@toetie Wat balen van die auto! Hopelijk hebben jullie snel beet, jammer dat er meer mensen op zulke auto's loeren he Ik zou volgende keer zeker even aangeven dat ze je pijn gedaan heeft, dat is voor haar natuurlijk ook belangrijk om te weten! Hopelijk komt de kleine gewoon binnen een paar dagen. Schijnt in ieder geval voor de eerste heel normaal te zijn om een paar dagen overtijd te lopen hoorde ik laatst! @siepie Heb je nog een beetje kunnen slapen vanmorgen? Gelukkig heb je je niet verveeld vannacht met je boek, haha @dolfijn Vervelend, dat vocht! Voelt inderdaad niet prettig aan als alles zo gespannen is... Doe maar lekker rustig aan weer, goed je voeten omhoog en veel drinken! Morgen voor ons allebei de spannende dag @Nachtzon Die dromen zijn inderdaad niet altijd even prettig, he! Hier ook al zoveel gekke/nare dingen gedroomd... Gelukkig zit de kleine nog veilig in je buik @hier Verschrikkelijke nacht gemaakt en nu wil slapen ook weer niet echt lukken. Net even een paar boterhammen op (ontbijtje op bed gemaakt ) en dan toch maar even opstaan. Even dweilen en de was afhalen en dan maar weer gaan zitten.. Vanmiddag komt er visite, dus dat breekt de dag weer even! Moeder begint volgens mij aardig zenuwachtig te worden, die controleert iedere dag even of ik me wel rustig houd en vanmorgen stuurde ze een smsje dat blijkbaar alles nog rustig is, aangezien manlief gewoon is gaan werken (lang leve twitter...) Aan de ene kant zou het me niet verbazen als Uk deze week besluit om te komen (ineens een hoge bloeddruk en rommelende darmen), maar toch heb ik het idee dat ze pas de 26ste komt (al van begin van de zwangerschap), dus we wachten maar rustig af!
@elletjo klopt wat je zegt over de bloeddruk zei mijn verloskundige gister ook en dan met name de onderdruk en ze zei ook als je afvalt jij lekker rustig aan doen komt wel goed en ja het lijkt wel of mensen zenuwachtiger worden dan jezelf tegen het eind balen dat het slapen niet lukte. hier was mijn bloeddruk van 130/55 naar 130/75 gegaan en ik ben 2 kilo afgevallen dus wie weet
@toetie Dat zijn wel goede berichten dan! Hopelijk geldt het ook voor jou Maak je er nog niet al teveel zorgen over, hoor, de kleine zou er zomaar morgen kunnen zijn!
Hmmm, minder handige actie van gisteravond: Was het zat om iedere nacht met een bh aan te moeten slapen, dus gisteravond de zoogkompressen maar op m'n borsten geplakt met tape. Ondanks dat manlief ontzettend moest lachen, vond ik het tóén een hele handige uitvinding van mezelf. Beetje jammer dat ze er net weer afmoesten en nu m'n huid kapot is, haha Vannacht maar weer gewoon een bh aan naar bed...
of je bedje vaker verschonen. hier een beetje zenuwachtig heb een beetje zurende golvende pijn onderin mijn rug zou het dan toch.... of toch nog voor weeen. heb ook krampen richting onder???????????
Ohh Toetie, zou het?? ik ga duimen dat het door mag gaan zetten! hou ons op de hoogte he meis!xx @ElletjJo; hier ook gewoon wat vaker verschonen en als ik er zelf veel 'last' van heb trek ik gewoon een hemdje aan.. geen bh 's nachts.. dan slaap ik helemaal niet meer!
@toetie Echt spannend, meid, ik zal heel hard voor je duimen! Doe maar lekker rustig aan, misschien even lekker gaan douchen? Bed doe ik al iedere week, heb die zoogkompressen echt nodig, anders is mijn hele pyama, laken, matras, kussen en met een beetje pech ook manlief nat en plakkering, haha Heb zolang mogelijk zonder gedaan, maar nu lekt het echt teveel!
