eventjes hier.. de vk weet het niet kan langzaam de slijmprop zijn maar kan ook een klein scheurtje in de vliezen zijn die weer dicht is:S als het morgen nog zo is komt ze nog langs en moet ik ook naar zh voor onder de microscoop:S gaan ze kijken of het vruchtwater is.... dus hier aan het balen hopen dat het snel doorzet want vind het zo niet meer echt leuk. nu maar even naar bedje houd jullie wel op de hoogte.....
Hoe is het nu Toetie? Balen dat het zo onduidelijk is meis.. Ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen en dat je vandaag meer duidelijkheid gaat krijgen.. KNUF @Hier; zoals je ziet op een rot tijdstip wakker.. sinds 3u al en had nu zoiets van ik ga er wel even uit, misschien dat ik straks dan kan slapen.. Hopelijk slapen jullie allemaal wel! xx
@toetie Jammer dat de vk er niets over kon zeggen... Hoe gaat het nu met je? 't Was gisteren in ieder geval heel flink aan het rommelen, dat is alvast een goed teken! Nu nog doorzetten Sterkte vandaag! @dolfijn Heb je nog een beetje kunnen slapen? Dat had je wel nodig na zo'n dag, hopelijk ben je inmiddels weer een beetje uitgerust en bijgekomen... Heel veel succes en sterkte vandaag en we hopen hier vanmiddag natuurlijk goed nieuws van je te horen, over jou en over zoon Ik denk aan je, meid! @hier Manlief is naar de tandarts, ik heb even een stapel boterhammen gesmeerd en dan kunnen we zo naar de verloskundige. Ben heel benieuwd wat die gaat zeggen... Heb sinds gisteren zoveel vocht in m'n handen en voeten dat die er zeer van doen, dus leuk is anders! Man kwam gister thuis uit muziek met de mededeling dat ze vrijdagavond een extra repetitie hebben Normaal gesproken zou ik het echt niet erg vinden, was ik lekker meegegaan of ergens naartoe gegaan (of gewoon wat aangepakt in huis), maar nu baalde ik er echt van... Weer een hele dag alleen op de bank hangen... Krijg 's middags wel visite gelukkig, maar dat is toch anders dan je eigen man! Maar ja, zal er nog maar niet teveel over nadenken, vandaag is hij lekker veel thuis (vanmorgen om naar de vk te gaan en vanavond ook weer), dus daar gaan we eerst van genieten natuurlijk
Heel veel succes bij de VK ElletjJo.. ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Het neigt wel wat naar mijn klachten dus ik hoop dat het, ook voor jou, meevalt! Doe rustig aan in elk geval en ik vind het logisch dat je liever je eigen mannetje bij je hebt hoor! Geniet er nu in elk geval van dat ie in je buurt is! xx
Weer terug van de vk en goed nieuws gekregen De bloedwaardes waren goed, bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant, maar niet verder gestegen. We gaan dus door met rustig aan doen, maar gelukkig nu geen reden tot paniek We moeten het wel heel goed in de gaten houden, als er dingen veranderen meteen bellen en mag evenveel als de afgelopen week (niks dus ). Maar morgenavond wel mee naar muziek, als ik me derest van de dag rustig houd! Vk had het er over dat het stilzitten niet voor niets is: Als je het zelf zat wordt, schijnt de baby sneller te komen dan dat je gewoon doorloopt. Daarom is het zo belangrijk tijdens je verlof rust te houden, zei ze, want dan gaat je lichaam zich voorbereiden op de bevalling. Ben benieuwd of dat hier opgaat
Toetie hoe is het nu met je? Dolfijn succes vanmiddag, hoe is het nu met je zoon? Elletjo fijn goed nieuws!! Hier belabberde nacht gehad alweer. Geen trek in eten maar toch maar f wat naar binnen gepropt, nu gauw onderweg naar de vk! Daarna waarschijnlijk f kadootje kopen voor een vriendin en dan vanmiddag HELEMAAL NIKS.. ben moe bleh..
@siepie Doe maar lekker rustig aan vandaag! Niet zo gek dat je zo moe bent na een dag als gisteren... Succes bij de vk en pas goed op jezelf!
@elletjo beter dat je bloeddruk niet gestegen is lekker rustig aan doen dan wie weet ook wel snel je ukkie in je handen. @dolfijn hoop dat het nu wat beter gaat met hem en dat jou bloeddruk ook niet verder is gestegen houd mijn telefoon in de gaten voor het geval dat maar ik verwacht je gewoon weer hier... @siepie balen dat je slecht geslapen hebt en geen trek in eten ben benieuwt bij de vk... @hier nog steeds aan het balen ronduit rot geslapen en echt last van pijnlijke krampen maar zet gewoon niet door... hier maar weer rustig verder gaan.
@toetie Wat jammer dat het niet doorzet, meid! Had zo gehoopt voor je dat het begonnen was, aangezien je zo stil was hier...
