even update van hier morgen doe ik reageren op iedereen. kleine maakt nog geen aanstalte MAAR WEL EEN AUTOTJE.... en nu naar bedje wij zijn gesloopt..
Gefeliciteerd met de auto! Even een kort berichtje, morgen weer op iedereen een reactie. Gegeten bij vriendinnen, was toch wel heel gezellig uiteindelijk haha maar ben nu echt gesloopt, heb heel erg rugpijn ook Heb alleen wel iets van zalm op (rauw) dus zit nu van hmm kan dat geen kwaad???? Het was wel heel erg lekker en bij een visboer vandaan...
@elletjo wat fijn he om dingen te doen anders voel je je ook zo'n kluizennaar en rommelen hoop dat het bij jou wat makkelijker doorzet als hier @dolfijn balen dat je zoon niet stabiel word hoop dat het wel snel gebeurt en ik snap dat je geschrokken bent maar je moet wel bij de vk aan de bel trekken als er iets aan de hand is....... en neem lekker tussen door je rust ookal is het moeilijk @lelle balen dat je je niet lekker voelt hoop ook dat het niet doorzet maar aan de andere kant goed uitzieken want blijkbaar als je ziek bent ga je niet bevallen dus zal niet fijn zijn als je het weer terug krijgt aan het einde @siepie ik denk dat rauwe zalm niet echt kwaad kan ze zeggen van wel maar als je het bijna nooit eet zou wel erg toevallig zijn dat je net dat ene stukje hebt wat niet goed was heb heel eerlijk gezegt helemaal in het begin ook nog biefstuk op hadden we nog liggen ik zeg tegen mijn ventje dat blijft niet goed tot ik bevallen ben ze blazen de boel een beetje op. fijn dat het gezellig is geweest lekker een beetje afleiding zoeken... en je voelt je eigen grens dus... @hier vandaag auto ophalen rons 5 a 6 uur we zijn helemaal gelukkig en we gaan zeker even als de kleine er niet uit komt morgen even naar het bos met de hondjes hebben we pas een keer kunnen doen omdat we met iemand mee konden rijden bos is te ver weg om te lopen. voor de rest rommeld het hier lekker verder nou even verder kijken voor autoverzekering want wat een schit zooi is dat....
@Toetie; wat ontzettend fijn dat de auto gelukt is! lekker van genieten meis en heel veel veilige kilometers gewenst! Denk je wel om je rust? ik hoop dat het snel mag gaan doorzetten voor je! @Siepie; Kan geen kwaad hoor meis! zeker gewoon bij de visboer vandaan is prima Ik hoop dat je ervan genoten hebt Doe rustig aan met je rugpijn, kan je behoorlijk wat last van houden.. @ElletjJo; Lekker geslapen meis? heerlijk dat je even genoten hebt van boodschappen doen en er uit zijn.. Doe je vandaag rustig aan? Dan kan je vanavond lekker genieten! @Nachtzon; Heel veel succes met de petitie! ik hoop dat het wat opleverd! @Lelle; Hoop zeker dat het niet doorzet en dat je snel weer opknapt.. denk om je rust en zorg dat je lekker warm blijft! @Hier; redelijk goed geslapen, alleen nog steeds wat onrustig Wil heel veel doen ineens (nesteldrang??) en een beetje pissig op al die mensen die niet begrijpen dat ik gewoon lekker thuis wil bevallen en geschrokken ben van het bericht gister.. er werd zo nonchalant op geregeerd door oa moeder en vriendin.. Gelukkig begrijpen jullie het wel en jullie lieve berichtjes hebben me gister erg goed gedaan.. nogmaals dank hier voor lieve meiden! Zoonlief ga ik zo even bellen hoe zijn nacht is geweest, gister was hij dus nog niet stabiel en hij mag nu even helemaal geen insuline spuiten om te kijken wat dat doet.. dus dat zou (in theorie) moeten betekenen dat ie giga omhoog gaat schieten en zich daardoor weer beroerd gaat voelen Dus we wachten af hoe het vandaag verder gaat.. Ok, ik ga even bezig in huis.. kamer van stiefdochter verder leeg ruimen; ze is gister verhuist (ja, ook dat hebben we nog gedaan gisteren) en de babykamer luchten en schoonmaken.. Gordijnen eindelijk ophangen en zorgen dat de kamer verder klaar komt. Het huis moet ook nog gedaan worden en de planning was om vandaag het bed op klossen te zetten.. Hmm.. ik lees het al weer.. krijg commentaar dat het teveel is Ach, we zien wel hoever we komen! Fijne dag allemaal! xx
