Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Oja, als de omslagdoek af is, zal ik even een fotootje plaatsen!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je bent lief ElletjJo! :) en met die horormoontjes vandaag lukt het je bijna om de tranen naar boven te krijgen..

Natuurlijk heb ik al wel wat in huis (voornamelijk maat 56 en groter) maar aangezien ik heel veel tweedehands heb moeten aanschaffen wil ik juist dat eerste pakje heel graag nieuw en zelf uitzoeken :) Oh, wat klinkt dat weer verwend! Sorry.. ik ben heel tevreden met wat ik allemaal krijg.. maar er zijn gewoon van die dingen die ik heel graag zelf wil doen! :)

Ik heb mezelf net rustig gemaakt door verlanglijstje bij de Babydump te maken, mocht het dan zijn dat ik moet blijven hoef ik alleen maar op bestellen te drukken en kan manlief het ophalen..
    Helemaal rustig ben ik nog niet, maar dit was wat ik nu even kon doen.. Last van maagzuur en onrustig, dus ga maar vast even in de keuken bezig..

3. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

@Dolfijn
    Fijn hè, als je zelf rustig aan moet doen en er dan allemaal van die klotedingetjes gebeurenn waardoor dat compleet op de schop wordt genomen, grrr...
    Kan me zo goed voorstellen dat jezelf alles nog in orde wilt maken.
    Succes morgen en hou ons op de hoogte! *knuffel*

@Elletjo
    Was je al ver met omslagdoek? Dat je em nu al af hebt?
    Ik ben nog een dekentje aan het haken, bijna klaar en ook begonnen met een dekentje quilten, helemaal leuk, ga zo weer ff aan de gang.
    Dat is op het moment voor mij de projecten om mijn nesteldrang op los te laten, hihi ;)

@Toetie
    Gaat ie nog een beetje meis? Of zit je nu midden in je bevalling?
    Ik hoop het voor je hoor! Wat kan het dan nog evengoed snel gaan...

@Siepie
    Lekker dat de keuken klaar is! En ja, wat kan een mens een troep verzamelen hè? Hier ook zo... wij hebben natuurlijk opgeruimt voor de verbouwing, OMG, zo'n drie aanhangers met troep de deur uit!
    Vooral van manlief dan, ik ben gelukkig niet zo'n verzamelaar :D

@lekkende borsten
    Hier (nog) geen last van... soms wel wat steekjes in de borst en tepels en dan lijkt het net alsof het vochtig is. Maar als ik dan voel, blijkt het gewoon droog.

@hier
    Merk dat m'n horormonen aardig aan het opspelen zijn af en toe ;) Barst af en toe in janken uit en dan gaat het wel weer...
    Heb gisteren nog ff een stapeltje films aangeschaft voor de aankomende weken, lekker bankhangen, heerlijk!
    Verder eigenlijk geen bijzondere gekke dingen, wel een enorme eetlust en ik heb overal trek in :$

Fijne avond allemaal!

Gr. Marielle

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. tranen komen er nu uit :( manlief belt net.. het is goed mis met zoonlief.. en hij is meteen door gestuurd naar eerste hulp met code rood (direct behandelen!).. ligt nu aan infuus en moet uur wachten op uitslagen, maar voor zover nu bekend moet hij meteen blijven.. pff.. waarom kan het nooit eens normaal???????!!!!!!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ow dolfijntje... ik duim voor je dat toch nog alles goed komt meis. Hoe oud is je zoon? en is hij diabeet?

6. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn die tranen zijn goed dat die eruit komen je zult er dadelijk nog wel meer last van krijgen lichaam weet niet anders er mee om te gaan en wij natuurlijk ook niet dus uit je je emoties door raar te dromen en te huilen boos te worden om niks;)

heel veel sterkte met de oudste en het is makkelijker gezegt dan gedaan maar je moet wel een beetje opletten hoe en wat. want ook hier stijgt je bloeddruk van probeer ook een beetje wat meer te douche bijv. zodat je spieren een beetje kunnen ontspannen (of met tuinstoel onder de douche)........
    hoop voor je dat je je eerste pakje zelf kan halen natuurlijk.....
    (kijk anders of je ze online kan bestellen zodat je mannetje of iemand anders ze gewoon op kan halen in de winkel.

@elletjo FOTOFOTOFOTO:p

@lelle lekker he die eetlust:p iedereen heeft er hier last van;)
    fijn vooruitzicht bankhangen met een filmpje.

@hier nog steeds krampen die komen en gaan maar nog niet echt te peilen:S baaaaal baaaal heb er ongeloofelijk veel maagzuur bij gekregen.

7. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ben een boek aan het leze en de tranen lopen over mijn wangen haar naam was sarah...

dadelijk de honden uitlaten en een klein beetje boodschappen mischien door het lopen dat het wat doorzet heb wel echt last van mijn rug...

