niet over gedragen hoeft te worden :(
    Dikke knuffel meis, en baal maar even lekker; je hebt groot gelijk!
    Gaat de VK nog wel strippen of ook niet?
    Hoop dat je beetje kan slapen meis!

@ElletjJo; hier is manlief ook meer thuis, merk dat ik dat ook gewoon prettiger vind.. dus kan me heel goed voorstellen dat jij je slecht rustig kan houden als hij niet in de buurt is! Probeer het toch voor jezelf en jullie beebje.. maar ik weet echt hoe moeilijk het is!

@Hier; vanavond de was nog even afgemaakt en met me voeten in voetenbad gezeten.. doen echt mega zeer :( Zo maar naar bed en hopen dat Dummie zijn/haar feestje gaat stoppen want het is best vermoeiend op het moment ;)

Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Balen toetie!!!!
    Wat voor auto zoeken jullie???

Hoest met je voeten dolfijn?

Hier lekker toastje eten met brie...jammie!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Goedemorgen!
    Vannacht kon ik niet slapen dus was om 1uur nog klaar wakker (schoot wel lekker op zo met mn boek ;)) en nu al sinds half 6 wakker.
    Ben er nou maar uitgegaan, had ook echt een knorrende buik, hoe dat nou kan??? Eet echt genoeg ;)
    Straks nog maar even terug naar bed al is het alleen maar om nog even lekker te liggen...

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dan had je weer een lekkere lange nacht Siepie ;) Hopelijk heb je wel genoten van je toastjes met brie en was je boek interessant genoeg om je bezig te houden vannacht..
    Ik hoop dat je nog even kunt rusten...

Hier ook al weer een poosje wakker, maar lekker blijven liggen.. nu had ik idd ook een knorrende buik dus moest er wel uit, en volgens mij eet ik toch ook echt wel genoeg!
    Heb vandaag het idee dat er nog meer vocht aanwezig is, huid van gezicht staat zelfs gespannen.. je kunt je er vast wat bij voorstellen hoe ik me nu voel (te ver opgeblazen ballon!!) Hopelijk zakt het zo nog iets..

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat vervelend dolfijn met dat vocht... Is daar verder niks aan te doen?

Tja mn boek heeft ruim 500 blz en is ook wel spannend dus houdt me wel bezig ;) Is een serie, een vriendin heeft de hele reeks dus ben die maar aan het lezen.
    Man gaat zo naar zn werk dus ga ik er maar even in weer.
    Zei gister nog tegen mn moeder toen ze vroeg hoe laat ik kwam; vraag dat nou niet dan ben ik dalijk of heeeel vroeg wakker of heeel laat pas ;)

Heb nog steeds trek en heb toch al wel gegeten.... begint goed vandaag!

16. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn was het feestje een beetje optijd gestopt:p
    hoop het voor je maar goed dat het makkelijker is om te zeggen als ze eruit zijn dat het feestje over is;)
    hoop voor je dat het opgeblaze gevoel weggaat en dat de vocht wegtrekt ik heb het ook vooral in mijn vingers en voeten (heb met kerst nieuwe nike's gehaald EEN WEEK aangehad en kreeg ze niet meer aan gister me eigen er gewoon ingefrot).

@siepie fijn he die knorrende buiken laat staan als wij het al zo goed horen hoe de kleine dat hoort:p.
    balen van je nachten maar wel weer lekker om een boekje te lezen. mis moet je proberen een warme kopje melk met anijs blokjes te drinken s'avonds werkt rustgevend en je maag heeft iets te verteren....

@hier maar een keer naar de wc vanacht maar wel vanaf dat moment wakker gelegen om 5uur achja nog lekker een beetje tegen mijn ventje aangelegen.
    hij kan de kleine zen hartslag horen zonder iets gewoon met zijn oor op mijn buik (ook hoort hij mij knorrende buik dan:p)

@ de vk baalde gister flink en kon wel janken ook nog zo'n stagiare erbij nou die komt nooit maar dan ook nooit meeeeeeer aan mijn buik ooh wat deed dat pijn en heb er nog steeds last van.
    gelukkig had mijn vk lekker koude vingers dus dat koelde weer een beetje af.....

erover gehad dinsdag ochtend moet ik terug komen mocht de kleine zich niet eerder aanmelden dan kijkt ze of ze kan strippen zoja dan doet ze het.
    ook dan een afspraak maken voor het geval dat voor donderdag of vrijdag bij het zh voor controle ctg en echo voor vruchtwater moet ik vragen of ze me daar nog een keer strippen.
    werkt dat nog niet dan komt ze die zondag nog een keer langs.
    en als het dan nog niet werkt moet ik worden overgedragen
    zegt ze ook nog heel mooi ik denk dat je te goed voor de kleine zorgt daarom wil het er nog niet uit;) maarja er is er nog nooit een blijven zitten:x nee dat werkt leker positief maar goed.

@auto we hebben maar een klein buget jammer genoeg maar waar op internet zat auto's te vinden zijn nog lekker degelijk die nog makkelijk een jaar of 5 a 8 mee gaan.
    maar we zoeken er 1 die in de lichtere catogrie valt zoals bijv pegeot citroen enz. want anders is het gewoon neit te betalen in de wegenbelasting.

nou dadelijk komt als het goed is de rest van mijn bestelling binnen en vanmiddag maar aan mijn nieuw boek beginnen..

17. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    morgen uitgerekend de verloskundige heeft ook nog even dreigende woorde trouwens uitgesproken naar de kleine over het ziekenhuis:p in de hoop dat het er dan uit wil

p.s. ook zo iets gister een mailtje gestuurd naar waar ik die aambeienzalf en tabletten had besteld vond een week voor het doortegeven aan tnt wel heel lang binnen een half uur krijg ik een mail terug overgedragen aan tnt ? moet je daar nou echt eerst voor mailen.......?:(

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoi meiden, hier weer goede nacht achter me, maar wat zijn die dromen verschrikkelijk, vannacht dus half bewust en half in slaap een hele keizersnede meegemaakt... en toen de kleine er was (in mijn droom he) zei de verpleegster dat er iets niet klopt, dat ze niet wou slikken... jakkes, niet leuk dus... gisterennacht ook al zo een bullshit gedroomd...

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; ja hoor, feestje stopte netjes toen ik 10 min in me bed lag :D Geweldig kind :D Hoop dat het zo blijft luisteren..
    Vervelend dat gister bij vk stagaire zo ruw te werk is gegaan dat je er nu nog last van hebt.. Wel aangeven volgende keer hoor! JIJ en je ukkie zijn het belangrijkste.. en je moet je wel prettig voelen.
    Ik hoop dat alles nogsteeds vanzelf mag gaan beginnen bij je en dat je niet overgedragen hoeft te worden.. Misschien dat de dreigende woorden van VK hebben geholpen ;)
    @Auto; hier hetzelfde probleem; we hebben nu een Nissan Micra gekocht uit 1987.. volgend jaar helemaal geen wegenbelasting meer :) en nu kost het ons ook gelukkig niet veel.. maar we hebben wel ons vervoersmiddel en dat is toch wel erg fijn! Hoop dat jullie nog wat leuks gaan vinden..

@Nachtzon; vervelend die dromen! hopelijk loopt het straks allemaal een stuk beter!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ach, zolang het maar dromen blijven he :)

Deel Deze Pagina