@toetie Gefeliciteerd met jullie autootje!! Geniet ervan Jammer dat het rommelen nog steeds niet door heeft gezet.. Ben je inmiddels wel weer een beetje uitgerust? @siepie Doe maar heel rustig aan vandaag dan.. Die zalm: ook bij de visboer vandaag is het vaak vacuumverpakt geweest, maar maak je er maar niet te druk om. De kans dat het verkeerd is, is niet zo groot en je hebt het nu toch al gegeten, dus drukmaken heeft geen zin meer Zal vast wel meevallen! @dolfijn Haha, ik ben blij dat je het zelf ziet! Pas er goed op hoor: als je thuis wilt bevallen, zal je er nu héél erg op moeten letten... De rommel blijft wel staan Kan je niet de kinderen en je man vragen om vanavond wat meer te doen? 't Is toch weekend Hoe ging het vanmorgen met zoon? Wat een tegenvaller dat ze hem niet stabiel kunnen krijgen, zeg! @hier Vergeleken met afgelopen nachten redelijk geslapen, maar toch nog een aantal uur wakker gelegen.. Vanmiddag maar weer proberen om een uurtje m'n ogen dicht te doen. Rommelen zet niet door, was gisteren heel erg nadat we bij de vk vandaan kwamen (die heeft natuurlijk aan m'n buik gevoeld en baarmoeder reageerde daar direct op), maar sinds gisteravond weer een stuk minder. We wachten dus geduldig af, ga er weer steeds meer vanuit dat de kleine gewoon een dag of 3 te laat komt (wil man ook heel graag, want dan hoeft ie het concert niet mee te spelen, haha). Vanmiddag krijg ik schoonzusje met nichtjes op visite, vanavond mee naar muziek, dus denk dat ik me vandaag wel ga vermaken
whaaa hoop iedere ochtend dat het toch bij toetie doorgezet heeft leuk dat je een auto gevonden hebt hihi siepie, niets leukers dan eens iets verbodens te doen (zo lang het zo kleine dingetjes zijn ) dolfijn, is je zoon al beter? kduim iig whoo elletjJo hopelijk zet het gauw door ik wil beebjes zien
Zoonlief is zeker nog niet stabiel, heeft erg heen en weer gevlogen tussen zijn suikers vannacht en sms-t net of manlief ajb naar het ziekenhuis kan komen Dus gaat niet echt lekker.. Kamer stiefdochter is klaar, nu langzaam naar beneden het huis door.. Zal vandaag toch echt wat zelf moeten doen (willen doen) daar manlief druk genoeg is met naar ZH gaan en zoonlief in het ziekenhuis ligt.. de jongste (16) is vandaag dag weg met school dus daar kan ik ook niets aan vragen. Maar ben nu even rustig gaan zitten, dus is al heel wat voor mezelf @ElletjJo; jammer dat rommelen niet doorzet, maar volgens mij ga jij je vandaag toch wel vermaken.. beebje of niet heel veel plezier en hou jezelf goed in de gaten! @Nachtzon; Denk dat we allemaal wel beebjes willen zien zo langzamerhand
@dolfijn Weer slecht nieuws dus Kan me dan inderdaad voorstellen dat je het alleen moet doen vandaag.. Gelukkig wordt hij in het ziekenhuis goed in de gaten gehouden, maar 't zijn toch niet de berichten waar je op hoopt! Probeer je ondanks alles zo rustig mogelijk te houden en alleen de dingen te doen die echt moeten gebeuren.. Ik denk aan jullie!