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Wat schrikken zeg, dat het helemaal niet goed blijkt te zijn :( Gelukkig is hij in goede handen en weten ze in het ziekenhuis heel goed wat ze ermee aanmoeten. Probeer je maar een beetje met die gedachte te troosten! Hoewel je hem natuurlijk gewoon lekker gezond thuis wil hebben...
    Ik snap heel goed dat je nog een nieuw pakje zelf wil kopen hoor! Dat is toch het leukste wat je tijdens de zwangerschap kan doen: Lekker shoppen voor je kindje! ;) Probeer jezelf alleen een beetje rustig te praten wat dat betreft: áls je morgen moet blijven, heb je in ieder geval wat om de kleine aan te trekken! Snap dat het heel moeilijk is hoor, helemaal als het ineens zo snel gaat allemaal en je daar helemaal nog niet op gerekend hebt... Hoe laat moet je er morgen zijn? Dikke knuffel!

@Lelle Was er inderdaad al vrij ver mee en 't waren dikke naalden, dus dan gaat het snel ;) Leuk om zo bezig te zijn voor de kleine he! Lastig, die hormonen! Geef er maar lekker aan toe en doe lekker waar je zin in hebt, dat heb je wel verdiend na al die spanningen van de verbouwing!

@toetie Jammer dat het nog niet echt heeft doorgezet.. Maar de meeste kindjes komen 's nachts, dus wie weet wat er over een paar uurtjes allemaal gaat gebeuren ;) Succes meid!

@hier Visite geweest, was wel even gezellig en breekt de dag weer. Zo even koken, eten moet weer optijd klaar zijn voor manlief, die moet vanavond weer naar muziek. Heb zó'n zin om vanavond met hem mee te gaan! Maar hij wil me helaas niet meenemen, moet vanavond weer vroeg naar bed van hem... Misschien heeft hij wel gelijk, maar 'k vind het niet leuk, haha :p

9. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ow Dolfijn! Arme jij... huil maar es lekker, dat lucht ook weer op!
    Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt uit het ziekenhuis...
    Sterkte ermee!

Elletjo, het is inderdaad heerlijk om bezig te zijn voor de kleine.
    Ga zo weer es verder naaien.

Gr. Marielle

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jullie zijn lief meiden! Thanxx!
    Manlief is nogsteeds niet thuis, heb net met de andere twee gegeten (geprobeerd in elk geval.. erg misselijk :() Zoonlief wordt opgenomen in elk geval een nacht ter observatie.. Ze kregen hem zelfs niet met infuus omhoog in zijn suiker en hij meette opgegeven moment nog maar 1,0 (veelste laag!)
    Hij is 18 en idd diabetes patiënt, is wel vaker ontregeld maar dit is wel weer heel heftig :( en juist nu! Pff.. ik doe me best om ontspannen te blijven maar lukt op het moment niet echt..

Gelukkig helpen jullie lieve woordjes me wel :)

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    zal wel goedkomen meis, hij is daar in goede handen :D

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn He bah, dat is slecht nieuws :( Vind het wel sneu dat hij hier zo lang mee gelopen heeft, omdat hij bang was jullie tot last te zijn... Komt slecht uit nu natuurlijk, maar hij kan er net zo min wat aan doen als jij aan je bloeddruk! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem en mag hij morgen gewoon weer lekker naar huis. Sterkte meid! En hoe moeilijk ook: Probeer vanavond even lekker te ontspannen, dat heb je echt hard nodig na zo'n dag!

Hier is man inmiddels weer weg en ga zo ook even proberen een avondje te relaxen. Even douchen, heb hier nog wat maskertjes liggen en m'n nagels mooi lakken... En dan lekker naar bed, want morgen 9.45u bij de verloskundige is wel héél vroeg (als je normaal gesproken pas om 10.00u je bed uitkomt :p). Man moet morgenochtend vroeg een verstandkies laten trekken, wat hij in eerste instatie wilde afzeggen, omdat hij bang was dat de kleine snel komt en hij er dan mee loopt (vorige keren heeft hij er veel pijn aan gehad en een week ibuprofen geslikt), maar heb hem gelukkig wel zover gekregen dat hij toch gaat. De kleine kan net zo goed nog vier weken blijven zitten en dan heeft ie het voor niets afgezegd...

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Meiden wat hebben jullie weer een hoop geschreven!!!
    Wordt er alleen niet zo vrolijk van :(
    Dolfijn; wat een toestand met je zoon!!! En die tranen moeten er toch echt eens uit hoor meis, toch gewoon laten lopen!
    Balen van het geld :x Evt. wat bestellen op internet?
    Succes morgen! *knuf*

Toetie, spannend meid hoop dat er wat regelmaat in komt en dat het doorzet!!! Balen van die auto's zeg, schiet niet op! Wij moesten vorig jaar ook een voor ons nieuwe (2e) auto. Hebben m toen via mp gekocht.

Elletjo foto's!!!!! Ben benieuwd wat je allemaal aan het maken bent! Klinkt heel leuk!
    Heb van de week ook mn nagels gelakt en lekker f maskertje opgedaan etc ;)
    f lekker trutten!