Bij de vk geweest, alles was goed. Buik is ook al flink aan het zakken. Tegen mij is alleen steeds gezegd van we gaan je echt niet langer als een week overtijd laten lopen en nu zei deze vk dat het ook 2 weken kan zijn want inleiden is ook niet zonder risico. Dus heb nu ineens zoiets van pff het kan ook nog 2 weken gaan duren, heb in mn hoofd maximaal nog 3 weken..... Wil iig echt niet op 4 april bevallen aangezien er dan al 3 jarig zijn waar we heen moeten. Maar goed we zullen zien!!! Ook even kadootje gekocht voor vriendin en gelijk wat boodschappen gehaald. Hoor net dat er nog 2 vriendinnen na hun werk ook hier komen verzamelen dus moet hier eigenlijk ook nog wel wat opruimen.. Vind het eigenlijk wel prima, als iemand zich er aan stoort gaat hij/zij vooral maar zn gang en ruimt het op (liggen boeken/foto's op tafel en keuken wat boodschappen om op te ruimen). Wat zijn jullie aan het doen?
ik ben een schriftelijke petitie voor mijn vriendin aan het voorbereide, ze is sinds 9 dec spoorloos en langzaamaan begint het echt mn zenuwen te slopen dat die politie niet veel/niets wil of kan doen :'(
dank je meis, we komen nu nog een 700 handtekeningen tekort, nu gaan we in verschillende grotere steden een schriftelijke petitie houden (dus gewoon op papier) en sturen die samen met het onlinedossier waar we reeds 1300 handtekeningen verzameld hebben naar de procureur we hebben reden genoeg om deze petitie te doen, ondertussen zijn er steeds meer oneffenheden aan het licht aan het komen... hopelijk krijgen we op die manier nog genoeg steun...
balen nachtzon hoop dat het een beetje lukt. @elletjo heel mijn lichaam is uitgeput van de krampen die er komen en gaan:s dus ik heb vrij weinig zin om te typen enigste wat ik wil is lezen en tv kijken en slapen. @siepie groot gelijk hier moet het ook weer opgeruimt worden maar echt geen behoefte en zin in.. @ hier slapen lukt niet krijg dan kei veel last van maagzuur:S dus ik hoop zo niet al te lang door te hoeven gaan. vanavond auto'tje kijken en kijken wat die dealer voor ons kan doen en voor de rest in een rotbui dus ga er snel weer vantussen lekker mijn boekje leze...
@siepie Fijn dat het allemaal goed was bij de vk! En dat opruimen zou ik maar even lekker laten voor wat het is, hoor, neem maar even lekker je rust! Helemaal als er straks weer mensen langskomen, kan je nu beter even gewoon ontspannen... @Nachtzon Heel veel succes met de petitie! Verschrikkelijk dat het allemaal zo lang moet duren en er zoveel misgaat bij de politie... Hopelijk komt er snel verandering in de onzekerheid... Sterkte meid! @toetie Dikke knuffel! Doe maar lekker waar je zin in hebt, kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit... @hier 't Is steeds een beetje aan het rommelen, niet echt weeën, maar continue lichte krampen. Verwacht er nog niet al te veel van, maar hoop natuurlijk stiekem dat het hier ook bijna zover is! Als ik ga lopen of wat ga doen, is het weer bijna over, dus stelt nog niet zoveel voor, maar m'n lichaam doet tenminste wat
Sorry meiden, net terug uit het ZH.. alles duurde wat langer.. Bloeddruk is niet verder gestegen, en CTG zag er goed uit.. Bij hoge uitzondering nog 1x terug verwezen naar VK maar bij volgende door verwijzing door de VK naar gyn dan wordt ik overgenomen en is dus verplicht ZH bevallen Best van geschrokken omdat dit me niet was verteld.. Voel me nu even goed beroerd sinds CTG maar kijk het wel aan.. weet dat ik me lichaam serieus moet blijven nemen maar denk nu wel twee keer na voordat ik VK bel. Dinsdag ochtend afspraak VK gemaakt en dan zien we verder. Zoonlief moet nog blijven in het ziekenhuis, is nog aan infuus en blijft niet stabiel. Was het even meiden, hoop vanavond meer te reageren maar voel me goed beroerd xx
Dikke knuf voor jullie! Hier ook weinig energie, een vriendin is er nu, nog wachten op nog 1 en dan naar een ander om te gaan eten. Heb eigenlijk geen zin maar even overheen zetten..
@Toetie Balen dat het niet doorzet zeg! Zal even aanmoedigen: *kom op ukje van toetie en vriend, ze willen je nu wel een keertje zien, hophop* Hoop dat het werkt... @Siepie Ik ben een dekentje aan het quilten en eentje aan het haken... Veel plezier vanavond iig, wordt vast leuk! @Dolfijn en Elletjo Fijn dat het goed nieuws was bij de vk! @Nachtzon Succes met petitie! @hier Voel me helaas niet helemaal top, af en toe verhoging en erg veel last van bekken en Ischias...balen! :x Vanavond lekker op tijd erin en hopen dat het niet doorzet. Fijne avond allemaal! Gr. Marielle
@dolfijn Mooi dat je bloeddruk niet verder gestegen is! Kan me voorstellen dat het schrikken is om misschien in het ziekenhuis te moeten bevallen... Weet hoe het is als je dat ineens te horen krijgt Hopelijk gaat het goed, maar zorg wel dat je niet te laat aan de bel trekt he! Beter in het ziekenhuis bevallen dan dat er wat met je kindje gebeurt, omdat je niet durft te bellen... Balen dat zoon nog in het ziekenhuis ligt.. Hopelijk knapt hij snel op! @siepie Hoe was het vanavond? Ken het wel dat je je verplicht voelt om te gaan, terwijl je er geen zin in hebt... Maar pas nu goed op jezelf he, je hebt je rust nodig! En als jij het niet ziet zitten, mag je best eens 'nee' zeggen.. @Lelle Balen dat je je niet goed voelt... Doe maar lekker rustig aan, hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter! @hier Vanavond even lekker boodschappen gedaan met manlief. Heerlijk om er weer even uit te zijn! Nu allebei gesloopt, hij reageert altijd heel extreem op de verdoving van de tandarts, dus hij is niet helemaal lekker.. Ik kan ook wel wat slaap gebruiken, dus we duiken lekker ons bedje in. Welterusten allemaal!