@dolfijn wat balen dat hij niet stabiel word en wat goed dat je even bent gaan zitten @hier aan het balen verzekering auto afsluiten lukt gewooon niet al heel de boel bij elkaar gescholden maar goed even energie zoeken en hopen dat ik er wel een kan vinden die de auto verzekerd....
@toetie Waarom willen ze de auto niet verzekeren dan? Wel een beetje raar dat het niet wil lukken! @hier Net even gezellig een uurtje met moeder gebeld, toch een beetje aanspraak Over een half uurtje komt schoonzusje en als die weggaat kan ik al wel weer beginnen met het eten denk ik en dan vanavond mee naar muziek Kom er nu toch wel achter dat het best een nadeel is om ver van iedereen vandaan te wonen! Normaal gesproken pakte ik lekker de fiets, maar kom nu de straat niet eens meer uit denk ik Het rommelen is weer een beetje begonnen! Toch apart dat je blij van pijn kan worden, haha Stelt weer niet heel veel voor, maar toch een beetje krampjes en steekjes. Heb me erop ingesteld dat het nog wel 2 weken gaat duren, maar altijd een goed teken dat je lichaam zich tot klaar aan het maken is voor de bevalling natuurlijk Moet zó lachen om de katten hier: De benedenburen zijn aan het verhuizen en er is dus al de hele dag gerommel op het portiek. Iedere keer als ze wat horen, vliegen de katten naar de voordeur en blijven dan met z'n drieën op een rijtje zitten wachten totdat de deur open gaat. En dan mij heel beledigd aankijken als er niets gebeurd Onze, katten komen niet buiten, maar maken er een spelletje van om toch snel langs je heen te glippen als je door de deur moet
het schijnt dus zo te zijn als je ooit rijontzegging hebt gehad moet je eerst 8 jaar zonder problemen door moet komen:S nou heeft mijn vriend wel geteld anderhalf uut rijontzegging gehad en moet dus nog wachten tot die 8 jaar voorbij zijn... op mijn naam kan die niet inverband geen rijbewijs hebben, dan is er nog een opties een autoverzekering en daar betaal je per kwartaal bijna 400 euro voor en je moet jaarlijks betalen:S ik ben nou wel zoo chaggie en kwaad goed moment om te bevallen want heb er genoeg energie voor...
hahah ElletjJo Zie je katten al helemaal zitten.. grappig dat ze daar een spelletje van maken! @Toetie; ik hoop dat je de energie mag gaan gebruiken voor de bevalling! maar wel ontzettend balen dat het zo moet gaan met jullie autootje, haalt meteen de lol eraf Hopelijk lukt het toch nog meis! KNUF @Hier; het gaat niet goed met zoonlief, dus zo die kant op.. Hij heeft een ontsteking in zijn arm erbij door infuus, lichaam lijkt alles af te stoten wat te maken heeft met medicatie Hij voelt zich goed beroerd.. Boven is alles klaar en beneden moet maar even wachten, zoonlief gaat voor.. xx
@dolfijn Hè wat een vervelende berichten weer Heel veel sterkte... En inderdaad, die rommel beneden loopt niet weg, hoor, maak je daar maar even niet druk om! @toetie Balen van die verzekering, zeg... Hoop dat het alsnog gaat lukken! @hier Visite weer weg, was wel even gezellig Nu weer even heel rustig aan doen, zodat we vanavond naar muziek kunnen. Op een of andere manier ben ik toch altijd een beetje 'gestressed' als er visite komt (ze het zoveel mogelijk naar hun zin maken), dus nu weer even een beetje afkoelen (letterlijk als ik naar m'n rooie wangen kijk, haha ).