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv - Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ?
@dolfijn Heb het inderdaad een hele tijd met hemdje en pyama gedaan, maar 't lekt er echt heel erg doorheen en word dan 's nachts wakker van de natte plekken... (pyama is dan nat tot aan m'n navel!) Heb dus niet zoveel keuze vrees ik
Hmm, 't is weer feest daarbinnen geloof ik: Uk duwt haar beentje zover naar buiten dat ik het gewoon vast kan pakken! Vind het hartstikke leuk, maar 't is ook flink pijnlijk, haha Zal dat straks echt wel gaan missen denk ik!
ik ken het gelukkig heb ik nog niet zoveel last van lekker maar dan zit er echt niks anders meer op dan een bh dragen weet hier niet echt wat te doen met mijn lijf krampen in rug gingen weg in de douche maar komen nu langzaam weer terug ook heb ik steken in mijn buik dus weet niet echt wat ik er van moet denken.....
:x:x:xWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Ik moet maar rustig aan doen maar vervolgens loopt alles weer eens in het honderd Oudste zoonlief zit al dagen veelste laag in zijn suikers, wou ons niet ongerust maken dus niets gezegd.. maar voeld zich nu dusdanig beroerd dat hij zich om 14.30u in het ziekenhuis moet melden. Verder is er wat verkeerd gegaan met de laatste uitbetaling van mijn uitkering Dus ik kan de laatste babyspullen niet halen en ook de boodschappen is allemaal maar nihil.. We hebben sinds aug vorig jaar al ander rek.nr maar toch hebben ze het nu ineens naar verkeerde overgemaakt! Dus net ruzie lopen schoppen met zo'n dom nest.. en ze gaan kijken of ze het deze wk nog op kunnen lossen.. Pfff.. dit heet echt niet rustig aan doen, dan kan ik beter roede ophangen en stad in Dat is echt rustgevender!!
haha dolfijn dat is gebruik maken van de situatie verveld van die suiker waar denken ze aan dan? en ja domme neste bestaan jammer genoeg teveel @hier net de verloskundige gebelt die zegt het kunnen nog steeds voorweeen zijn maar kunnne ook de tekenen zijn van de bevalling die begonnen is helemaal in het begin. elke keer als het weggaat ben ik bang dat het niet terug komt:S maar tot nu toe blijft het terug komen. zo maar even me eigen terug trekken met een boekje lekker rust zoeken. en hopen dat het door zet!!!! vriend is ook zenuwachtig....... @BALEN weer een autotje gevonden bellen we net 5 minuten verkocht....
@Toetie; spannend meis! ik duim dat het door mag blijven zetten dat jij toch snel jullie beebje in handen mag houden! Balen van die auto, maar je kan niet alles op 1 dag hebben hé?! Zoonlief heeft diabetes, dus is ontregeld zoals ze dat noemen.. in ergste geval opname en infuus en dan opnieuw instellen We gaan het straks wel horen.. Heb echt koppijn nu en tranen zitten behoorlijk hoog.. zo maar eens kijken of ik nog wat bezig kan op de babykamer en wee de gene die zegt dat het niet mag en ik rustig aan moet doen
wat vervelend hopen dat het niet teveel poespas word... en ja als je rustigere word bij dingen doen kun je dat beter doen en zal niemand zeggen wat je niet moet doen... jij kent je lichaam. en tranen die hoog zitten mogen er ook uit komen.
@toetie Spannend meid! Met een beetje mazzel beval je nog op de uitgerekende datum ook Probeer inderdaad maar lekker een beetje afleiding te zoeken, hopelijk zet het snel door! Jammer van die auto weer Ik hoop voor je dat jullie snel wat vinden! @dolfijn Wat ontzettend lief van zoon dat hij jullie niet ongerust wilde maken! (pff, hormonen.. zit met tranen in m'n ogen ) Maar niet helemaal verstandig om maar niets te zeggen... Hopelijk valt het allemaal mee en gaat het snel weer de goede kant op met z'n suiker... Wat raar dat ze die uitkering ineens verkeerd gestort hebben! Kan je niet vragen of je man dat verder af wil handelen? Dan kan jij proberen je er zo min mogelijk druk om te maken.. Moet je nog veel spulletjes voor de kleine?