Lelle, wat ben jij aan het maken?

@hier, Toen manlief naar zn werk ging ben ik nog even naar mn bed gegaan, boek uitgelezen en toen de wekker nog f gezet. Toen wel een uurtje geslapen nog maar pfff ben zo gaar!!!
    Bedden afgehaald en gewassen en weer opgehangen..
    Toen naar mn moeder gegaan, mn broertje was er ook, had lekker vis gehaald dus lekker f gegeten, toen naar de markt geweest en alvast een kadootje gekocht voor een vriendin die begin april jarig is (anders moet ik dalijk manlief op pad sturen ;)) Ook heb ik voor volgende week vrijdag afgesproken om op kraamvisite te gaan dus daar ook maar f kado voor gekocht.

Maken jullie ook nog gewoon afspraken voor de komende periode??

Ook nog even naar mn andere oma geweest, had ik al een tijdje niet gezien, toen nog even naar een tuincentrum, mn moeder moest nog een kado hebben voor dr vriendin..was ze f vergeten haha
    Toen naar huis, eten maken, afwassen, stofzuigen...
    Nu even op internet en krijgen zo visite..
    Vanavond ook nog weer bedden opmaken dus eigenlijk een beetje een erg drukke dag vandaag!!!
    Ukkie is nu echt super actief en kei hard aan het schoppen, blijf vanaaf gewoon lekker zitten hoor, vind het wel prima met iedereen die op visite komt ;)

Morgen naar de vk en nog een kadootje kopen voor een vriendin waar ik morgen met vriendinnen ga eten dus weer in de weer..
    Moet ook mn stoel nog plakken ....

DRUKDRUKDRUK!!!
    Maar wel leuk!

Ging vandaag toen ik richting mn moeder reed kijjken naar hoeveel km ik had gereden sinds ik vorige week had getankt (ook woe); wel 34 km :D Ik rij normaal 100/150 km per week :$ Ik beleef dus echt niks hahahaha;)

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Zo he, jij bent wel heel druk geweest! Pas je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt? Veel plezier vanavond met de visite!
    Zodra 't af is, zal ik even foto's maken ;) Ben nu nog aan het prutsen met haken, wil nog niet helemaal lukken.. Nu eerst even lekker douchen!

15. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn wat bale zeg hoop dat het snel goedkomt en dat ie naar huis mag...

@siepie wat een drukke bedoeling bij jou zeg.

@hier vk komt dadelijk ik verlies druppels gewijs vocht ruikt niet naar urine weet niet dus ze komt even checke voor de nacht zo'n rond 10 a 11 uur want ze moest naar iemand anders eerst dus wordt laat ben wel nieuwschierig dus zo nog maar even de honden uitlaten voor het geval dat:p
    nog steeds een beetje krampen maar zet nog niet echt door ben benieuwd.......

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Nu wordt het echt heel spannend! Heel veel succes voor vannacht als het doorzet!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; wat spannend meis! ik hoop dat het echt doorzet en dat je straks mag genieten van jullie ukkie in armen.. Heel veel succes meis en hou ons (zo mogelijk) op de hoogte!

@Hier; manlief kwam rond kwart over 7 thuis, even snel wat gegeten en toen samen weer die kant opgegaan.. Ze krijgen em nog niet echt stabiel.. voor het eten zat ie op 6,4 (dus wel netjes) en na het eten zakte hij meteen weer naar 4,6 en dat ondanks alle extra glucose die hij nu toegediend krijgt!
    Nu hopen dat ie een beetje rustig de nacht door komt en dan morgen gesprek met de arts hoe verder..
    Ik probeer nog even te ontspannen en rustig aan te doen, morgen om 14.00u CTG en 14.30u gesprek Gyn..

Fijne avond meiden en slaap lekker alvast.. (behalve voor degenen die gaan bevallen vannacht :p) xx

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Niet zo mooi dat ze hem niet stabiel krijgen... Maar 4,6 is gelukkig al beter dan 1,0 ;) Gelukkig heeft hij vandaag toch aan de bel getrokken en is hij nu in het ziekenhuis in plaats van thuis. Het komt vast allemaal weer goed, meid, probeer daarop te vertrouwen en je niet te druk te maken! Hopelijk mogen jullie allebei weer lekker naar huis morgen! Alvast heel veel succes, sterkte en een goede nachtrust toegewenst!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    waaah toetie, spannend :) oh wat zou ik graag met je ruilen :) :D je mag al gauw je kleintje vast houden :)

hier weer rare dingen uitgestoken :p heel mijn kast in de woonkamer opgeruimd :D is alles weer netjes, maar heb dus wel een 3 zakken pruts weggegooid :) heb wel nu last van mn Ischias...

20. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ben benieuwd toetie!!!!!!
    Dolfijn niet teveel stressen he proberen anders gaat je bloeddruk alle kanten op!
    Hier visite net weg, nog energie genoeg (geen idee waarvandaan!)

Zo lekker naar bed en morgen naar vk.
    slaap lekker

Share This Page