@toetie Hoe gaat het nou met je? Is het nog gelukt met de verzekering? En rommelt het nog een beetje bij je? @dolfijn Moet de hele middag al aan jullie denken, vind het zo rot voor jullie! Ik hoop echt dat het snel beter met zoon gaat en jouw bloeddruk ook een beetje onder controle blijft... *knuffel* @hier Man belde net op dat we vanavond een eter hebben, dus zal zo maar even met het eten beginnen en hopen dat we genoeg in huis hebben! Tijdens het koken ook weer een beetje afleiding, want 'k word gek van de jeuk op m'n buik! Net al druk gesmeerd met bodylotion met menthol, maar 't helpt niet dit keer.. Wat mij betreft tijd dat de kleine meid zich laat zien, haha
Hoihoi, @toetie, balen van die verzekering zeg! Is het toch nog gelukt? @dolfijn, hoe is het nou met je zoon? Probeer je wel wat rust in te plannen voor jezelf? @elletjo, leuk dat het zo gezellig was met je visite! Ja verderweg wonen is niet 'handig' maar f bellen is ook altijd leuk!! @hier, Tnx voor de berichtjes over de vis Kon het ook echt niet laten staan hoor gister Zo lang geleden en zo lekker haha. Die meiden waren allemaal helemaal zenuwachtig voor het geval het zou gaan beginnen daar.... Dus als ik ging verzitten was het ow ow gaat het wel goed, etc haha. Vandaag; vannacht weer om de 2 uur wakker geweest om te plassen, heb niet heel erg het gevoel dat ik dan lekker uitrust als het ochtend is ookal heb ik al met al genoeg geslapen. Om half 10 dacht ik ik stuur mn vader even een berichtje wat hij gaat doen (vrije dag), mn moeder is bijna jarig en ik mag altijd mee kado kopen Dus hij stond hier om 10uur op de stoep dus ik moest nog opschieten ook, douchen aankleden ontbijten, dat redt ik tegenwoordig niet meer in een half uurtje hoor! Maar hij was me een beetje aan het opjagen dus pff werd er gewoon een beetje geirriteerd van haha. Maar kado is gelukt Toen maar f gegeten bij mn ouders en vanmiddag even naar de bieb geweest, ook gelijk 2 films gehaald, leek me ook wel eens leuk. Nu wachten tot man thuis komt en dan even eten maken en verder niks meer. Uk is vandaag best rustig, de billen van uk liggen wel lekker in de weg soms, echt een harde bult Heb wel nog steeds erge last van mijn rug, heb wel het idee dat dat echt komt omdat mn buik gaat zakken, trek mn rug nu ook erg hol dus moet echt wel goed opletten! Hebben jullie soms ook een "scheve buik" omdat uk dan even wat anders gaat liggen? Ziet er soms zo raar uit haha
@siepie die plekken ken ik heb soms hele bulten uitsteken vaag he dat iedereen bang is dat het begint mensen verwachten volgens mij meer als ons zelf @elletjo leuk een eter heb je vandaag ingehaald wat je de afgelopen week hebt moeten missen die jeuk komt door het uitrekken van de huid. @dolfijn hoop dat het bij jou wat beter gaat denk er elke keer wel aan zit je niet echt mee hoop dat je je rust wel een beetje kan nemen.... 'knuff' @hier verzekering nog niet gelukt dus auto uitgesteld tot maandag:S dus goed balen mijn dag zit niet echt mee en nou is ook nog de kat ontsnapt die nooit durft terug te komen maar naa heel veel nachtelijke zoekacties stikt ze nou maar de gloeiende rot moord heb er geen puf en zin in..... moet ze maar niet weglopen (en toch voel ik me dan schuldig):S het rommeld af en toe nog wel maar kan er geen peil op trekken ben echt misselijk nadat ik gegeten heb dus voel me niet echt super.. sorry voor mijn klaag berichtjes.
@toetie, je mag best klagen hoor!!!! Het zit ook gewoon niet mee nu!!! *knuf* Hier moe, zat, rugpijn en sago dus doe even met je mee klagen