Zo, omslagdoek afgebreid Nu nog een roze randje er omheen haken en roze bloemen erop haken, maar heb dat nog nooit gedaan en moet dus nog even uitzoeken hoe ik dat moet doen! Nu eerst maar even wat eten, over ongeveer een half uurtje komt de visite. Breekt de dag weer een beetje Nooit verwacht dat ik me tijdens m'n verlof zou vervelen, maar je wordt het gauw zat als je ineens 'niks' meer mag (en wel een doener bent ). Had nog allerlei plannen om verder te gaan met stoelen schuren en verven, wat kasten uitmesten (heeft m'n schoonmoeder gisteren gelukkig gedaan) en lekker wandelen, shoppen, enz. Nu ineens druk aan het verzinnen hoe ik m'n tijd anders in kan delen, haha! Hoewel dat volgens mij aardig aan het lukken is: Als de omslagdoek af is, ga ik van dezelfde wol een mutsje en slofjes maken, met ook bloemetjes erop gehaakt en misschien ook nog wel genoeg wol voor een vestje!
Klinkt allemaal erg leuk ElletjJo! Ben benieuwd naar de foto's Veel plezier met je visite.. Manlief is inderdaad verder ruzie aan het maken over uitkering, dus moet ook dat maar uit handen geven (totaal niet mijn ding!!) en het verder afwachten.. ik hoef niet veel meer maar net die laatste dingetjes.. en heel belangrijk, de eerste kleertjes.. ben gewoon heel bang dat ik morgen niet meer mee naar huis mag en dat ik dat soort dingen niet meer kan gaan doen Pff.. wordt er echt even akelig van.. maar het is niet anders en zal door moeten.. @Toetie; tranen laten gaan is ook niet mijn ding dus slik ze de hele tijd weg.. hetzelfde als ik al tegen ElletjJo zei; ben gewoon zo bang dat ik nergens meer aan toe kom na morgen en wil het gewoon zelf afmaken en niet alles maar aan anderen overlaten! Maar hou jij je maar lekker bezig met jezelf en het krijgen van jullie beebje Veel belangrijker nu! Manlief is met zoonlief naar het ziekenhuis, ik ben maar even op de fiets naar de AH gegaan om te zorgen dat we vanavond gewoon kunnen eten.. maar ook fietsen is het niet echt meer hoor haha wat komt dat stuur dichtbij, moet echt opletten dat ik niet met buik in stuur hang! Ff vraagje; hebben jullie het boxkleed (als je die gaat gebruiken) gewassen van te voren? of gewoon zo in de box neergelegd? Twijfel of ik em zou wassen.. hij is nu zo lekker zacht! en Dummie heeft toch kleertjes aan en als eerste hydrofiel onder hoofdje als het erin ligt.. dus echt contact is er niet.. By the way, kom er net achter dat boxkleed wat groot is voor in de box..
@dolfijn Wat voor dingetjes moet je nog doen dan? En heb je nog helemaal geen kleertjes die de kleine na de geboorte aan kan? Anders heb ik stapels witte broekjes en truitjes, dus wil je zo wat opsturen Haha, kijk inderdaad maar uit met dat fietsen, gaat hier ook niet zo makkelijk meer! Heb de laatste weken alles lopend gedaan, aangezien ik met de fiets de heuvel niet meer opkom, maar 'k denk inderdaad dat het stuur nu veel te dichtbij zit Heb zelf de boxkleden nog niet gewassen, maar ga dat nog wel even doen voordat de kleine in de box gaat. Die staat hier nog niet eens (man wil het pas gaan doen als de kleine er is), dus vond het ook nog niet zo nodig ze te wassen. Moet ik er wel bijzeggen dat mijn boxkleden tweedehands zijn, dus vind het dan wel zo fris.